1.8 20V Turbo
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Nový člen
- Příspěvky: 34
- Registrován: 21.02.2009 21:08
Re: 1.8 20V Turbo
Tak o dochlazování vím už docela dost ale zajímalo by mě jestli je lepší motor nechat zahřát před jízdou...nebo rovnou po nastartovaníí jezdit (samozřejmě nevytáčet motor..)..A jestli je nějaky zpusob jak šetrně Turbo zahřívat...a jesli je to nutnéé...jsem uplnáá lama...předtím jsem nikdy vůz s turbem neměl..a chtěl bych aby mi co nejdýl vydrželo...Děkuji předem za rady
-
- Pilot
- Příspěvky: 735
- Registrován: 02.11.2007 13:02
Re: 1.8 20V Turbo
Před jízdou zahřívat?To dělají tak akorát TDíčkaři.(nebylo myšleno ve zlém )U benzínu jak nastartuješ,tak musíš hned jet.Ale ne kudlu,hezky z lehka a jak se ti dostane teplota alespoň na tu 80-tku,tak pak mu můžeš naložit.No a pak zase po příjezdu(pokus si to tedy honil) tak opravdu chvíli nechat motor běžet na prázdnou,všechno ostatní povypínat a pak teprve můžeš jít v klidu domu.Takhle jsem to aspoň dělal já a dělám doteď.Miklica píše:Tak o dochlazování vím už docela dost ale zajímalo by mě jestli je lepší motor nechat zahřát před jízdou...nebo rovnou po nastartovaníí jezdit (samozřejmě nevytáčet motor..)..A jestli je nějaky zpusob jak šetrně Turbo zahřívat...a jesli je to nutnéé...jsem uplnáá lama...předtím jsem nikdy vůz s turbem neměl..a chtěl bych aby mi co nejdýl vydrželo...Děkuji předem za rady
-
- Nový člen
- Příspěvky: 34
- Registrován: 21.02.2009 21:08
Re: 1.8 20V Turbo
A jeste jeden dotaz..Při 1800 ot/min fouká turbo plný tlak ??? je lespšíí za studena řadit před těmito otáčkamy nebo ne ??? nebo je to fuk ??? Díky moc za odpovědi..Pokusíím se už moc neotravovat..
- MadJackob
- Pilot
- Příspěvky: 717
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Orlowá
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8 20V Turbo
MNě začíná turbo tlačit od 2tis cca...a plny tlak tlačím cca od 3tis
-
- Nový člen
- Příspěvky: 34
- Registrován: 21.02.2009 21:08
Re: 1.8 20V Turbo
a ještě jeden dotáázek jaký tankujete benzin do tohoto motoru (AGU) ??? Já zatim jen 100oktan (většinou carreru), ale ted jsem slyšel názory že je to spíš na škodu tak nevim jestli mám přejit na 95 ??? Děkuju moc...A pokusim se dlouho na nic neptat
- freebee
- Závodník
- Příspěvky: 518
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno-Tišnov-Železné
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8 20V Turbo
100 octan je dobra vec AAANo , ale vseho moc skodi , v motoru se spalovanim benzinu usazuji tzv.(sakra ted si nevzpomenu jak se to menuje) to je jedno ale pri spalovani 95 je jich normalni mnozstvi ale 100 octan ho spaluje moc dobre a tuto slozku z motoru cisti coz je dobry ale nesmi ten clovek jezdit porad jen na 100 ,pak je to zase na skodu.Miklica píše:a ještě jeden dotáázek jaký tankujete benzin do tohoto motoru (AGU) ??? Já zatim jen 100oktan (většinou carreru), ale ted jsem slyšel názory že je to spíš na škodu tak nevim jestli mám přejit na 95 ??? Děkuju moc...A pokusim se dlouho na nic neptat
VW my live , VW my heart , VW forever
ICQ 244-351-363 _ Autoelektronika _ prodej--montaz--servis
Montáže autoalarmů ,GPS ,centrál.zamykání ,handsfree ,autorádia ,příslušenství atd ......
https://www.facebook.com/autohifielektronika/
ICQ 244-351-363 _ Autoelektronika _ prodej--montaz--servis
Montáže autoalarmů ,GPS ,centrál.zamykání ,handsfree ,autorádia ,příslušenství atd ......
https://www.facebook.com/autohifielektronika/
-
- Nový člen
- Příspěvky: 34
- Registrován: 21.02.2009 21:08
Re: 1.8 20V Turbo
ááha...děkuju...zase jsem o něco chytřejší a jeste v jakym měřítku mám tedy tankovat 95 vůči 100 oktanu ???
-
- Pilot
- Příspěvky: 735
- Registrován: 02.11.2007 13:02
Re: 1.8 20V Turbo
...Asi tak... a pak tlačí a tlačí a budíky se točí a turbo hvízdá,to je požitek...MadJackob píše:MNě začíná turbo tlačit od 2tis cca...a plny tlak tlačím cca od 3tis
-
- Pilot
- Příspěvky: 735
- Registrován: 02.11.2007 13:02
Re: 1.8 20V Turbo
No taky jsi zapoměl napsat,že ty vysokooctanové paliva mají lepší čistící schopnosti,že dobře odstraňují ten usazený carbon na ventilech a vůbec...prostě se líp spaluje jak si už vlastně napsal.Ale je to trochu dražší a taky jsme nedávno slyšel a četl,že při zkouškách a testech paliv,právě třeba palivo od Shellu V-Power,vůbec nebylo takové,jak se tvářilo,alespoň tedy u nás v ČR,to se týkalo i diesel power,prostě to tady u nás šiděj,..no.nevím jak to je u OMV u té Carrery,ale u Shellu to tak bylo,...takže já radši tankuju 95(ta je i napsaná na víčku nádrže) a občas natankuju 98 pro ten pocit,no a auto je docela v pohodě...freebee píše:100 octan je dobra vec AAANo , ale vseho moc skodi , v motoru se spalovanim benzinu usazuji tzv.(sakra ted si nevzpomenu jak se to menuje) to je jedno ale pri spalovani 95 je jich normalni mnozstvi ale 100 octan ho spaluje moc dobre a tuto slozku z motoru cisti coz je dobry ale nesmi ten clovek jezdit porad jen na 100 ,pak je to zase na skodu.Miklica píše:a ještě jeden dotáázek jaký tankujete benzin do tohoto motoru (AGU) ??? Já zatim jen 100oktan (většinou carreru), ale ted jsem slyšel názory že je to spíš na škodu tak nevim jestli mám přejit na 95 ??? Děkuju moc...A pokusim se dlouho na nic neptat
- MadJackob
- Pilot
- Příspěvky: 717
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Orlowá
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8 20V Turbo
ano ano..jen mne sere rachot budíku...budu ho muset vyměnitdeckard píše:...Asi tak... a pak tlačí a tlačí a budíky se točí a turbo hvízdá,to je požitek...MadJackob píše:MNě začíná turbo tlačit od 2tis cca...a plny tlak tlačím cca od 3tis
-
- Pilot
- Příspěvky: 735
- Registrován: 02.11.2007 13:02
Re: 1.8 20V Turbo
počkej,myslíš budíku na tlak turba?Mě ze začátku taky chrastil)ručička se třepotala),ale pak jsme s kamarádem zjistili,že jsme nedali na hadičku to "téčko"(fitinku),která reukovala přívod toho tlaku od turba do měřáku(budíku).Udělali jsme to a bylo po problému.Ale to jsem tu už někde jednou psal...MadJackob píše:ano ano..jen mne sere rachot budíku...budu ho muset vyměnitdeckard píše: ...Asi tak... a pak tlačí a tlačí a budíky se točí a turbo hvízdá,to je požitek...
- MadJackob
- Pilot
- Příspěvky: 717
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Orlowá
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8 20V Turbo
to tam mám...jo přesně tohle to děla...třepotá se mi to vždy nad 0,9bar
-
- Pilot
- Příspěvky: 735
- Registrován: 02.11.2007 13:02
Re: 1.8 20V Turbo
Hmm,tak to pak asi jedině jinej budík,fact.. Co si pamatuju,tak taky máš ty Motor Meter Racing ne?Nebo to byl někdo jiný.Totiž oni nebyli tak drahý,ale asi nebudou zrovna z těch nejlepších.Já jsem tedy spokojenej.Možná že to třeba bude fact jen vadnej kus...škoda.
- MadJackob
- Pilot
- Příspěvky: 717
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Orlowá
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8 20V Turbo
jo wíš že ted newím ....ještě si s ním zkusím pohrát a uvidímedeckard píše:Hmm,tak to pak asi jedině jinej budík,fact.. Co si pamatuju,tak taky máš ty Motor Meter Racing ne?Nebo to byl někdo jiný.Totiž oni nebyli tak drahý,ale asi nebudou zrovna z těch nejlepších.Já jsem tedy spokojenej.Možná že to třeba bude fact jen vadnej kus...škoda.
- Phobos11
- Řidič
- Příspěvky: 56
- Registrován: 21.12.2008 02:30
- Bydliště: Most
Re: 1.8 20V Turbo
Zdravim chci se zeptat a nechci zakládat zbytečně nové téma, Kde je vyražený na 1.8T číslo motoru?