1.8 20V Turbo

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Miklica
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 34
Registrován: 21.02.2009 21:08

Re: 1.8 20V Turbo

Příspěvek od Miklica »

Tak o dochlazování vím už docela dost :-D ale zajímalo by mě jestli je lepší motor nechat zahřát před jízdou...nebo rovnou po nastartovaníí jezdit (samozřejmě nevytáčet motor..)..A jestli je nějaky zpusob jak šetrně Turbo zahřívat...a jesli je to nutnéé...jsem uplnáá lama...předtím jsem nikdy vůz s turbem neměl..a chtěl bych aby mi co nejdýl vydrželo...Děkuji předem za rady :-)

deckard
Pilot
Pilot
Příspěvky: 735
Registrován: 02.11.2007 13:02

Re: 1.8 20V Turbo

Příspěvek od deckard »

Miklica píše:Tak o dochlazování vím už docela dost :-D ale zajímalo by mě jestli je lepší motor nechat zahřát před jízdou...nebo rovnou po nastartovaníí jezdit (samozřejmě nevytáčet motor..)..A jestli je nějaky zpusob jak šetrně Turbo zahřívat...a jesli je to nutnéé...jsem uplnáá lama...předtím jsem nikdy vůz s turbem neměl..a chtěl bych aby mi co nejdýl vydrželo...Děkuji předem za rady :-)
Před jízdou zahřívat?To dělají tak akorát TDíčkaři.(nebylo myšleno ve zlém :wink: )U benzínu jak nastartuješ,tak musíš hned jet.Ale ne kudlu,hezky z lehka a jak se ti dostane teplota alespoň na tu 80-tku,tak pak mu můžeš naložit.No a pak zase po příjezdu(pokus si to tedy honil) tak opravdu chvíli nechat motor běžet na prázdnou,všechno ostatní povypínat a pak teprve můžeš jít v klidu domu.Takhle jsem to aspoň dělal já a dělám doteď.

Miklica
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 34
Registrován: 21.02.2009 21:08

Re: 1.8 20V Turbo

Příspěvek od Miklica »

A jeste jeden dotaz..Při 1800 ot/min fouká turbo plný tlak ??? je lespšíí za studena řadit před těmito otáčkamy nebo ne ??? nebo je to fuk ??? Díky moc za odpovědi..Pokusíím se už moc neotravovat..:-D :-D

Uživatelský avatar
MadJackob
Pilot
Pilot
Příspěvky: 717
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Orlowá
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8 20V Turbo

Příspěvek od MadJackob »

MNě začíná turbo tlačit od 2tis cca...a plny tlak tlačím cca od 3tis :)

Miklica
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 34
Registrován: 21.02.2009 21:08

Re: 1.8 20V Turbo

Příspěvek od Miklica »

a ještě jeden dotáázek :-D jaký tankujete benzin do tohoto motoru (AGU) ??? Já zatim jen 100oktan (většinou carreru), ale ted jsem slyšel názory že je to spíš na škodu :-( tak nevim jestli mám přejit na 95 ??? Děkuju moc...A pokusim se dlouho na nic neptat :-D :-P

Uživatelský avatar
freebee
Závodník
Závodník
Příspěvky: 518
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno-Tišnov-Železné
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8 20V Turbo

Příspěvek od freebee »

Miklica píše:a ještě jeden dotáázek :-D jaký tankujete benzin do tohoto motoru (AGU) ??? Já zatim jen 100oktan (většinou carreru), ale ted jsem slyšel názory že je to spíš na škodu :-( tak nevim jestli mám přejit na 95 ??? Děkuju moc...A pokusim se dlouho na nic neptat :-D :-P
100 octan je dobra vec AAANo , ale vseho moc skodi , v motoru se spalovanim benzinu usazuji tzv.(sakra ted si nevzpomenu jak se to menuje) to je jedno ale pri spalovani 95 je jich normalni mnozstvi ale 100 octan ho spaluje moc dobre a tuto slozku z motoru cisti coz je dobry ale nesmi ten clovek jezdit porad jen na 100 ,pak je to zase na skodu.
VW my live , VW my heart , VW forever
ICQ 244-351-363 _ Autoelektronika _ prodej--montaz--servis

Montáže autoalarmů ,GPS ,centrál.zamykání ,handsfree ,autorádia ,příslušenství atd ......

https://www.facebook.com/autohifielektronika/

Miklica
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 34
Registrován: 21.02.2009 21:08

Re: 1.8 20V Turbo

Příspěvek od Miklica »

ááha...děkuju...zase jsem o něco chytřejší :-) a jeste v jakym měřítku mám tedy tankovat 95 vůči 100 oktanu ???

deckard
Pilot
Pilot
Příspěvky: 735
Registrován: 02.11.2007 13:02

Re: 1.8 20V Turbo

Příspěvek od deckard »

MadJackob píše:MNě začíná turbo tlačit od 2tis cca...a plny tlak tlačím cca od 3tis :)
...Asi tak... :twisted: a pak tlačí a tlačí a budíky se točí a turbo hvízdá,to je požitek... :twisted:

deckard
Pilot
Pilot
Příspěvky: 735
Registrován: 02.11.2007 13:02

Re: 1.8 20V Turbo

Příspěvek od deckard »

freebee píše:
Miklica píše:a ještě jeden dotáázek :-D jaký tankujete benzin do tohoto motoru (AGU) ??? Já zatim jen 100oktan (většinou carreru), ale ted jsem slyšel názory že je to spíš na škodu :-( tak nevim jestli mám přejit na 95 ??? Děkuju moc...A pokusim se dlouho na nic neptat :-D :-P
100 octan je dobra vec AAANo , ale vseho moc skodi , v motoru se spalovanim benzinu usazuji tzv.(sakra ted si nevzpomenu jak se to menuje) to je jedno ale pri spalovani 95 je jich normalni mnozstvi ale 100 octan ho spaluje moc dobre a tuto slozku z motoru cisti coz je dobry ale nesmi ten clovek jezdit porad jen na 100 ,pak je to zase na skodu.
No taky jsi zapoměl napsat,že ty vysokooctanové paliva mají lepší čistící schopnosti,že dobře odstraňují ten usazený carbon na ventilech a vůbec...prostě se líp spaluje jak si už vlastně napsal.Ale je to trochu dražší a taky jsme nedávno slyšel a četl,že při zkouškách a testech paliv,právě třeba palivo od Shellu V-Power,vůbec nebylo takové,jak se tvářilo,alespoň tedy u nás v ČR,to se týkalo i diesel power,prostě to tady u nás šiděj,..no.nevím jak to je u OMV u té Carrery,ale u Shellu to tak bylo,...takže já radši tankuju 95(ta je i napsaná na víčku nádrže) a občas natankuju 98 pro ten pocit,no a auto je docela v pohodě...

Uživatelský avatar
MadJackob
Pilot
Pilot
Příspěvky: 717
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Orlowá
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8 20V Turbo

Příspěvek od MadJackob »

deckard píše:
MadJackob píše:MNě začíná turbo tlačit od 2tis cca...a plny tlak tlačím cca od 3tis :)
...Asi tak... :twisted: a pak tlačí a tlačí a budíky se točí a turbo hvízdá,to je požitek... :twisted:
ano ano..jen mne sere rachot budíku...budu ho muset vyměnit :-D

deckard
Pilot
Pilot
Příspěvky: 735
Registrován: 02.11.2007 13:02

Re: 1.8 20V Turbo

Příspěvek od deckard »

MadJackob píše:
deckard píše: ...Asi tak... :twisted: a pak tlačí a tlačí a budíky se točí a turbo hvízdá,to je požitek... :twisted:
ano ano..jen mne sere rachot budíku...budu ho muset vyměnit :-D
počkej,myslíš budíku na tlak turba?Mě ze začátku taky chrastil)ručička se třepotala),ale pak jsme s kamarádem zjistili,že jsme nedali na hadičku to "téčko"(fitinku),která reukovala přívod toho tlaku od turba do měřáku(budíku).Udělali jsme to a bylo po problému.Ale to jsem tu už někde jednou psal... :wink:

Uživatelský avatar
MadJackob
Pilot
Pilot
Příspěvky: 717
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Orlowá
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8 20V Turbo

Příspěvek od MadJackob »

to tam mám...jo přesně tohle to děla...třepotá se mi to vždy nad 0,9bar :(

deckard
Pilot
Pilot
Příspěvky: 735
Registrován: 02.11.2007 13:02

Re: 1.8 20V Turbo

Příspěvek od deckard »

Hmm,tak to pak asi jedině jinej budík,fact.. :? Co si pamatuju,tak taky máš ty Motor Meter Racing ne?Nebo to byl někdo jiný.Totiž oni nebyli tak drahý,ale asi nebudou zrovna z těch nejlepších.Já jsem tedy spokojenej.Možná že to třeba bude fact jen vadnej kus...škoda. :evil:

Uživatelský avatar
MadJackob
Pilot
Pilot
Příspěvky: 717
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Orlowá
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8 20V Turbo

Příspěvek od MadJackob »

deckard píše:Hmm,tak to pak asi jedině jinej budík,fact.. :? Co si pamatuju,tak taky máš ty Motor Meter Racing ne?Nebo to byl někdo jiný.Totiž oni nebyli tak drahý,ale asi nebudou zrovna z těch nejlepších.Já jsem tedy spokojenej.Možná že to třeba bude fact jen vadnej kus...škoda. :evil:
jo wíš že ted newím :-D....ještě si s ním zkusím pohrát a uvidíme

Uživatelský avatar
Phobos11
Řidič
Řidič
Příspěvky: 56
Registrován: 21.12.2008 02:30
Bydliště: Most

Re: 1.8 20V Turbo

Příspěvek od Phobos11 »

Zdravim chci se zeptat a nechci zakládat zbytečně nové téma, Kde je vyražený na 1.8T číslo motoru?

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“