Motor 1.8T Info
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- Mr.Twistr
- Profík
- Příspěvky: 958
- Registrován: 19.09.2008 09:44
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8T (pomoc)
Mě tohle u bývalého auta dělali zapalovací kabely.... Tak jsem tam hodil od Tesly s měděným jádrem a motor šlapal jako z fabriky...
http://www.tesla-blatna.cz/cs/vyrobky-s ... kabelu.php
http://www.tesla-blatna.cz/cs/vyrobky-s ... kabelu.php
SILNICE SILNÝM!!!
- DworiBak
- VWmaniak
- Příspěvky: 5645
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severní čechy-VW City
Re: 1.8T (pomoc)
ale 1.8T nemá kabely ale na každou svíčku cívkuMr.Twistr píše:Mě tohle u bývalého auta dělali zapalovací kabely.... Tak jsem tam hodil od Tesly s měděným jádrem a motor šlapal jako z fabriky...
http://www.tesla-blatna.cz/cs/vyrobky-s ... kabelu.php
nemáš to nahodou popsaný ve VISuVwcrazydriver píše:Poraďte prosím někdo co přesně znamená nalogovat za jízdy????Závada přetrvává a díly na pučení na tenhle motor nejsou.Bylo mi doporučeno nalogovat za jízdy,ale co to přesně je?Stručný postup by mi fakt bodnul,mam vag-com 304 plnou verzi.Díky moc předem.....
- Soty
- Jezdec
- Příspěvky: 368
- Registrován: 15.03.2008 23:27
- Bydliště: Ustí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8T (pomoc)
to střílení dělá ten ten pop ventil jak jsi odpojil tu vracečku do sání to nic není ,ale ton zbytek problémů bych problak po telefonu .tady je to na dlouho to psaníR@ZOR píše:Tak jsem to byl zas projet a najel jsem cca 100km a fungovalo to temer normalne! Jen sem tam to strelilo a nebo pri ubrani plynu to skublo, ale jinac zadnej problem. Jelo to paradne. Takze to prisuzuju asi nekvalitnimu benzinu.. Dojel jsem nadrz a natankoval 1/2 nadrze a funguje to Nechci se radovat predcasne, nebo to zakriknout, ale vypada to, ze problem je vyresen
PS: To strileni by mohla delat i nejaka dirka ve vyfuku, ne?
Jinak dik vsem za pomoc!
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8T (pomoc)
Tak jsem zkousel dat ten origo blow off ventil z5 do sani. Chvilku se mi zdalo ze se to vyresilo, ale nebylo to tak. Zkusil jsem dat jinej blow off ventil (repliku HKS) a uz je to malinko lepsi. Jeste ho zkusim postelovat. Taky jsem cistil vahu vzduchu, ale bez efektu
Naposledy upravil(a) R@ZOR dne 31.03.2009 11:44, celkem upraveno 1 x.
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8T (pomoc)
Tak jsem dneska vycistil skrtici klapku, vahu vzduchu, prostrikal (sprejem na kontakty) vsechny konektory a vynechava to porad.
Naposledy upravil(a) R@ZOR dne 31.03.2009 11:29, celkem upraveno 1 x.
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Motor 1.8T info
Chtel bych se zeptat, jestli nahodou nekdo nevite co je tohohle za cidlo a k cemu slouzi (je v sani hned za skrtici klapkou).
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T info
Dal by me zajimalo co je tohle za soucastku. Nachazi se ve filtr boxu (nejspis jeji chladic) soucastka je na ni prisroubovana, mezi ni a chladicem je teplovodiva pasta.
Chtel bych dat casem sportovni filt, takze by filtr box byl pryc a nevim co s tou soucastkou, jestli ji muzu nechat jen tak nekde v prostoru.
Chtel bych dat casem sportovni filt, takze by filtr box byl pryc a nevim co s tou soucastkou, jestli ji muzu nechat jen tak nekde v prostoru.
Naposledy upravil(a) R@ZOR dne 14.03.2009 22:06, celkem upraveno 1 x.
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T info
Nakonec bych potreboval vedet co je toto za hadicku, neni nikam zapojena.. Nasel jsem tam i nejakej nezapojenej konektor..
Naposledy upravil(a) R@ZOR dne 15.03.2009 19:39, celkem upraveno 1 x.
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- DworiBak
- VWmaniak
- Příspěvky: 5645
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severní čechy-VW City
Re: Motor 1.8T info
je to čidlo nasávávaného vzduchuR@ZOR píše:Chtel bych se zeptat, jestli nahodou nekdo nevite co je tohohle za cidlo a k cemu slouzi (je v sani hned za skrtici klapkou).
je to zesilovací cívka můžš jí klidně volně pridělat alu musí tam zůstat bez ní to nejdeR@ZOR píše:Dal by me zajimalo co je tohle za soucastku. Nachazi se ve filtr boxu (nejspis jeji chladic) soucastka je na ni prisroubovana, mezi ni a chladicem je teplovodiva pasta.
Chtel bych dat casem sportovni filt, takze by filtr box byl pryc a nevim co s tou soucastkou, jestli ji muzu nechat jen tak nekde v prostoru.
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T info
Dik za info.
Jinak dneska to zas (ne)jelo. Asi 3x jsem to zkusil vytocit pres 3t a ve 3t to zaclo skubat mlatit atd.. Dela to hlavne kdyz podradim a rychle pridam, kdyz to rozjizdim pozvolna, tak to jde. Ale jak na to slapnu (jedno jakej je tam kvalt), tak to pres 3t nevytocim. Zatahne to a pak to uplne zabrzdi jako kdybych slapl brzdu, cukato a prska, kdyz preradim, tak to jede zase dobre, ale jen do 3t Nemuze to delat taky palivovej filtr?
Furt se nemuzu dostat na diagnostiku Snad za tejden.. Tak doufam ze neco do ty doby neodejde
Jinak dneska to zas (ne)jelo. Asi 3x jsem to zkusil vytocit pres 3t a ve 3t to zaclo skubat mlatit atd.. Dela to hlavne kdyz podradim a rychle pridam, kdyz to rozjizdim pozvolna, tak to jde. Ale jak na to slapnu (jedno jakej je tam kvalt), tak to pres 3t nevytocim. Zatahne to a pak to uplne zabrzdi jako kdybych slapl brzdu, cukato a prska, kdyz preradim, tak to jede zase dobre, ale jen do 3t Nemuze to delat taky palivovej filtr?
Furt se nemuzu dostat na diagnostiku Snad za tejden.. Tak doufam ze neco do ty doby neodejde
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T info
Tak snad zejtra vyjde diagnostika, tak uvidime. Jinak mam podezreni i na ten ventil N75. Pripadne si ho zkusim pujcit od kamose z Audi, pokud je teda schodny..
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- DworiBak
- VWmaniak
- Příspěvky: 5645
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severní čechy-VW City
Re: Motor 1.8T info
nachází se před pravím zadním kolem u nádrže jinak je to tu zde na klubu popsánoR@ZOR píše:Jj, nevis kolik stoji a kde se nachazi? DikDworiBak píše:pokud neviš kdy se pal. filtr měnil tak ho vyměn pak můžeš pátrat dál
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T info
Tak jsem byl dneska na ty diagnostice.
Vypis ulozenejch zavad byl: Plnici tlak
Lambda serizovaci parametr (1)
Signal hall senzoru
Max. preplnovani
Ulozeni 1 lambda 1
Prekroceny max. ot
Teplota motoru
Pak jsme to smazly a nic uz se nezobrazilo, ale vynechavalo to porad (ne tolik, ale ciste to jeste nejede), takze tam zajedu jeste jednou a uvidime co se zas ulozilo.
Vypis ulozenejch zavad byl: Plnici tlak
Lambda serizovaci parametr (1)
Signal hall senzoru
Max. preplnovani
Ulozeni 1 lambda 1
Prekroceny max. ot
Teplota motoru
Pak jsme to smazly a nic uz se nezobrazilo, ale vynechavalo to porad (ne tolik, ale ciste to jeste nejede), takze tam zajedu jeste jednou a uvidime co se zas ulozilo.
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
-
- Pilot
- Příspěvky: 735
- Registrován: 02.11.2007 13:02
Re: Motor 1.8T info
Ta hadička je s nejvyšší pravděpodobností od ostřikovačů světlometů.Pokud máš jinej nárazník bez ostřikovačů,tak ti to tam asi zůstalo.Koukal jsme na detail tý fotky a máš to tam nějak pomačkané,vypadá to,že to dostalo asi pecku ne? Takže možná proto se domnívám,že ty hadičky na ostřikovače nejsou zapojené a taky asi nemáš tedy ten motůrek na nádržce kapaliny do sotřikovačů,který to rozděluje na přední sklo a zároveň a na ty světlomety.Tam možná bude i ten nezapojený konektor..R@ZOR píše:Nakonec bych potreboval vedet co je toto za hadicku, neni nikam zapojena.. Nasel jsem tam i nejakej nezapojenej konektor..
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T info
Bingo To samy si myslim i ja, jen jsem to potreboval potvrdit. Je tam jinej naraznik bez ostrikovacu svetlometu (bylo to tukly). Dik
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.