Motor 1.8T Info
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- dee-log
- Nový člen
- Příspěvky: 45
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Budějoviceee :)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T info
Zdravím
To tvé gtí uz celkem dost zažilo vid?:) muj soused take vlastnil toto auto
to jak ti to skube, tak se domnivam, jen myslenka takze ne ze tu na me budete sypat )))
jak tam mas BOV kterej odfukuje do atmosfery, tak lambda sonda s tim pocita a kdyz tam neni tak si mysli ze je motor treba studenej a jde tam vic benzinu a dela to neplechu.... slo by to? neni to z me halvy slysel jsem to od vice lidi teda...ael to skubani je tim ventilem.. nejspsi.... ale uz ho tam stejne davno nemas ne? nebo jsi ho tam dal znovu?
To tvé gtí uz celkem dost zažilo vid?:) muj soused take vlastnil toto auto
to jak ti to skube, tak se domnivam, jen myslenka takze ne ze tu na me budete sypat )))
jak tam mas BOV kterej odfukuje do atmosfery, tak lambda sonda s tim pocita a kdyz tam neni tak si mysli ze je motor treba studenej a jde tam vic benzinu a dela to neplechu.... slo by to? neni to z me halvy slysel jsem to od vice lidi teda...ael to skubani je tim ventilem.. nejspsi.... ale uz ho tam stejne davno nemas ne? nebo jsi ho tam dal znovu?
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T info
Takze ty to auto znas? Jinak zkousel jsem tam i origo blow off ventil, kterej odfukoval z5 do sani ale bylo to temer to samy, takze si myslim, ze to tim nebude. Navic to nekdy jede jak ma. Kdyby to bylo tim, tak by to delalo porad. Ale dik za tip
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- Ghostface
- Nový člen
- Příspěvky: 45
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Motor 1.8T info
ja mam origo BOV a dela mi to to samy, mam novou vahu i filtr, Vag nic neukazuje, ale zavada se projevuje "skoro" porad.
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T info
Nevim cece, koukam ze je nas takovejch vic. Me po vymazani chyb diagnostika taky nic neukazala a vynechava to porad. Ja zkusim vymenit jeste palivovej filtr, pokud to nepomuze zacnu si pujcovat veci z kamosovo auta. Zacnu u ventilu N75 a skoncim u RJ
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- dee-log
- Nový člen
- Příspěvky: 45
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Budějoviceee :)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T info
Takze ty to auto znas? Jinak zkousel jsem tam i origo blow off ventil, kterej odfukoval z5 do sani ale bylo to temer to samy, takze si myslim, ze to tim nebude. Navic to nekdy jede jak ma. Kdyby to bylo tim, tak by to delalo porad. Ale dik za tip [/quote]
To auto bylo bourane snad 4 co ja vim, takze s tim motorem muze byt cokoliv.... bylo bourane v nemecku- pytle vyletely, kamarad ho pritahnul, opravil... zboril ho...pytle vylítly.... prodal ho.... ten kluk co ho mel po nem s tim jezdil jako s formuli, furt plnej furt co to dalo zboril ho, vylomene cele zadni kolo, nevim jestli je menena naprava, nepamatuji si, ale nejspis jo.... paqk ho zboril, ze vlitnul na patnik, od toho tam mas ten barevnej predek takhle, za tu cenu co ho prodal to byla vyborna koupe, ale je to na novej motor mno ale vypadas ze jsi sikovnej takze by jsi si s tim mohl pohrat aby bylo vse OK....
Jinak GTI je supr auto, taky se po nejakem rozhlizim, ale furt je na me moc drahe.... a kdyz je cenove ok, je to vybydlenej pelešinec je fakt tezky sehnat tohle auto v Ok stavu aby mi taky neco vydrzelo a aby nebylo stoceny...
To auto bylo bourane snad 4 co ja vim, takze s tim motorem muze byt cokoliv.... bylo bourane v nemecku- pytle vyletely, kamarad ho pritahnul, opravil... zboril ho...pytle vylítly.... prodal ho.... ten kluk co ho mel po nem s tim jezdil jako s formuli, furt plnej furt co to dalo zboril ho, vylomene cele zadni kolo, nevim jestli je menena naprava, nepamatuji si, ale nejspis jo.... paqk ho zboril, ze vlitnul na patnik, od toho tam mas ten barevnej predek takhle, za tu cenu co ho prodal to byla vyborna koupe, ale je to na novej motor mno ale vypadas ze jsi sikovnej takze by jsi si s tim mohl pohrat aby bylo vse OK....
Jinak GTI je supr auto, taky se po nejakem rozhlizim, ale furt je na me moc drahe.... a kdyz je cenove ok, je to vybydlenej pelešinec je fakt tezky sehnat tohle auto v Ok stavu aby mi taky neco vydrzelo a aby nebylo stoceny...
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T info
R@ZOR píše:Takze ty to auto znas? Jinak zkousel jsem tam i origo blow off ventil, kterej odfukoval z5 do sani ale bylo to temer to samy, takze si myslim, ze to tim nebude. Navic to nekdy jede jak ma. Kdyby to bylo tim, tak by to delalo porad. Ale dik za tip
A ty woe Tak to jsi me moc nepotesil. Je videt ze to auto ma neco za sebou.. Vedel jsem ze bylo zboreny 2x jednou v nemecku nez ho pritahli, ale jen na dvere, to je videt ze byly cerveny a jsou lakovany. Pak ten patnik, to taky vim (zlomily tehlici, ohli rameno a plechy to odnesly). Ale ze by i na zadek? Jinak naprava je ok, mel jsem to na jame prohlizel jsem to a vse vypada ok, i jizdni vlastnosti jsou ok. Jeste zajdu na geometrii. Jen predni zamena jsou v haji, ale uz mam novy. Jinak motor slape dobre, turbo nehuly a kdyz jsem delal vejfuk, tak jsem zkousel vule a bylo ok. Motor olej nebere, takze taky snad ok. Ale dik za infodee-log píše:To auto bylo bourane snad 4 co ja vim, takze s tim motorem muze byt cokoliv.... bylo bourane v nemecku- pytle vyletely, kamarad ho pritahnul, opravil... zboril ho...pytle vylítly.... prodal ho.... ten kluk co ho mel po nem s tim jezdil jako s formuli, furt plnej furt co to dalo zboril ho, vylomene cele zadni kolo, nevim jestli je menena naprava, nepamatuji si, ale nejspis jo.... paqk ho zboril, ze vlitnul na patnik, od toho tam mas ten barevnej predek takhle, za tu cenu co ho prodal to byla vyborna koupe, ale je to na novej motor mno ale vypadas ze jsi sikovnej takze by jsi si s tim mohl pohrat aby bylo vse OK....
Jinak GTI je supr auto, taky se po nejakem rozhlizim, ale furt je na me moc drahe.... a kdyz je cenove ok, je to vybydlenej pelešinec je fakt tezky sehnat tohle auto v Ok stavu aby mi taky neco vydrzelo a aby nebylo stoceny...
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- dee-log
- Nový člen
- Příspěvky: 45
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Budějoviceee :)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T info
Tak mas stesti, ze je to vse ok, tak ej mozne ze jsem se nekde spletl a ze mam spaten info, uz si asi moc dobre nepamatuji.... tak ti drzim palce at to zpravis, s tim cukanim to nejde jezdit... preji hodne stastnych kilometru a az tu uvidim modrou peknou 4 urco si na tebe vzpomenu, čáágo
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: Motor 1.8T info
podle mě nevěš hlavu ..není důležitý kolikrát to bylo zbořený... ale je důležitý jak je to opravený...
znám dost lidí co si tahaj totálky a spravujou je a spravujou je takovým způsobem ,že auto je jak nový .. vesměs si ale tyhle auta nedělají na kšeft ale pro sebe... ono je rozdíl když si něco stavíš poctivě pro sebe..nebo když AAA dotáhnou sice jen "polototálku" a spraví ji na oko na kšeft....
znám dost lidí co si tahaj totálky a spravujou je a spravujou je takovým způsobem ,že auto je jak nový .. vesměs si ale tyhle auta nedělají na kšeft ale pro sebe... ono je rozdíl když si něco stavíš poctivě pro sebe..nebo když AAA dotáhnou sice jen "polototálku" a spraví ji na oko na kšeft....
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T info
Neboj, nevesim hlavu. Bez ohledu jak to bylo, nebo nebylo bourany, je auto v solidnim stavu. Vsechny dvere sedi, mezery jsou taky ok. Jen ridicovi musim postelovat na pantech. Auto pujde casem na celolak, takze nejaky skrabance neresim.. Airbagy jsou tam taky snad vsechny, kontrolka zhasne, ani diagnostika nic nehlasi. Jedinej problem je ted to vynechavani, ale to se taky odstrani.
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- DworiBak
- VWmaniak
- Příspěvky: 5645
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severní čechy-VW City
Re: Motor 1.8T info
ty motor toho dost vydrží to že to někdo nakládal neznamená že bude motor vyběhanej
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T info
Presne tak, navic to ma najeto "jen" 136.000km. Spis zalezolo jestli nekdo pravidelne menil olej a nechaval dochladit turbo atd..
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- DworiBak
- VWmaniak
- Příspěvky: 5645
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severní čechy-VW City
Re: Motor 1.8T info
Znám co už má natočeno i 300tis a vše v poho,pak jen z doslechu pul míle už jen několikátá spajka a turbo už není co dřív ale pořád původní
A kdyby ty motory byly špatný tak by se knim zase nevracely začli je dávat zase do audi
A kdyby ty motory byly špatný tak by se knim zase nevracely začli je dávat zase do audi
-
- Jezdec
- Příspěvky: 392
- Registrován: 11.11.2008 17:13
- Bydliště: Brno
Re: Motor 1.8T info
to co ma teď audi tak to jsou 16v TSI ne 20v, ty používá snaj jen už seat
Seat Exeo ST 2.0TDI
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T info
Takze zase malinko postup.. Dneska jsem byl o5 na diagnostice a bylo tam zase ulozeno Max. preplnovani. Takze jsem se zameril na ventil N75 a pujcil jsem si ho z kamaradovo audi a3 1.8T. Ventil sice ma jinak vyvody a je i jinak velkej, ale konektor ma stejnej, tak jsem ho tam dal. Auto se chova trosku jinak, turbo uz nebere tak brutalne odspoda, ale je vic zavisly na otackach a na pridani plynu (driv stacilo en oprit botu o pedal a turbo slo na max). Celkove je to o dost kultivovanejsi. Mam ho do zejtra pujcenej, tak budu jezdit a testovat. Ventil mi mozna uz zustane, protoze si kamos objednal MBC, coz se montuje misto toho ventilu..
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T info
Takze opravdu vyreseno. Byl to ten ventil N75. Ted to jede uplne jinak. Sice pomalejc nabiha turbo a min syci bov, ale jede to krasne ciste. Takze spokojenost. Doufam ze uz to ted bude ok..
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.