Ale zadarmo to nebude, budes mi musiet ten moj motor nacipovat.patper píše:Ja bych chtel podekovat - Abeljozefovi za uhliky Uz zase cerpadlo bezi jak ma
Jaste na srazu bezelo a asi tyden po umrelo...
P.S. ale vyndat ho,to je porod ...
TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje
- abeljozef
- Moderátor
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trnava
Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje
- patper
- VWmaniak
- Příspěvky: 5486
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha-Rakovnicko-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje
tobe nestaci to z minula Fakt chces jeste tech 30koniku Jak chces - klidne prijed,ale na tvoje rizikoabeljozef píše:Ale zadarmo to nebude, budes mi musiet ten moj motor nacipovat.patper píše:Ja bych chtel podekovat - Abeljozefovi za uhliky Uz zase cerpadlo bezi jak ma
Jaste na srazu bezelo a asi tyden po umrelo...
P.S. ale vyndat ho,to je porod ...
Nooooo,ale to uz bude fakt RAKETA
Zakazkove Truhlarstvi
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=46&t=24670
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=46&t=24670
- coto.je
- Jezdec
- Příspěvky: 449
- Registrován: 12.03.2008 20:15
- Bydliště: Jih
Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje
Návod na demontáž přídavného oběhového čerpadla a výměnu uhlíků.
Budete potřebovat
Uhlíky 5x5x11mm pokud budou větší - pilník
Pájku
Sikovky nebo jiné kleště na spony
Větší šroubovák
Gola s ořechem vel. 10
Postup
1.Demontujte u sacího potrubí hadici sání vedoucí od interkoleru.
2.Odpojte spodní hadici od čerpadla(nevyteče prakticky žádná kapalina, pokud neodpojíte hadičku vedoucí do vrchní části expanzky)
3.Odpojte boční hadici
4.čerpadlo je uchyceno na 2ks sinenbloků, ty jsou uchyceny do plechu a plech dvěma kusy desítek matek. Pokud nepůjde sundat boční spona zkuste demontovat prvně držák sinenbloků.
5.Odpojte konektor a vyjměte čerpadlo
6.Odehněte tři páry zajišťovacích paciček a sundejte plastovou část.
7.Odstraňte staré uhlíky-nezkracujte přívodní drátky.
8.Vsuňte nové uhlíky a připájejte místo původních.
9.Najděte předmět o průměru trochu větším než je komutátor(můžete zhotovit z papíru)
a vložte ho mezi uhlíky. Na uhlíky kápněte vodu a vložte do mrazáku cca 10min.
10.Po vyjmutí z mrazáku vyndejte vložku a nasuňte plast s uhlíky do těla čerpadla.
Pokud to nejde budou na vině dlouhé uhlíky.
11.Vyzkoušejte, zajistěte a namontujte vše zpět.
Kdybych věděl co vím teď tak jsem si ušetřil 2h času
Budete potřebovat
Uhlíky 5x5x11mm pokud budou větší - pilník
Pájku
Sikovky nebo jiné kleště na spony
Větší šroubovák
Gola s ořechem vel. 10
Postup
1.Demontujte u sacího potrubí hadici sání vedoucí od interkoleru.
2.Odpojte spodní hadici od čerpadla(nevyteče prakticky žádná kapalina, pokud neodpojíte hadičku vedoucí do vrchní části expanzky)
3.Odpojte boční hadici
4.čerpadlo je uchyceno na 2ks sinenbloků, ty jsou uchyceny do plechu a plech dvěma kusy desítek matek. Pokud nepůjde sundat boční spona zkuste demontovat prvně držák sinenbloků.
5.Odpojte konektor a vyjměte čerpadlo
6.Odehněte tři páry zajišťovacích paciček a sundejte plastovou část.
7.Odstraňte staré uhlíky-nezkracujte přívodní drátky.
8.Vsuňte nové uhlíky a připájejte místo původních.
9.Najděte předmět o průměru trochu větším než je komutátor(můžete zhotovit z papíru)
a vložte ho mezi uhlíky. Na uhlíky kápněte vodu a vložte do mrazáku cca 10min.
10.Po vyjmutí z mrazáku vyndejte vložku a nasuňte plast s uhlíky do těla čerpadla.
Pokud to nejde budou na vině dlouhé uhlíky.
11.Vyzkoušejte, zajistěte a namontujte vše zpět.
Kdybych věděl co vím teď tak jsem si ušetřil 2h času
-
- Nový člen
- Příspěvky: 30
- Registrován: 06.01.2009 21:36
- Bydliště: Lhotky u Náchoda
Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje
Ahojky ve spolek,doufám,že to píši na správném místě.......chtěl jsem se optat,jestli někdo nevíte,kde sehnat podavací čerpadlo k bufíku? Mám sharana přelom 96/97. už jsem oslovil různé lidi z okolí,ale všichni,že seženou,ale nic. Díky
- Bandog
- VWagenista
- Příspěvky: 1439
- Registrován: 19.11.2008 18:21
- Bydliště: Náchod
- Kontaktovat uživatele:
Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje
vítám tě tady u nás........
zkus mrknout do bazaru a tam narazíš na klubáky jmény DOHC a prochy3344 a to jsou fakt slušný a férový kluci vrakárnický a ti by ti snad mohli pomoci
zkus mrknout do bazaru a tam narazíš na klubáky jmény DOHC a prochy3344 a to jsou fakt slušný a férový kluci vrakárnický a ti by ti snad mohli pomoci
-
- Nový člen
- Příspěvky: 30
- Registrován: 06.01.2009 21:36
- Bydliště: Lhotky u Náchoda
Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje
jj.díky zkusím někoho oslovit a uvidím.
-
- Řidič
- Příspěvky: 145
- Registrován: 17.04.2008 17:38
- Bydliště: Poprad/Brno
Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje
Mal by som prosbu na niekoho kto uz tie uhliky menil. Ja som ich menil v januari ateraz zase cerpadlo prestalo ist tak som ho rozobral a uhliky boli zodrate takze som kupil prilis makke co by nebolo az take zle ich opat vymenit ale nechal som to rozobrate chvilku na stole a odbehol prec. Medzitym vsak prisiel maly zvedavy brat a si cerpadlo okukol a pritom stratil jednu tu pruzinku co pritlaca uhlik. Takze by som mal prosbu na niekoho kto by mi ju predal zo svojho nefunkceho alebo by vedel kde ju zohnat a este by som potreboval uhliky take co tak vydrzia viac. U nas nic ine nezozeniem nez to co tam je teraz a tak keby niekto mal na predaj alebo by vedel poradit kde napr v brne by sa dali zohnat bol by som vdacny dakujem zatial
- coto.je
- Jezdec
- Příspěvky: 449
- Registrován: 12.03.2008 20:15
- Bydliště: Jih
Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje
Já uhlíky kupoval viz víše, akorát ceny byli trošku jiné.jbarman píše:Uhlíky pořídíš když napíšeš jednomu spřízněnci do Autosipu. autosip@seznam.cz Toto mi napsal: 1 kus 35 Kč, 1-4 ks poštovné 10 Kč, 4-8 ks poštovné 20 Kč. uhlíky 5x5x15. Já si pro jistotu objednal 4.
-
- Řidič
- Příspěvky: 145
- Registrován: 17.04.2008 17:38
- Bydliště: Poprad/Brno
Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje
dakujem velmi pekne uz len prosim ci niekto nema tu pruzinku lebo som je vyrobil z tej co je v gulickovom pere ale nie je to ono takze keby niekto tak prosim sz
- michall
- Moderátor
- Příspěvky: 5725
- Registrován: 25.09.2007 15:24
- Bydliště: Praha
Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje
Zkusil bych nějaký servis elektronářadí (vrtačky, brusky, ...), tam by mohli nějakou mít (i s ojetým uhlíkem .
Dodržujte prosím Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru. Může se hodit ETKA online nebo ELSA online (odkaz je na .ru!)
-
- Jezdec
- Příspěvky: 376
- Registrován: 22.09.2008 23:05
- Bydliště: ziar nad hronom
Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje
mam taky problem spojazdnil som bufik na galaxy 2003 ale nechce sa vypinat pri teplote 60 prejde na polovicny vykon a ked dosiahne 90 bezy stale az kzm nevypnem motor pri opetovnom nastartovani nabehne.Nemalo by vodne cerpadlo bezat este niekolko min. po vypnuti motora? vdaka
- abeljozef
- Moderátor
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trnava
Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje
Zavisy od toho aky mas motor. 66 a 85 KW maju ine riadenie chladenia ako 96 a 103 KW.
To ze cerpadlo bezi este asi 2 min po zhasnuti motora plati len pre 66 a 85 KW. Tam to riadi casovacie rele 430 ktore ovlada aj vetraky.
96 a 103 KW toto casovacie rele uz nemaju.
Ohaldom teplot jednoznacne musis skontolovat cidla teploty kvapaliny a prehriatia.
60 stupnov na prechod do polovicneho vykonu je malo, rovnako vypnut sa musi pri 85 stupnoch (na bufiku nie na motore).
viac info tu.: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=50&t=45524" onclick="window.open(this.href);return false;
To ze cerpadlo bezi este asi 2 min po zhasnuti motora plati len pre 66 a 85 KW. Tam to riadi casovacie rele 430 ktore ovlada aj vetraky.
96 a 103 KW toto casovacie rele uz nemaju.
Ohaldom teplot jednoznacne musis skontolovat cidla teploty kvapaliny a prehriatia.
60 stupnov na prechod do polovicneho vykonu je malo, rovnako vypnut sa musi pri 85 stupnoch (na bufiku nie na motore).
viac info tu.: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=50&t=45524" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Jezdec
- Příspěvky: 376
- Registrován: 22.09.2008 23:05
- Bydliště: ziar nad hronom
Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje
je to 96kw.pri tych 60 stutnoch samozrejme na motore netvrdim ze je to presne moze to bit viac mi prechadza bufik na polovicu aj pri mojej alhambre a potvrdil mi to aj technik co servisuje eberspacher a webasto ze vraj aby sa stihol dochladit a nedoslo k prehriatiu.jozef a tie cidla sa daju skontrolovat WAGom?
- lubino
- Jezdec
- Příspěvky: 279
- Registrován: 20.06.2008 16:32
- Bydliště: Predmesti Kladna
- Kontaktovat uživatele:
Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje
Tak me take potkala zavada na cerpadylku, uhliky jsem vymenil a vse OK, bufik maka, cerpadlo take.
No premyslel jsem o tom jak to cerpadylko setrit aby se ty uhliky tak neopotrebovavali.
Mam takovou teorii, tak pokud muzete tak mi ji bud potrvdte anebo napiste ze je to uplna blbost.
To cerpadylko honi ohratou vogu z bufiku do okruhu, takze samozrejme pokud frci bufik, motor a topeni se rychleji ohriva.Co kdyz ale bufik nejede? Prijde mi to, ze se to naopak musi zahrivat pomaleji, protoze kdyz to cerpadylko zene vodu pres bufik, ktery je v rezimu, ze netopi, tak se to musi logicky vsechno naopak misto ohrivani vice ochlazovat.
Uz jsem tu nekde myslim i cetl, ze nekdo to cerpadlo uplne odpojil. Ja bych zvolil varintu s vypinacem.Tedy pokud bude zima a bufik bude mit podminky pro to aby bezel, tak cerpadlo zapnout a pokud ne tak ho nechat vypnute.Melo by se to tedy lepe ohrivat a usetri se uhliky v cerpadle.Co vy na to?
No premyslel jsem o tom jak to cerpadylko setrit aby se ty uhliky tak neopotrebovavali.
Mam takovou teorii, tak pokud muzete tak mi ji bud potrvdte anebo napiste ze je to uplna blbost.
To cerpadylko honi ohratou vogu z bufiku do okruhu, takze samozrejme pokud frci bufik, motor a topeni se rychleji ohriva.Co kdyz ale bufik nejede? Prijde mi to, ze se to naopak musi zahrivat pomaleji, protoze kdyz to cerpadylko zene vodu pres bufik, ktery je v rezimu, ze netopi, tak se to musi logicky vsechno naopak misto ohrivani vice ochlazovat.
Uz jsem tu nekde myslim i cetl, ze nekdo to cerpadlo uplne odpojil. Ja bych zvolil varintu s vypinacem.Tedy pokud bude zima a bufik bude mit podminky pro to aby bezel, tak cerpadlo zapnout a pokud ne tak ho nechat vypnute.Melo by se to tedy lepe ohrivat a usetri se uhliky v cerpadle.Co vy na to?
- trepifajxl
- Profík
- Příspěvky: 961
- Registrován: 04.04.2008 18:15
- Bydliště: u Turnova
Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje
Máš pravdu v tom že čerpadlo nemusí jet, když jede motor (viz kdo má čerpadlo v háji - uhlíky -
tak mu taky nejede). Mám vyzkoušeno, když namontuju bufík do jakýhokoliv auta tak tam neřeším
zapínání pomocného čerpadla, když bufík nejede, prostě čerpadlo pouštím jen, když je puštěn bufík.
tak mu taky nejede). Mám vyzkoušeno, když namontuju bufík do jakýhokoliv auta tak tam neřeším
zapínání pomocného čerpadla, když bufík nejede, prostě čerpadlo pouštím jen, když je puštěn bufík.
Výstavba a rekonstrukce interiérů, od stavebních prací po kompletní vybavení
www.neza-interiery.cz
Montáž, úpravy a repase topení Eberspächer, Webasto. Spuštění příhřevu jako nezávislé topení
603485666
www.neza-interiery.cz
Montáž, úpravy a repase topení Eberspächer, Webasto. Spuštění příhřevu jako nezávislé topení
603485666