Motor 2.0???
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Nový člen
- Příspěvky: 19
- Registrován: 02.01.2008 20:24
Motor 2.0???
Ahoj vsichni.Chci se zeptat na vas nazor na motor 2.0 v passatech B5.5.Premejslim o zmene a zaroven chci neco,co se jen tak nekazi,nebo spis cim min veci tam takovych je,tim pro me lip.Myslel jsem taky na 1.8 bez turba,ale ten 2.0 by mohl byt stejne kvalitni?A spotreba asi podobna?Dik moc za nazory......
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 07.05.2009 10:15
Re: Motor 2.0???
Ja bych do toho motoru nesel. Spotreba obdobna jako 1.8T, dynamika mizerna a casto zere olej. Auto je s nim pak taky skoro neprodejny. Nadruhou stranu mechanicky je to spolehlivy...
- petersonix
- Jezdec
- Příspěvky: 249
- Registrován: 13.01.2009 11:54
- Bydliště: Pce / Pha
Re: Motor 2.0???
Ahoj, tenhle motor mám,ale v LPGčku s kterým jezdím normál za max 2kč/km. Ale ze zkušenosti s pohonem na BE mě vyhovuje. Předjíždění no problemo, za plynem si jde pěkně. Na dálnici ještě když nebyly !body!, tak 225 jede. Jak napsal klubák nade mnou, ta spotřeba oleje u mě je fakt. CCA 2500km dolít olej tak 500ml.. a servis? mám na něm nalítáno 125tis a jen nově koupená váha vzduchu, která odešla ... rozvody se udělaj brzo, jinak u mě držák auto..umark píše:Ahoj vsichni.Chci se zeptat na vas nazor na motor 2.0 v passatech B5.5.Premejslim o zmene a zaroven chci neco,co se jen tak nekazi,nebo spis cim min veci tam takovych je,tim pro me lip.Myslel jsem taky na 1.8 bez turba,ale ten 2.0 by mohl byt stejne kvalitni?A spotreba asi podobna?Dik moc za nazory......
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 07.05.2009 10:15
Re: Motor 2.0???
Ja psal o 85kw verzi, 96kw 20V je prece jenom znatelne sviznejsi. Cloveka stejne prekvapuje ta spotreba oleje, prece jen, konstrukcni zaklad je vcelku stary a stary VW "osmiventily" olej vetsinou nezraly.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 19
- Registrován: 02.01.2008 20:24
Re: Motor 2.0???
Jo,me jde hlavne o tu spolehlivost.Prece jen to nebude novy.Zavodit uz nepotrebuju,tak prave nevim,jestli tu 1.8 bez T,nebo 2.0.Jestli je spotreba hodne podobna a i vlastnosti motoru,tak je to otazka jen pojisteni.Ten olej bere ten 2.0?Ja ted jezdim s 1.8T a tam max tak 1litr do vymeny-10 000km.I kdyz mozna zas treba VR5 by taky nemusela byt spatna uz jenom pro ten zvuk ......
- petersonix
- Jezdec
- Příspěvky: 249
- Registrován: 13.01.2009 11:54
- Bydliště: Pce / Pha
Re: Motor 2.0???
umark píše:Jo,me jde hlavne o tu spolehlivost.Prece jen to nebude novy.Zavodit uz nepotrebuju,tak prave nevim,jestli tu 1.8 bez T,nebo 2.0.Jestli je spotreba hodne podobna a i vlastnosti motoru,tak je to otazka jen pojisteni.Ten olej bere ten 2.0?Ja ted jezdim s 1.8T a tam max tak 1litr do vymeny-10 000km.I kdyz mozna zas treba VR5 by taky nemusela byt spatna uz jenom pro ten zvuk ......
S olejem je to holt horší, ale důvod ke změně auta to není . nemažete, klepe to . s pojistkou máš pravdu, ale cca 2litry ročně navíc za pojistku je stejně jak mávnutí ruky, nebo ne?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 19
- Registrován: 02.01.2008 20:24
Re: Motor 2.0???
to jo,ja mel vlastne na 2.0 s bonusama za dva roky necelych 6000,takze to jde....V 18 jsem uz jel,ale v tom dvoulitru jeste ne,takze budu muset prubnout na vlastni kuzi.Ja jen myslel,jestli nejsou nepovedeny a neni to nejaky nestesti,jako jsou treba 1.6 no...
- fery.bee
- Jezdec
- Příspěvky: 401
- Registrován: 07.09.2008 13:42
- Bydliště: Zlínsko
Re: Motor 2.0???
A o 1,8 s turbem jsi nepřemýšlel? Myslím, že je povedenější než 2,0.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 19
- Registrován: 02.01.2008 20:24
Re: Motor 2.0???
S tim ted jezdim.Kazdou chvilku nejakej problem,parkrat se stalo,ze auto proste nejelo a pak zas jo,nejakej cas sem jezdil treba i za 15l a ted se jeste zaclo hlasit turbo na vymenu a tech penez bude potrebovat vic.Vim,ze je to treba jen otazka kazdyho kusu zvlast,nehanim zrovna tenhle motor,ale uz na to nemam nervy furt neco resit a ani cas.Hledam neco,kde nebude tolik udelatek,co muzou prekvapit...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 18.05.2009 21:42
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 2.0???
Mám tento motor ve své B4 a musím jen chválit - nevím kde se berou pověsti o žravosti oleje, ale já jezdím od výměny do výměny. Výkonnově je taky super. jezdím s přestavbou na LPG a výkon je na benzín i plyn velmi dostatečný. Upřednostnuju klidnou jízdu, ale někdy mi to nedá když si se svým "dědečkem" vystřelím z majitele závodnicého tarktůrku škoda oktavia TDI a do kopce jim ujedu. Je to sranda. Motor táhne výborně odspodu a ve vyšších otáčkách taky není problém. Mám možnost i s novějšími 16 ventilovými dvoulitry různých značek, ale už to není ono, tam se musí motor vytočit nahoru aby to jelo - pak je jinde i spotřeba.
podle mě - starý dobrý nezničitelný 8-mi ventil.
podle mě - starý dobrý nezničitelný 8-mi ventil.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 18.05.2009 21:42
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 2.0???
Jo abych nezapoměl - průměrná spotřeba 8l benzín, 9,5l LPG
a navíc - výměna rozvodů - 2500.- kč
a navíc - výměna rozvodů - 2500.- kč
-
- Jezdec
- Příspěvky: 392
- Registrován: 11.11.2008 17:13
- Bydliště: Brno
Re: Motor 2.0???
martinrx ten 8V co máš ty v B4 prošel modernizací a začal se davat do G4 A B5 a zde začal žrat olej ale to se netyka zastaralé verze co se davali do B4 a G3 co máš ty tam šlape opravdu dobře. Ale mám takový pocit že zde je řeč o 20V verzi s 96KW protože 8v jsem v B5.5 ještě neviděl, pokud se mylím tak mě opravte
Seat Exeo ST 2.0TDI
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 18.05.2009 21:42
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 2.0???
jo tak, v tom to asi bude, no nic, jak se říká čím novější tím "lepší"
-
- Nový člen
- Příspěvky: 19
- Registrován: 02.01.2008 20:24
Re: Motor 2.0???
A cim to,ze to zere tolik oleje?Kolem krouzku,bo pres hlavu?
- petersonix
- Jezdec
- Příspěvky: 249
- Registrován: 13.01.2009 11:54
- Bydliště: Pce / Pha
Re: Motor 2.0???
umark píše:A cim to,ze to zere tolik oleje?Kolem krouzku,bo pres hlavu?
připojuju se k OT ..