trochu zklamani z 1.616v

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

rospri
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 40
Registrován: 26.05.2009 20:26

trochu zklamani z 1.616v

Příspěvek od rospri »

ahojte kluci tak jsem najel s 1.6 16v cca.2000km a jsem docela zklamanej.mam jeste g3 1.8 66kw a ten se mi zda takovej zivejsi jde jakoby vic za plynem.tu 16ku musim vic tocit aby to jelo.ma to najeto 138000km pravidelnej servis tak nevim jestli je to normalni?mate taky takovou zkusenost?mam chut G4 prodat a dat do kupy G3.co vy na to?

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10177
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: trochu zklamani z 1.616v

Příspěvek od xerxes »

rospri píše:ahojte kluci tak jsem najel s 1.6 16v cca.2000km a jsem docela zklamanej.mam jeste g3 1.8 66kw a ten se mi zda takovej zivejsi jde jakoby vic za plynem.tu 16ku musim vic tocit aby to jelo.ma to najeto 138000km pravidelnej servis tak nevim jestli je to normalni?mate taky takovou zkusenost?mam chut G4 prodat a dat do kupy G3.co vy na to?
je pravda že 16v musíš víc točit tak se ti nedivím :roll:

Uživatelský avatar
PoloTom
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 245
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno

Re: trochu zklamani z 1.616v

Příspěvek od PoloTom »

já mám taky GIV 1.6.16V variant a abych se přznal tak taky trochu zklamán.je to celkem lenoch, ale taky chci zkusit tam nalejt natural 98 co bude pac je tam 95ka.najeto 194 000 km a taky pravidelnej origo servis měl jsem předtim Polo variant 1.6 a to byl jinej trhač asfaltu.Ale taky ten golf je o nějaký to kilo v základu těžší...

Uživatelský avatar
bear
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4915
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Curitiba, Brazil
Kontaktovat uživatele:

Re: trochu zklamani z 1.616v

Příspěvek od bear »

rospri píše:ahojte kluci tak jsem najel s 1.6 16v cca.2000km a jsem docela zklamanej.mam jeste g3 1.8 66kw a ten se mi zda takovej zivejsi jde jakoby vic za plynem.tu 16ku musim vic tocit aby to jelo.ma to najeto 138000km pravidelnej servis tak nevim jestli je to normalni?mate taky takovou zkusenost?mam chut G4 prodat a dat do kupy G3.co vy na to?
nebude to tím že g3 je lehčí ? a 16V musí bejt v otáčkách

Uživatelský avatar
shaft.cz
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2357
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: trochu zklamani z 1.616v

Příspěvek od shaft.cz »

ja mel GIII 1.6 AEE 55kw a hnal peken odspodu jako GIV 1.6 16V od 4tis :lol:

Uživatelský avatar
srotty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4757
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OLOMOUC

Re: trochu zklamani z 1.616v

Příspěvek od srotty »

bear píše:
rospri píše:ahojte kluci tak jsem najel s 1.6 16v cca.2000km a jsem docela zklamanej.mam jeste g3 1.8 66kw a ten se mi zda takovej zivejsi jde jakoby vic za plynem.tu 16ku musim vic tocit aby to jelo.ma to najeto 138000km pravidelnej servis tak nevim jestli je to normalni?mate taky takovou zkusenost?mam chut G4 prodat a dat do kupy G3.co vy na to?
nebude to tím že g3 je lehčí ? a 16V musí bejt v otáčkách
Přesně tak, je to dáno váhou(G3 je lehčí) a taky technikou motoru(G3 8V,G4 16V) Navíc G4 má el.plyn zatímco G3 lanko. Měl jsem ten samý pocit při přesednutí z G2 1,8 66kw do G4 1,6 16V.Říkal jsem si to auto vůbec nejede.Pak jsem jel v octávce 1,6 8V a ta táhla hned od spodu,stačilo lehce přišlápnout jako v té G2.Ježe pak jsem se s G4 naučil jezdit a jsem spokojenej.

Uživatelský avatar
Majllo
Závodník
Závodník
Příspěvky: 604
Registrován: 06.03.2008 09:15
Bydliště: SR

Re: trochu zklamani z 1.616v

Příspěvek od Majllo »

shaft.cz píše:ja mel GIII 1.6 AEE 55kw a hnal peken odspodu jako GIV 1.6 16V od 4tis :lol:
mi sme mali taktiez tento motor v G3 a tahal lepsie ako 16V v G4

Uživatelský avatar
bear
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4915
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Curitiba, Brazil
Kontaktovat uživatele:

Re: trochu zklamani z 1.616v

Příspěvek od bear »

srotty píše:
bear píše: nebude to tím že g3 je lehčí ? a 16V musí bejt v otáčkách
Přesně tak, je to dáno váhou(G3 je lehčí) a taky technikou motoru(G3 8V,G4 16V) Navíc G4 má el.plyn zatímco G3 lanko. Měl jsem ten samý pocit při přesednutí z G2 1,8 66kw do G4 1,6 16V.Říkal jsem si to auto vůbec nejede.Pak jsem jel v octávce 1,6 8V a ta táhla hned od spodu,stačilo lehce přišlápnout jako v té G2.Ježe pak jsem se s G4 naučil jezdit a jsem spokojenej.
myslím že el. pyln je až od roku 2001

Uživatelský avatar
cigi
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 16
Registrován: 09.04.2009 20:36
Bydliště: Airport ZA, SR
Kontaktovat uživatele:

Re: trochu zklamani z 1.616v

Příspěvek od cigi »

Uz som sa bal ze som sam :) Presiel som z G II 1.8 na G IV 1.6 16V a tu lenivost som hned pocitil. Naozaj je to zive az pri cca 4000. Na G II som predbiehal auta v pohode bez podradenia, stacilo dat pedal na podlahu. Pri G IV musim podradit o dva stupne predtym nez dam pedal na podlahu. Spotreba na G4 tym padom vyskoci... no co uz. Ako hovorila jedna matikarka.. parada trp :)

Uživatelský avatar
g*o*l*f*
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 291
Registrován: 19.02.2008 13:50
Bydliště: skoro Brno :-)

Re: trochu zklamani z 1.616v

Příspěvek od g*o*l*f* »

Jasně hoši, 8V je sice živější odspodu, ale ve vyšších otáčkách se celkem ztrácí a navíc víc žere. Kdežto 16V dokáže jet úsporně a když chcete živější jízdu, tak stačí vytočit a tahá pěkně. Myslím takový dobrý auto na normální ježdění. Porovnávali jsme s kamošem jeho 8V a můj 16V a jsem rád, že ho mám a i kamarád by prý měnil(testoval to tedy v zátěži, takže od 3000 nahoru).Kdo je zvyklý jezdit s 8V a sedne do 16V, tak je jasné, že bude zklamán, protože ten motor do 2,5tis vůbec netáhne. Jak bylo řečeno, musíte se s tím naučit jezdit. Občas se rád projedu v 1.8T, ale s tím 16V jsem spokojen, když chci, tak v otáčkách se drží hezky a to až do konce narozdíl od 8V.

Uživatelský avatar
PoloTom
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 245
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno

Re: trochu zklamani z 1.616v

Příspěvek od PoloTom »

Já už jsem si taky zvykl a už bych neměnil.Při vyšších otáčkách opravdu citelně zatáhne a frčí to takže pohoda.

DaMachy.87
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 341
Registrován: 26.08.2008 21:55
Bydliště: CHRUDIM
Kontaktovat uživatele:

Re: trochu zklamani z 1.616v

Příspěvek od DaMachy.87 »

no taky záleží na kolech jako když přezuju z 18tek na 15 tak se učím zase jezdit a to je jiný svezení ale jako na tu váhu auta v kombu a ten motor je to rváč

Uživatelský avatar
cigi
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 16
Registrován: 09.04.2009 20:36
Bydliště: Airport ZA, SR
Kontaktovat uživatele:

Re: trochu zklamani z 1.616v

Příspěvek od cigi »

ake ma vlastnosti ked je na 18kach a ked na 15? Ja mam len 15. 18ky som este neskusal.

Uživatelský avatar
g*o*l*f*
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 291
Registrován: 19.02.2008 13:50
Bydliště: skoro Brno :-)

Re: trochu zklamani z 1.616v

Příspěvek od g*o*l*f* »

No ono taky záleží na tom, jaké 18". Můžeš mít nějaké super lehké 18", které na tom budou stejně jako ty 15", ale to stojí většinou hodně peněz a tak jde o to, že velká kola-velká váha a je to hodně znát. Taky na šířce gumy záleží. Myslím si, že kdyby se na tu 1.6 16V daly 14" bo 15" s šířkou gumy 165, tak už nikdo netvrdí, že je to líná mrcha :-), ale ten vzhled a chování v zatáčkách, to asi nebude ono :-).

Uživatelský avatar
Nemo
Pilot
Pilot
Příspěvky: 786
Registrován: 18.03.2008 19:19
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: trochu zklamani z 1.616v

Příspěvek od Nemo »

Tá 1,6tka je úplne v poho, je pravda, že je trošku lenivá, ale chceto fakt len sa naučiť s tým jazdiť, a trošku radiť :D Čo sa týka kolies, myslím, že ak nechceš veľké investície 16tky 205/55/16 sú tak akurát na to auto, sedí na tom super :) Ja mám ten rozmer aj v zimnom a nemôžem sa sťažovať :) iný rozmer som neskúšal a ani nejdem radšej aby som sa na nejakých 15tkach v zákrute nezabil :mrgreen: :mrgreen:
Prvá láska vw bora 1,6 16v AZD
Momentálne Passat 2.0 TDI CR DSG :-)

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“