Čoudí se z víčka na dolívání oleje
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- GolfinoCZ
- Řidič
- Příspěvky: 90
- Registrován: 29.10.2007 20:32
Re: po nastartování volnoběh O.K nebo spíš K.O. :-(
Táááák tímto se hledá fauve maniak co rozumí vagu a poradil by mi jak dát ve vagu to základní nastavení te klapy. THANKS
- Biblbrox
- VWexpert
- Příspěvky: 4252
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kněžpole
- Kontaktovat uživatele:
Re: po nastartování volnoběh O.K nebo spíš K.O. :-(
Myslím, že jsem postup viděl ve VISu. Jsou tam dvě verze podle kódu motoru. Buď postup pro APK a AQY nebo pro AZH.
NEPROPADEJTE PANICE
- GolfinoCZ
- Řidič
- Příspěvky: 90
- Registrován: 29.10.2007 20:32
Re: po nastartování volnoběh O.K nebo spíš K.O. :-(
ve visu je toto ale nevím jestli to je ono.
ZÁKLADNÍ NASTAVENÍ
UPOZORNĚNÍ: Všechny spotřebiče musí být vypnuty
Paměť závad musí být prázdná
Teplota chladící kapaliny je min 80°c
Škrtící klapka musí být zcela uzavřená. (popř. vyčistit)
Číslo kanálu:
00 PŘIZPŮSOBENÍ, vymazat adaptační hodnoty,
nová hodnota 000 (přednastaveno)
ULOŽIT
ČÍSLO SKUPINY
098 ZÁKLADNÍ NASTAVENÍ
START
ŘJ si uloží krajní hodnoty a provede základní
nastavení. Zkontrolovat ustálené zobrazené
hodnoty:
xx<° xx% volnoběh
ADP OK
Poznámka: Po provedení základního nastavení je potřeba vypnout zapalování
na min 30 sekund.
ZÁKLADNÍ NASTAVENÍ
UPOZORNĚNÍ: Všechny spotřebiče musí být vypnuty
Paměť závad musí být prázdná
Teplota chladící kapaliny je min 80°c
Škrtící klapka musí být zcela uzavřená. (popř. vyčistit)
Číslo kanálu:
00 PŘIZPŮSOBENÍ, vymazat adaptační hodnoty,
nová hodnota 000 (přednastaveno)
ULOŽIT
ČÍSLO SKUPINY
098 ZÁKLADNÍ NASTAVENÍ
START
ŘJ si uloží krajní hodnoty a provede základní
nastavení. Zkontrolovat ustálené zobrazené
hodnoty:
xx<° xx% volnoběh
ADP OK
Poznámka: Po provedení základního nastavení je potřeba vypnout zapalování
na min 30 sekund.
- bifur
- Profík
- Příspěvky: 1127
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bratislava
Re: po nastartování volnoběh O.K nebo spíš K.O. :-(
Je to ono. Sprav to presne tak ako je napisane.. Ak by ti nesla skupina 098, tak potom 060. Neviem aky mas motor, lankove klapky sa nastavuju cez 098 a elektronicke cez 060.
- DworiBak
- VWmaniak
- Příspěvky: 5645
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severní čechy-VW City
Re: po nastartování volnoběh O.K nebo spíš K.O. :-(
jo vše je ve visu jen tam maji někdy přeházený klapky 098 je el.klapka 060 je klapka ovládaná lankem
- GolfinoCZ
- Řidič
- Příspěvky: 90
- Registrován: 29.10.2007 20:32
Re: po nastartování volnoběh O.K nebo spíš K.O. :-(
fajn a jak poznam jakou klapu mám? jestli el nebo lanko?
- bifur
- Profík
- Příspěvky: 1127
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bratislava
Re: po nastartování volnoběh O.K nebo spíš K.O. :-(
Clovece, mas v tom bordel. (Peace ) Ja mam lanko a nastavujemn ju cez 098. A netvrd mi ze nie, za posledny mesiac som ju tri krat vyberal a tri krat nastavoval..DworiBak píše:jo vše je ve visu jen tam maji někdy přeházený klapky 098 je el.klapka 060 je klapka ovládaná lankem
- bifur
- Profík
- Příspěvky: 1127
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bratislava
Re: po nastartování volnoběh O.K nebo spíš K.O. :-(
Najjednoduchsie mas skusit vo vagu najprv zadat 060, ak ti vypise kanal sa nepouziva tak zadas 098.GolfinoCZ píše:fajn a jak poznam jakou klapu mám? jestli el nebo lanko?
- GolfinoCZ
- Řidič
- Příspěvky: 90
- Registrován: 29.10.2007 20:32
Re: po nastartování volnoběh O.K nebo spíš K.O. :-(
Tak jsem dneska zkoušel dát to základní nastavení. Ale palubní pc mi ted ukazuje docela dost vekou spotrebu tak nevim - budu to muset ještě vyzkoušet na nejake delší trase.
Ještě potřebuju helpnout s tímto:
Číslo chyby: 812 odpojovaci spinac civky magnetu pro tlak brzdy (F84)
Příčina:
prerusene vedeni k spinaci nebo zkrat na plus/kostru,posilovac brzd vadny
Možné projevy:
Doporučený postup:
kontrola vedeni a konektoru,kontrola funkcnosti provest zakladni nastaveni ,spinac pro rozpoznani brzdeni kontrola,kontrola posilovace
Prostě někdy mi začne svítit že mám vyplé ESP ale dělá to samo.
Co je to spínač na rozpoznání brždění? Kde ho najdu?
Jak provedu základní nastavení? Nemůžu to nikde najít.
Díky
Za měsíc jedeme do Italie a musím tyto chyby vychytat at nás tam potom něco nevydupká
Ještě potřebuju helpnout s tímto:
Číslo chyby: 812 odpojovaci spinac civky magnetu pro tlak brzdy (F84)
Příčina:
prerusene vedeni k spinaci nebo zkrat na plus/kostru,posilovac brzd vadny
Možné projevy:
Doporučený postup:
kontrola vedeni a konektoru,kontrola funkcnosti provest zakladni nastaveni ,spinac pro rozpoznani brzdeni kontrola,kontrola posilovace
Prostě někdy mi začne svítit že mám vyplé ESP ale dělá to samo.
Co je to spínač na rozpoznání brždění? Kde ho najdu?
Jak provedu základní nastavení? Nemůžu to nikde najít.
Díky
Za měsíc jedeme do Italie a musím tyto chyby vychytat at nás tam potom něco nevydupká
- bifur
- Profík
- Příspěvky: 1127
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bratislava
Re: po nastartování volnoběh O.K nebo spíš K.O. :-(
Mal by to byt asi spinac na brzdovom pedale. Este to pozriem presne vo VISe. Ale az zajtra, dnes idem na pivo a ntb mam doma..
- GolfinoCZ
- Řidič
- Příspěvky: 90
- Registrován: 29.10.2007 20:32
Re: po nastartování volnoběh O.K nebo spíš K.O. :-(
ten jsem dneska totiz zkousel a je ok. Co pouzivas za VIS?
- bifur
- Profík
- Příspěvky: 1127
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bratislava
Re: po nastartování volnoběh O.K nebo spíš K.O. :-(
Nakoniec som nasiel ntb pod stolom v robote. Tam mam VIS 2.0 Doma mam tusim novsi, ale nic viac ako uz si pisal tam nebude. Podla Elsy -F84- Brake pressure solenoid trip switch. Na obrazku to vyzera ze je to sucast posilovaca. Z posilovaca by mal ist zvezok kablov ukonceny konektorom. Cez kable komunikuje:
- Brake pressure solenoid trip switch -F84-
- Brake pressure solenoid -N247-
- Brake pressure sender 1 -G201
- Brake pressure sender 2 -G214
Takze pokukaj kable a konektory, popripade posilovac..
- Brake pressure solenoid trip switch -F84-
- Brake pressure solenoid -N247-
- Brake pressure sender 1 -G201
- Brake pressure sender 2 -G214
Takze pokukaj kable a konektory, popripade posilovac..
- GolfinoCZ
- Řidič
- Příspěvky: 90
- Registrován: 29.10.2007 20:32
Re: po nastartování volnoběh O.K nebo spíš K.O. :-(
ok diky a nemužeš sem dat i ten obrazek?
- bifur
- Profík
- Příspěvky: 1127
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bratislava
Re: po nastartování volnoběh O.K nebo spíš K.O. :-(
Je to 6-ka - konektor a 11 - prívod káblov, takze predpokladam ze Brake pressure solenoid trip switch bude vnutri..
- GolfinoCZ
- Řidič
- Příspěvky: 90
- Registrován: 29.10.2007 20:32
Re: po nastartování volnoběh O.K nebo spíš K.O. :-(
Tak ted vecer jsem jel pro mladou a zase když nastartuju tak se otáčky tak tak drží na volnoběh (zvuk uplně jako by to jelo na 3 valce) když zkusim přidat plyn tak místo toho aby to pomohlo tak se to začne ještě více dusit - někdy to i chcípne.
Taknastartuju a čekám 30sek - 2 min. pak se to sklidní a je vše ok. Když už je auti zahřáte tak jede uplně super. G4, 2.0, r.v. 99
Navíc po tom vyčíštění te klapy a základním nastavení to ukazuje nejak velkou spotrebu paliva.
Na volnoběh to ukazuje 16litru to je nějaká pitomost.
I když je pravda že mi nikdy nespadla spotřeba když jsem třeba stál na křižovatce na 1l vždy tam bylo ta 6l nebo tak něco (mluvím o okamžité spotřebě)
jinak tu klapu jsem čistil tak že jsem jen sundal tu hadici (viz první žlutá čára) a tam nastříkal ten čistič.
Nemám vyčistit i tu elektroniku pod tím černým krytem? (viz zelená šipka)
za měsic jedeme pryč a já nevím jak to vyřešit čeho dalsího se chytnout - co skontrolovat
HEEEEEEEEEEEEEEEEELP MEEEEEE
Pomohlo by vám kdybych to natočil na video??????
Taknastartuju a čekám 30sek - 2 min. pak se to sklidní a je vše ok. Když už je auti zahřáte tak jede uplně super. G4, 2.0, r.v. 99
Navíc po tom vyčíštění te klapy a základním nastavení to ukazuje nejak velkou spotrebu paliva.
Na volnoběh to ukazuje 16litru to je nějaká pitomost.
I když je pravda že mi nikdy nespadla spotřeba když jsem třeba stál na křižovatce na 1l vždy tam bylo ta 6l nebo tak něco (mluvím o okamžité spotřebě)
jinak tu klapu jsem čistil tak že jsem jen sundal tu hadici (viz první žlutá čára) a tam nastříkal ten čistič.
Nemám vyčistit i tu elektroniku pod tím černým krytem? (viz zelená šipka)
za měsic jedeme pryč a já nevím jak to vyřešit čeho dalsího se chytnout - co skontrolovat
HEEEEEEEEEEEEEEEEELP MEEEEEE
Pomohlo by vám kdybych to natočil na video??????