Výměna řízení
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10099
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Výměna řízení
Dělal někdo z vás někdy výměnu komplet řízení (posilovač s převodkou a tlumičem řízení)? Pozítří jdu na to, tak mě zajímá zda tam nebude nějakej zádrhel. Jde to celé vytáhnout bokem podběhem ven?
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
- live69
- Jezdec
- Příspěvky: 453
- Registrován: 26.11.2008 23:17
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna řízení
Taky mě to bude čekat, začíná tukat Co to dělá tobě?? slyšel jsem že se nechá koupit dobré jeté tak za 2000,- ? je to tak??
a prý je to ježek ale jde to do boku
a prý je to ježek ale jde to do boku
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10099
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Výměna řízení
Mě to neťuká, ale blbne posilovač, nějaký gumičky tam přepouštějí olej a díky tomu si volant v zatáčce dělá diskotéku.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
-
- Řidič
- Příspěvky: 68
- Registrován: 03.02.2008 20:27
- Bydliště: Dolní Roveň
Re: Výměna řízení
Bokem vytáhnout ven to jde docela v pohodě,jen mě potrápil šroub kteerý drží hřídel volantu na převodce , než mi došlo že se musí povolit matka a šroub pouze pootočit je excentrický.Jinak nahoře povolit 2šrouby a zespoda je jeden-potom lehce posunout hřeben a povolit hadice-z levého boku oddělat plast a vytáhnout.
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10099
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Výměna řízení
To jsem chtěl slyšet. Vypiju kafe jdu nato. Měl jsem obavy zda se dá vůbec dostat k tomu šroubu co drží hřídel volantu.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
- live69
- Jezdec
- Příspěvky: 453
- Registrován: 26.11.2008 23:17
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna řízení
tak jak šéfe???
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10099
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Výměna řízení
Vyměněno a je klid. Nakonec to byla taková prácička na pohodu. Měl jsem z toho obavy, ale pokud je k mání hever a ten zpropadený ořech - 12 hran s dvěma nástavcema na golu na šrouby, co drží převodku, tak je to brnkačka. Musely propouštět nějaký těsnění uvnitř posilovače. Nikde to neteklo, ale olej přepouštěl a tím docházelo k tomu, že si volant v zatáčkách dělal, co chtěl.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
- live69
- Jezdec
- Příspěvky: 453
- Registrován: 26.11.2008 23:17
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna řízení
kámo nekouknul bys jestli se to tam nedá někde dotáhnout když mi začíná klepat?? Něco jako u Š120
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10099
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Výměna řízení
Jde o to, co ti klepe. Pokud máš dojem, že je to přímo v převodce, tak to dotáhnout jde. Na obrázku jsem ti vyznačil co zkontroluj:
1) nejdříve zkontroluj tři šrouby, které drží celou převodku (modré). Ale je to spešn nářadí. 12ti hran číslo tuším 10. Jeden je u posilovače, druhý je pod baterkou a k třetímu se dostaneš leda s heverem odspodu a s dvěma dlouhýma nástavcema na golu.
2) Zkontroluj čepy řízení
3) Může být vyčochtané axiální táhlo (zelená)
4) Můžeš zkusit dotáhnout hřeben (červená). Ale pozor!!! Utahuj po malých kouskách (max. 1/4 otáčky) Když to přeženeš tak se ti nebude vracet volant, protože převody budou příliš na sebe tlačit. Je to velký šroub, z hlavy nevím kolik, ale něco kolem 22. Když víš jak, tak to uděláš v pohodě tak, že prostrčíš ruku s ráčnou pod expanzní nádobu chladící kapaliny a celkem v pohodě to dotáhneš aniž bys musel zvedat auto a demontovat kryt motoru. Šroub je směrem dolů.
Kdyby něco, tak písni SZ a proberem to po founu.
1) nejdříve zkontroluj tři šrouby, které drží celou převodku (modré). Ale je to spešn nářadí. 12ti hran číslo tuším 10. Jeden je u posilovače, druhý je pod baterkou a k třetímu se dostaneš leda s heverem odspodu a s dvěma dlouhýma nástavcema na golu.
2) Zkontroluj čepy řízení
3) Může být vyčochtané axiální táhlo (zelená)
4) Můžeš zkusit dotáhnout hřeben (červená). Ale pozor!!! Utahuj po malých kouskách (max. 1/4 otáčky) Když to přeženeš tak se ti nebude vracet volant, protože převody budou příliš na sebe tlačit. Je to velký šroub, z hlavy nevím kolik, ale něco kolem 22. Když víš jak, tak to uděláš v pohodě tak, že prostrčíš ruku s ráčnou pod expanzní nádobu chladící kapaliny a celkem v pohodě to dotáhneš aniž bys musel zvedat auto a demontovat kryt motoru. Šroub je směrem dolů.
Kdyby něco, tak písni SZ a proberem to po founu.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
- live69
- Jezdec
- Příspěvky: 453
- Registrován: 26.11.2008 23:17
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna řízení
Díky moc, super popis, Nápravu mám novou a dal jsem i axiální táhla takže to vyřazuji takže bud to uložení nebo ta převodka! Za jízdy to ještě ani moc netuká to musim jen rychle sem tam volantem ale na místě při vypnutém motoru je to jak kdyby byl kříž řízení KO ale to jsem prolezl celé a OK! Oprava řízení není nutná.
- wrot
- Pilot
- Příspěvky: 716
- Registrován: 17.11.2009 17:00
- Bydliště: Zličín blízké okolí
Re: Výměna řízení
majkl1 píše:Jde o to, co ti klepe. Pokud máš dojem, že je to přímo v převodce, tak to dotáhnout jde. Na obrázku jsem ti vyznačil co zkontroluj:
1) nejdříve zkontroluj tři šrouby, které drží celou převodku (modré). Ale je to spešn nářadí. 12ti hran číslo tuším 10. Jeden je u posilovače, druhý je pod baterkou a k třetímu se dostaneš leda s heverem odspodu a s dvěma dlouhýma nástavcema na golu.
2) Zkontroluj čepy řízení
3) Může být vyčochtané axiální táhlo (zelená)
4) Můžeš zkusit dotáhnout hřeben (červená). Ale pozor!!! Utahuj po malých kouskách (max. 1/4 otáčky) Když to přeženeš tak se ti nebude vracet volant, protože převody budou příliš na sebe tlačit. Je to velký šroub, z hlavy nevím kolik, ale něco kolem 22. Když víš jak, tak to uděláš v pohodě tak, že prostrčíš ruku s ráčnou pod expanzní nádobu chladící kapaliny a celkem v pohodě to dotáhneš aniž bys musel zvedat auto a demontovat kryt motoru. Šroub je směrem dolů.
ahoj Majk
mam prosbu o radu
nedavno jsem měnil servo olej a vse v poho az na to ze pokud dele auto stojí cca dve hodiny tak kdyz otacim kola do prava tak vse ok ale do leva to jde sakra ztuha po 5 az 10 s to uz zase funguje bez problému proplachocl jsem to uz asi trema litrama oleje a výsledek stejný jen ještě po ranu pumpa trochu rachotí
Kdyby něco, tak písni SZ a proberem to po founu.
- kemo
- Závodník
- Příspěvky: 579
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Reichenberg
Re: Výměna řízení
No tohle mě taky čeká . Když přejedu nějakou nerovnost někdy mi klepe od pravýho kola jako kdyby to tam bylo volný. Nejdřív sem myslel nárpavu tak jsme to zvedly a zkontrolovali ty ksoti jak an zadku tak na předku. Kámoš měl dva hevery přizvédlé auto i kolo a zkoušel to nějakou montpákou či co. Vše OK. Řizení bylo dělaný před rokem tak sem myslel že to to bejt nemůže, pak ale kámoš vrazil ruku do podběhu a navigoval mě ať zatáčim a říkal že se mu nezdá ten hřeben. Když prej budu mít štěstí bude jen nějakej plech povolenej, to je asi to co říkal kolega nahoře. Když ale ne tak repas řízení . Mám z toho docela vítr....
EX Passat Variant Syncro B5 , 1.9 AFN 81kw (lenochod)
EX T3 Caravelle, 1,9 Wasserboxer DG 57 kW (rv.1985)
VW Lupo 1.4 TDI & BMW X5 E53 3.0D
----- Ein Volk, ein Reich, ein Wagen -----
EX T3 Caravelle, 1,9 Wasserboxer DG 57 kW (rv.1985)
VW Lupo 1.4 TDI & BMW X5 E53 3.0D
----- Ein Volk, ein Reich, ein Wagen -----
- petule007
- Závodník
- Příspěvky: 654
- Registrován: 10.11.2008 16:45
- Bydliště: Liberec
Re: Výměna řízení
Kucí dá se někde sehnat opravná sada na řízení. Asi mě to taky propuští.
- rapid.direct
- Moderátor
- Příspěvky: 3875
- Registrován: 17.02.2008 20:08
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna řízení
Když se mi vrací volant a nešáhnu na něj, vrací se cukaně!!!!! Neměl s tím někdo problém?
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10099
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Výměna řízení
Může to dělatjak geomterie, tak i konkrétní gumy.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)