Softy píše:Takto to vizera, ale nieje to umyte, lebo tu stale prsi...
pěkný
Moderátoři: standokan, rapid.direct
Jedno kolo 4200,- vč pokličky, znaku, šroubů, takový tý vyýtahovací věci, a čepiček no, žádná sláva, ale zas to je nový, nepoškrábaný, nebouchlý... Když jsem viděl ty kola v těch inzerátech a bazarech, tak cena o moc lepší ne, a hlavně ta kvalita. Na jaře ješte pořádný nový gumy možná, a nemá to chybuSofty píše:Kolko ta to cele stalo??xonik píše:Tak jsem si nakonec koupil nový repliky z A8, a 18tky gumy 225/40 a no problem. Navíc k nim bude typovej list, takže i budoucí zápis do TP
xonik píše:Jedno kolo 4200,- vč pokličky, znaku, šroubů, takový tý vyýtahovací věci, a čepiček no, žádná sláva, ale zas to je nový, nepoškrábaný, nebouchlý... Když jsem viděl ty kola v těch inzerátech a bazarech, tak cena o moc lepší ne, a hlavně ta kvalita. Na jaře ješte pořádný nový gumy možná, a nemá to chybuSofty píše: Kolko ta to cele stalo??
No jako blázen, ale zas kola dělaj auto Bez nich je všechno ostatní nanic.DMS píše:xonik píše: Jedno kolo 4200,- vč pokličky, znaku, šroubů, takový tý vyýtahovací věci, a čepiček no, žádná sláva, ale zas to je nový, nepoškrábaný, nebouchlý... Když jsem viděl ty kola v těch inzerátech a bazarech, tak cena o moc lepší ne, a hlavně ta kvalita. Na jaře ješte pořádný nový gumy možná, a nemá to chybu
jo jo leze nám to pěkně do peněz, co ?
tvrdší myslíš, že to při jízdě je víc cítit třeba bouchnutí o kámen ? Já mám zimní 15 " a letní 17 " a rozdíl v tom, že by to se 17" lépe sedělo jsem nepocítil...Softy píše:Ja som mal na aute uz kola 15" - 18" a tie 18-ky su zatial naj naj naj co som mal ). Je to sice trochu tvrdsie, ale v porovnani s tymi 17" co som mal minuli rok skoro ziadny rozdiel.
No o nieco tvrdsie oproti 15" to urcite je (pri prejazde nerovnostami), ale urcite to lepsie sedi na ceste v zatackach na 18" ako na 15" zimakach...DMS píše:tvrdí myslí, e to při jízdě je víc cítit třeba bouchnutí o kámen ? Já mám zimní 15 " a letní 17 " a rozdíl v tom, e by to se 17" lépe sedělo jsem nepocítil...Softy píše:Ja som mal na aute uz kola 15" - 18" a tie 18-ky su zatial naj naj naj co som mal ). Je to sice trochu tvrdsie, ale v porovnani s tymi 17" co som mal minuli rok skoro ziadny rozdiel.
v zatáčkách jo, jinak to je stejný.Softy píše:No o nieco tvrdsie oproti 15" to urcite je (pri prejazde nerovnostami), ale urcite to lepsie sedi na ceste v zatackach na 18" ako na 15" zimakach...DMS píše: tvrdší myslíš, že to při jízdě je víc cítit třeba bouchnutí o kámen ? Já mám zimní 15 " a letní 17 " a rozdíl v tom, že by to se 17" lépe sedělo jsem nepocítil...
ty zatáčky jsou taky lepší, ale jen se mi zdá, že to mám i na těch 17 ctkách jak domeček na kuřích nožkách...občasxonik píše:18tky jsou ZŘETELNĚ tvrdší než 15tky, tak jsem to měl já, takže vím o čem mluvím. Musíš si samozřejmě dávat pozor na díry, ale tak jako i s patnáctkama jsem zrovna nebyl vymetač děr, ale když jí vemeš tak to teda sakra drcne no. Jinak jízdní vlastnosi o milion procent jinde, zatáčky asi nemusím asi zmiňovat, to jede jako po kolejích, a po rovinkách to má větší klid, je to tišší a celkově máš pocit že to auto máš víc pod kontrolou, na těch 15tkách to bylo jak domeček na kuřích nožkách...
Mozno to bude spatnymi tlmicmi aleto tak...DMS píše:ty zatáčky jsou taky lepí, ale jen se mi zdá, e to mám i na těch 17 ctkách jak domeček na kuřích nokách...občasxonik píše:18tky jsou ZŘETELNĚ tvrdí ne 15tky, tak jsem to měl já, take vím o čem mluvím. Musí si samozřejmě dávat pozor na díry, ale tak jako i s patnáctkama jsem zrovna nebyl vymetač děr, ale kdy jí veme tak to teda sakra drcne no. Jinak jízdní vlastnosi o milion procent jinde, zatáčky asi nemusím asi zmiňovat, to jede jako po kolejích, a po rovinkách to má větí klid, je to tií a celkově má pocit e to auto má víc pod kontrolou, na těch 15tkách to bylo jak domeček na kuřích nokách...
Tak třeba gumy nejsou vhodný, jako já tyhle 225 na jaře vyhazuju a jdu min do 235, možná i víc, na ty 18 je tohle málo. A taky značka a kvalita gum je rozhodujicí... Jinak nevím čím by to bylo hele Jo a taky ET!!! To můžeš mít 20tky, ale když to budeš mít zalezlý v podběhách, je to na nic. 35 a menší je nutnost.DMS píše:ty zatáčky jsou taky lepší, ale jen se mi zdá, že to mám i na těch 17 ctkách jak domeček na kuřích nožkách...občasxonik píše:18tky jsou ZŘETELNĚ tvrdší než 15tky, tak jsem to měl já, takže vím o čem mluvím. Musíš si samozřejmě dávat pozor na díry, ale tak jako i s patnáctkama jsem zrovna nebyl vymetač děr, ale když jí vemeš tak to teda sakra drcne no. Jinak jízdní vlastnosi o milion procent jinde, zatáčky asi nemusím asi zmiňovat, to jede jako po kolejích, a po rovinkách to má větší klid, je to tišší a celkově máš pocit že to auto máš víc pod kontrolou, na těch 15tkách to bylo jak domeček na kuřích nožkách...
no, ET mám 35 a gumy Continental SportContact 2 najeto asi 8000 km. Na našich silnicích bych se do 18" bál jít... Já jsem asi moc velký puntičkářxonik píše:Tak třeba gumy nejsou vhodný, jako já tyhle 225 na jaře vyhazuju a jdu min do 235, možná i víc, na ty 18 je tohle málo. A taky značka a kvalita gum je rozhodujicí... Jinak nevím čím by to bylo hele Jo a taky ET!!! To můžeš mít 20tky, ale když to budeš mít zalezlý v podběhách, je to na nic. 35 a menší je nutnost.DMS píše: ty zatáčky jsou taky lepší, ale jen se mi zdá, že to mám i na těch 17 ctkách jak domeček na kuřích nožkách...občas