PALUBOVKA: demontáž palubovky
- patper
- VWmaniak
- Příspěvky: 5486
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha-Rakovnicko-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: PALUBOVKA: demontáž palubovky
....u II v motoru nic neni - tedy srouby, co drzi palubku....
Zakazkove Truhlarstvi
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=46&t=24670
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=46&t=24670
- Bandog
- VWagenista
- Příspěvky: 1439
- Registrován: 19.11.2008 18:21
- Bydliště: Náchod
- Kontaktovat uživatele:
Re: PALUBOVKA: demontáž palubovky
Já nedokážu poradit ze své zkušenosti, ale jak jsem se dočetl tak údajně by u I. měli být dva šroubky od motoru.....ještě jsem ji ven nedával.
- machstrechy
- Jezdec
- Příspěvky: 438
- Registrován: 06.02.2008 20:13
- Bydliště: Kamenná
Re: PALUBOVKA: demontáž palubovky
tak už je volná akorád jsem myslel že ji dostanu i když zůstane volant ale musím ho taky sundat .
A ten druhý šroub od motoru by l maskovanej (byl to šroub a z obou stran závit a na to přidělanej nějakej klakson ).
A ten druhý šroub od motoru by l maskovanej (byl to šroub a z obou stran závit a na to přidělanej nějakej klakson ).
Moje práce http://www.strechymach.webgarden.cz/
-
- Řidič
- Příspěvky: 66
- Registrován: 13.05.2009 16:41
- Bydliště: Zlín
Re: PALUBOVKA: demontáž palubovky
Zdarec. Řešil někdo výměnu rámečku s climatronikem nahoře za rámeček s klimatronicem dole (novější) u I? Jde mi o to, že chci do auta vysuvnou 1 DINovou televizi. Dak bych i 2 DINovou, ale chyběl by mi pak ten odkládací prostor pod rádiem, protože odkládacích přihrádek je u I. zoufale málo. Takže dotazy: Jde vyměnit novější hranaté ovládání climatroniku za to starší nahoře půlkulaté aby fungovalo - pasují konektory? Dosáhnou kabely z vrchu až dolů, aby se dalo ovládání zapojit? Dá se někde za rozumný peníz sehnat rámeček + novější ovladač? Děkuji za reakce.
- bodyvlk
- Závodník
- Příspěvky: 514
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: východní čechy
Re: PALUBOVKA: demontáž palubovky
Tu starší řídící jednotku climatronicu (půlkulatou mám), ty rámečky bych asi taky dokázal sehnat. Tak celkem za cca 1500,-
-
- Řidič
- Příspěvky: 66
- Registrován: 13.05.2009 16:41
- Bydliště: Zlín
Re: PALUBOVKA: demontáž palubovky
No jo.... jenže já potřebuju tu novější hranatou.... pokud to jde předělat, aby to fungovalo.bodyvlk píše:Tu starší řídící jednotku climatronicu (půlkulatou mám), ty rámečky bych asi taky dokázal sehnat. Tak celkem za cca 1500,-
-
- Závodník
- Příspěvky: 630
- Registrován: 07.11.2007 10:27
- Bydliště: ŠUMAVWA
Re: PALUBOVKA: demontáž palubovky
pokud vim tak hranata se davala v kombinaci s navi a jestli pasuji konektory tak nevim sto procent
- michall
- Moderátor
- Příspěvky: 5725
- Registrován: 25.09.2007 15:24
- Bydliště: Praha
Re: PALUBOVKA: demontáž palubovky
Jestli myslíš nahradit jedničkový Climatronic (kulatý) za dvojkový (hranatý), tak to nejde - zkoušeli jsme to a má jinak osazené konektory (mechanicky jsou stejné).
Dodržujte prosím Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru. Může se hodit ETKA online nebo ELSA online (odkaz je na .ru!)
- abeljozef
- Moderátor
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trnava
Re: PALUBOVKA: demontáž palubovky
Ono by to islo ale museli by sa prepinovat konektory (hlavne cerveny).
Do I. tiek sa aj original z fabriky montovali II kove klimatroniky ak to auto malo velku MFD navi. Len tych aut beha hrozne malo. Mali aj iny plast okolo stredoveho panela ktory bol prisposobeny na tieto v tedy nove komponenty.
Bez tohoto plastu je te premontaz zbytocna lebo to nebude pasovat.
Stara znama klasika: Verzia z MFD navi a II kovym klimatronikom
Do I. tiek sa aj original z fabriky montovali II kove klimatroniky ak to auto malo velku MFD navi. Len tych aut beha hrozne malo. Mali aj iny plast okolo stredoveho panela ktory bol prisposobeny na tieto v tedy nove komponenty.
Bez tohoto plastu je te premontaz zbytocna lebo to nebude pasovat.
Stara znama klasika: Verzia z MFD navi a II kovym klimatronikom
-
- Řidič
- Příspěvky: 66
- Registrován: 13.05.2009 16:41
- Bydliště: Zlín
Re: PALUBOVKA: demontáž palubovky
Tak děkuju moc. Budu muset vymyslet něco jiného.abeljozef píše:Ono by to islo ale museli by sa prepinovat konektory (hlavne cerveny).
Do I. tiek sa aj original z fabriky montovali II kove klimatroniky ak to auto malo velku MFD navi. Len tych aut beha hrozne malo. Mali aj iny plast okolo stredoveho panela ktory bol prisposobeny na tieto v tedy nove komponenty.
Bez tohoto plastu je te premontaz zbytocna lebo to nebude pasovat.
Stara znama klasika: Verzia z MFD navi a II kovym klimatronikom
- fitzano
- Řidič
- Příspěvky: 71
- Registrován: 10.10.2007 16:56
- Bydliště: Praha
Re: PALUBOVKA: demontáž palubovky
Vejde se palubka ze 2 na 1 ?
- abeljozef
- Moderátor
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trnava
Re: PALUBOVKA: demontáž palubovky
Teoreticky vojde, ale co dal, co spravis z elektrikou ? Chce sa ti to prerabat ? Hoooooodne vela prace.
To by som radcej rovno kupil II ku.
To by som radcej rovno kupil II ku.
- radek35
- Řidič
- Příspěvky: 85
- Registrován: 13.10.2007 18:50
- Bydliště: Mimon
- Kontaktovat uživatele:
Re: PALUBOVKA: demontáž palubovky
Zdravim Pokud muzu Pridat par fotek z demontaze palubovky tak jsou tu.Je to hnus fuj kdyz jsem to vydel tak jsem myslel ze mne slehne ze muzu shanet nove topeni, ale neeee ted uz je to jak nove a zejtra to montuju spet.
- radek35
- Řidič
- Příspěvky: 85
- Registrován: 13.10.2007 18:50
- Bydliště: Mimon
- Kontaktovat uživatele:
Re: PALUBOVKA: demontáž palubovky
Jee omlouvam se to topeni patri asi nekam jinam tak se nezlobte.
-
- Řidič
- Příspěvky: 130
- Registrován: 28.08.2010 06:17
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: PALUBOVKA: demontáž palubovky
zdarec, tak jsem taky vyndaval palubovku u svýho Galaxyho, ale dost jsem se pak mordoval s vymontováním samotnýho radiátoru topení. Nakonec jsem přišel na to, že jak je tam plastový kolínko který je na torx šroubech připevněný k radiátoru a jsou na něj napojený hadice od motorovýho prostoru, tak se dá vyšroubovat, ale na ten spodní se musí od motoru, kdy se prořízne pěnová izolace a pod ní je připravený výřez v plechový přepážce, pak jen nasadit torx na nějaký kloubek a nástavec od malý goly a mělo by to jít. Přišel jsem na to pozdě až když jsem povolil uchycení celýho topení ( je to od motoru asi na 4 šroubech pod tepelnou izolací - jsou tam perforace že se dá ta izolace vyloupnout) no a pak jsem musel ještě povolit celou železnou výztuhu která je napříč autem. Jeden šroubek je záludně dole u pedálů, je to imbus a drží někde u tyče řízení. No a pak se mi teprve podařilo odtáhnout celý topení od přepážky tak aby se dal radiátor topení nějak horko těžko vytáhnout i s tím přišroubovaným plastovým kolínkem, který jsem stejně při vyndavání ulomil. Měl jsem ale komplet jinej radiátor i s kolínkem. No a až když to bylo venku tak pak teprve jsem si všimnul těch výřezů v přepážce, že to stačilo jen odšroubovat pomocí nějakýho kloubu, tak kdyby někdo řešil stejnou opravu tak si zbytečně nepřidělávejte práci. No jinak práce nic moc ale konečně už můžu zase topit aniž bych cejtil odpařenej fridex.
[attachment=0]