MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
- abeljozef
- Moderátor
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trnava
Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
Elektrika kable kontakty .....
- Petr74
- Jezdec
- Příspěvky: 396
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha 15
- abeljozef
- Moderátor
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trnava
Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
ako kedy ....
- Petr74
- Jezdec
- Příspěvky: 396
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha 15
Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
I za těchto poměrně specifických podmínek? Prakticky vždy se to projevilo při dlouhodobém maximálním výkonu. Chápal bych problém elektriky akontaktů, kdyby to zlobilo náhodně, nebo při otřesech a tak ....
- abeljozef
- Moderátor
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trnava
Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
Ak ta RJ strati prudko napajanie tak neni schopna to ulozit do pamate zavad.
- johnpiere
- Řidič
- Příspěvky: 79
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Senice na Hané
Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
Tak jsem včera proletoval relátko. V simulaci se to chovalo úplně jako za provozu. Snad to bude ono. Jeden postřeh. V případě, žře to nešlo nastartovat a neprobliklo žhavení jsem silně udeřilk do palubvky a ono to bliklo a pak šlo normálně startovat. Tak že by to bylo ono? Pokud, ne napíšu
Galaxy 1,9 TDI 81kw, r.v.2000,stříbrný
- johnpiere
- Řidič
- Příspěvky: 79
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Senice na Hané
Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
No asi bych to taky viděl na jinou story ,než moje. Tvoje začíná škubáním a to není náhlé. Viděl bych opravdu problém s palivem. Před výměnou filtru to dělalo?Před chipem to dělalo? Pak jedině přicpaný, zarezlý slabounký trubičky v čerpadle. A nebo si to nasaje vzduch. Je tam vidět bublina?Petr74 píše:I za těchto poměrně specifických podmínek? Prakticky vždy se to projevilo při dlouhodobém maximálním výkonu. Chápal bych problém elektriky akontaktů, kdyby to zlobilo náhodně, nebo při otřesech a tak ....
Galaxy 1,9 TDI 81kw, r.v.2000,stříbrný
- Petr74
- Jezdec
- Příspěvky: 396
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha 15
Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
Díky, johnpiere.
Před čipem to udělalo 2x, tím to není. Naposledy dnes odpoledne, když jsem jel na středně vytočenou dvojku do prudkého kopce po dlažebních kostkách u nás ve Vršovicích. Dokodrcal jsem se nahoru na rovinku, vyřadil a konec...
Palivový filtr je tam od května. V té době to nezlobilo.
Asi to fakt bude ta nafta. Objednal jsem se do servisu, ale ten co jsem zvolil, má termín až 7. září
Pak dám vědět.
Před čipem to udělalo 2x, tím to není. Naposledy dnes odpoledne, když jsem jel na středně vytočenou dvojku do prudkého kopce po dlažebních kostkách u nás ve Vršovicích. Dokodrcal jsem se nahoru na rovinku, vyřadil a konec...
Palivový filtr je tam od května. V té době to nezlobilo.
Asi to fakt bude ta nafta. Objednal jsem se do servisu, ale ten co jsem zvolil, má termín až 7. září
Pak dám vědět.
- johnpiere
- Řidič
- Příspěvky: 79
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Senice na Hané
Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
Hele možná něco podobného řešil Marek77 tady:http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=5 ... 1&start=15Petr74 píše:Díky, johnpiere.
Před čipem to udělalo 2x, tím to není. Naposledy dnes odpoledne, když jsem jel na středně vytočenou dvojku do prudkého kopce po dlažebních kostkách u nás ve Vršovicích. Dokodrcal jsem se nahoru na rovinku, vyřadil a konec...
Palivový filtr je tam od května. V té době to nezlobilo.
Asi to fakt bude ta nafta. Objednal jsem se do servisu, ale ten co jsem zvolil, má termín až 7. září
Pak dám vědět.
Galaxy 1,9 TDI 81kw, r.v.2000,stříbrný
- zzzp
- Řidič
- Příspěvky: 130
- Registrován: 29.06.2008 13:26
- Bydliště: Bratislava, SK
Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
ja len pre doplnenie, moja Alhambra si to asi rozmyslela a prestala to robit sa od seba, tak dufam, ze sa jej nezacne znova stikutatzzzp píše:ahojte, tak aj ja pridam maly prispevok...
obcas sa mi stane (niekedy pri starte, niekedy pri vypnuti motora, ale nieked aj pocas jazdy), ze zablikaju 2x smerovky. pri starte a vypnuti motora som to trosku ignoroval, ale ked sa mi to par krat stalo aj pri jazde, tak to asi nebude ok. pocas jazdy zaroven vsetko zhasne (budiky, motor cukne) tak na snad menej ako skundu, bliknu smerovky a zase vyzera byt vsetko fajn. co to je?
este sa mi nepodarilo napojit to na VAG, ale je divne, ze to robi iba obcas. snad aj tyzden dva je to v norme, a raz sa mi to stalo 3x pocas 30min jazde autom. ma niekto skusenost?
- kazbic
- VWsenior
- Příspěvky: 2243
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: CHOMUTOV
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
Prosím o radu,
po ujetí asi 80 km v kuse mi začal cukat motor.Nejdřív skoro neznatelně na desetinku vteřiny,pak se to prodlužovalo a občas začalo blikat žhavení.Pak to za jízdy chcíplo a už to nešlo natočit ani pod plynem.Mechanik to diagnostikoval jako vadnou horní část vstřikovacího čerpadla.Vyměnil ji a poslal mě natankovat lepší naftu.V čerpadle co zůstala nafta, se mu nějak nezdála,byla jakoby trochu mléčná.V pohodě jsem dojel k pumpě (asi 2 km).Po natankování jsem to nemohl natočit.Podařilo se až na počtvrté.Dojel jsem k němu zpět za občasného dusení motoru a blikání žhavení.Prostě to dělalo úplně stejné jako před výměnou horní části vstř.čerpadla.Mechanik si s tím pak už nevěděl rady.Od té doby jsem najel asi 60 km (jen v blízkosti domova) a auto jezdí v poho.Dokonce hned druhý den bylo -20 stupňů a chytlo to bez větších problémů,cukání se už neprojevilo.Problém je v tom,že se s tím autem bojím jezdit někam dál,z té Prahy mě to stálo 2600 za plaťák.Nerad bych to absolvoval znovu.Už jen ten pocit nechci zažít,vidět Šardu na plaťáku.
Vag napsal toto
VAG-COM verze: IHR 304.0
Autosoft
Číslo dílu řídícího modulu: 028 906 021 JJ
Komponent a/nebo - verze: 0010SG 2018
Kódodvání softwaru: 00002
Kód opravny: WSC 14462
2 Nalezeny chyby:
17762 - Snimac drathy regulacniho soupatka (G149) Elektricka chyba v proudovem okruhu
P1354 - 35-10 - - - Sporadicky
17971 - Ovladac mnozstvi (N146) Spodni dorazova hodnota
P1563 - 35-00 - -
po ujetí asi 80 km v kuse mi začal cukat motor.Nejdřív skoro neznatelně na desetinku vteřiny,pak se to prodlužovalo a občas začalo blikat žhavení.Pak to za jízdy chcíplo a už to nešlo natočit ani pod plynem.Mechanik to diagnostikoval jako vadnou horní část vstřikovacího čerpadla.Vyměnil ji a poslal mě natankovat lepší naftu.V čerpadle co zůstala nafta, se mu nějak nezdála,byla jakoby trochu mléčná.V pohodě jsem dojel k pumpě (asi 2 km).Po natankování jsem to nemohl natočit.Podařilo se až na počtvrté.Dojel jsem k němu zpět za občasného dusení motoru a blikání žhavení.Prostě to dělalo úplně stejné jako před výměnou horní části vstř.čerpadla.Mechanik si s tím pak už nevěděl rady.Od té doby jsem najel asi 60 km (jen v blízkosti domova) a auto jezdí v poho.Dokonce hned druhý den bylo -20 stupňů a chytlo to bez větších problémů,cukání se už neprojevilo.Problém je v tom,že se s tím autem bojím jezdit někam dál,z té Prahy mě to stálo 2600 za plaťák.Nerad bych to absolvoval znovu.Už jen ten pocit nechci zažít,vidět Šardu na plaťáku.
Vag napsal toto
VAG-COM verze: IHR 304.0
Autosoft
Číslo dílu řídícího modulu: 028 906 021 JJ
Komponent a/nebo - verze: 0010SG 2018
Kódodvání softwaru: 00002
Kód opravny: WSC 14462
2 Nalezeny chyby:
17762 - Snimac drathy regulacniho soupatka (G149) Elektricka chyba v proudovem okruhu
P1354 - 35-10 - - - Sporadicky
17971 - Ovladac mnozstvi (N146) Spodni dorazova hodnota
P1563 - 35-00 - -
"Kazbič"
"DOKUD JEŠTĚ ŽIJEM,JE VŠECHNO V.W. "
Spolek Automobilových Gurmánů
"DOKUD JEŠTĚ ŽIJEM,JE VŠECHNO V.W. "
Spolek Automobilových Gurmánů
- Mikycarp
- Jezdec
- Příspěvky: 370
- Registrován: 21.11.2009 18:18
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
Něco podobného jsem řešil ještě v době, kdy jsem měl passata. VAG mi psal podbné chyby, vyústilo to až ve výměnu čerpadla. Pár dní byl pokoj a pak to začalo nanovo. Říkal jsem si, že je minimální šance, že by 2 čerpadla měli stejnou chybu, tak jsem začal pátrat v elektrice. Nakonec jsem to našel, byl prodřený svazek od čerpadla. Ležel na trubce a chvěním motoru se prodřela izolace a svazet to vyzkratovalo. Bylo to zespoda svazku, takže to nebylo vidět. Po výměně čerpadla svazku pár dní trvalo, než se zase usadil na trubku. Svazek se zaizoloval, vymazaly chyby a bylo to v pořádku, akorát jsem měl jedno čerpadlo navrh
Zkus se podívat, jestli nejsi ve stejný situaci
Zkus se podívat, jestli nejsi ve stejný situaci
SAG - ideální auto na ryby
- kazbic
- VWsenior
- Příspěvky: 2243
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: CHOMUTOV
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
Mikycarp
Podívám se na to,díkes.
Podívám se na to,díkes.
"Kazbič"
"DOKUD JEŠTĚ ŽIJEM,JE VŠECHNO V.W. "
Spolek Automobilových Gurmánů
"DOKUD JEŠTĚ ŽIJEM,JE VŠECHNO V.W. "
Spolek Automobilových Gurmánů
- ifos.cz
- VWagenista
- Příspěvky: 1355
- Registrován: 19.04.2008 07:17
- Bydliště: Isergebirge, Sudeten
Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
Jak jsem ti psal na ICQ, mrknul bych taky na skrtici klapku - rozdelat a vycistit (i zevnitr), pripadne mrknout na potenciometr jestli neni vydreny (coz by ovsem bylo asi na vymenu cele skrtici klapky)
Alhambra 2.0i SXE . Sport eXtra Edition
Benzínový motor ADY - 85 kW ( 115 vraníků ) December 1996
_________________
Benzínový motor ADY - 85 kW ( 115 vraníků ) December 1996
_________________
- abeljozef
- Moderátor
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trnava
Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
Ifosi to je TDI nie benzin. Tam je regulacia motora uplne ina.
Kazdopadne by som rozhodne zacal tymi kablami medzi 10 pinovym konektorom naftoveho cerpadla a RJ motora.
Kazdopadne by som rozhodne zacal tymi kablami medzi 10 pinovym konektorom naftoveho cerpadla a RJ motora.