KLÍČE, CENTRÁL: problémy s centrálem a dálkou
- blackburn
- Nový člen
- Příspěvky: 14
- Registrován: 30.07.2009 19:26
- Bydliště: pod mostem 4 popelnice 5
Re: KLÍČE, CENTRÁL: problémy s centrálem a dálkou
Zdarec
Nevíte prosím náhodou kde najdu přijímač pro origo dálku, jedná se o Alhambru 2003. Nebo aspoň nějaké zapojení nebo popis. Nikde jsem to nenašel. Díval jsem se na schémata v Else a ani tam to není uvedeno. Hlavně se mi jedná o zamykací a odemykací impulsy.
Nevíte prosím náhodou kde najdu přijímač pro origo dálku, jedná se o Alhambru 2003. Nebo aspoň nějaké zapojení nebo popis. Nikde jsem to nenašel. Díval jsem se na schémata v Else a ani tam to není uvedeno. Hlavně se mi jedná o zamykací a odemykací impulsy.
Seat Alhambra II | Alenka | 96kw TDI | ASZ | 2003
- abeljozef
- Moderátor
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trnava
Re: KLÍČE, CENTRÁL: problémy s centrálem a dálkou
V centralnej elektronike.
Co presne potrebujes spravit ? Pripojit na to iny alarm ?
Co presne potrebujes spravit ? Pripojit na to iny alarm ?
- blackburn
- Nový člen
- Příspěvky: 14
- Registrován: 30.07.2009 19:26
- Bydliště: pod mostem 4 popelnice 5
Re: KLÍČE, CENTRÁL: problémy s centrálem a dálkou
O dovolené jsem měl chvilku tak tak realizuji své nápady chorého mozku. Chci si udělat pro origo dálku prodloužení zamykacího impulsu aby mi dojely okna při uzamčení dálkou stejně jako klíčem z zámku dveří. A nechci připojovat další dálku když mám origo (vím, že to jde nakódovat pomoci msdos a vds ale nějak se mi to nepovedlo, ale to je jedno už jsem to vyřešil kondíkem a relátkem a je to funkční prodloužení impulsu na 15s). Takhle výstup napojím na P6 pin 25, ale potřebuji zamykací impuls dálky. Chci to dělat zítra a ve skrytu duše doufám že se ten impuls objeví i na p6 pin 25 pro zamčení, ale pro jistotu se ptám.
Dále už mám nachystanou elektroniku na sklápění zrcátek při zamčení a odemčení auta, ale potřebuji ty impulsy.
Dále už mám nachystanou elektroniku na sklápění zrcátek při zamčení a odemčení auta, ale potřebuji ty impulsy.
Seat Alhambra II | Alenka | 96kw TDI | ASZ | 2003
- abeljozef
- Moderátor
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trnava
Re: KLÍČE, CENTRÁL: problémy s centrálem a dálkou
K tym impulzom z dialky sa nedostanes. Je to vsetko v jednej skatuli z centralom.
Jedinu sancu by som videl napojit 2 diody na vystup motorcekov centralu. V kazdych dverach su 2. Prvy zamyka a odomyka auto. Druhy zablokuje moznost odomknutia z vnutra. Ten druhy sa aktuvuje len zamknutim centralu. Samozrejme smer (odomknutie, zamknutie sa realizuje reverzaciou). A tu mas potencionalne signaly ktore potrebujes.
Jedinu sancu by som videl napojit 2 diody na vystup motorcekov centralu. V kazdych dverach su 2. Prvy zamyka a odomyka auto. Druhy zablokuje moznost odomknutia z vnutra. Ten druhy sa aktuvuje len zamknutim centralu. Samozrejme smer (odomknutie, zamknutie sa realizuje reverzaciou). A tu mas potencionalne signaly ktore potrebujes.
- blackburn
- Nový člen
- Příspěvky: 14
- Registrován: 30.07.2009 19:26
- Bydliště: pod mostem 4 popelnice 5
Re: KLÍČE, CENTRÁL: problémy s centrálem a dálkou
super díky za nakopnutí.
čumím do schémat a tohle mne nenapadlo. Zítra tedy zkusím P5 pin 11 / P5 pin 8 a nebo P5 pin 4 / P5 pin 10, ale podle schématu si myslím, že vítězný signál se bude skrývat na P5 pin 11 / P5 pin 8. Zítra zjistím v jakém sledu jsou ty signály. Až se na tom odpravím tak dám vědět.
čumím do schémat a tohle mne nenapadlo. Zítra tedy zkusím P5 pin 11 / P5 pin 8 a nebo P5 pin 4 / P5 pin 10, ale podle schématu si myslím, že vítězný signál se bude skrývat na P5 pin 11 / P5 pin 8. Zítra zjistím v jakém sledu jsou ty signály. Až se na tom odpravím tak dám vědět.
Seat Alhambra II | Alenka | 96kw TDI | ASZ | 2003
- daber
- Profík
- Příspěvky: 954
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Český Krumlov
- Kontaktovat uživatele:
Re: KLÍČE, CENTRÁL: problémy s centrálem a dálkou
Taky řeším problém.Po té co sem si nastavil dlouhý impulsy na magicaru,aby mi dojížděli okna,tak mi odešlo nejdřím odemykání a potom i zamykání na magicaru.Ale klíčkem to na dálku zamknu normálně.Je možný že sem si tím dlouhým impulsem odpálil výstupy na magicaru?
- blackburn
- Nový člen
- Příspěvky: 14
- Registrován: 30.07.2009 19:26
- Bydliště: pod mostem 4 popelnice 5
Re: KLÍČE, CENTRÁL: problémy s centrálem a dálkou
Tak po dlouhém bádání a táápání jelikož se to zdálo lehké v noci, ale realita dopoledne byla zcela jiná a místy akční jak v emerickém filmu.
Použil jsem
- P5 pin 11 (černočervená) / při uzamčení stabilní +12V až do odemčení potom už 0V
- P5 pin 4 (žlutá) / při uzamčení impuls +12V, ale při odemknutí +6V
- P6 pin 25 (šedá) / zamykací ovládaní pro centrál
- kostra
- dioda 1N4007
- kondenzátor 10000uF
- relé 12V 2Xpřepínací kontakty
schéma zapojení jsem přiložil níže. A teď analogie proč zrovna takové zapojení. Při zamčení auta originál dálkou se objeví impuls +12V na P5 pin 4, ale bohužel se objeví i při odemčení +6V. A kondenzátor u relátka se stihne nabít a místo odemčení auta ho opět zamkne (naštěstí jsem si to celé simulovat multimetrem, jinak bych se do auta nedostal) takže pozor. Ale P5 pin 4 jsem použil pro přivedení šťávy k cívce relé a ta spolu s 10000uF kondíkem drží cca 13 až 15 sekund (to na prodloužení impulsu stačí bohatě). Dále při uzamčení vozidla je na P5 pin 11 +12V stále až do odemknutí auta a tím byl můj problém vyřešen. Proč? Protože jsem původně na chtěl pustit +12V přímo od pojistky, ale problém byl, že při odemčení i zamčení se vždy spustí relé i když odemčení na P5 pin 4 (žlutá) má jen +6V, ale bohužel to stačí a auto by se pořád zamykalo. Když už jsem se chtěl vzdát tak jsem zkusil právě zmiňovaný P5 pin 11 a tedy když relé spustí i při odemčení tak na P5 pin 11 není žádná šťávička jen při uzamčení a že je tam trvale to mi nevadí jelikož mi to cívka po 15 sekundách rozpojí. A hlavně nekoliduje to s interierovým tlačítkem.
To byla taky prča. Poprvé jak jsem to zkusil to byl P5 pin 6 vypadalo to krásně. +12V po dobu 1 sekundy impuls při zamčení. Tak jsem to tam napojil. Po té když jsem zamlknul dálkou hurá (předčasně) auto se zamklo okna dovřely. Ale raději jsem to ještě zkusil tlačítkem na dveřích řidiče a (ku.va) nechal jsem klíče na sedačce. Představte si tu akční scénu a hrůzu v očích, když se zavírají okna a vy dáváte ruku do auta přes zavírající se okno aby jste vytáhli rychle klíč od auta a Vás to nepřivřelo v okně. To by se taky blbě vysvětlovalo. Ale zase má člověk dobrou historku k pivu.
Nic méně tady je schéma, a trošku zdatný šikula si s tím poradí a k tomu relátku proč je 2X přepínací? To mám už před chystané pro elektrické sklápění zrcátek na moji Alence při zamčeni a odemčení. Ale to budu laborovat příští víkend jak to napojit.
Použil jsem
- P5 pin 11 (černočervená) / při uzamčení stabilní +12V až do odemčení potom už 0V
- P5 pin 4 (žlutá) / při uzamčení impuls +12V, ale při odemknutí +6V
- P6 pin 25 (šedá) / zamykací ovládaní pro centrál
- kostra
- dioda 1N4007
- kondenzátor 10000uF
- relé 12V 2Xpřepínací kontakty
schéma zapojení jsem přiložil níže. A teď analogie proč zrovna takové zapojení. Při zamčení auta originál dálkou se objeví impuls +12V na P5 pin 4, ale bohužel se objeví i při odemčení +6V. A kondenzátor u relátka se stihne nabít a místo odemčení auta ho opět zamkne (naštěstí jsem si to celé simulovat multimetrem, jinak bych se do auta nedostal) takže pozor. Ale P5 pin 4 jsem použil pro přivedení šťávy k cívce relé a ta spolu s 10000uF kondíkem drží cca 13 až 15 sekund (to na prodloužení impulsu stačí bohatě). Dále při uzamčení vozidla je na P5 pin 11 +12V stále až do odemknutí auta a tím byl můj problém vyřešen. Proč? Protože jsem původně na chtěl pustit +12V přímo od pojistky, ale problém byl, že při odemčení i zamčení se vždy spustí relé i když odemčení na P5 pin 4 (žlutá) má jen +6V, ale bohužel to stačí a auto by se pořád zamykalo. Když už jsem se chtěl vzdát tak jsem zkusil právě zmiňovaný P5 pin 11 a tedy když relé spustí i při odemčení tak na P5 pin 11 není žádná šťávička jen při uzamčení a že je tam trvale to mi nevadí jelikož mi to cívka po 15 sekundách rozpojí. A hlavně nekoliduje to s interierovým tlačítkem.
To byla taky prča. Poprvé jak jsem to zkusil to byl P5 pin 6 vypadalo to krásně. +12V po dobu 1 sekundy impuls při zamčení. Tak jsem to tam napojil. Po té když jsem zamlknul dálkou hurá (předčasně) auto se zamklo okna dovřely. Ale raději jsem to ještě zkusil tlačítkem na dveřích řidiče a (ku.va) nechal jsem klíče na sedačce. Představte si tu akční scénu a hrůzu v očích, když se zavírají okna a vy dáváte ruku do auta přes zavírající se okno aby jste vytáhli rychle klíč od auta a Vás to nepřivřelo v okně. To by se taky blbě vysvětlovalo. Ale zase má člověk dobrou historku k pivu.
Nic méně tady je schéma, a trošku zdatný šikula si s tím poradí a k tomu relátku proč je 2X přepínací? To mám už před chystané pro elektrické sklápění zrcátek na moji Alence při zamčeni a odemčení. Ale to budu laborovat příští víkend jak to napojit.
Seat Alhambra II | Alenka | 96kw TDI | ASZ | 2003
- daber
- Profík
- Příspěvky: 954
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Český Krumlov
- Kontaktovat uživatele:
Re: KLÍČE, CENTRÁL: problémy s centrálem a dálkou
BLACKBURN
čoveče myslím že tento problém už vyřešil abel a funguje to perfektně.
čoveče myslím že tento problém už vyřešil abel a funguje to perfektně.
- blackburn
- Nový člen
- Příspěvky: 14
- Registrován: 30.07.2009 19:26
- Bydliště: pod mostem 4 popelnice 5
Re: KLÍČE, CENTRÁL: problémy s centrálem a dálkou
Přiznám se, ale nějak to nechápu. Né že bych nepoznal schéma, ale nevím vysvětlení k popisu svorek
P5 pin8 to bych pochopil - stabilní +12V po odemčení
RJ361 signál sklopit zrcátka - to by měl být pin na tom relé č. 12 a spíná ho zem
svorka 31 - podle myšlenek a schématu to je 100% kostra / ale nevím co označení svorka 31 znamená tedy kde je. Jestli je to konektorové spojení 36 pólové ve sloupku tak by to měla být svorka 34. A pokud se budu hrabat u toho zmíněného relé RJ361 tak se napojím na svorku č. 6 to by měla být kostra
a svorka 15 nebo S - To už mne nenapadá co by to mohlo být
ale to neznamená, že kritizuji to řešení. Spíš bych ho chtěl pochopit
snažil jsem se to to hledat, ale nikde jsem to tu nenašel. asi neumím hledat
mě tedy napadlo si poslat na RJ361 na svorku č. 4 +12V (protože ta se po vytažení klíčku ze zapalování umrtvuje, respektive po vypnutí elektriky na spínačce) a tím si oživit celé ovládaní zrcátek a poté posílat signál (kostru) na svorku č. 12 do relé J361
vše to páchám na Alence (Alhambra) 2003
P5 pin8 to bych pochopil - stabilní +12V po odemčení
RJ361 signál sklopit zrcátka - to by měl být pin na tom relé č. 12 a spíná ho zem
svorka 31 - podle myšlenek a schématu to je 100% kostra / ale nevím co označení svorka 31 znamená tedy kde je. Jestli je to konektorové spojení 36 pólové ve sloupku tak by to měla být svorka 34. A pokud se budu hrabat u toho zmíněného relé RJ361 tak se napojím na svorku č. 6 to by měla být kostra
a svorka 15 nebo S - To už mne nenapadá co by to mohlo být
ale to neznamená, že kritizuji to řešení. Spíš bych ho chtěl pochopit
snažil jsem se to to hledat, ale nikde jsem to tu nenašel. asi neumím hledat
mě tedy napadlo si poslat na RJ361 na svorku č. 4 +12V (protože ta se po vytažení klíčku ze zapalování umrtvuje, respektive po vypnutí elektriky na spínačce) a tím si oživit celé ovládaní zrcátek a poté posílat signál (kostru) na svorku č. 12 do relé J361
vše to páchám na Alence (Alhambra) 2003
Seat Alhambra II | Alenka | 96kw TDI | ASZ | 2003
- abeljozef
- Moderátor
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trnava
Re: KLÍČE, CENTRÁL: problémy s centrálem a dálkou
Pozri sem: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?p=1366215#p1366215" onclick="window.open(this.href);return false;
- blackburn
- Nový člen
- Příspěvky: 14
- Registrován: 30.07.2009 19:26
- Bydliště: pod mostem 4 popelnice 5
Re: KLÍČE, CENTRÁL: problémy s centrálem a dálkou
diky chlape.
Mimo jiné ty jsi ďábel
Mimo jiné ty jsi ďábel
Seat Alhambra II | Alenka | 96kw TDI | ASZ | 2003
- vikino
- Jezdec
- Příspěvky: 357
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: VWýchodní Čechy
Re: KLÍČE, CENTRÁL: problémy s centrálem a dálkou
Čau.
Dneska se vyskyt problém s otvíráním zadních dveří na straně řidiče.Dosud vše makalo jak mělo a dnes jsem zjistil,že ty zadní dveře vůbec nereagují na dálkový zamykání a odmykání. Odemknout nebo zamknout jdou pouze zevnitř páčkou.Když normálně uzamknu auto dálkou,tak se zamknou všechny dveře,jen né ty jedny zadní a musim je zamknout zevnitř páčkou a pak uzamknu celý auto dálkou. Nevíte co by to mohlo být????
Díky za rady. Asi bude muset tapec dolu a vše prohlédnout co?
Dneska se vyskyt problém s otvíráním zadních dveří na straně řidiče.Dosud vše makalo jak mělo a dnes jsem zjistil,že ty zadní dveře vůbec nereagují na dálkový zamykání a odmykání. Odemknout nebo zamknout jdou pouze zevnitř páčkou.Když normálně uzamknu auto dálkou,tak se zamknou všechny dveře,jen né ty jedny zadní a musim je zamknout zevnitř páčkou a pak uzamknu celý auto dálkou. Nevíte co by to mohlo být????
Díky za rady. Asi bude muset tapec dolu a vše prohlédnout co?
vikino
- Bandog
- VWagenista
- Příspěvky: 1439
- Registrován: 19.11.2008 18:21
- Bydliště: Náchod
- Kontaktovat uživatele:
Re: KLÍČE, CENTRÁL: problémy s centrálem a dálkou
První bych mrknul na průchodku na kabely mezi kastlí a dveřmi a pokud tam budou dráty ok tak bych dal dolů tapec a hledal dál..........
- vikino
- Jezdec
- Příspěvky: 357
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: VWýchodní Čechy
Re: KLÍČE, CENTRÁL: problémy s centrálem a dálkou
Nazdárek,tak řeším výše uvedený problém,vyndal jsem to všechno ven,rozdělal zámek se servomotorky,mechanicky táhlem vše funguje.Dálkou taky motorky jedou,ale z nějakého důvodu nehýbají tím velkým bílým mechanizmem,který vlastně ovládá táhlo ke klice ve dveřích.Přikládám foto,prosím jestli jste to někdo měl rozdělaný a víte kde je problém tak prosím za rady .Díky moc!!!!!!!vikino píše:Čau.
Dneska se vyskyt problém s otvíráním zadních dveří na straně řidiče.Dosud vše makalo jak mělo a dnes jsem zjistil,že ty zadní dveře vůbec nereagují na dálkový zamykání a odmykání. Odemknout nebo zamknout jdou pouze zevnitř páčkou.Když normálně uzamknu auto dálkou,tak se zamknou všechny dveře,jen né ty jedny zadní a musim je zamknout zevnitř páčkou a pak uzamknu celý auto dálkou. Nevíte co by to mohlo být????
Díky za rady. Asi bude muset tapec dolu a vše prohlédnout co?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 41
- Registrován: 29.07.2009 11:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: KLÍČE, CENTRÁL: problémy s centrálem a dálkou
Ahoj, před časem jsem komunikoval s Blackburnem ohledně instalace dojezdu oken při uzamčení dálkou + sklápění zrcátek, ted ho nemůžu chytit na eml, nemáte někdo prosím telefon, díky
Robert 777 616 947
Robert 777 616 947
Boby