Syčení pod kapotou při přidání plynu -> hulán za autem...
Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 30.05.2008 13:10
Syčení pod kapotou při přidání plynu -> hulán za autem...
Zdravím. Může mi někdo poradit, čím může být to , že mi auto syčí při prudším přidání plynu, strašně to hulí, nejede a asi taky víc chlastá. Jedná se o vůz VW Passat Variant, 1.9 TDi, 96 kW, r.v. 2001. Podle mě to bude asi problém s nějakou hadicí u sání do turba. Možná od intercooleru do Turba. Má s tím někdo zkušenost ? Neví někdo kde se taková hadice dá sehnat ?
- Smajda
- Závodník
- Příspěvky: 684
- Registrován: 13.06.2009 21:58
- Bydliště: Protivanov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Syčení pod kapotou při přidání plynu -> hulán za autem...
koukni po nich jestli nejsou někde popraskaný a prohlidni i coller
|Diagnostika vozů do rv. 2004 | Drobné elektromontáže a montážní práce |
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10100
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Syčení pod kapotou při přidání plynu -> hulán za autem...
Ani ne tak problém s hadicí do turba, jako z turba.
Jasně, na 99% máš ruplou hadici.
Jasně, na 99% máš ruplou hadici.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
- AlešB5
- Řidič
- Příspěvky: 87
- Registrován: 09.02.2009 11:59
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Syčení pod kapotou při přidání plynu -> hulán za autem...
Ahojtě nemusí být ani ruplá ale u 96 jsou takový závlačky na hadicích tak ti zřejmě vyjela hadice od výfuku turba je to ta boční a nebo se podívej na intercooler ten je při čelním pohledu napravo a nejlíp se na něj podíváš když rozděláš levý podběh stačí jen spodek a už se k němu dostaneš tam už by jsi cítil jestli se něco děje. Jinak auto nežere víc zpravidla to padne do nouzového režimu když není tlak tak toho se neboj už o tom něco vím protože se mi stalo něco podobného
- esperto
- Nový člen
- Příspěvky: 17
- Registrován: 21.03.2009 19:09
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Syčení pod kapotou při přidání plynu -> hulán za autem...
stalo se mi to samý a byla to prdlá hadice viz. majk1..jestli jí máš prdlou tak se dá sehnat normálně u vw ale stojí něco okolo 2 tis..
GOLF III 1,9 TDI BLUE DEMON 90 kW
-
- Nový člen
- Příspěvky: 36
- Registrován: 19.10.2007 14:03
Re: Syčení pod kapotou při přidání plynu -> hulán za autem...
Chlapi...mám podobný problém. Mám 1.9 TDi, r.v.97, AFN...nad 2.200 otáček povadá zátah motoru, taky si to trochu víc zakouří a vyvrcholí to padnutím do nouzovýho režimu někde ke 4.000 otáček. Už se mi to stalo jednou (prasklá hadice k turbu), ale teď nic nevidím. Co myslíte tím mrknout na cooler? Co by na něm mělo být vidět? Jak vůbec funguje okruh nasávaného vzduchu? Díky, eoš
- esperto
- Nový člen
- Příspěvky: 17
- Registrován: 21.03.2009 19:09
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Syčení pod kapotou při přidání plynu -> hulán za autem...
zkus prohledat pořádně hadice, já to taky nenašel napoprvý..
GOLF III 1,9 TDI BLUE DEMON 90 kW
- huhu
- Pilot
- Příspěvky: 752
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ivančice 733 311 764
- Kontaktovat uživatele:
Re: Syčení pod kapotou při přidání plynu -> hulán za autem...
pokud mu to padá do mouzáku, tak je problém v regulaci plnícího tlaku
- Onndass
- VWexpert
- Příspěvky: 2540
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Syčení pod kapotou při přidání plynu -> hulán za autem...
Ahoj já mám sice golfa Iv ale taky 96 KW a měl jsem to samé a byl to intercooler prasklý moc to nejelo a když jsem přidal začalo sičení a černý dým z výfuku
-
- Řidič
- Příspěvky: 102
- Registrován: 23.09.2008 09:29
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Syčení pod kapotou při přidání plynu -> hulán za autem...
Já mám Superba 1,9tdi 96kw a jeden čas mi to taky strašně sičelo při přidání plynu, a pak jsem jel a najednou rána jak z děla a začalo to strašně hulit a vubec to nejelo, kouknul jsem pod auto a jak vedou hadice do intercorleru, tak byla ta hadice vystrčená, prostě vylítla, stačilo jí jen znovu nasadit a stáhnout ten upínací mechanizmus motex páskou a od tý doby drží ale auto mi začalo zničeho nic pískat v rozmezí 1900-2200ot/min ale jen někdy, většinou po nastartování, vubec nevim co to muže bejt, vše jsem zkontroloval a še je ok. Že by turbo?
Poraďte někdo?
Poraďte někdo?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 36
- Registrován: 19.10.2007 14:03
Re: Syčení pod kapotou při přidání plynu -> hulán za autem...
Tak dnes konečně opraveno Posledně to bylo vážně ruplou hadicí...ale pro tentokrát...slabá opletená hadička, která vede do (myslím si) nějakého podtlakového regulátoru u turba. Oplet v pytli, zlomila se a nebyla průchozí...tak jo, tak můžu zas v klidu lítat
- eros
- Nový člen
- Příspěvky: 14
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: dlouhá,český krumlov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Syčení pod kapotou při přidání plynu -> hulán za autem...
Ahoj všichni co maí nebo měly ten samý problém..Mam vw sharan 1 rok 99 1,9tdi...81kw. ... asi před dvěma dny mi nějak začlo auto zpomalovat při překročení více otáček.....myslím tím Spadntí do nouzového režimu...... takže sem musel zastavit a vypnout motor a znova ho nahodit ......po nějaké čase to zas padlo do toho N.Rež..... a znova....
Tak sem posupoval stejně a ktomu mi ješzě začlo z výfuku strašně kouřit ....býlý dým....... a strašně to smrdí......
Byly se na to podívat už 3 automech. a káždej mluvil o něčem jiném.. ....
1) turbo
2 ) ventil
3) čerpadlo,hlava
Prosím vás nevíte někdo co to může být?????
Předem děkuji za všechny odpovědi a rady...
S pozdravem
Eros,..
Tak sem posupoval stejně a ktomu mi ješzě začlo z výfuku strašně kouřit ....býlý dým....... a strašně to smrdí......
Byly se na to podívat už 3 automech. a káždej mluvil o něčem jiném.. ....
1) turbo
2 ) ventil
3) čerpadlo,hlava
Prosím vás nevíte někdo co to může být?????
Předem děkuji za všechny odpovědi a rady...
S pozdravem
Eros,..
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10100
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Syčení pod kapotou při přidání plynu -> hulán za autem...
A co jako chceš slyšet? Podle počtu příspěvků tady nejsi nováčkem, takže o příčinách nouzáku jsi musel číst již nespočítaně.
Pokud nechceš jít cestou pokusu a omylu, budeš to muset píchnout na vag a pak dle paměti závad bychom se mohli bavit dál, jak to odstranit.
Všichni tři měli pravdu, ale těch příčin může být i více.
Pokud nechceš jít cestou pokusu a omylu, budeš to muset píchnout na vag a pak dle paměti závad bychom se mohli bavit dál, jak to odstranit.
Všichni tři měli pravdu, ale těch příčin může být i více.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
- saax
- Závodník
- Příspěvky: 529
- Registrován: 22.03.2008 19:50
- Bydliště: Svitavy
Re: Syčení pod kapotou při přidání plynu -> hulán za autem...
jj v první řadě to nech napíchnout jinak to nemá smysleros píše:Ahoj všichni co maí nebo měly ten samý problém..Mam vw sharan 1 rok 99 1,9tdi...81kw. ... asi před dvěma dny mi nějak začlo auto zpomalovat při překročení více otáček.....myslím tím Spadntí do nouzového režimu...... takže sem musel zastavit a vypnout motor a znova ho nahodit ......po nějaké čase to zas padlo do toho N.Rež..... a znova....
Tak sem posupoval stejně a ktomu mi ješzě začlo z výfuku strašně kouřit ....býlý dým....... a strašně to smrdí......
Byly se na to podívat už 3 automech. a káždej mluvil o něčem jiném.. ....
1) turbo
2 ) ventil
3) čerpadlo,hlava
Prosím vás nevíte někdo co to může být?????
Předem děkuji za všechny odpovědi a rady...
S pozdravem
Eros,..
- saax
- Závodník
- Příspěvky: 529
- Registrován: 22.03.2008 19:50
- Bydliště: Svitavy
Re: Syčení pod kapotou při přidání plynu -> hulán za autem...
tohle téma jsem ted chtěl taky nahodit,mám od víkendu stejný problém a nemůžu najít příčinu syčení-syčí to jen když jde auto do tahu při jízdě cca okolo 2tisíc otáček to začíná,když to stojí na volnoběhu a přidám na vyšší otáčky tak to nesyčí,auto do nouzáku nepadá,výkon to neztrácí jen to syčí jak minimax.. dá se nějak vyzkoušet prasklý coller?