Motor 2,0 TDI GTI 125kw
-
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 04.08.2009 15:46
Motor 2,0 TDI GTI 125kw
Mám dotaz jaký rozdíl je u motoru 2,0TDI GTI 125kw oproti 2,0 TDI 103kw . Je to jenom načipované nebo je tam víc věcí jiných. Děkuji za odpovědi
-
- Řidič
- Příspěvky: 59
- Registrován: 28.10.2008 10:49
Re: Motor 2,0 TDI GTI 125kw
103 kw ma jedno turbo, 125 kw ma dve turba...
- čapik
- Moderátor
- Příspěvky: 2414
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 2,0 TDI GTI 125kw
tak 125kw TDI nemá rozhodně 2 turba. To si pleteš s TSI 125kw, které má turbo a kompresor.StandBy píše:103 kw ma jedno turbo, 125 kw ma dve turba...
My fast doesn´t like hondas * * * * *
- SakoVerife
- VWsenior
- Příspěvky: 2011
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: NoveVeseli/ZdarnadSazavou/Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 2,0 TDI GTI 125kw
Me se to taky nezdalo, ale radsi jsem se neozyvalčapik píše:tak 125kw TDI nemá rozhodně 2 turba. To si pleteš s TSI 125kw, které má turbo a kompresor.StandBy píše:103 kw ma jedno turbo, 125 kw ma dve turba...
-
- Řidič
- Příspěvky: 59
- Registrován: 28.10.2008 10:49
Re: Motor 2,0 TDI GTI 125kw
myslel som turbo na sáni a turbo na vyfuku...tak som to niekde čital...
- paty11
- Řidič
- Příspěvky: 148
- Registrován: 20.08.2008 17:15
- Bydliště: VWysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 2,0 TDI GTI 125kw
Tak to by mě teda ten princip mooooc zajímal, jak to asi funguje Turbo si myslím že má rozhodně jedno, bude upravenej soft řídící jednotky + možná nějaký drobný změny v motoru, ale ze 103 kW verze lze celkem jednodušše těch 125 taky dostat, jen právě odejde dřív to turbo, chce to něco kvalitnějšíhoStandBy píše:myslel som turbo na sáni a turbo na vyfuku...tak som to niekde čital...
-
- Řidič
- Příspěvky: 59
- Registrován: 28.10.2008 10:49
Re: Motor 2,0 TDI GTI 125kw
Co je natom zaujimaveho? 2 turba na motore. A teda ked si myslis ze TDI GT je len nacipovana 103 kw verzia, tak ako je mozne ze GT diesel sa chipuje len prehratim RJ na 190 az 200 PS, to turbo ktore ma 103 kw by v tomto pripade asi nevydrzalo...Ne?
- Oakley
- VWjunior
- Příspěvky: 1526
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 2,0 TDI GTI 125kw
Turbo na sání si můžeš dokoupit, prodává se takový malý přídavný větrákStandBy píše:myslel som turbo na sáni a turbo na vyfuku...tak som to niekde čital...
A4 Avant 3.0 TDI Sline
- tom.faktor
- Řidič
- Příspěvky: 92
- Registrován: 05.06.2009 12:50
- Bydliště: CB
Re: Motor 2,0 TDI GTI 125kw
Ten motor je spravne 2.0 TDi GT (ne GTI) a je to 16V s jinym blokem a par soucastkama oproti 2.0 8V, ovsem do cca 8-08 kdy se zacal delat jako common- rail, se jedna o PD a je to nejhorsi motor (ohledne spolehlivosti), ktery soudruzi ve VW udelali, Zejmena pak verze s piezovstrikovacema Siemens je jednoduse TRAGICKA..... Mel sem tak chute na Golfa 5, GT s timhle motorem, ale je to financni sebevrazda.....
- HanzDj
- Jezdec
- Příspěvky: 362
- Registrován: 25.12.2007 12:51
Re: Motor 2,0 TDI GTI 125kw
Co se na těch motorech tak hrozně sere? Zrovna sem měl jednoho vyhlídlého ale po přečtení přízpěvku se mě do toho moc nechce....
DÍLY SE SLEVOU 30%+
Diagnostika VW-group
Diagnostika VW-group
- SakoVerife
- VWsenior
- Příspěvky: 2011
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: NoveVeseli/ZdarnadSazavou/Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 2,0 TDI GTI 125kw
podle me se na kazdym aute neco sere. Odchazi dost dvouhmotnostni setrvaky, ostatne to byl problem i na giv.
Par lidi si stezuje na turba, ale osobne neznam jeste nikoho s timhle problemem.
Spis je problem v tom, ze predchazejici majitele obcas nevyhanely pavouky z turba a treba nedochlazovaly turbo, naopak honily studenej motor atd.
Osobne bych se toho moc nebal, hlavne kdyz uz budes nakupovat v CR, tak si vem par schopnych lidi co tomu autu rozumi.
Osobne bych auto z CR nebral, mozna tak od prvniho majitele, ale tady budou ty auta predrazeny. Radsi si pro nej zajed do DE, respektive jed tam s nekym, kdo se dovozem aut zabyva a autum rozumi. Navic se domluvi velice dobre nemecky. Je totiz nestesti jet tam s clovekem, kterej neumi moc dobre nemecky, nebo naopak nerozumi autum....
Par lidi si stezuje na turba, ale osobne neznam jeste nikoho s timhle problemem.
Spis je problem v tom, ze predchazejici majitele obcas nevyhanely pavouky z turba a treba nedochlazovaly turbo, naopak honily studenej motor atd.
Osobne bych se toho moc nebal, hlavne kdyz uz budes nakupovat v CR, tak si vem par schopnych lidi co tomu autu rozumi.
Osobne bych auto z CR nebral, mozna tak od prvniho majitele, ale tady budou ty auta predrazeny. Radsi si pro nej zajed do DE, respektive jed tam s nekym, kdo se dovozem aut zabyva a autum rozumi. Navic se domluvi velice dobre nemecky. Je totiz nestesti jet tam s clovekem, kterej neumi moc dobre nemecky, nebo naopak nerozumi autum....
- HanzDj
- Jezdec
- Příspěvky: 362
- Registrován: 25.12.2007 12:51
Re: Motor 2,0 TDI GTI 125kw
Tak jak je na tom ten motor po konstrukční stránce? Co nejčasteji odchází oproti 103kw verzi? Proč to je jeden z nejhorších motorů? Jak je na tom spotřeba?
DÍLY SE SLEVOU 30%+
Diagnostika VW-group
Diagnostika VW-group
-
- Řidič
- Příspěvky: 100
- Registrován: 25.09.2007 21:20
- Bydliště: Olomoucko
Re: Motor 2,0 TDI GTI 125kw
Zrovna ve středu jsem auto s tímto motorem koupil. GOLF V GT, časem ho hodím možná i do sekce nejen můj golf.
Jel jsem asi 15 km po okrskách pomalejší jízdou, dojíždění se zařazenou rychlostí, ale žádnej extrém a dostal jsem se na průměr 5.1 l šlo by ještě mín. (bez zaplé klimatizace)!! Zpátky jsem je tu samou trasu trochu svižněji s klimou a spotřeba na 8.2 l.
Po dálnici průměr 7 litru s klimou, rychlost kolem 130-160,
Měl jsem verzi i se 103 kw, stopětadvacetikilowat jede to o poznání líp.
Jinak doufám že nebudu muset řešit žádné opravy. Zítra se chystám na výměnu oleje, protože jsem tam dolil místo 5w30 5w40 asi půl litra. OMG stane se.....
Jel jsem asi 15 km po okrskách pomalejší jízdou, dojíždění se zařazenou rychlostí, ale žádnej extrém a dostal jsem se na průměr 5.1 l šlo by ještě mín. (bez zaplé klimatizace)!! Zpátky jsem je tu samou trasu trochu svižněji s klimou a spotřeba na 8.2 l.
Po dálnici průměr 7 litru s klimou, rychlost kolem 130-160,
Měl jsem verzi i se 103 kw, stopětadvacetikilowat jede to o poznání líp.
Jinak doufám že nebudu muset řešit žádné opravy. Zítra se chystám na výměnu oleje, protože jsem tam dolil místo 5w30 5w40 asi půl litra. OMG stane se.....
GOLF V GT TDI
- jessina
- VWsenior
- Příspěvky: 2354
- Registrován: 04.12.2009 18:19
- Bydliště: už Teplice
Re: Motor 2,0 TDI GTI 125kw
myslím si že 125kW ma jine vstřiky,větší pruměr nasavaneho vzduchu na studené časti turba,tím i vetší lopatky a soft.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 17
- Registrován: 02.04.2012 19:10
Re: Motor 2,0 TDI GTI 125kw
mam 2.tdi gt 125kw najeto 93 tisic,mam to čiple na 190ps,každou chvilku mu šlapu na krk,a jedine co jsem zatim vyměnil tak olej,filtry a brzdy,jsem maximalně spokojen,a pokud si člověk kupuje tdi tak musi dopředu počitat z běžnou unavou materialu,nebo namahanim,řikam jsem max.spokojen a přiště pujdu do tdi gt golf 6...tom.faktor píše:Ten motor je spravne 2.0 TDi GT (ne GTI) a je to 16V s jinym blokem a par soucastkama oproti 2.0 8V, ovsem do cca 8-08 kdy se zacal delat jako common- rail, se jedna o PD a je to nejhorsi motor (ohledne spolehlivosti), ktery soudruzi ve VW udelali, Zejmena pak verze s piezovstrikovacema Siemens je jednoduse TRAGICKA..... Mel sem tak chute na Golfa 5, GT s timhle motorem, ale je to financni sebevrazda.....