Dvě závady co mě štvou

2002 - 20..

Moderátor: Mára_VR6

Pravidla fóra
Moji milí příznivci všech Touaregů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případně použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Touaregů vkládejte do podsekce Můj Touareg a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mì obracejte v SZ.
Mára_VR6
Odpovědět
Uživatelský avatar
Mára_VR6
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5888
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Železný Brod, okr. Jablonec nad Nisou

Dvě závady co mě štvou

Příspěvek od Mára_VR6 »

00812 - odpojovaci spinac civky magnetu pro tlak brzdy (F84)
008 - neverohodny signal - Sporadická
00778 - snimac uhlu rizeni (G85)
004 - zadny signal / komunikace - Sporadická

Co na to povíte? víte alespoň kde se tyhle díly nachází? Ten G85 je kroužek pod volantem? jestli jo, tak stojí asi 6t :? :(
Moje Touaregy 2.5TDI a 4.2 V8 FSI
Pokud vám zmizí inzerát, neptejte se mě proč - nesplňoval pravidla

LuboR5
Pilot
Pilot
Příspěvky: 790
Registrován: 15.01.2009 09:28
Bydliště: okr. Karviná

Re: Dvě závady co mě štvou

Příspěvek od LuboR5 »

Máro já už taky něco pozoruju co mě začíná štvát, při nastartování po době stání 10s. na P třeba ráno auto na volnoběh začne kolísat málo ale jen tak 3x a pak už nic , ted to pozoruju i při jízdě když jedu třeba na 6 stupen 1200 otáček tak jak by to auto taky vyrovnávalo otáčky jako že by škubalo ale jako jede ,já to tak cítím spolujezdec to vůbec nepozná , já po najezděných KM už to cítím, je to jako na benzínovém autě když odejde lambdasonda, ale R5 žádnou nemá není to tak ? tak nevím čeho se chytit na co se podívat , druhá věc dnes začlo něco cvakat s místa řidiče to jde jako by s palubovky jako hodiny ale žádné tam nejsou ani bomba :D ,s venku to je pod čelním oknem na řidičově straně , pravidelné cvakání jako by spínalo nějaké relé , ale co to je ????? mění se to po zatahání za stěrač ale po chvilce to zase má svůj pravidelný chod.

LuboR5
Pilot
Pilot
Příspěvky: 790
Registrován: 15.01.2009 09:28
Bydliště: okr. Karviná

Re: Dvě závady co mě štvou

Příspěvek od LuboR5 »

k těm tvým závadám , kdyby ti nefungoval snímač uhlu řízení tak ti nejede ESP , měnil jsem to na AUDI TT po tom co se mi ten kroužek rozpadl stojí okolo 10000 ale na štěstí pasoval ze Superba a to bylo na vrakáči za 1500 a pak jen nakodovat do Audi. náhodné závady se oběvují při poklesu napětí třeba při startu a nebo následnému přepětí a tak ,to tam budeš mít pořád .

LuboR5
Pilot
Pilot
Příspěvky: 790
Registrován: 15.01.2009 09:28
Bydliště: okr. Karviná

Re: Dvě závady co mě štvou

Příspěvek od LuboR5 »

a to první to by mohlo být asi někde na ABS co ? to nevím

Uživatelský avatar
Mára_VR6
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5888
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Železný Brod, okr. Jablonec nad Nisou

Re: Dvě závady co mě štvou

Příspěvek od Mára_VR6 »

Tak to napíchni na VAGa a nech si udělat kompletní lod závad. Pak se uvidí. Já to taky udělal. přikládám můj.
Lambdu to opravdu nemá a to kolísání bych asi neřešil, pokud to není nijak moc. Taky mi to občas zakolísá, ale jen v řádu desítek otáček, tak to neřeším a motor mám už ode dneška bez závad (smazal jsem to čidlo teploty, co jsem vyměnil.)
Jinak 1200ot je na udržování rychlosti na tenhle slabý motor děsně málo. Já jezdím alespoň nad 1500ot, pod tyhle otáčky slyšíš, jak má motor jiný zvuk, jak se dře. Je možný, že se mmu to potom v kombinaci s automatem(což já neposoudím) nějak nelíbí. Tady bych asi opravdu viděl na ty nízký otáčky.
To cvakání - je to od relé, nebo jako od nějaké klapky? jezdíš se zapnutým klimatronikem nebo jezdíš někdy na Off? Ptám se, protože dnes, když jsem se v tom šťoural VAGem, tak jsem klimu vypnul a nějak to taky klapalo....Ale jen na Off
Přílohy
Log-MARA-WVGZZZ7LZ4D036584-118890km.txt
(8.26 KiB) Staženo 128 x
Moje Touaregy 2.5TDI a 4.2 V8 FSI
Pokud vám zmizí inzerát, neptejte se mě proč - nesplňoval pravidla

nalim.k
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 37
Registrován: 18.11.2008 21:58
Bydliště: Kostelec nad Černými Lesy
Kontaktovat uživatele:

Re: Dvě závady co mě štvou

Příspěvek od nalim.k »

00812 - odpojovaci spinac civky magnetu pro tlak brzdy (F84)
008 - neverohodny signal - Sporadická

spínač je součástí posilovače brzd takže zkoukni kabely a konektory

Uživatelský avatar
Mára_VR6
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5888
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Železný Brod, okr. Jablonec nad Nisou

Re: Dvě závady co mě štvou

Příspěvek od Mára_VR6 »

Ok, něco takového jsem asi dohledal. Zítra se na to mrknu.
Moje Touaregy 2.5TDI a 4.2 V8 FSI
Pokud vám zmizí inzerát, neptejte se mě proč - nesplňoval pravidla

LuboR5
Pilot
Pilot
Příspěvky: 790
Registrován: 15.01.2009 09:28
Bydliště: okr. Karviná

Re: Dvě závady co mě štvou

Příspěvek od LuboR5 »

tak závada už je nalezena dělá to táhlo stěrače pořád se pohybuje +- 1mm jen jedno. takže je to asi přidřené a mám za to že se po vypnutí stěračů nevrátí do té spodní polohy. takže asi výměna táhel stěračů.

LuboR5
Pilot
Pilot
Příspěvky: 790
Registrován: 15.01.2009 09:28
Bydliště: okr. Karviná

Re: Dvě závady co mě štvou

Příspěvek od LuboR5 »

nemáte někde na skladě někdo tenhle díl 7L0 955 601 :D a za kolik ?

koto99
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 268
Registrován: 03.07.2009 23:37
Bydliště: Bratislava

Re: Dvě závady co mě štvou

Příspěvek od koto99 »

Ja som menil už motorček na stieračoch a následne aj pantorgraf, lebo bol pridretý. Prejavovalo sa to tak, že mi najprv odišiel motorček stieračov (zhorel) a potom mi stierače občas spomalovali a niekedy až zastavili. Nabehli vždy až po cca 3 minútach Pri vypnutí zapaľovania sa nevracali do parkovacej polohy. Súviselo to aj so sťahovaním palubného napätia, kedy pestali fungovať niektoré budíky.
Po výmene je všetko OK. Cena cca 200E motorček a 600E pantograf + robota.
VW Touareg R5 TDI, automat, vankúše, koža, drevo..........Jeep Grand Cherokee 2,7CRD, AUDI A4 1,8T Cabriolet, VW Multivan 2,0 BiTurbo DSG 4Motion

LuboR5
Pilot
Pilot
Příspěvky: 790
Registrován: 15.01.2009 09:28
Bydliště: okr. Karviná

Re: Dvě závady co mě štvou

Příspěvek od LuboR5 »

tak dnes jsem namontoval druhý motorek i s táhlama vše plně funkční , ale s montáže jsem dost překvapen co se začlo dít , při nasazování a dotahování poslední věci a to ramena u spolujezdce jsem normálně hýbl celými stěrači 8O koukám na to jako blázen co to, stěrače bez jakéhokoliv problému posunu do poloviny okna , po chvilce se samy vrátily zpět dolů tak jsem to vyzkoušel znovu a dělá to pořád jsou prostě jako uplně volné jdou i nahoru i dolů , otevřeš dveře nebo otočíš klíčem a vrátí se do standartní polohy ( vypnuto ) pokud chci stěrače posunout za řidičův nejde to , pokud za spolujezdcův jde to ,tak jsem z toho jelen , zkuste to někdo jak vám to funguje , nebo že by to bylo tím že jsem to měl odpojené .

pa.da
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 09.06.2009 20:56

Re: Dvě závady co mě štvou

Příspěvek od pa.da »

moje stěrače se chovají přesně jak popisuje LuboR5. Spolujezdcuv reaguje na pohyb a současně sním i řidičuv. Opačně to nefunguje. Po vypnutí klíčku sjedou do parkovací polohy. Myslím že je to O.K. Mám V6 modelový rok 2009

LuboR5
Pilot
Pilot
Příspěvky: 790
Registrován: 15.01.2009 09:28
Bydliště: okr. Karviná

Re: Dvě závady co mě štvou

Příspěvek od LuboR5 »

pa.da píše:moje stěrače se chovají přesně jak popisuje LuboR5. Spolujezdcuv reaguje na pohyb a současně sním i řidičuv. Opačně to nefunguje. Po vypnutí klíčku sjedou do parkovací polohy. Myslím že je to O.K. Mám V6 modelový rok 2009
uff díkes tak to jsi mě uklidnil myslel sem si že to mám ještě nějak pořád pokažené , ovšem tuhle funkci opravdu nechápu , že si ve stavu zaparkovaného auta můžeš dělat se stěrači co chceš,

Odpovědět

Zpět na „Touareg“