KN filtr na GIV

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
rachot
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 331
Registrován: 07.05.2009 19:26
Bydliště: BRNO - jih
Kontaktovat uživatele:

KN filtr na GIV

Příspěvek od rachot »

čau, nějak sem to nemohl najit i když mám pocit ze se to nekde resilo. tak se omlouvam za novy téma. chtěl bych na mou G4 1.8 20V 92KW dat KN filtr. a chcu to udělat pořádně... nejradsi bych to chtel vyvést někam k nárazkíku (jestli je tam na to vubec misto) bud sem si rikal že bych nechal udělat nerezovou trubku a pozvohýbat a nebo koupit už udělanou celou tu sadu na tento motor. ale nikde sem to nenašel:( tak bych byl moc rad kdyby se ozval nekdo kdo to resil.popřípadě mě někdo poslal odkaz kde koupit tu sadu na 1.8 bez turba. (nebo je to stejný jako u Turba?) Dík moc za všechny užitečný rady. ocenim i když se ozve nekdo kdo má v G4 sport. filrt a neco o tom napsal.:)
GOLF IV TDI black
Prodám díly na giv: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=144072" onclick="window.open(this.href);return false;
OLDCAR s.r.o. Brno královo pole, božetěchova 106
AUTO - MOTO SERVIS (VČ. DIAGNOSTIKY), PNEUSERVIS
605206463

Uživatelský avatar
bear
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4915
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Curitiba, Brazil
Kontaktovat uživatele:

Re: KN filtr na GIV

Příspěvek od bear »

rachot píše:čau, nějak sem to nemohl najit i když mám pocit ze se to nekde resilo. tak se omlouvam za novy téma. chtěl bych na mou G4 1.8 20V 92KW dat KN filtr. a chcu to udělat pořádně... nejradsi bych to chtel vyvést někam k nárazkíku (jestli je tam na to vubec misto) bud sem si rikal že bych nechal udělat nerezovou trubku a pozvohýbat a nebo koupit už udělanou celou tu sadu na tento motor. ale nikde sem to nenašel:( tak bych byl moc rad kdyby se ozval nekdo kdo to resil.popřípadě mě někdo poslal odkaz kde koupit tu sadu na 1.8 bez turba. (nebo je to stejný jako u Turba?) Dík moc za všechny užitečný rady. ocenim i když se ozve nekdo kdo má v G4 sport. filrt a neco o tom napsal.:)
hele vy*er se na kónus dej to KN do filtrboxu a do filtrboxu přiveď studenej vzduch. je to nej volba. kónus aby měl studejnej vzduch musíš přivést dolů k nárazníku tím pádem zdelšíš sací potrubí. oni z výrbo věděj proč je to tak dlouhý a tak široký.

ve filtrboxu
+ nemusíš platit za nějaký trubky a sponky
+zůstane ti origo sací potrubí
+ je dobře chráněn - nemusí se tak často prát
+ dobré odstínění od tepla z motoru

- nevím zda je to mínus ,ale není vidět
- nemá zvuk kónusu

kónus :
+ zvuk
+ můžeš ukazovat že tam máš něco navíc :!: :?:

- musí se odstínit od tepla jinak bude (dusit) motor
- zapotřebí spousta trubek redukcí a pořizovací náklady jsou vyšší
- pokud je někde kde má přímí přisun vzduch, tudiž i bordelu tak se musí častěji prát

Můj názor, kluci ti napíší víc

Uživatelský avatar
VWMysak
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8701
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberecký Kraj

Re: KN filtr na GIV

Příspěvek od VWMysak »

Souhlas s Méd'ou, není co víc dodat. :wink: Taky už jí tam nějaký ten pátek tu vložku od K&N mám a v pohodě.

To co by si Ty chtěl, dělal třeba tady na clubu MaF :arrow: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=7 ... &start=285" onclick="window.open(this.href);return false;
VW PERFORMANCE

MM DETAIL - Údržba automobilů REFERENCE

Uživatelský avatar
rachot
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 331
Registrován: 07.05.2009 19:26
Bydliště: BRNO - jih
Kontaktovat uživatele:

Re: KN filtr na GIV

Příspěvek od rachot »

dík za vyčerpávající odpoved :]....
jde me spiš o to že s konusem by to melo jit lip do otáček ne? samozreme taky bych dal radsi vlozku do boxu za litr nebo kolik to stoji než kit za cca. 8tis. ale aby to k něčemu bylo no...?
GOLF IV TDI black
Prodám díly na giv: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=144072" onclick="window.open(this.href);return false;
OLDCAR s.r.o. Brno královo pole, božetěchova 106
AUTO - MOTO SERVIS (VČ. DIAGNOSTIKY), PNEUSERVIS
605206463

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: KN filtr na GIV

Příspěvek od vtuni »

vše základní popsal medvěd...
prostě
:arrow: u motoru je konus blbost protože ho neodstíníš od tepla (poku nevyřežeš kus kastle nebo jinou ptákovinu,.... např že si ho dáš místo předního světla :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: )
:arrow: pokud ho budeš tahat někam do nárazníku prodloužíš si dráhu sacího potrubí... motor bude tahat jako vysavač z daleko delší trubky..... :wink:
nehledě že venkovní filtr daleko víc trpí na mechanické poškození kamínkem... víc se špiní... je náchylnější na vlhkost..atd...
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Uživatelský avatar
bear
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4915
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Curitiba, Brazil
Kontaktovat uživatele:

Re: KN filtr na GIV

Příspěvek od bear »

rachot píše:dík za vyčerpávající odpoved :]....
jde me spiš o to že s konusem by to melo jit lip do otáček ne? samozreme taky bych dal radsi vlozku do boxu za litr nebo kolik to stoji než kit za cca. 8tis. ale aby to k něčemu bylo no...?
to jsi slyšel kde ? :mrgreen: :mrgreen:
pokud chceš aby to šlo rychlejc do otáček kup lehčí setrvák
fakt si kup tu vložku do boxu a naveď si studenjen vzduch do toho boxu.

jinak je 100lidí 100 názorů.

PS: nepočítej s tím že ti to přidá nějaký kobylky. ale díky studenýmu vzduchu bude lepší spalování, tudiž lepší spotřeba a emise

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: KN filtr na GIV

Příspěvek od vtuni »

tak teoreticky na tom něco je...konus má větší plochu ..tudíž jím projde víc vzduchu...víc vzduchu = víc kyslíku = lepší hoření... ale vzhledem k tomu že saješ teplej vzduch tak molekuly jou ohřátý tj. roztažený..tzn že i když máš větší plochu filtru ..tak dostaneš stejnej objem vzduchu....= stejnej počet molekul kyslíku...a to je to co tě zajmá pro hoření,,,,takže si vlastně vůbec nepomůžeš....

něco jinýho by bylo když by jsi umístil konus třeba na kapotu zvenku.... :wink:
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Uživatelský avatar
rachot
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 331
Registrován: 07.05.2009 19:26
Bydliště: BRNO - jih
Kontaktovat uživatele:

Re: KN filtr na GIV

Příspěvek od rachot »

bear píše:
rachot píše:dík za vyčerpávající odpoved :]....
jde me spiš o to že s konusem by to melo jit lip do otáček ne? samozreme taky bych dal radsi vlozku do boxu za litr nebo kolik to stoji než kit za cca. 8tis. ale aby to k něčemu bylo no...?
to jsi slyšel kde ? :mrgreen: :mrgreen:
pokud chceš aby to šlo rychlejc do otáček kup lehčí setrvák
fakt si kup tu vložku do boxu a naveď si studenjen vzduch do toho boxu.

jinak je 100lidí 100 názorů.

PS: nepočítej s tím že ti to přidá nějaký kobylky. ale díky studenýmu vzduchu bude lepší spalování, tudiž lepší spotřeba a emise
no tak asi jo a kolik stojí ta vložka. a na to navedení stud. vzduchu do boxu se něco prodává nebo ste si to udělali ? 1.8 T a 1.8 neT má vzducháč stejnej?
GOLF IV TDI black
Prodám díly na giv: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=144072" onclick="window.open(this.href);return false;
OLDCAR s.r.o. Brno královo pole, božetěchova 106
AUTO - MOTO SERVIS (VČ. DIAGNOSTIKY), PNEUSERVIS
605206463

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: KN filtr na GIV

Příspěvek od vtuni »

ta vložka stojí cca 2200,- .. přívod vzduchu si musíš udělat..dáš dolů nárazník a světlo a uvidíš kudy to jde... :wink:
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Uživatelský avatar
bear
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4915
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Curitiba, Brazil
Kontaktovat uživatele:

Re: KN filtr na GIV

Příspěvek od bear »

rachot píše:
bear píše: to jsi slyšel kde ? :mrgreen: :mrgreen:
pokud chceš aby to šlo rychlejc do otáček kup lehčí setrvák
fakt si kup tu vložku do boxu a naveď si studenjen vzduch do toho boxu.

jinak je 100lidí 100 názorů.

PS: nepočítej s tím že ti to přidá nějaký kobylky. ale díky studenýmu vzduchu bude lepší spalování, tudiž lepší spotřeba a emise
no tak asi jo a kolik stojí ta vložka. a na to navedení stud. vzduchu do boxu se něco prodává nebo ste si to udělali ? 1.8 T a 1.8 neT má vzducháč stejnej?
nevím to jistě jestli jsou stejný, to už najdeš vložku dle typu motoru 1.8 20V 92kw.
studenej vzduch můžeš přivést teoreticky odkud koliv.
a ne nevyrábí se žádnej kit na přivedení studenýho vzduchu do airboxu, tudiž musíš zapojit svou fantazii.

PS: Asi bych zvětšil otvor kudma filtrbox přisává vzduch na ten otvor bych "navařil" nějakou přírubu a od ní vedl trubku někam kde vznikne nápor přímo do ní, aby jsi měl jistotu že ti tam fakt ten studenej vzduch jde.

Uživatelský avatar
rallyboy
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 10.09.2009 07:48
Bydliště: Prešov, Slovensko

A preco len KN?

Příspěvek od rallyboy »

caute chalani, tak si poctivo citam vase prispevky a musim povedat, ze aj napriek vasej kritike, brasko ma citroen c4 1.6 16V a nedavno si dal namontovat kit green twister. Hadica mu ide az dole ku narazniku a musim povedat ze sa zatial nestazuje a tvrdi ze mu to ide lepsie. Mozno ze vw je stavany inac, ja som minule menil filter a tiez som premyslal odkial by som tahal sudeny vzduch, no zakazdym to potrubie bude dost dlhe, tak neviem preco ste to tak zotreli. Ja by som si kit green twister urcite dal - maximalne by som mozno potrubie nasmeroval inde.
Vždy sa nájde niekto rýchlejší ako ty, ale o to viac si budeš vážiť každé víťazstvo. Len tí najrýchlejší sú uznávaní...!!!

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: KN filtr na GIV

Příspěvek od vtuni »

no aby nebyl ten problém v tom nedávno si namontoval... ono se uvidí jak je to super..až ten filtr těsně u země koupí pár ran šutrem a udělají se do něj trhlinky..protože nění ničím chráněný... jak si motor bude chrochtat až bude cucat bordel na přímo těma dírkama.. :wink:
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Uživatelský avatar
rallyboy
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 10.09.2009 07:48
Bydliště: Prešov, Slovensko

Re: KN filtr na GIV

Příspěvek od rallyboy »

no evidentne to tak nikdy nebude, pretoze, filter je umiestneny hore pri motore, dole k narazniku sa taha iba hadica :) bol by nezmysel dat filter dole. Sucastou filtra je aj nejaky twister a ten vhana do motora vzduch. Nooo co napises teraz? :D
Vždy sa nájde niekto rýchlejší ako ty, ale o to viac si budeš vážiť každé víťazstvo. Len tí najrýchlejší sú uznávaní...!!!

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: KN filtr na GIV

Příspěvek od vtuni »

tak to potom jo..myslel jsem že budeš mít sání dole tak jako to má třeba kit K&N typhoon (za bratru 2 Masaryky) ..on je super určitě účinnej ale tak max na okruh...kde nepobere žádnej bordel ... v každým případě pokud necháš filtr nahoře... a dáš k němu jen hadici na přívod vzduchu tak je to ten samej princip jako když upravíš sání origo airboxu... akorát s tím rozdílem že origo airbox je určitě líp stíněný od tepla motoru protože je uzavřenej....na rozdíl od čehokoliv jinýho...
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Uživatelský avatar
bear
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4915
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Curitiba, Brazil
Kontaktovat uživatele:

Re: A preco len KN?

Příspěvek od bear »

rallyboy píše:caute chalani, tak si poctivo citam vase prispevky a musim povedat, ze aj napriek vasej kritike, brasko ma citroen c4 1.6 16V a nedavno si dal namontovat kit green twister. Hadica mu ide az dole ku narazniku a musim povedat ze sa zatial nestazuje a tvrdi ze mu to ide lepsie. Mozno ze vw je stavany inac, ja som minule menil filter a tiez som premyslal odkial by som tahal sudeny vzduch, no zakazdym to potrubie bude dost dlhe, tak neviem preco ste to tak zotreli. Ja by som si kit green twister urcite dal - maximalne by som mozno potrubie nasmeroval inde.
jedem mu to líp, to jede i 1.4 po čpu, a víš proč ? protože vyhoil 4ti a prostě má jen pocit že tam dal něco co by mělo zvýšit výkon.
Vem si 2 stejný auta, stejná a motorizace projeď 1 a pak sedni do druhýho jsem zvědavej co mi napíšeš :mrgreen:
napíšeš, že to s tím otevřeným filtrem jede líp, houby nejede líp, ten filtr jen řve tak máš pocit že to líp jede. :wink:

možná tam minimální rozdíl bude ale určo to nebude tím že je tam konus nýbrž tím že to saje studenej vzduch. takže opět vyhožený peníze za nějakej KIT když si můžeš koupit vložku za 1700 a do airboxu jen navedeš studenej vzduch, ušetřený 2000 který můžeš dát do kvalitnějších svíček.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“