chvilkové ztráty výkonu

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Davulus
Řidič
Řidič
Příspěvky: 133
Registrován: 07.10.2009 12:31

chvilkové ztráty výkonu

Příspěvek od Davulus »

zdarec mám golfa 1.6 a mám menší problém.když nastartuju s ohuleným rádiem tak to špatně chytne a pak to při akceleraci pocukává a jede snad jen na 3 válce?když motor vypnu A znova nastartuju tak jede jak pila...neví někdo co to je za prasečinu?nemělo by se to rádio samo vypínat při startu? 8O

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10165
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: chvilkové ztráty výkonu

Příspěvek od xerxes »

rádiem to nebude máš 16V nebo 8V?

Davulus
Řidič
Řidič
Příspěvky: 133
Registrován: 07.10.2009 12:31

Re: chvilkové ztráty výkonu

Příspěvek od Davulus »

mám 8V jo rádiem to neni..dělá to už i když startuju z vypnutým...motor nenaskočí na drv ale až tak za cca 2,5 vteřiny..výkon stojí za h***o při sešlápnutí pedálu to zryhluje pomalu a pocukává

Uživatelský avatar
hawry
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 230
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Zlinský kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: chvilkové ztráty výkonu

Příspěvek od hawry »

ale to je skoro u vsech 1.6sr, me to delalo taky presne to co rikas!
Obrázek

smecák
Řidič
Řidič
Příspěvky: 159
Registrován: 08.10.2007 22:07

Re: chvilkové ztráty výkonu

Příspěvek od smecák »

Ja sa podobním problemom trápim uz dost dlho, spociatku som myslel ze to je len v "mojej hlave", okolnosti tomu nasvedcovali-diagnostika ok,ze sak ide dobre a pod. ale ono niekedy-"chytí krásne,motor tycho lahucko,-ochota vytácat dokonca mam pocit ze aj radit rychlosti lepsie idu,celkovo v pohode,kultivovane" a inokedy zase naopak, tiez akokeby na 3 cvalce, alebo vstreky,...-lenze to by asi na pc vyhodilo. Mozno na to ma vplyv aj počasie :D lebo ked chladnejsie a vlhko ide lepsie. Hladal som uz najnemoznejsie chyby a zatial nic.teraz skusam prkotiny. Vedel by niekto povedat aky vplyv ma "elektromagneticky ventil prepínání sacího potrubí", alebo ako ma fungovat ta podtlak. membranka pri prudkom pridaní? ci len cuknút alebo ma na urcitý cas ostat privretá a zmenit tím nieco v sacom potrubý?nemam moznost to porovnat i ked myslím ze z tím asi problem nevyriesim.. 1.6 SR AKL r98.

Davulus
Řidič
Řidič
Příspěvky: 133
Registrován: 07.10.2009 12:31

Re: chvilkové ztráty výkonu

Příspěvek od Davulus »

další indície....myslím že mi to dělá jen při teplém motoře studený chytne ok..je to jakoby to při tom delším startu (do 3 vteřin)hodí nějakou chybu té vstřikovací soustavě a pak to jede jen na 3 válce...nebo nevim napichlé sem to ještě neměl ale i tak vůbec se mi to nelíbí...!! :cry: poradte nekdo pls

Davulus
Řidič
Řidič
Příspěvky: 133
Registrován: 07.10.2009 12:31

Re: chvilkové ztráty výkonu

Příspěvek od Davulus »

no jak sem se dočetl v jiných tématech ...tak mám asi 4 možnosti poruchy...čidlo teploty motoru,vadné vstřikovače,lambda sonda a nebo čidlo teploty chl.kapaliny....od čeho mám teda začít?

Uživatelský avatar
falko1983
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1690
Registrován: 12.08.2008 16:30
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: chvilkové ztráty výkonu

Příspěvek od falko1983 »

Zapomněl jsi ještě na váhu vzduchu tu 8V na rozdíl od 16V mají vím že si tady kluci na ní taky už několikrát stěžovaly...
VW GIV 1.6 16V

smecák
Řidič
Řidič
Příspěvky: 159
Registrován: 08.10.2007 22:07

Re: chvilkové ztráty výkonu

Příspěvek od smecák »

Skus este aj svieckove kable, raz som nieco zapocul, ze kvôli tomu ibiza 1.4 zle chytala a mala slaby vykon.Vraj nakoniec olámali tie plechy od sviec.kabla-teda nastrkli iba vrch na sviecku a ze to pomohlo. Ale co je na tom pravdy neviem, i ked je pravda ze tie kable su nic moc,nevytahuj ich za vrch kabla,radsej podpáč zo spodu od sviecky.Ja som tak dva odtrtosil, islo na 2 valce, dal som tam zatial z ineho auta ale pre istotu zakúpim nové.
Vedel by niekto poradit aké? Ci (origo-aka je nene cena?), alebo inú znacku?

Davulus
Řidič
Řidič
Příspěvky: 133
Registrován: 07.10.2009 12:31

Re: chvilkové ztráty výkonu

Příspěvek od Davulus »

mo káble bych asi vyškrtl...když je studený motor tak jede jako pila

smecák
Řidič
Řidič
Příspěvky: 159
Registrován: 08.10.2007 22:07

Re: chvilkové ztráty výkonu

Příspěvek od smecák »

Mne slape podobne, ked je studený alebo ked je chladno a vlhko. Zeby "váha vzduchu"? mozno ona ako tak funguje ale dava zle hodnoty,a pc chybu nenájde.Este by som doporucil, (sam sa na to chystám) - diagnostika za jazdy- aké bude ukazovat hodnoty váha, cidlo tep., skrt. klapka a vstreky lebo to su hlavne veličini.
Mozno zalezí aj od pc, softu a kábla. Mne naslo cca.5-6 rokov dozadu zlu lambdu a hallov snímač, kedze to bolo dost penez neriesil som to hned ale isiel na kontrolu este inde, a tam nic, a potom zase nic, vraj vsetko ok.tak sam uz neviem co ako.Inak tu prvu (chybnu) kontrolu robili v origo serv. na dost starom origo diag. prístroji, odvtedy som uz taký ani nevidel. Skoro vsade su uz nové origo diag. Dokonca ten stary stroj nemal ani obrazovku a tlacil (blok) ako pokladna v obchode.
Naposledy upravil(a) smecák dne 13.10.2009 21:47, celkem upraveno 1 x.

Davulus
Řidič
Řidič
Příspěvky: 133
Registrován: 07.10.2009 12:31

Re: chvilkové ztráty výkonu

Příspěvek od Davulus »

tak ted sem na neco dosel!!auto jede ok a zdechne az po vytoceni kol do rerjdu....potom uz i spatne nastartuje a spatne jede!je to problém se servem asi!co by to mohlo ovlivnovat??cidlo?

smecák
Řidič
Řidič
Příspěvky: 159
Registrován: 08.10.2007 22:07

Re: chvilkové ztráty výkonu

Příspěvek od smecák »

Ako z tým potom jazdíš?, to je haluz aby pri zatáčaní skapínal motor.Nerobí to nahodou ked dlhsie nechás naplno vytočene kola?- vtedy sa vraj zacína prehrievat servo alebo jeho kvapalina. Dokonca aj v knízke od auta nieco také písu, vraj aby sa zbytocne dlho nenechávaly naplno vytocené kola.
Mne pri otacaní volantom (za stoja) sa mierne zvysuju otacky motora- skús ci to robí aj tebe, a ked nie tak moze byt chyba napr. aj v tomto. Mozno cidlo nejde, nedá, povel na zvýsenie otacok a kvôli tomu motor skape lebo si drzí len volnobeh,a pri otácani si sám (mierne) nepridá, a servo mu stiahne otácky tak ze az skape.
Bola tam uz niekedy menená servo kvapalina? - aku ma farbu? alebo ci je jej dost. i ked to je asi uz len detail, ale aspon raz za 5 rok. podla mna treba vymenit. Ja davam origo zelenú kvap.- aka tam bola vzdy. Ozaj, a co diagnostika? Bola uz ci nebola?

Uživatelský avatar
chasnik
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 277
Registrován: 26.06.2008 20:01
Bydliště: Dolní Lutyně (Ostravsko)
Kontaktovat uživatele:

Re: chvilkové ztráty výkonu

Příspěvek od chasnik »

bacha- kabely to taky můžou být- když jsou studené, mají větší izolační schopnosti, než teplé... Měl jsem průraz na kablech v tom přechodu z plechu na kabel- doporučuju kontrolu!

Davulus
Řidič
Řidič
Příspěvky: 133
Registrován: 07.10.2009 12:31

Re: chvilkové ztráty výkonu

Příspěvek od Davulus »

smecák píše:Ako z tým potom jazdíš?, to je haluz aby pri zatáčaní skapínal motor.Nerobí to nahodou ked dlhsie nechás naplno vytočene kola?- vtedy sa vraj zacína prehrievat servo alebo jeho kvapalina. Dokonca aj v knízke od auta nieco také písu, vraj aby sa zbytocne dlho nenechávaly naplno vytocené kola.
Mne pri otacaní volantom (za stoja) sa mierne zvysuju otacky motora- skús ci to robí aj tebe, a ked nie tak moze byt chyba napr. aj v tomto. Mozno cidlo nejde, nedá, povel na zvýsenie otacok a kvôli tomu motor skape lebo si drzí len volnobeh,a pri otácani si sám (mierne) nepridá, a servo mu stiahne otácky tak ze az skape.
Bola tam uz niekedy menená servo kvapalina? - aku ma farbu? alebo ci je jej dost. i ked to je asi uz len detail, ale aspon raz za 5 rok. podla mna treba vymenit. Ja davam origo zelenú kvap.- aka tam bola vzdy. Ozaj, a co diagnostika? Bola uz ci nebola?
hej to nttuším mám to auto chvíli...no dnes jedu do servisu nebo zítra tak sem zvědaví co VAG PROZRADÍ

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“