KN filtr na GIV

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
rallyboy
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 10.09.2009 07:48
Bydliště: Prešov, Slovensko

Re: KN filtr na GIV

Příspěvek od rallyboy »

vtuni píše:tak to potom jo..myslel jsem že budeš mít sání dole tak jako to má třeba kit K&N typhoon (za bratru 2 Masaryky) ..on je super určitě účinnej ale tak max na okruh...kde nepobere žádnej bordel ... v každým případě pokud necháš filtr nahoře... a dáš k němu jen hadici na přívod vzduchu tak je to ten samej princip jako když upravíš sání origo airboxu... akorát s tím rozdílem že origo airbox je určitě líp stíněný od tepla motoru protože je uzavřenej....na rozdíl od čehokoliv jinýho...
pozri, kazdy nech si kupi co chce, mne sa paci na tom greene ten twister, ktory pomaha motoru dychat, lebo ho do neho trosku tlaci nejakych ventilatorom abo cim... v sportovych kitoch su aj hadice, ktore chrania pred vplyvom tepla od motora... original airbox nieje zly, ale mam pocit, ze je do neho slaby privod vzduchu, fakt potom treba zvacsit privod. Inac ten twister ma aj bohovsky zvuk :D So znackou KN nemam ziadne skusenosti, takze sa nevyjadrujem co je lepsie
Vždy sa nájde niekto rýchlejší ako ty, ale o to viac si budeš vážiť každé víťazstvo. Len tí najrýchlejší sú uznávaní...!!!

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: KN filtr na GIV

Příspěvek od vtuni »

jasně..je to každýho věc a jeslti si někdo dá na auto buvolí hlavu at si tam dá buvolí hlavu.... .. ale řeči typu sportovní sání přidá 10 koní atd.... :mrgreen:

já osobně bych si to na auto nedal... a za ušetřený peníze si koupím např irridiový svíčky jak píše Bear... nebo upravím chlazení stlačenýho vzduchu.... :wink:

mimochodem formulace co jsem našel na stránkách oficiálního dovozce do ČR mě fakt rozesmála

Extrémně zvyšuje výkon motoru a mění zvuk na sportovní. Hliníkový kryt filtru slouží jako odstínění od teplého vzduchu proudícího od motoru a vrtulka na filtru pomáhá udržovat filtr čistý a dobře průchozí. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

s tím extrémním výkonem mě to připomnělo turbo postavené dle návodu na internetu..z pixly od párků a větrníku :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

mimochodem jak to může odstiňovat od tepla motoru... když je to z jedný strany otevřený do motorovýho prostoru...??? :lol: :lol: :lol: :lol: jasný...takže filtr nežere ten teplej vzduch přímo od motoru...ale už ten o 2 stupně studenější o 20cm dál.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Uživatelský avatar
bear
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4915
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Curitiba, Brazil
Kontaktovat uživatele:

Re: KN filtr na GIV

Příspěvek od bear »

rallyboy píše:
vtuni píše:tak to potom jo..myslel jsem že budeš mít sání dole tak jako to má třeba kit K&N typhoon (za bratru 2 Masaryky) ..on je super určitě účinnej ale tak max na okruh...kde nepobere žádnej bordel ... v každým případě pokud necháš filtr nahoře... a dáš k němu jen hadici na přívod vzduchu tak je to ten samej princip jako když upravíš sání origo airboxu... akorát s tím rozdílem že origo airbox je určitě líp stíněný od tepla motoru protože je uzavřenej....na rozdíl od čehokoliv jinýho...
pozri, kazdy nech si kupi co chce, mne sa paci na tom greene ten twister, ktory pomaha motoru dychat, lebo ho do neho trosku tlaci nejakych ventilatorom abo cim... v sportovych kitoch su aj hadice, ktore chrania pred vplyvom tepla od motora... original airbox nieje zly, ale mam pocit, ze je do neho slaby privod vzduchu, fakt potom treba zvacsit privod. Inac ten twister ma aj bohovsky zvuk :D So znackou KN nemam ziadne skusenosti, takze sa nevyjadrujem co je lepsie
sorry ale tímhle jsi mě rozsekal :D víš co by to muselo bejt za vrtuli aby do něčeho nutil motor :D :D kolik ten větráček tlačí ? 0,000001mBar ?
končím tuhle debatu :?

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: KN filtr na GIV

Příspěvek od vtuni »

jinak žádná elektrická vrtle tam není.. jsou tam takový tři packy..jako by lopatky vrtule který mají usměrňovat proudění vzduchu z přímýho do rotujícího... (podobnej princip jako má třeba chlazení motoru TATRY 815) rotující vzduch (takový mini tornádko :lol: :lol: :lol: ) obkružuje v tom hliníkovým deklu a jde jakoby víc na kolmo do filtru a možná tím průvanem vymele z toho filtru nějakou mouchu..to bude ta samočistící funkce... ale to je tak vše... a podle mě to má stejně maximálně nějaký laboratorní výsledky...že je to takhle lepší např o 3% který stejně nepoznáš...
já si za těch 6000 teda radši koupím FMIC :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: kde to bude poznat mnohem víc... :wink: :lol:
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Uživatelský avatar
rallyboy
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 10.09.2009 07:48
Bydliště: Prešov, Slovensko

Re: KN filtr na GIV

Příspěvek od rallyboy »

chladenie stlaceneho vzduchu? ved to mozes upravit len pri aute s turbom a ide o medzichladic pokial viem. Ako to urobis na atmosferickom motore???!!! Sviecky su sice dobra investicia, ale bez upraveneho sania a vyfukovych zvodov a vyfuku je ti to na prd :D
takze vzdy sa nakoniec prepracujes k tomu, co je jasne, ze jednotliva uprava nestaci.... ale mna by zaujimalo ako upravis sanie, ked len vymenis vlozku v airboxe a studeny vzduch ti bude nasavat 2m dlha hadica.... ked tomu vzduchu nepomozes dostat sa k motoru? v kazdom pripade, zatial sa to javi v poriadku a brasko si nestazuje. Ja by som do toho siel, samozrejme aj s upravou zvodov, chiptuning, sviecky .... to vsetko je dost drahe, ale bez toho vsetkeho je kazda uprava zbytocna. Ja tu nepropagujem green twister, pisem len, ze je to lepsie riesenie, lebo mi pride logicke, ked je tam nejaka vrtulka co tomu vzduchu pomaha urcite je to lepsie, ako ked tam nieje nic.
Vždy sa nájde niekto rýchlejší ako ty, ale o to viac si budeš vážiť každé víťazstvo. Len tí najrýchlejší sú uznávaní...!!!

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: KN filtr na GIV

Příspěvek od vtuni »

rallyboy píše:chladenie stlaceneho vzduchu? ved to mozes upravit len pri aute s turbom a ide o medzichladic pokial viem. Ako to urobis na atmosferickom motore???!!!
ony existujou G-IV i bez turba 8O :lol: :lol: :lol: ... a jooo.. já zapomněl na V5, V6 a R32... :mrgreen:
rallyboy píše:Sviecky su sice dobra investicia, ale bez upraveneho sania a vyfukovych zvodov a vyfuku je ti to na prd :D
takze vzdy sa nakoniec prepracujes k tomu, co je jasne, ze jednotliva uprava nestaci.... ale mna by zaujimalo ako upravis sanie, ked len vymenis vlozku v airboxe a studeny vzduch ti bude nasavat 2m dlha hadica...
pokud bude ta hadice 2m dlouhá tak bude metr před auto.. :mrgreen: mimochodem ten motor si ten vzduch umí nasát i tou 2m dlouhou hadicí... :wink: pokud je to samozřejmě uzavřený..utěsněný... no a musíš to upravit tak že
bud dostatečně zvětšíš průchodnost toho sání..tj např trubka 60mm a víc..ne ten plastovej bazmek jak od vysavače nebo uděláš sání náporový... tak jako to mají třeba motorky že přivod sání umístíš na přední stranu a dopředným pohybem si to vlastně nabírá samo..a čím rychleji jedeš tim víc to tlačí....



.
rallyboy píše:ked tomu vzduchu nepomozes dostat sa k motoru? v kazdom pripade, zatial sa to javi v poriadku a brasko si nestazuje. Ja by som do toho siel, samozrejme aj s upravou zvodov, chiptuning, sviecky .... to vsetko je dost drahe, ale bez toho vsetkeho je kazda uprava zbytocna.
já si myslím že chiptuning na atmosférickým motoru je ještě zbytečnější než ten nesmyslnej filtr s "vrtulí"... :mrgreen:
rallyboy píše: Ja tu nepropagujem green twister, pisem len, ze je to lepsie riesenie, lebo mi pride logicke, ked je tam nejaka vrtulka co tomu vzduchu pomaha urcite je to lepsie, ako ked tam nieje nic.
ještě jednou napíšu, že tam žádná vrtule není..představ si normální plechovou přepážku kterou kombinačkama ohneš ..a takhle to uděláš 3x... vznikne ti tam něco jako "vrtule" ale furt je to napevno..a sání vzduchu to vůbec nepomáhá... protože to ten vzduch nijak netlačí ale jen usměrnuje jeho proudění tj rychlost jakou proudí ještě navíc zbržduje protože je to překážka ... no tenhle figl s usměrněním proudu jsem dělal už na škodě 120 kde se dávala pod hlavu přesně taková vložka aby se líp míchal benzín se vzduchem v motoru...
ale jestli to pomáhalo nebo ne se říct nedalo..ale měli jsme z toho dobrej pocit...

hele zeptej se MaFa..ten si takovejhle podobnej superkit pořídil a za měsíc ho dával dolů....ale když ho nasazoval tak z něj byl taky nadšenej... :lol: :lol: :lol: :lol:
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Uživatelský avatar
g*o*l*f*
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 291
Registrován: 19.02.2008 13:50
Bydliště: skoro Brno :-)

Re: KN filtr na GIV

Příspěvek od g*o*l*f* »

No já vám nevím hoši, já si na svém GIV 1.6 16V udělal otevřené sání od K&N a jsem s tím maximálně spokojen. Filtr jsem koupil nový od jednoho borce za 1000kč a sání si udělal sám, odstínil od tepla a přivedl hadicí z nárazníku vzduch do prostoru filtru. Suprově se to vytáčí, otáčky letí nádherně nahoru, neříkám, že mi to přidalo na výkonu, ale zlepšila se reakce na plyn, navíc to má suprovej zvuk, když se na to pořádně šlápne. Nevím jak u té 1.8 20V, ale můj 16V má airbox v krytu motoru, který se vždy hrozně zahřívá (je vždy rozpálen) a navíc to cucá vzduch přímo těsně u motoru. Tzn., že já zlepšení poznal, neměnil bych zpět na vložku ani za nic ;-)

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: KN filtr na GIV

Příspěvek od vtuni »

no 1,8T má uzavřený airbox mimo motor...v prostoru za baterkou....
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Uživatelský avatar
sweet.cabrio
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2442
Registrován: 15.07.2008 19:26

Re: KN filtr na GIV

Příspěvek od sweet.cabrio »

s tím extrémním výkonem mě to připomnělo turbo postavené dle návodu na internetu..z pixly od párků a větrníku :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


:lol: :lol: TO me poser :lol: :lol: :lol: to si deláš srandu že to nekde tohle je :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
rallyboy
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 10.09.2009 07:48
Bydliště: Prešov, Slovensko

Re: KN filtr na GIV

Příspěvek od rallyboy »

g*o*l*f* píše:No já vám nevím hoši, já si na svém GIV 1.6 16V udělal otevřené sání od K&N a jsem s tím maximálně spokojen. Filtr jsem koupil nový od jednoho borce za 1000kč a sání si udělal sám, odstínil od tepla a přivedl hadicí z nárazníku vzduch do prostoru filtru. Suprově se to vytáčí, otáčky letí nádherně nahoru, neříkám, že mi to přidalo na výkonu, ale zlepšila se reakce na plyn, navíc to má suprovej zvuk, když se na to pořádně šlápne. Nevím jak u té 1.8 20V, ale můj 16V má airbox v krytu motoru, který se vždy hrozně zahřívá (je vždy rozpálen) a navíc to cucá vzduch přímo těsně u motoru. Tzn., že já zlepšení poznal, neměnil bych zpět na vložku ani za nic ;-)
suhlasim s tebou, tiez mam 1,6 16V a filter v kryte motora ... ja si necham rad poradit, pretoze niesom mechanik ani clen rally teamu, len som chcel zistit nazor inych a pripadne prispiet svojimi informaciami. Mozno staci len vlozka, ale je dolezite kde ju umiestnis a myslim, ze ten priestor pre vzduchovy filter co mame v 1.6tkach nieje stastne riesenie a este aj ten otvor v nom pre privod vzduchu je velmi maly ....
Vždy sa nájde niekto rýchlejší ako ty, ale o to viac si budeš vážiť každé víťazstvo. Len tí najrýchlejší sú uznávaní...!!!

Uživatelský avatar
g*o*l*f*
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 291
Registrován: 19.02.2008 13:50
Bydliště: skoro Brno :-)

Re: KN filtr na GIV

Příspěvek od g*o*l*f* »

rallyboy píše:
g*o*l*f* píše:No já vám nevím hoši, já si na svém GIV 1.6 16V udělal otevřené sání od K&N a jsem s tím maximálně spokojen. Filtr jsem koupil nový od jednoho borce za 1000kč a sání si udělal sám, odstínil od tepla a přivedl hadicí z nárazníku vzduch do prostoru filtru. Suprově se to vytáčí, otáčky letí nádherně nahoru, neříkám, že mi to přidalo na výkonu, ale zlepšila se reakce na plyn, navíc to má suprovej zvuk, když se na to pořádně šlápne. Nevím jak u té 1.8 20V, ale můj 16V má airbox v krytu motoru, který se vždy hrozně zahřívá (je vždy rozpálen) a navíc to cucá vzduch přímo těsně u motoru. Tzn., že já zlepšení poznal, neměnil bych zpět na vložku ani za nic ;-)
suhlasim s tebou, tiez mam 1,6 16V a filter v kryte motora ... ja si necham rad poradit, pretoze niesom mechanik ani clen rally teamu, len som chcel zistit nazor inych a pripadne prispiet svojimi informaciami. Mozno staci len vlozka, ale je dolezite kde ju umiestnis a myslim, ze ten priestor pre vzduchovy filter co mame v 1.6tkach nieje stastne riesenie a este aj ten otvor v nom pre privod vzduchu je velmi maly ....
Jj, jak říkáš, řešeno je to podle mě velice nešťastně. Protože každý se snaží, aby sál co nejstudenější vzduch a to, co sál můj motor s původním airboxem rozhodně studené nebylo. Sám o sobě sál teplý vzduch přímo u motoru a navíc ten teplý vzduch cestoval celým krytem, který byl už po krátké jízdě tak strašně rozpálený, že sem se až divil, že to takhle mohl někdo vymyslet. Prostě a jednoduše, na mé 1.6 16V to rozhodně pomohlo, jak reakce na plyn, tak zvuk, který pro někoho může být nežádoucí, mně se ale líbí :-). Dokonce jsem s tím jel i dálku a když na to nešlapeš moc prudce, nepoznáš to. Akorád jsem teď dal výfuk ulter(přímo na motor, takže žádná divočina) a když jedeš do kopce pod plynem, tak to v kombinaci filtr+výfuk duní až až, ale uvidíme, až pojedu zase nějakou dálku. Na jiný motor jsem otevřené sání nedával, ale kdo by uvažoval u té 1.6 16V, rozhodně to udělejte, u toho motoru je vložka do boxu totálně na nic ;-). Na ostatní motory doporučit nemohu, nemám sám vyzkoušeno, zda-li to má klady bo ne.

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: KN filtr na GIV

Příspěvek od vtuni »

vtuni píše:s tím extrémním výkonem mě to připomnělo turbo postavené dle návodu na internetu..z pixly od párků a větrníku :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
sweet.cabrio píše: :lol: :lol: TO me poser :lol: :lol: :lol: to si deláš srandu že to nekde tohle je :lol: :lol: :lol:
ne nedělám... http://uloz.to/2038858/tuning.mp3" onclick="window.open(this.href);return false; :mrgreen:
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Uživatelský avatar
sweet.cabrio
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2442
Registrován: 15.07.2008 19:26

Re: KN filtr na GIV

Příspěvek od sweet.cabrio »

tak ted vím že si mám pořídit lešenářskou trubku jako výfuk :mrgreen: :lol:

Uživatelský avatar
g*o*l*f*
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 291
Registrován: 19.02.2008 13:50
Bydliště: skoro Brno :-)

Re: KN filtr na GIV

Příspěvek od g*o*l*f* »

Jj a zrcátka obalit celofánem z čokolády :lol: :lol:

Mazlik1111
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 10
Registrován: 16.12.2009 18:57

Re: KN filtr na GIV

Příspěvek od Mazlik1111 »

Cus chlapi prosim poradte jaky druh filtru sani do origo boxu a jake rozmery pripadne konkretni stranky abych se mohl rovnou obednat na IV 1.6SR rok vyroby 1998 75kW predem vam vsem m:oc dekuji pripadne udrzba

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“