chvilkové ztráty výkonu
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Řidič
- Příspěvky: 133
- Registrován: 07.10.2009 12:31
chvilkové ztráty výkonu
zdarec mám golfa 1.6 a mám menší problém.když nastartuju s ohuleným rádiem tak to špatně chytne a pak to při akceleraci pocukává a jede snad jen na 3 válce?když motor vypnu A znova nastartuju tak jede jak pila...neví někdo co to je za prasečinu?nemělo by se to rádio samo vypínat při startu?
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10178
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: chvilkové ztráty výkonu
rádiem to nebude máš 16V nebo 8V?
-
- Řidič
- Příspěvky: 133
- Registrován: 07.10.2009 12:31
Re: chvilkové ztráty výkonu
mám 8V jo rádiem to neni..dělá to už i když startuju z vypnutým...motor nenaskočí na drv ale až tak za cca 2,5 vteřiny..výkon stojí za h***o při sešlápnutí pedálu to zryhluje pomalu a pocukává
- hawry
- Jezdec
- Příspěvky: 230
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Zlinský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: chvilkové ztráty výkonu
ale to je skoro u vsech 1.6sr, me to delalo taky presne to co rikas!
-
- Řidič
- Příspěvky: 159
- Registrován: 08.10.2007 22:07
Re: chvilkové ztráty výkonu
Ja sa podobním problemom trápim uz dost dlho, spociatku som myslel ze to je len v "mojej hlave", okolnosti tomu nasvedcovali-diagnostika ok,ze sak ide dobre a pod. ale ono niekedy-"chytí krásne,motor tycho lahucko,-ochota vytácat dokonca mam pocit ze aj radit rychlosti lepsie idu,celkovo v pohode,kultivovane" a inokedy zase naopak, tiez akokeby na 3 cvalce, alebo vstreky,...-lenze to by asi na pc vyhodilo. Mozno na to ma vplyv aj počasie lebo ked chladnejsie a vlhko ide lepsie. Hladal som uz najnemoznejsie chyby a zatial nic.teraz skusam prkotiny. Vedel by niekto povedat aky vplyv ma "elektromagneticky ventil prepínání sacího potrubí", alebo ako ma fungovat ta podtlak. membranka pri prudkom pridaní? ci len cuknút alebo ma na urcitý cas ostat privretá a zmenit tím nieco v sacom potrubý?nemam moznost to porovnat i ked myslím ze z tím asi problem nevyriesim.. 1.6 SR AKL r98.
-
- Řidič
- Příspěvky: 133
- Registrován: 07.10.2009 12:31
Re: chvilkové ztráty výkonu
další indície....myslím že mi to dělá jen při teplém motoře studený chytne ok..je to jakoby to při tom delším startu (do 3 vteřin)hodí nějakou chybu té vstřikovací soustavě a pak to jede jen na 3 válce...nebo nevim napichlé sem to ještě neměl ale i tak vůbec se mi to nelíbí...!! poradte nekdo pls
-
- Řidič
- Příspěvky: 133
- Registrován: 07.10.2009 12:31
Re: chvilkové ztráty výkonu
no jak sem se dočetl v jiných tématech ...tak mám asi 4 možnosti poruchy...čidlo teploty motoru,vadné vstřikovače,lambda sonda a nebo čidlo teploty chl.kapaliny....od čeho mám teda začít?
- falko1983
- VWjunior
- Příspěvky: 1690
- Registrován: 12.08.2008 16:30
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: chvilkové ztráty výkonu
Zapomněl jsi ještě na váhu vzduchu tu 8V na rozdíl od 16V mají vím že si tady kluci na ní taky už několikrát stěžovaly...
VW GIV 1.6 16V
-
- Řidič
- Příspěvky: 159
- Registrován: 08.10.2007 22:07
Re: chvilkové ztráty výkonu
Skus este aj svieckove kable, raz som nieco zapocul, ze kvôli tomu ibiza 1.4 zle chytala a mala slaby vykon.Vraj nakoniec olámali tie plechy od sviec.kabla-teda nastrkli iba vrch na sviecku a ze to pomohlo. Ale co je na tom pravdy neviem, i ked je pravda ze tie kable su nic moc,nevytahuj ich za vrch kabla,radsej podpáč zo spodu od sviecky.Ja som tak dva odtrtosil, islo na 2 valce, dal som tam zatial z ineho auta ale pre istotu zakúpim nové.
Vedel by niekto poradit aké? Ci (origo-aka je nene cena?), alebo inú znacku?
Vedel by niekto poradit aké? Ci (origo-aka je nene cena?), alebo inú znacku?
-
- Řidič
- Příspěvky: 133
- Registrován: 07.10.2009 12:31
Re: chvilkové ztráty výkonu
mo káble bych asi vyškrtl...když je studený motor tak jede jako pila
-
- Řidič
- Příspěvky: 159
- Registrován: 08.10.2007 22:07
Re: chvilkové ztráty výkonu
Mne slape podobne, ked je studený alebo ked je chladno a vlhko. Zeby "váha vzduchu"? mozno ona ako tak funguje ale dava zle hodnoty,a pc chybu nenájde.Este by som doporucil, (sam sa na to chystám) - diagnostika za jazdy- aké bude ukazovat hodnoty váha, cidlo tep., skrt. klapka a vstreky lebo to su hlavne veličini.
Mozno zalezí aj od pc, softu a kábla. Mne naslo cca.5-6 rokov dozadu zlu lambdu a hallov snímač, kedze to bolo dost penez neriesil som to hned ale isiel na kontrolu este inde, a tam nic, a potom zase nic, vraj vsetko ok.tak sam uz neviem co ako.Inak tu prvu (chybnu) kontrolu robili v origo serv. na dost starom origo diag. prístroji, odvtedy som uz taký ani nevidel. Skoro vsade su uz nové origo diag. Dokonca ten stary stroj nemal ani obrazovku a tlacil (blok) ako pokladna v obchode.
Mozno zalezí aj od pc, softu a kábla. Mne naslo cca.5-6 rokov dozadu zlu lambdu a hallov snímač, kedze to bolo dost penez neriesil som to hned ale isiel na kontrolu este inde, a tam nic, a potom zase nic, vraj vsetko ok.tak sam uz neviem co ako.Inak tu prvu (chybnu) kontrolu robili v origo serv. na dost starom origo diag. prístroji, odvtedy som uz taký ani nevidel. Skoro vsade su uz nové origo diag. Dokonca ten stary stroj nemal ani obrazovku a tlacil (blok) ako pokladna v obchode.
Naposledy upravil(a) smecák dne 13.10.2009 21:47, celkem upraveno 1 x.
-
- Řidič
- Příspěvky: 133
- Registrován: 07.10.2009 12:31
Re: chvilkové ztráty výkonu
tak ted sem na neco dosel!!auto jede ok a zdechne az po vytoceni kol do rerjdu....potom uz i spatne nastartuje a spatne jede!je to problém se servem asi!co by to mohlo ovlivnovat??cidlo?
-
- Řidič
- Příspěvky: 159
- Registrován: 08.10.2007 22:07
Re: chvilkové ztráty výkonu
Ako z tým potom jazdíš?, to je haluz aby pri zatáčaní skapínal motor.Nerobí to nahodou ked dlhsie nechás naplno vytočene kola?- vtedy sa vraj zacína prehrievat servo alebo jeho kvapalina. Dokonca aj v knízke od auta nieco také písu, vraj aby sa zbytocne dlho nenechávaly naplno vytocené kola.
Mne pri otacaní volantom (za stoja) sa mierne zvysuju otacky motora- skús ci to robí aj tebe, a ked nie tak moze byt chyba napr. aj v tomto. Mozno cidlo nejde, nedá, povel na zvýsenie otacok a kvôli tomu motor skape lebo si drzí len volnobeh,a pri otácani si sám (mierne) nepridá, a servo mu stiahne otácky tak ze az skape.
Bola tam uz niekedy menená servo kvapalina? - aku ma farbu? alebo ci je jej dost. i ked to je asi uz len detail, ale aspon raz za 5 rok. podla mna treba vymenit. Ja davam origo zelenú kvap.- aka tam bola vzdy. Ozaj, a co diagnostika? Bola uz ci nebola?
Mne pri otacaní volantom (za stoja) sa mierne zvysuju otacky motora- skús ci to robí aj tebe, a ked nie tak moze byt chyba napr. aj v tomto. Mozno cidlo nejde, nedá, povel na zvýsenie otacok a kvôli tomu motor skape lebo si drzí len volnobeh,a pri otácani si sám (mierne) nepridá, a servo mu stiahne otácky tak ze az skape.
Bola tam uz niekedy menená servo kvapalina? - aku ma farbu? alebo ci je jej dost. i ked to je asi uz len detail, ale aspon raz za 5 rok. podla mna treba vymenit. Ja davam origo zelenú kvap.- aka tam bola vzdy. Ozaj, a co diagnostika? Bola uz ci nebola?
- chasnik
- Jezdec
- Příspěvky: 277
- Registrován: 26.06.2008 20:01
- Bydliště: Dolní Lutyně (Ostravsko)
- Kontaktovat uživatele:
Re: chvilkové ztráty výkonu
bacha- kabely to taky můžou být- když jsou studené, mají větší izolační schopnosti, než teplé... Měl jsem průraz na kablech v tom přechodu z plechu na kabel- doporučuju kontrolu!
-
- Řidič
- Příspěvky: 133
- Registrován: 07.10.2009 12:31
Re: chvilkové ztráty výkonu
hej to nttuším mám to auto chvíli...no dnes jedu do servisu nebo zítra tak sem zvědaví co VAG PROZRADÍsmecák píše:Ako z tým potom jazdíš?, to je haluz aby pri zatáčaní skapínal motor.Nerobí to nahodou ked dlhsie nechás naplno vytočene kola?- vtedy sa vraj zacína prehrievat servo alebo jeho kvapalina. Dokonca aj v knízke od auta nieco také písu, vraj aby sa zbytocne dlho nenechávaly naplno vytocené kola.
Mne pri otacaní volantom (za stoja) sa mierne zvysuju otacky motora- skús ci to robí aj tebe, a ked nie tak moze byt chyba napr. aj v tomto. Mozno cidlo nejde, nedá, povel na zvýsenie otacok a kvôli tomu motor skape lebo si drzí len volnobeh,a pri otácani si sám (mierne) nepridá, a servo mu stiahne otácky tak ze az skape.
Bola tam uz niekedy menená servo kvapalina? - aku ma farbu? alebo ci je jej dost. i ked to je asi uz len detail, ale aspon raz za 5 rok. podla mna treba vymenit. Ja davam origo zelenú kvap.- aka tam bola vzdy. Ozaj, a co diagnostika? Bola uz ci nebola?