Jasně že tam patří N98.U 95 by podle návodu měla být mírně vyšší spotřeba, ale jet by to mělo až do zásahu nějakýho čidla klepání.Pravda je že ty 3 oktany jsou opravdu znát.Ale mohl bych zkusit nabrat plnou 95ky a zkusit tu spotřebu, o kolik bude vyšší.
Trikova spotřeba je nadnormál, zkusil bych vyměnit vzduchovej filtr, někdo to tu už myslím psal a rapidně mu to pomohlo.
spotřeba 1.6 16v r.v. 2000
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- PoloTom
- Jezdec
- Příspěvky: 245
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
-
- Nový člen
- Příspěvky: 18
- Registrován: 14.10.2009 08:53
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: spotřeba 1.6 16v r.v. 2000
Díky moc za všechny rady.Mrknu na ten vzduchovej filtr a zajedu na VAG.Ale asi až roztaje sníh.V Liberci je to teď mazec:o)A mimochodem v techničáku mam napsanej BA 95.Ještě mrknu k nádrži,co je napsaný tam.
- PoloTom
- Jezdec
- Příspěvky: 245
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
Re: spotřeba 1.6 16v r.v. 2000
Já mám v techničáku N98.Nevím jesli to má vliv ale mám rok 2003 kod motoru BCB.Triko píše:Díky moc za všechny rady.Mrknu na ten vzduchovej filtr a zajedu na VAG.Ale asi až roztaje sníh.V Liberci je to teď mazec:o)A mimochodem v techničáku mam napsanej BA 95.Ještě mrknu k nádrži,co je napsaný tam.
- falko1983
- VWjunior
- Příspěvky: 1690
- Registrován: 12.08.2008 16:30
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: spotřeba 1.6 16v r.v. 2000
Řekl bych že ne já mám rok 2000 motor ATN a mám taky v techničáku N98
VW GIV 1.6 16V
- g*o*l*f*
- Jezdec
- Příspěvky: 291
- Registrován: 19.02.2008 13:50
- Bydliště: skoro Brno :-)
Re: spotřeba 1.6 16v r.v. 2000
jj, patří tam N98, napsáno v TP i na nádrži. S N95 to jede samozrejme taky, ale je to opravdu znat. Jde o to, na co je ten motor nastaven. Když je nastaven na 95 a nalijeme 98, tak to proste nevyuzije, když je nastaven na 98 a nalijeme 95, tak mu to chybí. U auta, kde je uveden N95 a nalil jsem N98 jsem rozdíl nikdy nepoznal, ale u mého golfa ano. Na N95 to tak divně klepe a je to prostě při jízdě znát.Někdy taky liju N95 a pak Carrera 100 bo Verva 100, protože je to stejné jako cena N98 a má to mít nějaké čistící složky. Chce to alespoň střídat. Na N95 spotřeba vyšší, ale na tvoji spotřebu jsem se nikdy nedostal a to tomu šlapu fest. Taky bych to viděl na kat bo filtr.
- bartic
- Jezdec
- Příspěvky: 254
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: spotřeba 1.6 16v r.v. 2000
Tak to se musím pánové omluvit za mou neznalost Ale musím přiznat,že to teda čumím,že tam patří N98
-
- Nový člen
- Příspěvky: 18
- Registrován: 14.10.2009 08:53
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: spotřeba 1.6 16v r.v. 2000
Tak sem mrknu na VAG.Vyskočily mi dvě chyby:
00812 - Uvolnovaci spinac magneticke civky brzdneho tlaku (F84)
35-10 - - - Sporadicky
00668 - Palub.napeti: sv.30
06-10 - signal prilis vysoky - Sporadicky
Ale neřekl bych,že to má co dělat se spotřebou,nebo jo?
Jak poznám,že mam ucpanou škrtící klapku?Měla by někdy být zavřená?Jakože 0°?Mě ukazuje furt okolo 6° i při vypnutém motoru.
V jakejch hodnotách se má pohybovat lambda sonda?Může se dostat i do zápornejch procentuálních hodnot?
Jinak ohledně benzínu až dojedu nádrž načerpám 98.
A filtr by měl bejt měněnej,protože minulej tejden to bylo na servisce.
Díky za případné rady a porady.
00812 - Uvolnovaci spinac magneticke civky brzdneho tlaku (F84)
35-10 - - - Sporadicky
00668 - Palub.napeti: sv.30
06-10 - signal prilis vysoky - Sporadicky
Ale neřekl bych,že to má co dělat se spotřebou,nebo jo?
Jak poznám,že mam ucpanou škrtící klapku?Měla by někdy být zavřená?Jakože 0°?Mě ukazuje furt okolo 6° i při vypnutém motoru.
V jakejch hodnotách se má pohybovat lambda sonda?Může se dostat i do zápornejch procentuálních hodnot?
Jinak ohledně benzínu až dojedu nádrž načerpám 98.
A filtr by měl bejt měněnej,protože minulej tejden to bylo na servisce.
Díky za případné rady a porady.
- falko1983
- VWjunior
- Příspěvky: 1690
- Registrován: 12.08.2008 16:30
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: spotřeba 1.6 16v r.v. 2000
Já mám klapu taky otevřenou na 6-7% při vypnutém motoru.Vis sice tvrdí že má být nulová hodnota a pokud neni je údajdě špinavá.Co jsem četl tady na klubu tak snad nikdo neměl 0%.Nicméně pokud nevíš jestli je klapa špinavá tak jí demontuj,vyčisti lihem nebo podobným přípravkem a udělej základní nastavení.Co se týče lambdasondy hodnoty se můžou pohybovat i do záporných %.Jinak její funkčnost poznáš pokud si dáš na Vag Scope (live data) kanál tuším hned 001.S prudkou změnou otáček se ti musí i prudce měnit hodnoty lambdasondy pokud se pořád pohybují okolo+-%5 vyděl bych problem v lambdě.
VW GIV 1.6 16V