potrebuji radu golf IV 1.4 16v

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: potrebuji radu golf IV 1.4 16v

Příspěvek od vtuni »

možnost citace tu je když reaguješ na starší příspěvky..když reaguješ na poslední.. je to zbytečný jen to plácá místo... :wink:

jinak jestli ta přestavba stála 60 tis..tak si to asi všechno dělali sami a byly to tak náklady na materiál... pokud by ti to dělal někdo komu budeš platit i práci tak se podle mýho pod 100 tis nedostaneš...

mimochodem.. prodat 1,4 + přidat 60 tis.. = auto s lepším motorem v serii...a daleko mín starostí... a je to legální...
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Uživatelský avatar
MaF
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1463
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: potrebuji radu golf IV 1.4 16v

Příspěvek od MaF »

samozrejme musim souhlasit s Vtunim, zrejme to byly nejaci ucni co byli schopni sehnat matros, umeli na CNC a udelali si to na koleni v dilnach...

sam zasebe vrele doporucuju takhle nizke obsahy nekupovat, kdyz tak v nejakym Polu s automatem a mate po starostech... jinak na navysovani vykonu opravdu pouze seriove motory s kompresory nebo turbodmychadly, jinak je to ztrata penez

a osobne si myslim ze jestli jsi zalozil tohle tema " navysovani vykonu u 1.4" tak po koupi auta nejsi spokojeny jako jsem treba nebyl ani ja, ale uz bylo pozde... takze Ti doporucuji vysrat se na takove hlouposti, dat motoru nove pistni krouzky, gufirka, pretesnit hlavu, nalit 10w40 Helix Ultra, po 100 tis menit rozvody a nebudes mit problem, ten motor sam o sobe je vcelku drzak a nebojim se ze by treba 500 tis nezvladl... moje 1.4 bude mit ke 200 a jedine co me momentalne trapi je odpojena klikova hridel ktera mi smrdi do auta diky zabudovanemu kitu sani... jinak si nemuzu stezovat je to takove vozitko do mesta pro baby :mrgreen:
OOOO A4 3.0TDI

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: potrebuji radu golf IV 1.4 16v

Příspěvek od vtuni »

tak nekupovat....záleží co člověk od toho auta čeká....že.. třeba mojí mámě by G-IV v 1,4 stačilo bohatě....byly doby kdy jsem byl naprosto spokojenej s favoritem..... :lol:
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Uživatelský avatar
MaF
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1463
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: potrebuji radu golf IV 1.4 16v

Příspěvek od MaF »

vsak jo, ale uzivatel co zalozil tohle tema evidentne neni spokojenej s vykonem a chce delat z komara velblouda, samozrjeme ze i me i fure dalsim to naprosto dostacuje, i ja jsem se zajimal dost jak tu pulverunu poladit aby to jelo, ale postupem casu clovek zjisti ze dela opravdu nesmysly, a kdyz si teda nekdo chce tu pulverunu tunit, tak at proboha zapomene na motor a udela peknej look...
OOOO A4 3.0TDI

Uživatelský avatar
pelo
Řidič
Řidič
Příspěvky: 112
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: potrebuji radu golf IV 1.4 16v

Příspěvek od pelo »

MaF píše:nooo... s tou spotrebou se mi to nejak nezda, nechtel jsi nahodou napsat 6,5 ? jel jsem pred 2 mesici do polska 400km a prumernou spotrebu jsem mel 6,4 tam i zpet, prumerna rychlost 70km/h ( takze celkem lenoch) a k tomu 18" kola....

jinak vcera jsem prezul na zimni 15" a opravdu neni problem si na dvojku poradne hrabnout celkem jsem se lekl toho prechodu z letnich na zimni...

EE, neni to preklep. Kdyz jsem jel pred dvema lety na dovolenou ze Slovenska do Chorvatska, tak celkova spotreba na trase tam a zpatky byla 5,4l /100km. Benzin natural 95, kola porad stejny Michelin Energy 205 na 16". Tehdy jsem mel takovou spotrebu na dlouhych trasach i na dalnici, treba z Bratislavy na Liptov, cca 300km, pul cesty dalnice 130km/h, zbytek cca 80km/h byl za 5,6l /100km. Posledni rok se to ale trochu zvysilo a na stejnych trasach to delam za asi 6,1l /100km. Pritom ten motor nema moc najezdeno, ted ma 85000. Mam podezreni na cidlo teploty, ktere jsem preventivne vymenil, ale neni to origo, tak mozna jednotce ukazuje nizsi teplotu, nez motor skutecne ma, tak strika trochu vic. Zkusim tam nahodit zpatky to stary, nebo koupit novy ale origo a uvidime...

S tim provokovanim na semaforech to bylo mysleno zdrave, je jasny, ze se nepostavis vedle nejakyho Maserati, nebo Dodge a podobne. Chtel jsem tim jen rict, ze tento motor ma i pres maly objem velky potencial a neni problem setrast nejaky ochcavky, nebo treba sopel Astru, ktere maji vyssi objemy, ale jsou dost tezky...

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“