1.8t vs 2.8v6 4motion
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Řidič
- Příspěvky: 53
- Registrován: 11.01.2009 23:32
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
1.8t vs 2.8v6 4motion
Zdravim,pokukuju po golfu IV s temito motory.vim ze kazdy je uplne nekde jinde jak uz ve spotrebe,udrzbe a hlavne cenove,ale chtel bych vedet vykony etch motoru,kroutici momenty,priblizne spotreby,proste klady a zapory.Diky vsem
- Killer2142
- Závodník
- Příspěvky: 517
- Registrován: 17.03.2009 15:44
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8t vs 2.8v6 4motion
I když nevlastním auto s ani jedním motorem které píšeš tak určitě můžu přispět
1,8T - dělá se 110/132kw
+ má turbo
+ lehčí motor (menší váha auta)
+ lepší spotřeba
+ snadný chip (protože má turbo, můžeš se dostat výkonově na 200 koní jako má 2,8 V6)
- při poruše turba dražší výměna
- menší výkon
- menší krouťák
2.8 V6 4motion- 150kw
+ velký výkon
+ poměrně velký krouťák
+ 4motion (pokud se nepo...)
- větší spotřeba
- nemá turbo
- větší váha
- V6 je přece jenom méně oblíbený motor ať si každý říká co chce (tímto se nechci nikoho dotknout ale!!!)
Určitě by se našlo mnoho dalších výhod i nevýhod u těchto aut a nechám to raděj na lidech co tyhle motory mají.
Já bych raděj šel do 1.8T 132kw jak z důvodu nižší spotřeby tak z důvodu turba.
Pokud plánujuš nějaký chip tak V6 je klasický atmosférický. tím pádem nesmysl chipovat a 1.8 má turbo a tím pádem dobré na chip pokud chceš tedy chipovat.
4x4 je dobré pokud se nepokazí no a jeden klubák ti může sám povykládat jaké s tím má problémy
1.8T- 110kw (210nm) / 132kw (235 nm)
2.8 V6- 150kw ( 270nm)
1,8T - dělá se 110/132kw
+ má turbo
+ lehčí motor (menší váha auta)
+ lepší spotřeba
+ snadný chip (protože má turbo, můžeš se dostat výkonově na 200 koní jako má 2,8 V6)
- při poruše turba dražší výměna
- menší výkon
- menší krouťák
2.8 V6 4motion- 150kw
+ velký výkon
+ poměrně velký krouťák
+ 4motion (pokud se nepo...)
- větší spotřeba
- nemá turbo
- větší váha
- V6 je přece jenom méně oblíbený motor ať si každý říká co chce (tímto se nechci nikoho dotknout ale!!!)
Určitě by se našlo mnoho dalších výhod i nevýhod u těchto aut a nechám to raděj na lidech co tyhle motory mají.
Já bych raděj šel do 1.8T 132kw jak z důvodu nižší spotřeby tak z důvodu turba.
Pokud plánujuš nějaký chip tak V6 je klasický atmosférický. tím pádem nesmysl chipovat a 1.8 má turbo a tím pádem dobré na chip pokud chceš tedy chipovat.
4x4 je dobré pokud se nepokazí no a jeden klubák ti může sám povykládat jaké s tím má problémy
1.8T- 110kw (210nm) / 132kw (235 nm)
2.8 V6- 150kw ( 270nm)
- hawry
- Jezdec
- Příspěvky: 230
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Zlinský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8t vs 2.8v6 4motion
132kw 1,8t ma lepší turbo, tuším k03, nemá plynové lanko narozdíl od 110kw verze. Takze elektrika Urcite vetsi potencial, ale blbe se shani obecne, jak u nas, tak v zahranici. Jinak za me muzu doporucit 132kw (pripadna uprava - limitery off), spotřeba prumerna kolem 10litru (clenity teren, mesto, mensi dalky).
- martin.GTI
- Závodník
- Příspěvky: 641
- Registrován: 11.10.2008 12:57
- Bydliště: Severní Morava(u NJ)
Re: 1.8t vs 2.8v6 4motion
132 kw má turbo K03S, jinak s tou spotřebou já mam kolem průměr 8,5 ale když jedu předpisově tak lze i pod sedm litrů na osmnáctkách, mimo město.... Je pravda že se hůře schání, ale stojí to zato.... Jinak 2.8V6 4 kolka taky není špatná,ale nesmí se pokazit Já bych volil 1.8T i vzhledem k menší pojistce a nebál bych se ani 110kw verze
- VWMysak
- Moderátor
- Příspěvky: 8701
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberecký Kraj
Re: 1.8t vs 2.8v6 4motion
110 KW a 132 KW mají obě stejný turba, jen u 132 KW je jiná výfuková část.
Co se týče lanko vs. elektronický pedál, už tady byla o tom debata a lepší bylo lanko. Čím více elektronických blbostí, tím více závad.
Co se týče lanko vs. elektronický pedál, už tady byla o tom debata a lepší bylo lanko. Čím více elektronických blbostí, tím více závad.
- Majllo
- Závodník
- Příspěvky: 604
- Registrován: 06.03.2008 09:15
- Bydliště: SR
Re: 1.8t vs 2.8v6 4motion
no neviem, cital som ze 1.8 t 110 kw ma K03 a 132kw ma K03S...ze je trosicku silnejsie...netvrdim to len som to cital
-
- Řidič
- Příspěvky: 63
- Registrován: 18.10.2008 00:26
- Bydliště: prostejov
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8t vs 2.8v6 4motion
v6 mam a muzu ti rict ze s 1.8t se da udelat určite slušnej vykon a nebude te to stat tolik penez jak u v6 jak neni turbo musis ho tam dat a to je moc penez chtel sem to tam dat ale radši sem se na to vy....
- bear
- VWexpert
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Curitiba, Brazil
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8t vs 2.8v6 4motion
k03s se liší v té prodloužené výfukové části.Majllo píše:no neviem, cital som ze 1.8 t 110 kw ma K03 a 132kw ma K03S...ze je trosicku silnejsie...netvrdim to len som to cital
jinak mám 132kw verzi a není to zase žádná hitparáda chtělo by to větší turbo průměrná 11.5l (jezdím o trochu rychleji než důchodci)
k tvému dotazu volil bych tu 1.8t, ale nemám žádné zkušenosti s v6
- bartic
- Jezdec
- Příspěvky: 254
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: 1.8t vs 2.8v6 4motion
nemáš tam ještě chip? Jinak fakt by mě zajímalo a trošku si rejpnu do ostatních se spotřebou,jak někdo může mít průmernou spotřebu 8,5l Mám 10l/100 a jezdím svižně,ale mít 8,5,tak to bych musel jezdit jak děda podle předpisů a možná i pomalejc,než je nejvyšší dovolená rychlost:twisted:bear píše:k03s se liší v té prodloužené výfukové části.Majllo píše:no neviem, cital som ze 1.8 t 110 kw ma K03 a 132kw ma K03S...ze je trosicku silnejsie...netvrdim to len som to cital
jinak mám 132kw verzi a není to zase žádná hitparáda chtělo by to větší turbo průměrná 11.5l (jezdím o trochu rychleji než důchodci)
k tvému dotazu volil bych tu 1.8t, ale nemám žádné zkušenosti s v6
- hawry
- Jezdec
- Příspěvky: 230
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Zlinský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8t vs 2.8v6 4motion
jo taky to nechapu ja mam 10,2/100 a dyz jezdim jen po meste tak 14/100
- standokan
- Moderátor
- Příspěvky: 3077
- Registrován: 17.04.2008 11:59
- Bydliště: Uplnej sever
Re: 1.8t vs 2.8v6 4motion
jsem pro 2.8 V6 seženeš jí v lepší výbavě spotřeba skoro stejná a ten zvuk je podstatně lepší ale ani 1.8 turbo není k zahození
w8 4.0 2004 variant čiping na 224kw
- DworiBak
- VWmaniak
- Příspěvky: 5645
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severní čechy-VW City
Re: 1.8t vs 2.8v6 4motion
když V6 tak jedině s turbem at je nějaká zábava
- hawry
- Jezdec
- Příspěvky: 230
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Zlinský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8t vs 2.8v6 4motion
jak rika dwori
- VWMysak
- Moderátor
- Příspěvky: 8701
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberecký Kraj
Re: 1.8t vs 2.8v6 4motion
A já bych se toho nebál a zrovna V6 Bi-turbo at to trochu jede.
- bartic
- Jezdec
- Příspěvky: 254
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: 1.8t vs 2.8v6 4motion
Já jsem taky pro V6 Bi-turbo,aspoň by to tady někdo mělVWMysak píše:A já bych se toho nebál a zrovna V6 Bi-turbo at to trochu jede.