Malé povídání o nečastěji opovrhovaném motoru...
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- sss601
- Pilot
- Příspěvky: 723
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Malé povídání o nečastěji opovrhovaném motoru...
teda fakt pěkný pěkná údržba klobouk dolu
-
- Řidič
- Příspěvky: 56
- Registrován: 23.06.2009 15:23
- Bydliště: Chomutov
Re: Malé povídání o nečastěji opovrhovaném motoru...
No klobouk dolů to nedokáží ani v servisu. Mám stejný motor rv 1999 najeto 150 000km a olej teče a teče,když se dělaly rozvody při 120 000km v autorizovaném servisu, tak bylo řečeno servismanem-tyto motory to dělají a je třeba přetěsnit prsa - ale čí, to už mi neřekl, jsem laik. Nyní navíc potřebuji vyměnit termostat a v servisu mi řekly, že je nutné demontovat rozvody??? Auto se neohřívá asi pořád otevřený termostat. Je to pravda s tou opravou, nebo lze termostat vyměnit jednodušeji?
Díky za radu
Díky za radu
- Octava
- Profík
- Příspěvky: 1179
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Malé povídání o nečastěji opovrhovaném motoru...
ano bohuzel musi dolu celej predek a prinejmensim musi dolu drazkovy remeny,a rozvodak nevim co jsem to mel rozebrany tak mozna yb to slo i snim,ale asi by yblo lepsi ho sundat me zatim olej nikde netece a za to jsem rad,auto uz mam 2 roky a zatim sucho tuk tuk tuk
-
- Řidič
- Příspěvky: 56
- Registrován: 23.06.2009 15:23
- Bydliště: Chomutov
Re: Malé povídání o nečastěji opovrhovaném motoru...
Díky,za odpově'd, to je pohroma, asi mi teda bude v zimě zima.
- SupermanXXX
- Profík
- Příspěvky: 1160
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: střední čechy
Re: Malé povídání o nečastěji opovrhovaném motoru...
kup si na zimu v autokelly el. ohřívač vzduchu do auta , ale chudák motor v zimě....
- ameron
- VWagenista
- Příspěvky: 1402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Malé povídání o nečastěji opovrhovaném motoru...
hmm radsej nech vymeni ten termostat stoji to par korun
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10100
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Malé povídání o nečastěji opovrhovaném motoru...
Termostat sice stojí pár korun, ale ta práce je jaksi nelevná
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
- ameron
- VWagenista
- Příspěvky: 1402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Malé povídání o nečastěji opovrhovaném motoru...
No tak za den by to mal mat hotove ak to bude robit prvy krat . No to my nechces povedat ze je lepsie jazdit s nefunkcnym termostatom?
- Dzeky
- Řidič
- Příspěvky: 67
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzensky kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Malé povídání o nečastěji opovrhovaném motoru...
Jdeto i bez sundovaní předku a rozvodu ale je to pakárna dělal jsem to na svém.
-
- Závodník
- Příspěvky: 534
- Registrován: 30.05.2008 20:01
Re: Malé povídání o nečastěji opovrhovaném motoru...
Rozvody nemusia ist dolu. Da sa vymenit termostat aj bez toho. Len je to praca na h.vno. Nie som mechanik, no urobil som si to a celkom v pohodicke, len mi to komlikoval chladic oleja (je spojeny s hlavnym, mam automat) vrtula, co mi nesla dat dolu. Trvalo mi to asi celkom 5-6 hodin, uz si nepamatam. Ale zdarilo sa a vsetko OK. Nemal som ani ziadne "servisne vybavenie". Takze pozor na to, ked niekto tvrdi, ze rozvody musia ist dole. Je to nezmysel. A neda sa povedat, ze by som mal zrovna nejake detske rucicky, co by sa vsade dostali. Na niektorych motoroch niekto meni rozvody tak, ze motor ide von z auta a su taki mechanici, co to s prehladom zvladnu a ten motor si len posunu. Vec osobneho nazoru, sikovnosti. Ak by som bol mechanik a nemal zrovna vela prace, tak by som tvrdil, ze rozvody musia ist dole. Ak by som chcel pomoct a neoskubat zakaznika, tak by som to urobil bez toho stahovania rozvodov. Niekde su tu aj fotky ako som to robil, tak skus pohladat.gogovw píše:No klobouk dolů to nedokáží ani v servisu. Mám stejný motor rv 1999 najeto 150 000km a olej teče a teče,když se dělaly rozvody při 120 000km v autorizovaném servisu, tak bylo řečeno servismanem-tyto motory to dělají a je třeba přetěsnit prsa - ale čí, to už mi neřekl, jsem laik. Nyní navíc potřebuji vyměnit termostat a v servisu mi řekly, že je nutné demontovat rozvody??? Auto se neohřívá asi pořád otevřený termostat. Je to pravda s tou opravou, nebo lze termostat vyměnit jednodušeji?
Díky za radu
Passat 2.5 TDi AFB,Octavia 1.9 TDi AGR,Audi 100 2.3 NF,Fabia 1.4 TDi BNV
- ameron
- VWagenista
- Příspěvky: 1402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Malé povídání o nečastěji opovrhovaném motoru...
Vela veci sa da spravit jednoduchsie, ked to clovek pozna. Ja som napriklad pri vymene napinacej kladky prvy krat daval dole predok a druhy krat som to vymenil cca za polhodinu, bez demontaze lebo som uz vedel kam mam "naslepo" siahnut a ake su tam srouby 2.5 TDI vsak nepoznam a verim vam ze je to pakaren
Tak ci tak urcite by som nejazdil ked nie je funkcny termostat, ved je to jedna z najzakladnejsich veci.
Tak ci tak urcite by som nejazdil ked nie je funkcny termostat, ved je to jedna z najzakladnejsich veci.
-
- Řidič
- Příspěvky: 56
- Registrován: 23.06.2009 15:23
- Bydliště: Chomutov
Re: Malé povídání o nečastěji opovrhovaném motoru...
Díky za rady, zkusím najít nějaké to foto a uvidíme zda z toho budu moudrej. Cestou s demontáží rozvodů se nějak nemůžu smířit.
Díky
Díky
- Satas
- Řidič
- Příspěvky: 180
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prague
Re: Malé povídání o nečastěji opovrhovaném motoru...
Tak už jenom to že při výmeně rozvodu neudelali termostat a ani možná vodní pumpu je dukaz absolutní neznalosti tohoto agregátu.gogovw píše:Díky za rady, zkusím najít nějaké to foto a uvidíme zda z toho budu moudrej. Cestou s demontáží rozvodů se nějak nemůžu smířit.
Díky
- driver.M
- Řidič
- Příspěvky: 192
- Registrován: 01.10.2007 07:12
- Bydliště: Pihel
- Kontaktovat uživatele:
Re: Malé povídání o nečastěji opovrhovaném motoru...
Ahoj, vlastím audi a4 2,5 v6 AKN motor a začal mi téct olej, ze zhora a kolem víka suchy ale když se kouknu ze spoda tak přibližně v úrovni startéru mám poteklej celej bok a až dolů. Přijde mi že ten motor je složen z více vrstev než sem zvyklí jako vana, blok, hlava a víko. Motor mi šlape jako hodinky, vačky jsou jako nové a čerpadlo jsem měnil minulý rok. Kde má slabost na úniky oleje od spodu? Omyju ho vapkou abych se ujistil
dík za radu
dík za radu
- magmuss
- Závodník
- Příspěvky: 513
- Registrován: 29.10.2007 19:49
Re: Malé povídání o nečastěji opovrhovaném motoru...
Zkus kontaktovat Satase. Jinak nevím jak Audi a nevím jak přímo ten tvůj motor, ale pokud máš vše ok, motor ti dobře maže, vačky nejsou vydřené, tak pak jedině výdech z klikovky "odlučovač olejové mlhy" klasika u starších V6. Ucpe se a pak ti to vytlačí těsnění. Vršek ti nemá kde téct, krom třeba okolo olej.filtru, ale většinou teče spodek.
Našel sem něco ze starých poznámek, kdysi sem si od clubáků všechno ukládal :
filtr odvetrani motoru
jestli mas kod motoru AKN,AFB tak tam mas ten filtr latkovy a on se po case
ucpe a ten tlak nema kam odchazet a zacne to tlakovat a potece to z toho jako z olejnicky, jinak poznas to tak,
ze pri nastartovanym motoru sundas vicko nalevky oleje,nesmi z toho moc foukat a kdyz ho tam jen tak polozis, nesmi ti to to vicko sfouknout
dříve se používal látkový, který se zacpával – od nějakého roku 2000 se používá novější, plastový s kódem 059 103 464 B který se nezacpává.
Našel sem něco ze starých poznámek, kdysi sem si od clubáků všechno ukládal :
filtr odvetrani motoru
jestli mas kod motoru AKN,AFB tak tam mas ten filtr latkovy a on se po case
ucpe a ten tlak nema kam odchazet a zacne to tlakovat a potece to z toho jako z olejnicky, jinak poznas to tak,
ze pri nastartovanym motoru sundas vicko nalevky oleje,nesmi z toho moc foukat a kdyz ho tam jen tak polozis, nesmi ti to to vicko sfouknout
dříve se používal látkový, který se zacpával – od nějakého roku 2000 se používá novější, plastový s kódem 059 103 464 B který se nezacpává.
Naposledy upravil(a) magmuss dne 06.04.2010 01:50, celkem upraveno 1 x.