PŘEVODOVKA AUTOMAT: vyřazujete na semaf. na N? použití 4,3,2

1995 - 20..

Moderátoři: M@rty74, michall

rezna
Řidič
Řidič
Příspěvky: 188
Registrován: 07.10.2009 11:38
Kontaktovat uživatele:

Re: PŘEVODOVKA AUTOMAT: vyřazujete na semaf. na N? použití 4,3,2

Příspěvek od rezna »

navic je to zbytecny:
-- niceni spojky
-- niceni brzd
-- spotreba paliva

auto do krizovatky se dneska zasadne dojizdi s kvaltem, protoze jedes za 0 - kdezto na neutral za nejaky 1-2l / hodinu - a hlavne brzdit musis jen minimalne
VW Sharan 1.9 TDI 85kW PD
Obrázek

Uživatelský avatar
--viki-
Řidič
Řidič
Příspěvky: 155
Registrován: 08.11.2009 11:01
Bydliště: brno

Re: PŘEVODOVKA AUTOMAT: vyřazujete na semaf. na N? použití 4,3,2

Příspěvek od --viki- »

proč se automat nesmí :budo: tahat vic jak 50km rychlosití??

Uživatelský avatar
Shemik
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8286
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha / Č. Krumlov
Kontaktovat uživatele:

Re: PŘEVODOVKA AUTOMAT: vyřazujete na semaf. na N? použití 4,3,2

Příspěvek od Shemik »

Viki: to bude dotaz spise do specializovaneho servisu, ale prej to tak fakt je. Asi to rychlejc prevodovce nedela dobre :lol:

ZZZP: jeste k tomu vyrazovani za jizdy. Co udelas, kdyz vyradis, protoze predpokladas, ze auta pred Tebou zstavi a oni z nejakeho duvodu nezastavi :?: Abys svemu autu nedaval na frak, bys musel stejne zastavit (to Te ty za Tebou asi budou mit radi, kdyz je pred Tebou volno :lol: ), pak zaradit D a pak se teprve rozjet :!: Protoze to vyrazeni za jizdy na N, samo o sobe tolik nevadi, i kdyz ani to se nema delat, ale co je nejhorsi, prerazovat z N na D za jizdy, samozrejme cim vyssi rychlost tim hure, ale ani v male rychlosti to neni dobre :!:

Takze jestli chces, aby Ti to faro neco vydrzelo, tak rychle zmen zvyky :lol:

Uživatelský avatar
patper
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5486
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha-Rakovnicko-Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: PŘEVODOVKA AUTOMAT: vyřazujete na semaf. na N? použití 4,3,2

Příspěvek od patper »

Shemo,jak jsi na to prisel????

Uživatelský avatar
Shemik
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8286
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha / Č. Krumlov
Kontaktovat uživatele:

Re: PŘEVODOVKA AUTOMAT: vyřazujete na semaf. na N? použití 4,3,2

Příspěvek od Shemik »

Rekli mi to ve dvou servisech na automaty a jednom normalnim :lol: A Ty vis, ze jsem si jich par prosel :lol:

PS: Dokonce, kdyz jsem tam tehdy prisel s problemem, tak jeden z prvnich jejich dotazu byl, jestli za jizdy vyrazuju na neutral, pac to je udajne nejcastejsi blbost co lidi v automatech delaji :lol:

Uživatelský avatar
patper
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5486
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha-Rakovnicko-Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: PŘEVODOVKA AUTOMAT: vyřazujete na semaf. na N? použití 4,3,2

Příspěvek od patper »

Hmmmm,tak to je divne - ukazu ti manual od Volva ,Z350 a Okty... nic takoveho tam neni....

Jedine co vadi ,je dani ''P'' kdyz uuuuuuplne nestojis :!:

Dokonce pri delsim zastaveni doporucuji dat ''N''

P.S. i ve 250km/h davam ''N'' :wink:

Uživatelský avatar
Shemik
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8286
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha / Č. Krumlov
Kontaktovat uživatele:

Re: PŘEVODOVKA AUTOMAT: vyřazujete na semaf. na N? použití 4,3,2

Příspěvek od Shemik »

No me tehdy rekli, ze u techto typu prevodovek (viz muj Sharan Tiptronic - AUY) rozhodne neni dobre vyrazovat za jizdy a to v zadne rychlosti, ale melo by platit, ze cim rychleji, tim hure, resp ne cim rychleji, tom hure pri vyrazeni na N, ale pri prerazeni z N na D. Zrovna tak se nema vyrazovat ani na kratkou chvili na semaforech. Rekli, ze vyrazeni nevadi, naopak je dobre, pri delsim stani (coz delam i ja), ptal jsem se jich co mysli tim delsim stanim, tak v jednom servisu mi rekli, ze pokud predpokladam stani nejmene 3 a vice min, tak je lepsi vyradit, v tom druhym rikali myslim 4-5 a vice min, coz se mi zda uz dost dlouho. Ja tedy vyrazuji uz na ty cca 3-4 min. Ale vsude se shodli na jednom a to, ze se ZA JIZDY (krome manualniho razeni tiptronicem), do razeni nema zbytecne zasahovat.

Neco jineho jsou pevne stupne na velke zateze, hory a podobne, ale i tam se ma radit jen to nutne. Jinak pri rucnim razeni tiptronicen je to samozrejme jedno, tam si covek muze radit jak chce. Prave, ze se prakticky vsude shoduji na tom, ze daleko vyssi poruchovost automatu u nas, proti treba nemecku neni zpusobena tim, ze tady lidi ty auta kupuji uz starsi, jak tady vetsina lidi tvrdi, ale je zpusobena tim, u nas lidi automaty neumi pouzivat a porad chteji radit za ne, nebo vymysli jine ptakoviny, jako je vyrazovani z kopcu, na kratke zastaveni na semaforech atd atd :lol: Vsude mi vysvetlovali, ze automat je na to delanej, aby radil automaticky a urcite mu nijak nevadi semafory, kopce a podobne, ale je to zvyk lidi o uspornou jizdu ze starych aut, ale tem novym autum tim spis skodi, nez prospivaji :lol:

Uživatelský avatar
--viki-
Řidič
Řidič
Příspěvky: 155
Registrován: 08.11.2009 11:01
Bydliště: brno

Re: PŘEVODOVKA AUTOMAT: vyřazujete na semaf. na N? použití 4,3,2

Příspěvek od --viki- »

dobrá vím že je to v podstatě nesmyslný přirovnání nebo se jedná o nakladák.Odkecal jsem převodoku tažením na tyči protože se převodovka nepromazaává dostatečně nevím proč ale takhle mě to bylo řečeno podobný duvod bude zřejmě s automatem,otazka je co to dělá na volnoběh při jizdě s kopce,.Ted vyřazování viděl jsem rozdělanýho automata at nedavám zavadějíci info.renauld espace dvojka ma to blok audi nebo vw ostatní je mišmaš všeho možnýho.vevnitř je krabyčka s komurkama jsou tam všelijaký pružínky a klapky a gufírka kořen to tahal pinzetou ven ,a slouží to k tomu podle toho jak motor točí olej maká a běhá těma komurkama pod ruznýma tlakama a na zakladě toho vyhodnucuje co jak kdy řadit .Takže na volnoběh tam prakticky tlaky nejsou pokud auto jede a šupnete tam kvalt docela šupa .chudáci gumičky perka .Pak tam bylo hodně plíšků pan mě vysvětloval že to jsou v podstatě lamely kerý po sobě kloužou a nějakej pastorek se zubama do druhýho to je zřejmě to když stojíš na P ak se to do sebe opírá a bud vymačkává nebo hrozí že se muže při stabylním tlaku zoubek vylomit .Prosím berte to s rezervou jsou to věci kerý mě vysvětloval človek při rozdělávání mé převodovky a zbytek je dedukce díky .
Přílohy
Gearbox.jpg
Gearbox.jpg (30.38 KiB) Zobrazeno 1783 x

Uživatelský avatar
Shemik
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8286
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha / Č. Krumlov
Kontaktovat uživatele:

Re: PŘEVODOVKA AUTOMAT: vyřazujete na semaf. na N? použití 4,3,2

Příspěvek od Shemik »

Ja prave taky nejsem zadny eso, jen si pamatuju, ze takhle nejak podobne to vysvetlovali i me. Proste pri tom zarazeni za jizdy to uvnitr dostava docela velky stosy a pak podle toho ty prevodovky vypadaj. Ja uz bych to asi nerek, ani tak jako Viki, ale neco takovyho mi tam kdysi taky vysvetlovali 8)

mp3turbo
Řidič
Řidič
Příspěvky: 136
Registrován: 27.09.2008 00:37
Bydliště: Bratislava, Slovensko

Re: PŘEVODOVKA AUTOMAT: vyřazujete na semaf. na N? použití 4,3,2

Příspěvek od mp3turbo »

> dobrá vím že je to v podstatě nesmyslný přirovnání nebo se jedná o nakladák.Odkecal jsem převodoku tažením na tyči protože se převodovka nepromazaává dostatečně



viki a toto je odpoved na tvoju otazku preco tahat automat rychlostou maximalne 50km/h do vzdialenosti maximalne 50km. Presne tato vec sa pise v originalnych manualoch Audi a tusim aj BMW.

dovod je to chladenie a nemazanie.

ked sa pototo auto s automatom niekde na ceste, tak suverenne najlepsim riesenim je jednoznacne nalozit na odtahovku.

Uživatelský avatar
pistahufnagl
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1725
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Královéhradecko
Kontaktovat uživatele:

Re: PŘEVODOVKA AUTOMAT: vyřazujete na semaf. na N? použití 4,3,2

Příspěvek od pistahufnagl »

nevadí, když za jízdy dáš na N a zastavíš. pak se rozjedeš, převodovce vadí, když z N dáš za pohybu do D nebo Z. Když řadíš z N - měl by jsi vždy stát.Sám to porušuju když couvám a pak tam hned šoupnu dopředu, když auto samo jede vzad. ale snažím se hlídat opravdu.
UBYTOVÁNÍ V JAROMĚŘI:
http://www.penzionexpanze.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrázek

Uživatelský avatar
--viki-
Řidič
Řidič
Příspěvky: 155
Registrován: 08.11.2009 11:01
Bydliště: brno

Re: PŘEVODOVKA AUTOMAT: vyřazujete na semaf. na N? použití 4,3,2

Příspěvek od --viki- »

pistahufnagl možná ti v tom hlídání pomuže informace že mě opravička na automatu stála 75000tisic a stejně to potom řadilo na ho.no :lol:jo abych nezapoměl jsem čekal na nějakou součastku z nějakých chacharských ostrovů 3měsíce hehe
Naposledy upravil(a) --viki- dne 26.11.2009 21:04, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
pistahufnagl
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1725
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Královéhradecko
Kontaktovat uživatele:

Re: PŘEVODOVKA AUTOMAT: vyřazujete na semaf. na N? použití 4,3,2

Příspěvek od pistahufnagl »

ty brďo - to bych nedal - za ty prachy by už skoro bylo nový auto.
P.S. : mimo jiné máš pěkný avatar, jen ty zelený čmouhy tam nějak nesedí. :lol:
UBYTOVÁNÍ V JAROMĚŘI:
http://www.penzionexpanze.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrázek

Uživatelský avatar
--viki-
Řidič
Řidič
Příspěvky: 155
Registrován: 08.11.2009 11:01
Bydliště: brno

Re: PŘEVODOVKA AUTOMAT: vyřazujete na semaf. na N? použití 4,3,2

Příspěvek od --viki- »

jojo ja taky ne puvodní cena měla být 15tnáct no co nadělaš renauld no,stařenka řiká že čmouhy zelený tam sou v pořádku ale taky ji to moc nevěřím hehe

Uživatelský avatar
Shemik
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8286
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha / Č. Krumlov
Kontaktovat uživatele:

Re: PŘEVODOVKA AUTOMAT: vyřazujete na semaf. na N? použití 4,3,2

Příspěvek od Shemik »

Pisto
cece D pri couvani, to si fakt zahravas :!: :lol: Kasli na to, ono to muze taky jeste dlouho byt v poho, ale pak taky jednoho rana muzes zjistit, ze uz jezdis jenom na jednicku :lol: Tohle je zvyk z manualu, ja to v manualu delam do dneska, tam to neva, ale v automatu je to drobatko koprik :lol:

Odpovědět

Zpět na „SAG - Sharan Alhambra Galaxy“