Volba značky brzdových kotoučů a destiček, ceny
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Řidič
- Příspěvky: 94
- Registrován: 04.07.2008 10:20
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Volba značky brzdových kotoučů a destiček, ceny
Čeká mě v nejbližší době výměna kotoučů a destiček v předu i zadu na Passat Variant 1,9 TDi, 96kW, jakou značku kotoučů a desek kdo používáte a za kolik se daj sehnat? Mám políčeno na Brembo sportmax, destičky Textar
- Envio
- VWagenista
- Příspěvky: 1385
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Pilsen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volba značky brzdových kotoučů a destiček, ceny
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=74&t=74211" onclick="window.open(this.href);return false;
- Currahee
- VWexpert
- Příspěvky: 3692
- Registrován: 25.09.2007 10:11
- Bydliště: StoVWěžatá Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volba značky brzdových kotoučů a destiček, ceny
Dám ti trochu mlsnout, ale jezdím Zimmermanny , rozdíl obrovský, ale další desky budou DS. Z těhle TRW se mi modře hulí a smrdí to jako guma.
Passat kombi B7 2.0TDI CFGB 157kW by Motorpower DSG 4motion r.2013
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10099
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Volba značky brzdových kotoučů a destiček, ceny
Teď je budu obědnávat. Nemáte někdo odzkoušený na vrtaný zimroše i desky zimmermann?
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
-
- Řidič
- Příspěvky: 54
- Registrován: 13.09.2009 22:17
- Bydliště: Žilina
Re: Volba značky brzdových kotoučů a destiček, ceny
Nazdar tu pozri chalani niektorí dávali komplet zimmermann od seba
http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=110&t=132" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=110&t=132" onclick="window.open(this.href);return false;
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10099
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Volba značky brzdových kotoučů a destiček, ceny
Sice ta jsou jen dva uživatelé s komplet brzdama od zimmermanna a z toho jen jeden je má odzkoušené, ale i tak to asi zkusím. Vrtaný kotouče znám. Byl s nima v zimě sice krapet problém a dle typu desek se hodně zanášely ty díry, ale když se krapet zahřály byly k neutahání.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
-
- Profík
- Příspěvky: 973
- Registrován: 12.01.2008 21:08
- Bydliště: Přerov
Re: Volba značky brzdových kotoučů a destiček, ceny
Já nejsem tak náročnej, už 10 let dávám kombinaci Bosch/Textar a nemůžu si to vynachválit,sada za nějaký 35OO,- co to na pašíka vyjde, a nehodlám chodit do ničeho jinýho, vždycky vydrží 1 kotouče na troje desky
-
- Závodník
- Příspěvky: 534
- Registrován: 30.05.2008 20:01
Re: Volba značky brzdových kotoučů a destiček, ceny
nechapem; Mam 2.5 V6 motor, tiptronic, 4 motion, teda tazke auto. Styl jazdy je zvasca na pokuty, hlavne rychlost. Ale ide mi o to, ze mam obyc. ATE kotuce, nevrtane, platnicky kupujem zvacsa do 2000 kc , ale tie brzdy by som zhodnotil ako velmi dobre, co je vseobecne u passata zname. Na tych kotucoch som najazdil uz urcite cez 90000 km a este nieco vydrzia. Takze, ak budem menit kotuce, tak tam pojdu opat ATE. Preco by som mal meni a skusat nieco ine, ked tieto su max. dostacujuce. Ono hodne sa stava, ze tie sportovejsie kotuce a platnicky je problem zladit a tak to brzdi este horsie, hlavne ak su este studene a to neni len u passata. Skuste pozriet Mercedes forum, Ford forum, Alfa forum, atd., hosi s tym maju niekedy pekne problemy.
Passat 2.5 TDi AFB,Octavia 1.9 TDi AGR,Audi 100 2.3 NF,Fabia 1.4 TDi BNV
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10099
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Volba značky brzdových kotoučů a destiček, ceny
Nevím, co máš na mysli pod pojmem "jízda na pokutu", ale já mám "jen" čtyřválec, ale v létě když je horko, stačí abych do pár zatáček šel zostra na brzdy a už jsem na ATE (Powerdisk), ale i na obyč ATE (desky Textar) měl z pedálu brzdy mokrou houbu a vyvalený oči. Nestačí se totiž zchladit. A to téměř nikdy nejedu "na krev". Nevím, kde jsi četl, že brzdy u passata jsou velice dobré, ale upřímně musím říci, že krom staré 105L jsem slabší brzdy nikde neměl (Ford Escort, Orion, Pajero, Peugeot všech chutí, Ochcávka, BMW, Opel apod.) Myslím, že je na svou dobu Passat velice zdařilé a nadčasové auto, ale asi jedinou negativní jízdní vlastností jsou pro mně brzdy. A myslím, že nejen pro mně, proto tu koneckonců je i toto vlákno a není tu poprvé.
Samozřejmě, že volba které desky na které kotouče je velice důležitá. A i na nejlepších kotoučích s mizernýma deskama můžeš skončit v příkopě.
Samozřejmě, že volba které desky na které kotouče je velice důležitá. A i na nejlepších kotoučích s mizernýma deskama můžeš skončit v příkopě.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
- proche77
- VWagenista
- Příspěvky: 1402
- Registrován: 16.12.2008 18:13
- Bydliště: pozořice JICH MoraVWy
Re: Volba značky brzdových kotoučů a destiček, ceny
to jo chlapi,ale nebude to i tim,že je tam jen normal posilovač brzd na B5,na vyšši vykon už mi to taky hoři,budu měnit kotoučky,zase na B5,5 je dvojitej posilovač a mužu potvrdit,tam to zatim drži,(než přijde hybridek pak to budu taktež řešit,jinak by ten dvojitej posilovač,měl sednout z B5,5 na B5 v poho
-
- Jezdec
- Příspěvky: 381
- Registrován: 18.07.2008 06:54
- Bydliště: Opava
Re: Volba značky brzdových kotoučů a destiček, ceny
Ja dal dopredu Zimmermany a desky Ferodo a musim rict,ze se mi kotouce nejspis zkroutily Takze sem nasranej a to na nich mam cca 5tisic km.Kola sou vyvazovany nove nebot sem daval zimni na hliniky a nad 110km/h mi vybruje volant takze ve 180 je to des!!
vé-šestka
- nexter
- Jezdec
- Příspěvky: 374
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha, Pardubice, Holice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volba značky brzdových kotoučů a destiček, ceny
Pánové kroutit se vám budou všechny monolitický kotouče, ať je to brembo, "domovník" nebo starline...
"Lepší obyčejné" kotouče stačí pro zvýšení brzdného účinku v normálním provozu a víceméně dodržování předpisů.
Kdo jezdí ostře a nechce měnit kotouče po 10tis, musí holt sáhnout po dražších - plovoucích kotoučích.
Vlatní zkušenost, vím o čem mluvím...
"Lepší obyčejné" kotouče stačí pro zvýšení brzdného účinku v normálním provozu a víceméně dodržování předpisů.
Kdo jezdí ostře a nechce měnit kotouče po 10tis, musí holt sáhnout po dražších - plovoucích kotoučích.
Vlatní zkušenost, vím o čem mluvím...
VWýchodní Čechy / Praha
-
- Pilot
- Příspěvky: 709
- Registrován: 20.04.2008 21:44
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volba značky brzdových kotoučů a destiček, ceny
souhlasím..nexter píše:Pánové kroutit se vám budou všechny monolitický kotouče, ať je to brembo, "domovník" nebo starline...
"Lepší obyčejné" kotouče stačí pro zvýšení brzdného účinku v normálním provozu a víceméně dodržování předpisů.
Kdo jezdí ostře a nechce měnit kotouče po 10tis, musí holt sáhnout po dražších - plovoucích kotoučích.
Vlatní zkušenost, vím o čem mluvím...
mam 1.9TDI 130k a občas je to hardcore zabrzdit z větší rychlosti..
to když si sednu do bratrova BMW 320D 180k kde dal vrtané Zimmermanny tak se nestačím divit jak to brzdí oproti pašiku
až mi odejdou kotouče tak asi jedine vrtany Zimmermanny snad i větší než origo
- nexter
- Jezdec
- Příspěvky: 374
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha, Pardubice, Holice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volba značky brzdových kotoučů a destiček, ceny
BMW je na tom obecně s brzdama jinde než B5.5ka. Osobně jsem teď sedl z B5.5 do 330d a na to, že tam jsou sjetý kotouče to brzdí proti paštice excelelntně. Bohužel to ale stejně vadne, takže na jaro dopředu 8-píst s 360mm kotoučem, dozadu 330mm na 4-pístech.Qweros píše:souhlasím..nexter píše:Pánové kroutit se vám budou všechny monolitický kotouče, ať je to brembo, "domovník" nebo starline...
"Lepší obyčejné" kotouče stačí pro zvýšení brzdného účinku v normálním provozu a víceméně dodržování předpisů.
Kdo jezdí ostře a nechce měnit kotouče po 10tis, musí holt sáhnout po dražších - plovoucích kotoučích.
Vlatní zkušenost, vím o čem mluvím...
mam 1.9TDI 130k a občas je to hardcore zabrzdit z větší rychlosti..
to když si sednu do bratrova BMW 320D 180k kde dal vrtané Zimmermanny tak se nestačím divit jak to brzdí oproti pašiku
až mi odejdou kotouče tak asi jedine vrtany Zimmermanny snad i větší než origo
To už je pak brždění o něčem jiným
Jinak s těmy zimmermany, ceny teď jsou nastaveny asi tak, že při větších průměrech kotoučů je cena stejná jak s plovoucími, takže být majitelem Passatu, A6ky nebo Supa s 2.5tdi, sahal bych raději po plovoucích. Příplatek zanedbatelný, účinek, výdrž a odolnost úplně někde jinde...
BTW: na paštice 96kW se mi jednou podařilo na origo brzdách připéct desky ke kotoučům, holt to byla asi kvalitka...
VWýchodní Čechy / Praha
- Currahee
- VWexpert
- Příspěvky: 3692
- Registrován: 25.09.2007 10:11
- Bydliště: StoVWěžatá Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volba značky brzdových kotoučů a destiček, ceny
Jo to znám. S tréninkáčem jsem "sluníčkoval" každou chvíli, hlavně když se brzdí přes levou. S paštikou jsem to zkusil jen jednou, pak mi zavřel naftu a málem bylo vymalováno
Passat kombi B7 2.0TDI CFGB 157kW by Motorpower DSG 4motion r.2013
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!