tož teda se taky přidám se subjektivním názorem
pravdou je že plyn patří do sporáku a ne do auta, ale je to opravdu věc názoru,
v 1.8 T jsem pocítil, ano jede to a jakmile tomu trošku šlápneš tož to stejně přepne bo z plynu toho moc nevyrazíš a tenhle motor si zaslouží rozhodně palivo co tam patří a ne náhradu od které upustili už i dědové,
cena plynu 9,- kč za kterou se dá pořídit je opravdu velkou motivací, nicméně jak jest psáno výše, kdo si pořizuje tohle auto s 1.8T si musí být vědom spotřeby a ta je při lehké noze 10 l, jakmile dáš kartáč tož si to cucne ALE jede a nedejchá a nekouří černej dým, s plynovým pedálem si jen hraješ a každý malý pohyb se okamžitě projeví, chceš se pověsit na záda a pohrát si v mezích s čímkoliv na silnici tak si kup 1.8T, to je motorizace pro pohodovou jízdu i pro dravce, to je správná volba, mám starouška tohohle kalibru a neměnil bych za nic nového na trhu, je to člen rodiny, je to krasavec i po letech, je to ten co pod kapotou schovává dílo hodné mistrů, neklepe, nehlučí, necvaká jen si spokojeně přede a jakmile se dostane do správných otáček, tak si jen dřepne a pluje po silnici jako vlajková loď této grupy, tohle dětinské nadšení sdílí celá moje family, protože místa v něm je habakuk a děcka vzadu mohou hrát pinec, dospělí se na všech sedadlech posadí a jen si předou jako kocour, chceš do zadu tři dětské sedačky sedačky není problem zkus to ve škodné a vyboulí se ti dveře, tohle je auto a chce jen olej a benzín za který se odvděčí tichem a jízdou dle libosti, v interiéru hraje jen muzika nic nehlučí a nic neruší pohodovou jízdu, šlápni tomu a uslyšíš vrčení kočky a ne štěkot starého psa,projeď diesel, projeď plyn, projeď se autem 1.8T a zapomeneš na věčně debatovanou spotřebu paliva,neb lidé mění názor podle dané situace a jen pravý Pasaťák neřeší spotřebu ani při finanční krizi, jakmile se zdraží nafta, neb začíná být traktoristů na silnicích plno, a tož to zase začne z jiné strany a kdo něvěří, tak si sám lže, kámo jezdí károu, která sosá jak Liazka , ale chce jezdit a požitek z jízdy si užít a ne se stresovat blábolama o super spotřebě, chip motoru, který řeší většina dieslových motorů na to jen, že z mezka koně neuděláš a maximálku máme stejně stejnou, leda si překopeš i převodovku, protže jinak se ta kára postupně sype, ale tohle už ti rádoby tuningář nepoví do očí, jen furt jezdím za pět
safra to se snad ani nedá číst
No to se to tu pěkně čeří... škoda že většina příspěvků není k věci
1. Ropáky nemám rád, ale nikomu to neberu.
2. Táta měl pašíka 1.8 s plynem, spotřeba kolem 11l což oproti 10l benzínu je docela úspora a jel jako tank... nebylo to znát
3. Teď jezdím s 1.6 za 10l, pokud bych jezdil za 10 s 1.8 20V Turbo bych to asi moc neřešil ale přeci jen...
4. To jako že s tím turbem se plyn neslučuje??
Nic proti plynu, sám jsem ho ale nikdy neměl.
Sám mám 1.8T a spotřebu si dost řídíš i sám, vezme si to, ale jde to i kolem krásných 8l. A když za to vezmeš, jede to:)
Zdravím, přemýšlím nad koupi Passata B 5.5 nabo Sharana. Mám Octavii 2003. Přemýšlím jen nad otázkou kde je více místa vzadu na zadních sedačkách. Mám malého kluka a ten když sedí vzadu v sedačce za spolujezdcem tak mi kope do přední sedačky. Za mnou taky vůbec není místo, protože mám 188cm a při jízdě skoro ležím . Samozřejmě přemýšlím do budoucna kdyby náhodou měl druhé dítě tak bude sedět za mnou. A tam to bude mazec. Tak se vás chci zeptat jestli je více místa vzadu v Passatu nebo Sharanu. Díkec všem za radu.
tak za prvé když řídíš máš sedět normálně lehnout si mužeš jen při sexu v autě a k otázce místem jsou na tom tak nějak skoro stejně i když sharan je určitě praktičtější je to MPI a ty já nemusím ale passat má vzadu lepší sedačky a je v něm lepší svezení