motor 2.8 V6
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Nový člen
- Příspěvky: 22
- Registrován: 11.07.2008 17:01
motor 2.8 V6
je dobry motor 2.8?
Jakou ma spotrebu? a jsou rozvody retez nebo remen? diky
Jakou ma spotrebu? a jsou rozvody retez nebo remen? diky
- standokan
- Moderátor
- Příspěvky: 3077
- Registrován: 17.04.2008 11:59
- Bydliště: Uplnej sever
- šimek
- VWexpert
- Příspěvky: 4502
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha - Chrudimsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor 2.8 V6
Motor je to celkem dobrý, jako určitě je to super "držák" a o to víc ve spojení s tiptronikem, ale jinak je to líný, teda ne že by to nejelo, ale fakt jsem od togo zázraku čekal víc, je to spíš o pohodě než o závodění, ale zase ve spojení s manuálem to je zase úplně jiný, takže buď chceš pohodu, volil bych s tiptronikem a nebo chceš opravdu využít potenciál motoru a budeš volit manuál, já bych dneska když už tento motor volil jedině s manuálem. Jinak spotřeba, jezdil jsem pravidelně kolem deseti litrů a bylo jedno jestli jsem se šoural stovkou nebo stopadesátkou, ale já měl tiptrouše a navíc čtyřkolu. Ale dneska bych si to fakt už nekoupil, jediné co to mělo fakt dobrý byl zvuk, ale to bylo všechno. Rozvod je jak jinak než řemenem a mění se po 120 tis. Naštěstí to není nic drahého jako u V6 v naftě. Přikládám fotky toho co jsem měl já.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 22.04.2009 08:10
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor 2.8 V6
mam 2.8 V6 Syncro v manualu zatim se spolu seznamujem prumer mam 12 litruku ale je to dany tim ze se vetsinou akorat couram po meste. Zvuk je fakt perfektni kdyz to vytocis prez tri tisice otacek tak se lidi otacej jak za nejakym american mussle car.Podvozek je perfektni sedi jak pribitej a hlavne vsechny nacipovany TDI se muzou jit zahrabat
-
- Jezdec
- Příspěvky: 381
- Registrován: 18.07.2008 06:54
- Bydliště: Opava
Re: motor 2.8 V6
No kamarade nezatracoval bych TDI jsou to paradni motory a s perfektnim cipem to jsou rakety!Pokud bych nekdy sel do benzinu tak jedine 4.0W8 Spotreba bude stejna,ale zvuk a vykon je kosmos
vé-šestka
- Dejf_
- Nový člen
- Příspěvky: 29
- Registrován: 26.03.2009 13:27
- Bydliště: Náchod
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor 2.8 V6
Já s tím jezdím cca za 11 l/100km (Tiptronic) kombinované spotřeby z toho 2/3 město a jezdím dost svižně. Když jedu třeba do HK a zpět (90km přez dost obcí) a většinou se zaseknu v koloně která jede předpisově tak podle pal. PC jedu za cca. 8,5 l/100km. Upřímě řečeno jsem čekal, že to bude papkat víc. Kámoš má Audi A6, 2,5 TDI, 110KW taky v Tiptronicu a má podobnou spotřebu nafty jako já benzínu.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 15
- Registrován: 10.02.2009 11:23
- Bydliště: Petřvald
Re: motor 2.8 V6
Ja osobne musim napsat 100% spokojenost spotreba a potencial motoru ale mam manual a pri normalni jizde to jen lechtam kolem 1700 ot/min takze pohoda a nad 2500 je to luxusni zvuk taky bych bral radeji W8 ale cenove to je hodne velky rozdil o proti v6
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 14.12.2009 15:14
Re: motor 2.8 V6
No já mám Taky 2,8 V6 spotřebu i s lehkou nohou jsem nedostal pod 14,8 po městě a to si myslím, že víc úsporněji jezdit nemužu Zřejmě bude nějakej problém. Jelikož když motor vytočím přes 3 tis. a dam neutral okamžitě spadnou otačky a chcípne to. Na diagnostice žadná chyba a mechanik mi poradil at vyčistim klapku a vyměnim filtr. Mate někdo zkušenost? Může to bejt opravdu tím? I ta spotřeba?
- boost
- Člen klubu
- Příspěvky: 387
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BECHYNĚ
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor 2.8 V6
Mám ho taky, ale v superbu. Je to držák podle všeho, ale vykupuje si to spotřebou protože žere stejně jako 4.2 V8, papái dost oleje, což spoustu lidí potvrdí, neni to žádnej závoďák a je na něj vysoká pojistka. takže motor na h***o. ne ba ne dělám si srandu. Je to svižnej středně velkej motor kterej prostě do těhle aut patří.
Stavební firma, stavebniny http://www.snn.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nový člen
- Příspěvky: 17
- Registrován: 11.12.2009 08:15
Re: motor 2.8 V6
Souhlasim s kolegama nade mnou. Jedná se o výbornej motor, tichý, výkonný a spolehlivý. Mám ho v Passatu B5.5 s manuálem. Spotřeba: 1000km 10.4l/100km, 1000km 10.7l/100km a nyní za 700km 11.4l/100km. Hodně záleží jak na to člověk šlape a kde jezdí, ale obecně se dá v pohodě říct: město 11.5-13,5l, dálnice okresky: 9-11l. (podle stylu jídzdy).
Každopádně motor můžu doporučit.
Každopádně motor můžu doporučit.
- samurai
- Řidič
- Příspěvky: 97
- Registrován: 18.08.2009 12:54
- Bydliště: Praha
Re: motor 2.8 V6
Také mám tu čest. Myslím, že pro auto, které má skoro dvě tuny je to motor akorát. Sportovní výkony asi nikdo neočekává, bezpečné předjíždění ovšem ano a to se dočká. Jako bonus dostane krásný zvuk nad 3000 otáček a ticho do té doby. Je důležité si uvědomit, že motor má nejvyšší výkon u 6000 otáček, tedy pro výkon se musí točit. Když se točí, papá. Benzín nevadí, s tím počítám, ale i olej. Nic hrozného, u mě je to dáno hlavně Long Life řidkým olejem, ale olej mírně konzumuje.
Co se týče spotřeby - po Praze s tiptronicem jezdím okolo 11 litrů, cesta na dovolenou 8,3 litrů. Na dálnici člověk zjistí, že je jedno, zda jede 110, nebo jede 160, spotřeba je v podstatě stejná.
A hláška, že má dobrý jen zvuk, to je vše... nesouhlasím, myslím, že pro velké auto = velký motor, žádné turbo, žádné tlaky, pořádná výdrž. Prostě klasika, žádná osmkrát přeplňovaná 1,2. Servis nejsou žádné horentní sumy, pojištění se dá také přežít.
Když jsem si vybíral, čím budu jezdit, 2,8 byla jasná volba. Potřeboval jsem 4 motion a nechtěl naftu, takže tak.
Pocit, že člověk ráno v zimě sedne do auta, na 100% nastartuje (pokud má baterku), motor se neklepe, nedělá kravál a za pár metrů je zahřátý mě vždycky potěší. Doteď jsem měl totiž naftu.
Co se týče spotřeby - po Praze s tiptronicem jezdím okolo 11 litrů, cesta na dovolenou 8,3 litrů. Na dálnici člověk zjistí, že je jedno, zda jede 110, nebo jede 160, spotřeba je v podstatě stejná.
A hláška, že má dobrý jen zvuk, to je vše... nesouhlasím, myslím, že pro velké auto = velký motor, žádné turbo, žádné tlaky, pořádná výdrž. Prostě klasika, žádná osmkrát přeplňovaná 1,2. Servis nejsou žádné horentní sumy, pojištění se dá také přežít.
Když jsem si vybíral, čím budu jezdit, 2,8 byla jasná volba. Potřeboval jsem 4 motion a nechtěl naftu, takže tak.
Pocit, že člověk ráno v zimě sedne do auta, na 100% nastartuje (pokud má baterku), motor se neklepe, nedělá kravál a za pár metrů je zahřátý mě vždycky potěší. Doteď jsem měl totiž naftu.
- standokan
- Moderátor
- Příspěvky: 3077
- Registrován: 17.04.2008 11:59
- Bydliště: Uplnej sever
- pásovec
- Moderátor
- Příspěvky: 5487
- Registrován: 25.03.2008 20:26
- Bydliště: Praha
Re: motor 2.8 V6
Spotřeba se nebezpečně přibližuje W8
-
- Jezdec
- Příspěvky: 262
- Registrován: 29.11.2009 09:21
Re: motor 2.8 V6
2.8V6 30V jsem spokojenej výkon je fakt tak ukurát zvuk parádní hlavně nic nechrochtá nemele po studeným ranu jak šrotak na obilí....spotřeba od 8.6 do 12 podle stylu jízdy .....co se týče klidu v autě a ticha to je boží .....a jak objem ničím nenahradíš ty oturbený sračky typu 1.4TSFI 1.2tsfi tak za to by si zasloužil ten kdo to schvalil nakopat do pr**le ....ja sem zvědavej kolik ty motory vydržiiii.... no a spotřebu bych neřešil jestly 8nafty nebo 10 benzínu servis minimální a hlavně v zimě spím v klidu že rano nabrnku a jedu.... co mám druhou Oktavku v naftě tak ted trpí moje uši i srdce poněvač zima dieslu nesvědčíííí a už sem i letos nenavrkl....
co se týče 2.5tdi tak sou tam problémy a když si rozpočtu kolik stoji vstřikovače kolik servis kolik problému muže být ze starým dieslem tak ten rozdíl rozpustím do větší spotřeby a jezdím na stejno.....
mám oktávku 1.9tdi v plné a ted má najeto 229500 a od novoty ...ve 160 se zesralo vše ted už čekám jen vstřiky... auto mám 4roky a na jaře de na výměnu a asi půjdu do benzínu nebot za 4roky se tam nacpalo za díly a servis 180tis kč a s porovnání kdy sem měl accorda 2.2vti v plynu tak sem ho bral při 98tiskm a prodával v 327tis a za tu dobu se vyměnily pouze 2 čepy zadní výfuk a svíčky (brzdy a blbosti nepočítám jako je olej) až ve 334 tis kámoš co ji má koupil novej směšovač plynu takže za opravy typu spojka a motor tak do 15tis
oktavka spojka komplet praskl přítlačak a rozbil i osu hnacího hřídele v převodovce cca 40tis v origo servisu..pak odešlo čerpadlo 19tis oprava co se týče podvozku tak poloosy ted už se klepou znova pak odešla převodovka vyletěl zajištovací kolík v diveraku a bylo po ní 48 nová ve škodovce starší se dá sehnat za 10 ale vydrží? nepočítam žhaviče a fitry to je každou zimu a pak odešla váhga vzduch pak zas prasklo sání u turba takže takových je spousty ...no asi hrala v patek Sparta Vs Boleslav a tohle auto se nějak nepovedlo no ...otázka je jestly za skoro 7kil se auto může nepovést
co se týče 2.5tdi tak sou tam problémy a když si rozpočtu kolik stoji vstřikovače kolik servis kolik problému muže být ze starým dieslem tak ten rozdíl rozpustím do větší spotřeby a jezdím na stejno.....
mám oktávku 1.9tdi v plné a ted má najeto 229500 a od novoty ...ve 160 se zesralo vše ted už čekám jen vstřiky... auto mám 4roky a na jaře de na výměnu a asi půjdu do benzínu nebot za 4roky se tam nacpalo za díly a servis 180tis kč a s porovnání kdy sem měl accorda 2.2vti v plynu tak sem ho bral při 98tiskm a prodával v 327tis a za tu dobu se vyměnily pouze 2 čepy zadní výfuk a svíčky (brzdy a blbosti nepočítám jako je olej) až ve 334 tis kámoš co ji má koupil novej směšovač plynu takže za opravy typu spojka a motor tak do 15tis
oktavka spojka komplet praskl přítlačak a rozbil i osu hnacího hřídele v převodovce cca 40tis v origo servisu..pak odešlo čerpadlo 19tis oprava co se týče podvozku tak poloosy ted už se klepou znova pak odešla převodovka vyletěl zajištovací kolík v diveraku a bylo po ní 48 nová ve škodovce starší se dá sehnat za 10 ale vydrží? nepočítam žhaviče a fitry to je každou zimu a pak odešla váhga vzduch pak zas prasklo sání u turba takže takových je spousty ...no asi hrala v patek Sparta Vs Boleslav a tohle auto se nějak nepovedlo no ...otázka je jestly za skoro 7kil se auto může nepovést
- boost
- Člen klubu
- Příspěvky: 387
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BECHYNĚ
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor 2.8 V6
Ale hoši, diesel má svý výhody, a velký. Kdyby je neměl tak v nich nejezdí půl populace. Nelíbí se mi přístup měl sem tdi a odešla mi spojka, poloosy, diferák. Já mám třeba TDI který má nejeto 250000km a spojka je původní a o poloosách a převodovce nemluvě. Motory sou držáky,o tom žádná (vyjma 2.5). paliv. soustava je náchylná na kvalitu nafty takže je třeba vybírat kde a co tam naleješ. Zimní starty si prostě musíš ohlídat a před zimou kouknout do baterky a když se ochladí a začne hůř startovat tak ty žhaviče vyměň. A každou zimu to rozhodně neni. I svíčky u toho benzina musíš měnit. No prostě debata Diesel vs. benzin je nekonečná. Jo a ještě něco, někomu se to kádlení a hvízdání turba líbí.
Stavební firma, stavebniny http://www.snn.cz" onclick="window.open(this.href);return false;