motor 2.8 V6

benzínové motory...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

We.M
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 22
Registrován: 11.07.2008 17:01

motor 2.8 V6

Příspěvek od We.M »

je dobry motor 2.8?
Jakou ma spotrebu? a jsou rozvody retez nebo remen? diky

Uživatelský avatar
standokan
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3077
Registrován: 17.04.2008 11:59
Bydliště: Uplnej sever

Re: motor 2.8 V6

Příspěvek od standokan »

dej hledat už se to tu řešilo
w8 4.0 2004 variant čiping na 224kw

Uživatelský avatar
šimek
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4502
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha - Chrudimsko
Kontaktovat uživatele:

Re: motor 2.8 V6

Příspěvek od šimek »

Motor je to celkem dobrý, jako určitě je to super "držák" a o to víc ve spojení s tiptronikem, ale jinak je to líný, teda ne že by to nejelo, ale fakt jsem od togo zázraku čekal víc, je to spíš o pohodě než o závodění, ale zase ve spojení s manuálem to je zase úplně jiný, takže buď chceš pohodu, volil bych s tiptronikem a nebo chceš opravdu využít potenciál motoru a budeš volit manuál, já bych dneska když už tento motor volil jedině s manuálem. Jinak spotřeba, jezdil jsem pravidelně kolem deseti litrů a bylo jedno jestli jsem se šoural stovkou nebo stopadesátkou, ale já měl tiptrouše a navíc čtyřkolu. Ale dneska bych si to fakt už nekoupil, jediné co to mělo fakt dobrý byl zvuk, ale to bylo všechno. Rozvod je jak jinak než řemenem a mění se po 120 tis. Naštěstí to není nic drahého jako u V6 v naftě. Přikládám fotky toho co jsem měl já.
Přílohy
kryt.jpg
DSC04923.JPG
PB250497.JPG

fcukoff
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 22.04.2009 08:10
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Re: motor 2.8 V6

Příspěvek od fcukoff »

mam 2.8 V6 Syncro v manualu zatim se spolu seznamujem prumer mam 12 litruku ale je to dany tim ze se vetsinou akorat couram po meste. Zvuk je fakt perfektni kdyz to vytocis prez tri tisice otacek tak se lidi otacej jak za nejakym american mussle car.Podvozek je perfektni sedi jak pribitej a hlavne vsechny nacipovany TDI se muzou jit zahrabat

TDI 4MOTION
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 381
Registrován: 18.07.2008 06:54
Bydliště: Opava

Re: motor 2.8 V6

Příspěvek od TDI 4MOTION »

No kamarade nezatracoval bych TDI jsou to paradni motory a s perfektnim cipem to jsou rakety!Pokud bych nekdy sel do benzinu tak jedine 4.0W8 :twisted: Spotreba bude stejna,ale zvuk a vykon je kosmos :D
vé-šestka

Uživatelský avatar
Dejf_
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 29
Registrován: 26.03.2009 13:27
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

Re: motor 2.8 V6

Příspěvek od Dejf_ »

Já s tím jezdím cca za 11 l/100km (Tiptronic) kombinované spotřeby z toho 2/3 město a jezdím dost svižně. Když jedu třeba do HK a zpět (90km přez dost obcí) a většinou se zaseknu v koloně která jede předpisově tak podle pal. PC jedu za cca. 8,5 l/100km. Upřímě řečeno jsem čekal, že to bude papkat víc. Kámoš má Audi A6, 2,5 TDI, 110KW taky v Tiptronicu a má podobnou spotřebu nafty jako já benzínu.

lukyn.
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 15
Registrován: 10.02.2009 11:23
Bydliště: Petřvald

Re: motor 2.8 V6

Příspěvek od lukyn. »

Ja osobne musim napsat 100% spokojenost spotreba a potencial motoru ale mam manual a pri normalni jizde to jen lechtam kolem 1700 ot/min takze pohoda a nad 2500 je to luxusni zvuk taky bych bral radeji W8 ale cenove to je hodne velky rozdil o proti v6

jose111
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 14.12.2009 15:14

Re: motor 2.8 V6

Příspěvek od jose111 »

No já mám Taky 2,8 V6 spotřebu i s lehkou nohou jsem nedostal pod 14,8 po městě a to si myslím, že víc úsporněji jezdit nemužu :cry: Zřejmě bude nějakej problém. Jelikož když motor vytočím přes 3 tis. a dam neutral okamžitě spadnou otačky a chcípne to. Na diagnostice žadná chyba a mechanik mi poradil at vyčistim klapku a vyměnim filtr. Mate někdo zkušenost? Může to bejt opravdu tím? I ta spotřeba?

Uživatelský avatar
boost
Člen klubu
Příspěvky: 387
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BECHYNĚ
Kontaktovat uživatele:

Re: motor 2.8 V6

Příspěvek od boost »

Mám ho taky, ale v superbu. Je to držák podle všeho, ale vykupuje si to spotřebou protože žere stejně jako 4.2 V8, papái dost oleje, což spoustu lidí potvrdí, neni to žádnej závoďák a je na něj vysoká pojistka. takže motor na h***o. ne ba ne dělám si srandu. Je to svižnej středně velkej motor kterej prostě do těhle aut patří.
Stavební firma, stavebniny http://www.snn.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Borek_VW
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 17
Registrován: 11.12.2009 08:15

Re: motor 2.8 V6

Příspěvek od Borek_VW »

Souhlasim s kolegama nade mnou. Jedná se o výbornej motor, tichý, výkonný a spolehlivý. Mám ho v Passatu B5.5 s manuálem. Spotřeba: 1000km 10.4l/100km, 1000km 10.7l/100km a nyní za 700km 11.4l/100km. Hodně záleží jak na to člověk šlape a kde jezdí, ale obecně se dá v pohodě říct: město 11.5-13,5l, dálnice okresky: 9-11l. (podle stylu jídzdy).

Každopádně motor můžu doporučit.

Uživatelský avatar
samurai
Řidič
Řidič
Příspěvky: 97
Registrován: 18.08.2009 12:54
Bydliště: Praha

Re: motor 2.8 V6

Příspěvek od samurai »

Také mám tu čest. Myslím, že pro auto, které má skoro dvě tuny je to motor akorát. Sportovní výkony asi nikdo neočekává, bezpečné předjíždění ovšem ano a to se dočká. Jako bonus dostane krásný zvuk nad 3000 otáček a ticho do té doby. Je důležité si uvědomit, že motor má nejvyšší výkon u 6000 otáček, tedy pro výkon se musí točit. Když se točí, papá. Benzín nevadí, s tím počítám, ale i olej. Nic hrozného, u mě je to dáno hlavně Long Life řidkým olejem, ale olej mírně konzumuje.
Co se týče spotřeby - po Praze s tiptronicem jezdím okolo 11 litrů, cesta na dovolenou 8,3 litrů. Na dálnici člověk zjistí, že je jedno, zda jede 110, nebo jede 160, spotřeba je v podstatě stejná.
A hláška, že má dobrý jen zvuk, to je vše... nesouhlasím, myslím, že pro velké auto = velký motor, žádné turbo, žádné tlaky, pořádná výdrž. Prostě klasika, žádná osmkrát přeplňovaná 1,2. :-) Servis nejsou žádné horentní sumy, pojištění se dá také přežít.
Když jsem si vybíral, čím budu jezdit, 2,8 byla jasná volba. Potřeboval jsem 4 motion a nechtěl naftu, takže tak.
Pocit, že člověk ráno v zimě sedne do auta, na 100% nastartuje (pokud má baterku), motor se neklepe, nedělá kravál a za pár metrů je zahřátý mě vždycky potěší. Doteď jsem měl totiž naftu.

Uživatelský avatar
standokan
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3077
Registrován: 17.04.2008 11:59
Bydliště: Uplnej sever

Re: motor 2.8 V6

Příspěvek od standokan »

tak s tím mohu jen souhlasit :wink:
w8 4.0 2004 variant čiping na 224kw

Uživatelský avatar
pásovec
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5487
Registrován: 25.03.2008 20:26
Bydliště: Praha

Re: motor 2.8 V6

Příspěvek od pásovec »

Spotřeba se nebezpečně přibližuje W8 ;-)

markuspassatus
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 262
Registrován: 29.11.2009 09:21

Re: motor 2.8 V6

Příspěvek od markuspassatus »

2.8V6 30V jsem spokojenej výkon je fakt tak ukurát zvuk parádní hlavně nic nechrochtá nemele po studeným ranu jak šrotak na obilí....spotřeba od 8.6 do 12 podle stylu jízdy .....co se týče klidu v autě a ticha to je boží .....a jak objem ničím nenahradíš ty oturbený sračky typu 1.4TSFI 1.2tsfi tak za to by si zasloužil ten kdo to schvalil nakopat do pr**le ....ja sem zvědavej kolik ty motory vydržiiii.... no a spotřebu bych neřešil jestly 8nafty nebo 10 benzínu servis minimální a hlavně v zimě spím v klidu že rano nabrnku a jedu.... co mám druhou Oktavku v naftě tak ted trpí moje uši i srdce poněvač zima dieslu nesvědčíííí a už sem i letos nenavrkl....
co se týče 2.5tdi tak sou tam problémy a když si rozpočtu kolik stoji vstřikovače kolik servis kolik problému muže být ze starým dieslem tak ten rozdíl rozpustím do větší spotřeby a jezdím na stejno.....

mám oktávku 1.9tdi v plné a ted má najeto 229500 a od novoty ...ve 160 se zesralo vše ted už čekám jen vstřiky... auto mám 4roky a na jaře de na výměnu a asi půjdu do benzínu nebot za 4roky se tam nacpalo za díly a servis 180tis kč a s porovnání kdy sem měl accorda 2.2vti v plynu tak sem ho bral při 98tiskm a prodával v 327tis a za tu dobu se vyměnily pouze 2 čepy zadní výfuk a svíčky (brzdy a blbosti nepočítám jako je olej) až ve 334 tis kámoš co ji má koupil novej směšovač plynu takže za opravy typu spojka a motor tak do 15tis

oktavka spojka komplet praskl přítlačak a rozbil i osu hnacího hřídele v převodovce cca 40tis v origo servisu..pak odešlo čerpadlo 19tis oprava co se týče podvozku tak poloosy ted už se klepou znova pak odešla převodovka vyletěl zajištovací kolík v diveraku a bylo po ní 48 nová ve škodovce starší se dá sehnat za 10 ale vydrží? nepočítam žhaviče a fitry to je každou zimu a pak odešla váhga vzduch pak zas prasklo sání u turba takže takových je spousty ...no asi hrala v patek Sparta Vs Boleslav a tohle auto se nějak nepovedlo no ...otázka je jestly za skoro 7kil se auto může nepovést :mrgreen:

Uživatelský avatar
boost
Člen klubu
Příspěvky: 387
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BECHYNĚ
Kontaktovat uživatele:

Re: motor 2.8 V6

Příspěvek od boost »

Ale hoši, diesel má svý výhody, a velký. Kdyby je neměl tak v nich nejezdí půl populace. :-) Nelíbí se mi přístup měl sem tdi a odešla mi spojka, poloosy, diferák. Já mám třeba TDI který má nejeto 250000km a spojka je původní a o poloosách a převodovce nemluvě. Motory sou držáky,o tom žádná (vyjma 2.5). paliv. soustava je náchylná na kvalitu nafty takže je třeba vybírat kde a co tam naleješ. Zimní starty si prostě musíš ohlídat a před zimou kouknout do baterky a když se ochladí a začne hůř startovat tak ty žhaviče vyměň. A každou zimu to rozhodně neni. I svíčky u toho benzina musíš měnit. No prostě debata Diesel vs. benzin je nekonečná. Jo a ještě něco, někomu se to kádlení a hvízdání turba líbí.
Stavební firma, stavebniny http://www.snn.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“