Problém vw golf 1,6SR

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
raduzzz
Profík
Profík
Příspěvky: 1003
Registrován: 13.12.2008 09:26
Bydliště: u Hostýnských vrchů

Re: Problém vw golf 1,6SR

Příspěvek od raduzzz »

jo je to tak, když je čidlo teploty ok, tak zahláší ŘJ aktuální teplotu vody např. -5°C teče tam více benzínu --> vyšší otáčky. Jak se trošku ohřeje tak jak říkáš otáčky spadnou na normál.
Pásovec 81 kW

Uživatelský avatar
raduzzz
Profík
Profík
Příspěvky: 1003
Registrován: 13.12.2008 09:26
Bydliště: u Hostýnských vrchů

Re: Problém vw golf 1,6SR

Příspěvek od raduzzz »

miroh píše:
blade44 píše:taky se priklanim k cidlu chladici kapaliny dost to blbne mal jsem to taky :D
Aj ked to neukaze VAG?
přesně tak VAG ho často nevypíše a je to častá závada, koupě novýho není nic hroznýho.
Pásovec 81 kW

Uživatelský avatar
kakamil-ha
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 14.12.2009 07:58
Bydliště: Severní morava

Re: Problém vw golf 1,6SR

Příspěvek od kakamil-ha »

čuste.Měl jsem to podobné,při rozjezdu za studena se někdy hodně dusil,ale jinak volnoběh v klidu.Vystříkal jsem klapu s tím že bude nejspíš špinavá a ono to je ještě horší.Otáčky se zvedli na 1500 a kolísají +-100.Možná se ten bordel někde usadil,dnes to zkusím znovu prostříknout a uvidím.Jinak radu přivítám. Golf 4 1,6 74kw

Uživatelský avatar
bifur
Profík
Profík
Příspěvky: 1127
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava

Re: Problém vw golf 1,6SR

Příspěvek od bifur »

Klapku vyber von, poriadne vycisti aj zospodu a potom musis dat zakladne nastavenie (pred tym treba zmazat adaptacne hodnoty) cez VAG, inak to moze robit hovadiny..

Uživatelský avatar
kakamil-ha
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 14.12.2009 07:58
Bydliště: Severní morava

Re: Problém vw golf 1,6SR

Příspěvek od kakamil-ha »

No jak to tady čtu tak jsem z toho vedle sebe.Znovu jsem tu škrtící klapu nečistil a jel na VAG.Tam mu to ukázalo 2x za sebou vadnou lambdu před katalizátorem.A že ji mám vyměnit a bude to O.K.Pak se tu dočtu že čidlo teploty se na VAGu neukáže,ale že to bývá častý problém při té závadě s otáčkami namísto lambdy,která se však ukáže na VAGu. ???
asi prubnu to čidlo

Uživatelský avatar
bifur
Profík
Profík
Příspěvky: 1127
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava

Re: Problém vw golf 1,6SR

Příspěvek od bifur »

Zalezi od toho aku chybu lambdy to hodi. Zisti kod chyby a budeme mudrejsi..

Uživatelský avatar
Rom@n
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 257
Registrován: 15.09.2008 15:50
Bydliště: Praha Východ

Re: Problém vw golf 1,6SR

Příspěvek od Rom@n »

Čau Kluci
Taky se připojuju k prolému, když je teplo tak nastartuju a je to v pohodě teď když jsou mrazi tak nastartuju auto bez problémů chytne, otáčky 1100 ot/min cca a během chvilky se motor začne klepat tak že rozklepe celý auto zvuk to má jak nafťák a chcípne takhle se to opakuje asi 4x pak chytne rozklepe se znovu klepe s autem když trošičku přidám hned chcípne takže startuju auto asi na 8x po ujetí cca 500 metrů je to už v pohodě akorád hodně škube když se přidá plyn když se trochu ohřeje tak už je vše O.K. Teplé starty naprosto bez problémů. Svíčky mají najeto tak 2000 km čidlo teploty je měněné cca před rokem i s termostatem. VAG bez chyb už si s tím nevím rady.
Obrázek

Uživatelský avatar
bifur
Profík
Profík
Příspěvky: 1127
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava

Re: Problém vw golf 1,6SR

Příspěvek od bifur »

Odpoj lambdu a vyskusaj nastartovat bez nej. Pokial to bude ok, tak je to jasne.. Inak trasenie za studena zvykne robit aj zapalovaci modul. Sklbanie za studena mi robila lambda, na VAGu nic nebolo. Trasenie mi robi zapalovaci modul a na VAGu tiez nic nie je. Na niektore veci prides iba logovanim udajov a na niektore iba metodou pokus omyl, pokial nie si fakt macher s VAGom..

Uživatelský avatar
Rom@n
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 257
Registrován: 15.09.2008 15:50
Bydliště: Praha Východ

Re: Problém vw golf 1,6SR

Příspěvek od Rom@n »

O.K Díky za radu zítra to vyskouším když se mi povede dostat pod auto, teď už je ve vytápěné Garáži a tam asi ráno nastartuju v pohodě. Mě lambda psala na vagu 2x sporadickou chybu ale vždy se to smazalo a bylo to dobrý včera to bylo napíchlí a nic ale vyskouším, to mě nanepadlo díky. A ten zapalovací modul dokážu zjistit jak že je špatnej?
Obrázek

Uživatelský avatar
bifur
Profík
Profík
Příspěvky: 1127
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava

Re: Problém vw golf 1,6SR

Příspěvek od bifur »

Konektor od lambdy by si mal krasne odpojit zvrchu nad prevodovkou (ak to mas tak ako ja na1,4). Modul jedine vyskusat iny..

Uživatelský avatar
Rom@n
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 257
Registrován: 15.09.2008 15:50
Bydliště: Praha Východ

Re: Problém vw golf 1,6SR

Příspěvek od Rom@n »

Tak já se tam podívám jestli tam je to opravdu netuším, jinak díky moc za radu zítra napíšu co jsem zjistil.
Obrázek

Uživatelský avatar
Rom@n
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 257
Registrován: 15.09.2008 15:50
Bydliště: Praha Východ

Re: Problém vw golf 1,6SR

Příspěvek od Rom@n »

Tak dnes ráno jsem nastartoval v garáži okolní teplota +21 C a auto chytlo v pohodě nchcíplo ani jednou neškubalo nic prostě uplně v pohodě. Akorád jak jsem scháněl převodovku tak v autě 4 dny nebila baterka a když jsme vše složili tak od té doby mi lítají otáčky na volnoběhu a při rozjíždění auto párkrát škubne i když je teplí motor. A přijde mi že má motor takový nepravidelný chod celkově otáčky lítají třeba 700 ot/min až 1100 ot/min.
Obrázek

Uživatelský avatar
bifur
Profík
Profík
Příspěvky: 1127
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava

Re: Problém vw golf 1,6SR

Příspěvek od bifur »

Ked si mal 4 dni vonku baterku, tak sa ti mozno snazila klapka urobit zakladne nastavenie. Bud ti nezbehlo a hodila error, alebo zbehlo, ale klapka nie je cista a nemas zmazane adaptacne hodnoty. Vycisti klapku, zmaz adaptacne a daj zakladne nastavenie. Ak mas elektricky egr, tak vycisti aj ten a daj zakladne nastavenie..

Uživatelský avatar
Rom@n
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 257
Registrován: 15.09.2008 15:50
Bydliště: Praha Východ

Re: Problém vw golf 1,6SR

Příspěvek od Rom@n »

Klapku jsem nechával čistit tak před rokem tak nevím jestli může být znovu špinavá, co je prosimtě elektricky egr? :D
A hlavně mám problém že se teď nedostanu na vag jsde to nastavit i nějak bez něj?
Obrázek

Uživatelský avatar
bifur
Profík
Profík
Příspěvky: 1127
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava

Re: Problém vw golf 1,6SR

Příspěvek od bifur »

Po roku uz moze byt pekne zasrata. EGR ventil prepusta cast vyfukovych plynov spet do sania a tym znizuje teplotu horenia a tym padom obsah emisii NOx. Existuju dva typy EGR - mechanicky: samotny ventil je ovladany iba podtlakom (ten je tvoreny podtlakom sania a cez elektricky ventil ovplyvneny atmosferickym tlakom), alebo elektricky: to je v podtate skrtiaca klapka, ktora je priamo ovladana rj motora bez nejakeho dalsieho ventilu a tomu sa da aj spravit zakladne nastavenie (samozrejme po precisteni). Vo VAGu je to kanal 074. Ak ti vypise kanal nepouzity, tak mas mechanicky EGR. Jediny sposob ako bez VAGu spravit zakladne nastavenie je odpojit na minimalne 12 hodin baterku (mne to nefungovalo tymto sposobom), co si uz urobil. Neviem ci vtedy aj zmaze adaptacne hodnoty. Takze asi budes musiet pre istotu tu klapku vycistit. Mozno to bude OK, kedze zakladne uz (asi) urobila :D Ak nie, tak hned ako budes mat poruke VAG, tak zmazes adaptacne a urobis zakladne nastavenie a malo by to byt OK. Ak to bude skor ako o rok :D

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“