A jak si to zjistil a co jsi sním udělalnoxicek píše:Já jsem na svůj problém přišel. Odcházející posilovač u passatu? Lidi, né, to je velmi malá šance a obzvlášt u passata.
Já jsem měl v něm hodně velkou nadměrnou vlhkost a při bodech mrazu v něm zamrzlala membrána a tím pádem to nebrzdilo. Po roztání vše Ok a ráno po zamrznutí opět ne-e.
Takže i to oje možnost a jinak samozřejmě nejčastěji gumová průchodka v přapážce nebo unikající podtlak přímo u vývěvy.
Problém brzdy
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- Radegman
- Pilot
- Příspěvky: 784
- Registrován: 07.04.2008 21:11
- Bydliště: New Jičín
Re: Problém brzdy
VW Passat B5.5 1.9TDI 96kW 6-ti kvalt a bývalá Mazda 323F 2.0, 106kW
- noxicek
- Pilot
- Příspěvky: 828
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Karvinsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém brzdy
když jsem přijel do garáže, žena to kouknu, tak auto pořádně roztálo, ohřálo se. Nakonec jsem s tím nic nedělal a jel jsem domů. Brzdilo to bez problemu. Jsem si říkla že to to sakra je. Ráno mráz -¨8 a zase to nebrzdilo. Po příjezdu do garáže se auto ohřálo a jelo to zase v klidu. Tak jsem sundal hadicku, foukal fenem dovnitr , vysusilo se to poradne a uz to brzdi bez problemu.Radegman píše:A jak si to zjistil a co jsi sním udělalnoxicek píše:Já jsem na svůj problém přišel. Odcházející posilovač u passatu? Lidi, né, to je velmi malá šance a obzvlášt u passata.
Já jsem měl v něm hodně velkou nadměrnou vlhkost a při bodech mrazu v něm zamrzlala membrána a tím pádem to nebrzdilo. Po roztání vše Ok a ráno po zamrznutí opět ne-e.
Takže i to oje možnost a jinak samozřejmě nejčastěji gumová průchodka v přapážce nebo unikající podtlak přímo u vývěvy.
Je to neco jako třeba na starych Avii. Ta byl přímo ventil-šroub, vyšrouboval se, voda odtekla a bylo klid.
- Radegman
- Pilot
- Příspěvky: 784
- Registrován: 07.04.2008 21:11
- Bydliště: New Jičín
Re: Problém brzdy
Ok ale já teď jel dva dny ráno a nic, brzdilo to v pohodě, tak u mně to bude asi nějaká ta hadička
VW Passat B5.5 1.9TDI 96kW 6-ti kvalt a bývalá Mazda 323F 2.0, 106kW
- pepin12
- Nový člen
- Příspěvky: 23
- Registrován: 08.05.2008 12:52
- Bydliště: VW
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém brzdy
Pánové, jestli můžu přispět, tak tento problém jsem měl taky do dneška. Tvrdý pedál a v mrazech to nebrzdilo takřka vůbec. Rozebrali jsme brzdový válec a tak jak už někdo v příspěvku psal, že může být i voda v posilovači. "Byla to pravda". Nevím jak a kudy se voda dostala do posilovače, ale bylo to tak. Fénem jsme led roztáli a vysáli stříkačkou - bylo tam neuvěřitelné množství přes litr špinavé vody. Je to super tento web - VW Club.cz.
Diagnostika mě ukazovala bez závad, a nakonec jen ta tekutina H2O !!! Zdravím a vemte si to do paměti.
Diagnostika mě ukazovala bez závad, a nakonec jen ta tekutina H2O !!! Zdravím a vemte si to do paměti.
-
- VWagenista
- Příspěvky: 1387
- Registrován: 07.07.2009 22:33
- Bydliště: Žďár nad Sázavou a kósek k tomu
Re: Problém brzdy
ale kudy se tam dostává na to jsi nepřišel,popřípadě nějakou prevenci !
Zdraví a sílu najdeš ve VW
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10099
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Problém brzdy
Pokud opomenu možnost červí díry, tak voda leda z pod posilovače, když neodtéká ucpaným odtokem.
Ještě mě napadá silně nepravděpodobná možnost škodolibých zelených mužíčků se sedma nohama, šesti rukama a velkou šišatou oslizlou hlavou, kteří by jí tam nalili.
Ještě mě napadá silně nepravděpodobná možnost škodolibých zelených mužíčků se sedma nohama, šesti rukama a velkou šišatou oslizlou hlavou, kteří by jí tam nalili.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
- pepin12
- Nový člen
- Příspěvky: 23
- Registrován: 08.05.2008 12:52
- Bydliště: VW
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém brzdy
Jak se dá předcházet, to ti neodpoví ani VW otec. To snad nikdo neví. Předcházet tomu snad ani nejde. Těsnění brzdového válce bylo v pořádku. Déšťová voda si vždy najde cestu kde uškodit.
Zkušený mechanik, který mě to opravil byl z toho taky "PAF".
Tak zdárek majkl1 je dobréj - podle příspěvků... ČUSEK VWgenáci.
Zkušený mechanik, který mě to opravil byl z toho taky "PAF".
Tak zdárek majkl1 je dobréj - podle příspěvků... ČUSEK VWgenáci.
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10099
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Problém brzdy
Předcházet tomu jde úplně jednoduše. Stačí se čas od času přesvědčit o stavu odtokových kanálů. Stačí jeden list a už máš zavaříno. Ten to ucpe spolehlivě, pak ale stačí projet zatáčku list se pohne, voda odteče a ty si budeš myslet, že tu vodu ti tam nalil soused. Na podzim se ti ten kanál ucpe klidně ten samý den, kdy ho vyčistíš, stačí stát někde blízko stromu. U řj stačí aby déšť smyl hodně zaprášený okno a už se může ucpat odtok kolem deklu řj. A máš vytopenou komfortku. Já jsem magor a haupnu otvírám skoro každej den (aspoň v létě) a pokaždé koukám na ty odtoky. Nikdy se mi nestalo, že bych vytopil auto. Když víš čím a kam sáhnout je to na pár vteřin.
Představ si vanu a v ní umístěnej ten posilovač. Jeho spodní hrana je těsně nad dnem vany. Pusť kohoutek. Dokud nemáš zandanej špunt, nic se neděje, ale jak ho ucpeš voda zatraceně rychle potopí kus posilovače a už je průšvih. V tej přepážce to funguje naprosto stejně.
Představ si vanu a v ní umístěnej ten posilovač. Jeho spodní hrana je těsně nad dnem vany. Pusť kohoutek. Dokud nemáš zandanej špunt, nic se neděje, ale jak ho ucpeš voda zatraceně rychle potopí kus posilovače a už je průšvih. V tej přepážce to funguje naprosto stejně.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
-
- VWagenista
- Příspěvky: 1387
- Registrován: 07.07.2009 22:33
- Bydliště: Žďár nad Sázavou a kósek k tomu
Re: Problém brzdy
O pravidelném čištění odtoků vím.
Mněl jsem za to že posilovač je vodotěsný,ale asi ne,tak ta voda tam teče nejspíš tím středem co vede tyčka od pedálu,ale to už pak máš vodu i pod nohama.
Prostě bych chtěl vedět kudy
Nemáte někdo nějaký doma,že bych si to prozkoumal,nefunkční a ještě nikým nerozdělaný chci být první to já děsně rád.
Mněl jsem za to že posilovač je vodotěsný,ale asi ne,tak ta voda tam teče nejspíš tím středem co vede tyčka od pedálu,ale to už pak máš vodu i pod nohama.
Prostě bych chtěl vedět kudy
Nemáte někdo nějaký doma,že bych si to prozkoumal,nefunkční a ještě nikým nerozdělaný chci být první to já děsně rád.
Zdraví a sílu najdeš ve VW
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10099
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Problém brzdy
Ty prasáku Ne vždy je to výhoda.
Je možný, že když už není podtlak v posilovači může v případě, že už to není pravé vořechové, prosakovat kolem hadice od vývěvy.
Je možný, že když už není podtlak v posilovači může v případě, že už to není pravé vořechové, prosakovat kolem hadice od vývěvy.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
-
- VWagenista
- Příspěvky: 1387
- Registrován: 07.07.2009 22:33
- Bydliště: Žďár nad Sázavou a kósek k tomu
Re: Problém brzdy
tak pokud kolem té hadice,tak právě při podtlaku by ju to nasávalo,jo a ta hadice k tom vede se zhora.
Zdraví a sílu najdeš ve VW
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10099
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Problém brzdy
Nee, při podtlaku případné netěsnosti zmiznou. Materiály se k sobě "přicucnou" i když je mezi nimi nějaká vůle. Ale když podtlak není, tak ...
Nevím, jak to uvnitř přesně vypadá, ale v druhé části musí být atmosférický tlak, který bude mít určitě nějakou díru na to, aby se při pohybu membrány obnovoval. Takže možná i tudy. Až ho budu někdy měnit, tak to ze zvědavosti rozkuchám, rozřežu, rozmasakruju na malý kousíčky.
Nevím, jak to uvnitř přesně vypadá, ale v druhé části musí být atmosférický tlak, který bude mít určitě nějakou díru na to, aby se při pohybu membrány obnovoval. Takže možná i tudy. Až ho budu někdy měnit, tak to ze zvědavosti rozkuchám, rozřežu, rozmasakruju na malý kousíčky.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)