motor AGU + K04

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
jim-vw
Závodník
Závodník
Příspěvky: 562
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Libervwec
Kontaktovat uživatele:

Re: motor AGU + K04

Příspěvek od jim-vw »

taky po tom teď pokukuju, a nevím kam se chceš dostat ty, ale na 240koní, který budou bohatě stačit mě, prej stačí K03s+fmic+remap. Výhoda je v tom, sedne krásně místo K03 co tam máš teď, narozdíl od K04, kde se sice dostaneš dál, ale už, co jsem zatím pochopil, za neúměrný peníze.
Navíc tolik koní bude na FWD bez LSD tak akorát :D
Obrázek

Uživatelský avatar
fakieVW
Pilot
Pilot
Příspěvky: 784
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bohumín
Kontaktovat uživatele:

Re: motor AGU + K04

Příspěvek od fakieVW »

No mám představu okolo 200 koní. Pokud bude FWD. ALe časem jsem planoval na 4x4 a to by už mohlo být i víc než 240koní. Tak u mě asi jen K03S nebude stačit podle toho jak tady čtu. Jestli ten AGU je takový problém naprogramovat tak to bude asi trochu složitější ikdyž tam bude K03S a ne jen K04.

Uživatelský avatar
VWMysak
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8701
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberecký Kraj

Re: motor AGU + K04

Příspěvek od VWMysak »

Jak jsem psal o AGU + K04 co má cca 250koní tak to bylo 4x4, Golf2 na závady. Parádně to fungovalo na dráze, ale jak se tady píše, sladit tu elektroniku je peklo, kluci to ladili furt.
VW PERFORMANCE

MM DETAIL - Údržba automobilů REFERENCE

Uživatelský avatar
fakieVW
Pilot
Pilot
Příspěvky: 784
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bohumín
Kontaktovat uživatele:

Re: motor AGU + K04

Příspěvek od fakieVW »

Nemáš někde ten odkaz kde je ten jejich golf?

Uživatelský avatar
VWMysak
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8701
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberecký Kraj

Re: motor AGU + K04

Příspěvek od VWMysak »

Odkaz nemám, nevedly stránky. Oni hlavně ladily a závodili CWC (CarWinterCup) a vyhrávali. Mám pár foto.
Přílohy
autoskijerink_jesenny_171.jpg
autoskijerink_kozakov_Ap_002.jpg
autoskijerink_kozakov_Ap_014.jpg
VW PERFORMANCE

MM DETAIL - Údržba automobilů REFERENCE

Uživatelský avatar
fakieVW
Pilot
Pilot
Příspěvky: 784
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bohumín
Kontaktovat uživatele:

Re: motor AGU + K04

Příspěvek od fakieVW »

Tak na ty lyže bych si nestoupl :lol:

Uživatelský avatar
GTI16V
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4637
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Česká Lípa

Re: motor AGU + K04

Příspěvek od GTI16V »

jim-vw píše:taky po tom teď pokukuju, a nevím kam se chceš dostat ty, ale na 240koní, který budou bohatě stačit mě, prej stačí K03s+fmic+remap. Výhoda je v tom, sedne krásně místo K03 co tam máš teď, narozdíl od K04, kde se sice dostaneš dál, ale už, co jsem zatím pochopil, za neúměrný peníze.
Navíc tolik koní bude na FWD bez LSD tak akorát :D
...240PS za použití K03s nedostaneš v sebelepší kombinaci čehokoliv, pokud jo, nechám se rád inspirovat :mrgreen:
NO SHINE JUST PERFORMANCE
1989 G2 GTI 16V (swap vr6)
1991 G2 1.6TD GL
1996 G3 1.9 TDI

insta: @mkv2r6base
facebook: mkdva vršestá

Uživatelský avatar
jim-vw
Závodník
Závodník
Příspěvky: 562
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Libervwec
Kontaktovat uživatele:

Re: motor AGU + K04

Příspěvek od jim-vw »

zatím jen sonduju info a rozhoduju se jestli do toho vůbec jít, ale vypadá že kluci na uk-mkivs.net v tom maj docela jasno a maj na to jednoduchej recept :)

http://uk-mkivs.net/forums/t/267161.aspx?PageIndex=1" onclick="window.open(this.href);return false;

maluju si to růžově, já vím :lol:
Obrázek

Uživatelský avatar
GTI16V
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4637
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Česká Lípa

Re: motor AGU + K04

Příspěvek od GTI16V »

...my se bavíme o výkonu na kolech, oni zase o výkonu na motoru, kde maj těch 240, mrkni na graf, ale na kolech maj 215 koní, což už je reálný s K03s za předpokladu, že je použito výše uvedených věcí a změn co jsi psal :wink:
NO SHINE JUST PERFORMANCE
1989 G2 GTI 16V (swap vr6)
1991 G2 1.6TD GL
1996 G3 1.9 TDI

insta: @mkv2r6base
facebook: mkdva vršestá

Uživatelský avatar
HEMI-426
Řidič
Řidič
Příspěvky: 157
Registrován: 07.05.2009 13:21

Re: motor AGU + K04

Příspěvek od HEMI-426 »

No koukám, že se tak diskuze rozjela tak tady přihodím Cz firmu BSR a ta dokáže vkouzlit z
výkonu: 153Hp na 214Hp a točivýho 224Nm na 372Nm ale jak už bylo napsáno vše je o penězích :) .


BSR http://produkty.bsrczech.cz/t449/" onclick="window.open(this.href);return false;
EuroTuning o úpravy od O.CT http://www.eurotuning.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
a pro extremisty http://www.jbsautodesigns.co.uk/" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
jim-vw
Závodník
Závodník
Příspěvky: 562
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Libervwec
Kontaktovat uživatele:

Re: motor AGU + K04

Příspěvek od jim-vw »

GTI16V: však ano, :D je v tom trošku bordel, někdo bere výkon na kolech, jinej na motoru... i když sériovej výkon se taky udává taky na motoru, a pak je nárůst 90ti koní mooc krásnej 8)
ale je to jedno o koně mi nejde, chci jen z motoru dostat maximum za rozumný peníze, tak aby se s tím pořád dalo rozumně jezdit :D

HEMI-426: od JBS se mi moooc líbí jejich JBS 04 turbo (K03 Hybrid), dle mě lepší varianta jak K04

ale jinak tahle dizkuse má bejt o agu a K04, tak sorry za OT a zpět k tématu :)
Obrázek

Uživatelský avatar
fakieVW
Pilot
Pilot
Příspěvky: 784
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bohumín
Kontaktovat uživatele:

Re: motor AGU + K04

Příspěvek od fakieVW »

No vidim že zatím to moc lidi nezkoušelo dát na AGU K04. Asi se do toho pustim sám a vyukouším to. Mám určité představy jak by to mohlo fungovat a jak by to šlo vyladit. Vyzkouším a uvidim.Tady u nás maji K04 ale jen na novějších jako AUM atd. kde je elektrická klapka. a AGU předělané na elektrickou klapku.

Uživatelský avatar
fakieVW
Pilot
Pilot
Příspěvky: 784
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bohumín
Kontaktovat uživatele:

Re: motor AGU + K04

Příspěvek od fakieVW »

[quote="fakieVW"]No vidim že zatím to moc lidi nezkoušelo dát na AGU K04. Asi se do toho pustim sám a vyukouším to. Mám určité představy jak by to mohlo fungovat a jak by to šlo vyladit. Vyzkouším a uvidim.Tady u nás maji K04 ale jen na novějších jako AUM atd. kde je elektrická klapka. a AGU předělané na elektrickou klapku s K04

Uživatelský avatar
peppa
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1671
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mělník

Re: motor AGU + K04

Příspěvek od peppa »

napíšu takovej malej přiklad,(asi nesmysl ale takle to vidím já z vlastní zkušenosti ) máte 120tku škodovku, a chcete víc koní, co pro vás bude lepší, vzít 120ku motor, a udělat ho aby byl vymakanej dát na něj jinej karburátor udělat kanálky. setvár rěmenice sr*t se stím měsíc a pak stejně nevíte jak to pojede a jakou to bude mít životnost protože to dělate doma na koleni!!!! a nebo zajedete na vrakoviště a hodite tam motor z fáčka a ste tam co by jste byli s tou 120tkou

chtěl jsem to dělat taky to co chcete dělat, ale když jsem začal počítat co by to stalo, došel jsem k názoru že se vypatí koupit jinej motor, za tu APYnu co mám ted jsem dal 40 + 5 oprava vypalené ŘJ
a svoje AGU jsem prodal za 20
když to přeženu tak jsem za 25 tisíc koupil 100 koni
je to 25 tisíc někomu se to bude zdát moc, ale ve finale se na tu hodnotu dostanete taky, ale 100 koní z toho nedostanete

Uživatelský avatar
bear
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4915
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Curitiba, Brazil
Kontaktovat uživatele:

Re: motor AGU + K04

Příspěvek od bear »

peppa píše:napíšu takovej malej přiklad,(asi nesmysl ale takle to vidím já z vlastní zkušenosti ) máte 120tku škodovku, a chcete víc koní, co pro vás bude lepší, vzít 120ku motor, a udělat ho aby byl vymakanej dát na něj jinej karburátor udělat kanálky. setvár rěmenice sr*t se stím měsíc a pak stejně nevíte jak to pojede a jakou to bude mít životnost protože to dělate doma na koleni!!!! a nebo zajedete na vrakoviště a hodite tam motor z fáčka a ste tam co by jste byli s tou 120tkou

chtěl jsem to dělat taky to co chcete dělat, ale když jsem začal počítat co by to stalo, došel jsem k názoru že se vypatí koupit jinej motor, za tu APYnu co mám ted jsem dal 40 + 5 oprava vypalené ŘJ
a svoje AGU jsem prodal za 20
když to přeženu tak jsem za 25 tisíc koupil 100 koni
je to 25 tisíc někomu se to bude zdát moc, ale ve finale se na tu hodnotu dostanete taky, ale 100 koní z toho nedostanete
s tímhle souhlasím, ale ber vpotaz že spousta lidí nechce dávat motor s jiným kódem motoru, ať už skrz technickou, přepis bo nějakýho zkurvenýho rejpala od pojišťovny :D

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“