motor AGU + K04
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- jim-vw
- Závodník
- Příspěvky: 562
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Libervwec
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor AGU + K04
taky po tom teď pokukuju, a nevím kam se chceš dostat ty, ale na 240koní, který budou bohatě stačit mě, prej stačí K03s+fmic+remap. Výhoda je v tom, sedne krásně místo K03 co tam máš teď, narozdíl od K04, kde se sice dostaneš dál, ale už, co jsem zatím pochopil, za neúměrný peníze.
Navíc tolik koní bude na FWD bez LSD tak akorát
Navíc tolik koní bude na FWD bez LSD tak akorát
- fakieVW
- Pilot
- Příspěvky: 784
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bohumín
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor AGU + K04
No mám představu okolo 200 koní. Pokud bude FWD. ALe časem jsem planoval na 4x4 a to by už mohlo být i víc než 240koní. Tak u mě asi jen K03S nebude stačit podle toho jak tady čtu. Jestli ten AGU je takový problém naprogramovat tak to bude asi trochu složitější ikdyž tam bude K03S a ne jen K04.
- VWMysak
- Moderátor
- Příspěvky: 8701
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberecký Kraj
Re: motor AGU + K04
Jak jsem psal o AGU + K04 co má cca 250koní tak to bylo 4x4, Golf2 na závady. Parádně to fungovalo na dráze, ale jak se tady píše, sladit tu elektroniku je peklo, kluci to ladili furt.
- fakieVW
- Pilot
- Příspěvky: 784
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bohumín
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor AGU + K04
Nemáš někde ten odkaz kde je ten jejich golf?
- VWMysak
- Moderátor
- Příspěvky: 8701
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberecký Kraj
Re: motor AGU + K04
Odkaz nemám, nevedly stránky. Oni hlavně ladily a závodili CWC (CarWinterCup) a vyhrávali. Mám pár foto.
- fakieVW
- Pilot
- Příspěvky: 784
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bohumín
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor AGU + K04
Tak na ty lyže bych si nestoupl
- GTI16V
- VWexpert
- Příspěvky: 4637
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Česká Lípa
Re: motor AGU + K04
...240PS za použití K03s nedostaneš v sebelepší kombinaci čehokoliv, pokud jo, nechám se rád inspirovatjim-vw píše:taky po tom teď pokukuju, a nevím kam se chceš dostat ty, ale na 240koní, který budou bohatě stačit mě, prej stačí K03s+fmic+remap. Výhoda je v tom, sedne krásně místo K03 co tam máš teď, narozdíl od K04, kde se sice dostaneš dál, ale už, co jsem zatím pochopil, za neúměrný peníze.
Navíc tolik koní bude na FWD bez LSD tak akorát
NO SHINE JUST PERFORMANCE
1989 G2 GTI 16V (swap vr6)
1991 G2 1.6TD GL
1996 G3 1.9 TDI
insta: @mkv2r6base
facebook: mkdva vršestá
1989 G2 GTI 16V (swap vr6)
1991 G2 1.6TD GL
1996 G3 1.9 TDI
insta: @mkv2r6base
facebook: mkdva vršestá
- jim-vw
- Závodník
- Příspěvky: 562
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Libervwec
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor AGU + K04
zatím jen sonduju info a rozhoduju se jestli do toho vůbec jít, ale vypadá že kluci na uk-mkivs.net v tom maj docela jasno a maj na to jednoduchej recept
http://uk-mkivs.net/forums/t/267161.aspx?PageIndex=1" onclick="window.open(this.href);return false;
maluju si to růžově, já vím
http://uk-mkivs.net/forums/t/267161.aspx?PageIndex=1" onclick="window.open(this.href);return false;
maluju si to růžově, já vím
- GTI16V
- VWexpert
- Příspěvky: 4637
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Česká Lípa
Re: motor AGU + K04
...my se bavíme o výkonu na kolech, oni zase o výkonu na motoru, kde maj těch 240, mrkni na graf, ale na kolech maj 215 koní, což už je reálný s K03s za předpokladu, že je použito výše uvedených věcí a změn co jsi psal
NO SHINE JUST PERFORMANCE
1989 G2 GTI 16V (swap vr6)
1991 G2 1.6TD GL
1996 G3 1.9 TDI
insta: @mkv2r6base
facebook: mkdva vršestá
1989 G2 GTI 16V (swap vr6)
1991 G2 1.6TD GL
1996 G3 1.9 TDI
insta: @mkv2r6base
facebook: mkdva vršestá
- HEMI-426
- Řidič
- Příspěvky: 157
- Registrován: 07.05.2009 13:21
Re: motor AGU + K04
No koukám, že se tak diskuze rozjela tak tady přihodím Cz firmu BSR a ta dokáže vkouzlit z
výkonu: 153Hp na 214Hp a točivýho 224Nm na 372Nm ale jak už bylo napsáno vše je o penězích .
BSR http://produkty.bsrczech.cz/t449/" onclick="window.open(this.href);return false;
EuroTuning o úpravy od O.CT http://www.eurotuning.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
a pro extremisty http://www.jbsautodesigns.co.uk/" onclick="window.open(this.href);return false;
výkonu: 153Hp na 214Hp a točivýho 224Nm na 372Nm ale jak už bylo napsáno vše je o penězích .
BSR http://produkty.bsrczech.cz/t449/" onclick="window.open(this.href);return false;
EuroTuning o úpravy od O.CT http://www.eurotuning.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
a pro extremisty http://www.jbsautodesigns.co.uk/" onclick="window.open(this.href);return false;
- jim-vw
- Závodník
- Příspěvky: 562
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Libervwec
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor AGU + K04
GTI16V: však ano, je v tom trošku bordel, někdo bere výkon na kolech, jinej na motoru... i když sériovej výkon se taky udává taky na motoru, a pak je nárůst 90ti koní mooc krásnej
ale je to jedno o koně mi nejde, chci jen z motoru dostat maximum za rozumný peníze, tak aby se s tím pořád dalo rozumně jezdit
HEMI-426: od JBS se mi moooc líbí jejich JBS 04 turbo (K03 Hybrid), dle mě lepší varianta jak K04
ale jinak tahle dizkuse má bejt o agu a K04, tak sorry za OT a zpět k tématu
ale je to jedno o koně mi nejde, chci jen z motoru dostat maximum za rozumný peníze, tak aby se s tím pořád dalo rozumně jezdit
HEMI-426: od JBS se mi moooc líbí jejich JBS 04 turbo (K03 Hybrid), dle mě lepší varianta jak K04
ale jinak tahle dizkuse má bejt o agu a K04, tak sorry za OT a zpět k tématu
- fakieVW
- Pilot
- Příspěvky: 784
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bohumín
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor AGU + K04
No vidim že zatím to moc lidi nezkoušelo dát na AGU K04. Asi se do toho pustim sám a vyukouším to. Mám určité představy jak by to mohlo fungovat a jak by to šlo vyladit. Vyzkouším a uvidim.Tady u nás maji K04 ale jen na novějších jako AUM atd. kde je elektrická klapka. a AGU předělané na elektrickou klapku.
- fakieVW
- Pilot
- Příspěvky: 784
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bohumín
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor AGU + K04
[quote="fakieVW"]No vidim že zatím to moc lidi nezkoušelo dát na AGU K04. Asi se do toho pustim sám a vyukouším to. Mám určité představy jak by to mohlo fungovat a jak by to šlo vyladit. Vyzkouším a uvidim.Tady u nás maji K04 ale jen na novějších jako AUM atd. kde je elektrická klapka. a AGU předělané na elektrickou klapku s K04
- peppa
- VWjunior
- Příspěvky: 1671
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Mělník
Re: motor AGU + K04
napíšu takovej malej přiklad,(asi nesmysl ale takle to vidím já z vlastní zkušenosti ) máte 120tku škodovku, a chcete víc koní, co pro vás bude lepší, vzít 120ku motor, a udělat ho aby byl vymakanej dát na něj jinej karburátor udělat kanálky. setvár rěmenice sr*t se stím měsíc a pak stejně nevíte jak to pojede a jakou to bude mít životnost protože to dělate doma na koleni!!!! a nebo zajedete na vrakoviště a hodite tam motor z fáčka a ste tam co by jste byli s tou 120tkou
chtěl jsem to dělat taky to co chcete dělat, ale když jsem začal počítat co by to stalo, došel jsem k názoru že se vypatí koupit jinej motor, za tu APYnu co mám ted jsem dal 40 + 5 oprava vypalené ŘJ
a svoje AGU jsem prodal za 20
když to přeženu tak jsem za 25 tisíc koupil 100 koni
je to 25 tisíc někomu se to bude zdát moc, ale ve finale se na tu hodnotu dostanete taky, ale 100 koní z toho nedostanete
chtěl jsem to dělat taky to co chcete dělat, ale když jsem začal počítat co by to stalo, došel jsem k názoru že se vypatí koupit jinej motor, za tu APYnu co mám ted jsem dal 40 + 5 oprava vypalené ŘJ
a svoje AGU jsem prodal za 20
když to přeženu tak jsem za 25 tisíc koupil 100 koni
je to 25 tisíc někomu se to bude zdát moc, ale ve finale se na tu hodnotu dostanete taky, ale 100 koní z toho nedostanete
- bear
- VWexpert
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Curitiba, Brazil
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor AGU + K04
s tímhle souhlasím, ale ber vpotaz že spousta lidí nechce dávat motor s jiným kódem motoru, ať už skrz technickou, přepis bo nějakýho zkurvenýho rejpala od pojišťovnypeppa píše:napíšu takovej malej přiklad,(asi nesmysl ale takle to vidím já z vlastní zkušenosti ) máte 120tku škodovku, a chcete víc koní, co pro vás bude lepší, vzít 120ku motor, a udělat ho aby byl vymakanej dát na něj jinej karburátor udělat kanálky. setvár rěmenice sr*t se stím měsíc a pak stejně nevíte jak to pojede a jakou to bude mít životnost protože to dělate doma na koleni!!!! a nebo zajedete na vrakoviště a hodite tam motor z fáčka a ste tam co by jste byli s tou 120tkou
chtěl jsem to dělat taky to co chcete dělat, ale když jsem začal počítat co by to stalo, došel jsem k názoru že se vypatí koupit jinej motor, za tu APYnu co mám ted jsem dal 40 + 5 oprava vypalené ŘJ
a svoje AGU jsem prodal za 20
když to přeženu tak jsem za 25 tisíc koupil 100 koni
je to 25 tisíc někomu se to bude zdát moc, ale ve finale se na tu hodnotu dostanete taky, ale 100 koní z toho nedostanete