motor 2.8 V6

benzínové motory...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Uživatelský avatar
samurai
Řidič
Řidič
Příspěvky: 97
Registrován: 18.08.2009 12:54
Bydliště: Praha

Re: motor 2.8 V6

Příspěvek od samurai »

Pravda je, že to je klasická, nekonečná debata. :-) A navíc je to dost OT.
Měl jsem doteď TDi, jedním svým minulým doteď občas jezdím, je to Fabia 1,9 TDi, najeto 230000km, nedávno vyměněné rozvody a neni s ní jediný problém. Já o odcházení čehokoliv nemluvím, tam jde spíš o stav silnic a péči řidiče, ačkoli je pravda, že diesel prostě těžší na předek je a ne že ne. :-)
Teď u benzinu aspoň nemusím řešit, jestli tady na té "no name" benzínce můžu natankovat aby neodešly vštřiky... prostě natankuju N98, když není tak N95, maximálně vyčistím pal. filtr a jezdím dál...
Byl jsem zvyklý na spotřebu 4,5 litru na 100... teď je to něco trošku jiného, ale zruinovaný kupodivu nejsem. :-)
A zrovna já patřím k těm, kteří milovali těch 250Nm, hvízdání turba a zvuk dieselu u 3500 otáček... ale on takový brum 6ti válce při 5500 otáček taky neni k zahození. :-)
Co se týče 2,8 benzín, jsem prostě rád, že je to velký motor do velkého auta. Rychle se ohřeje a člověk o jeho chodu pomalu ani neví. Výkon dostačující, chybějící Nm dohání otáčkami. Spotřeba... dá se. :-D

Uživatelský avatar
rockyteam
Řidič
Řidič
Příspěvky: 100
Registrován: 05.12.2009 13:57
Bydliště: Ostrava

Re: motor 2.8 V6

Příspěvek od rockyteam »

Jakou máte pojišťovnu u tohoto motoru (2.8 V6) a kolik za ní dáváte? Na internetu jsou docela velké rozdíly v cenách pojištoven. Od 8000kč - 12000kč.
Naposledy upravil(a) rockyteam dne 09.03.2010 15:35, celkem upraveno 1 x.
Passat Variant 1.9 66kw r.2000 (AHH)

Uživatelský avatar
juraj_vranak
Pilot
Pilot
Příspěvky: 715
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Re: motor 2.8 V6

Příspěvek od juraj_vranak »

To rocky: do 8tis ti ho pojistim 8) a suhlasim so samuraiom 8) :mrgreen: TDI ok, turbina ked hvizdala, ten zatach, nizka spotreba..vsetko krasne..ale co sa dalo to sa vysss... tiez premyslam nad variantou TDI 2,5 alebo benal 2,4 , popr. 2,8 ... je pravda ze to auti zozerie viac, ale na ukor toho servisu, a tych investicii sa mi to myslim oplati aj viac .. a na toto auto min. 110kw..inak to ani nema vyznam ... aspon ked som mal 1,9 81kw , tak to bolo hovnisko lenive..tych 110kw uz sa docela dalo..

Uživatelský avatar
standokan
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3077
Registrován: 17.04.2008 11:59
Bydliště: Uplnej sever

Re: motor 2.8 V6

Příspěvek od standokan »

tak já mám 4.0 a platím 4900 ročně pojištovna slavie
w8 4.0 2004 variant čiping na 224kw

Uživatelský avatar
rockyteam
Řidič
Řidič
Příspěvky: 100
Registrován: 05.12.2009 13:57
Bydliště: Ostrava

Re: motor 2.8 V6

Příspěvek od rockyteam »

standokan píše:tak já mám 4.0 a platím 4900 ročně pojištovna slavie
Ale to máš určitě s bonusama tak minimálně 36měsíců bez nehody, ne?
Passat Variant 1.9 66kw r.2000 (AHH)

Uživatelský avatar
standokan
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3077
Registrován: 17.04.2008 11:59
Bydliště: Uplnej sever

Re: motor 2.8 V6

Příspěvek od standokan »

ano i z bonusem
w8 4.0 2004 variant čiping na 224kw

Uživatelský avatar
juraj_vranak
Pilot
Pilot
Příspěvky: 715
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Re: motor 2.8 V6

Příspěvek od juraj_vranak »

by mne zajimala pak jejich rychlost ...atd..v pripade nehody ..

Uživatelský avatar
standokan
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3077
Registrován: 17.04.2008 11:59
Bydliště: Uplnej sever

Re: motor 2.8 V6

Příspěvek od standokan »

uplně stejná jak u všech ostatních ono pojištění je obchod jako všechno ostatní prostě kšeft a všechny pojištovny chtěj vydělat a u zakoného pojištění je uplně jedno kterou vybereš
w8 4.0 2004 variant čiping na 224kw

Uživatelský avatar
fery.bee
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 401
Registrován: 07.09.2008 13:42
Bydliště: Zlínsko

Re: motor 2.8 V6

Příspěvek od fery.bee »

rockyteam píše:Jakou máte pojišťovnu u tohoto motoru (2.8 V6) a kolik za ní dáváte? Na internetu jsou docela velké rozdíly v cenách pojištoven. Od 8000 - 12000kč.
Já mám Triglav a 5270,-

markuspassatus
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 262
Registrován: 29.11.2009 09:21

Re: motor 2.8 V6

Příspěvek od markuspassatus »

boost píše:Ale hoši, diesel má svý výhody, a velký. Kdyby je neměl tak v nich nejezdí půl populace. :-) Nelíbí se mi přístup měl sem tdi a odešla mi spojka, poloosy, diferák. Já mám třeba TDI který má nejeto 250000km a spojka je původní a o poloosách a převodovce nemluvě. Motory sou držáky,o tom žádná (vyjma 2.5). paliv. soustava je náchylná na kvalitu nafty takže je třeba vybírat kde a co tam naleješ. Zimní starty si prostě musíš ohlídat a před zimou kouknout do baterky a když se ochladí a začne hůř startovat tak ty žhaviče vyměň. A každou zimu to rozhodně neni. I svíčky u toho benzina musíš měnit. No prostě debata Diesel vs. benzin je nekonečná. Jo a ještě něco, někomu se to kádlení a hvízdání turba líbí.
myslím si že auto má takovej servis že se ma lip jak ja jezdí furt do servisu cokoli tam vrzne druhou věcí je že když si spočítám rozdíl u ceny nového auta tak to řeknu jinak nafták o 50-70tis drachší servis většinou taky když si spočítam a rozpustím prachy z rozdílu ceny do paliva tak sem na tom stejně.......ja neříkám že je to špatny ty diesly ani ta 2.5 nebude žadnej poruchovej křáp ale na drcačku za studena to není dobra volba tak jako všechny diesly (2km za studena tomu motoru uškodí víc něž 1000km v kuse.....) na firmě mám oktávky ktere maj najetoo až 567tis a jedou furt ale jsou tam i kontrasty které sou na hromadě furt a mame jich 40 to už se pozná jak se natrefuje... mě spíš mrzí ty nové diesly 2.0tdi ty moc slávy nesklidí a sou poruchové...19TDI byla lepší a taková poctivá kovářská práce.... :lol: tenhle benzín sem bral protožře chci výkon a jezdí s ním moje baba a taky sem chtěl 4x4 v automatu .....jezdi denně 15km tak sem ani spotřebu neřešil jestly 8-10 prostě s automatem musí být výkon a hlavně sem chtěl mít klid a žadne turba a tak jak se říka Obsah ničím nenahradíš
ps: ja mam taky oktavku v naftě a od doby te investice najela dalších 80tis a bez problémů až prostě do teď
a žhaviče a filtry se vymění to jo ale mě sere to že to vždy udělá když to nečekáš

Uživatelský avatar
rockyteam
Řidič
Řidič
Příspěvky: 100
Registrován: 05.12.2009 13:57
Bydliště: Ostrava

Re: motor 2.8 V6

Příspěvek od rockyteam »

Kolik může takový motor najet s automatem (2.8 V6). Když nafťáci až 500tis. tak by to nemuselo být o moc méně.
Passat Variant 1.9 66kw r.2000 (AHH)

Uživatelský avatar
standokan
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3077
Registrován: 17.04.2008 11:59
Bydliště: Uplnej sever

Re: motor 2.8 V6

Příspěvek od standokan »

u těchto motoru neni problém 1000000 km :wink:
w8 4.0 2004 variant čiping na 224kw

markuspassatus
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 262
Registrován: 29.11.2009 09:21

Re: motor 2.8 V6

Příspěvek od markuspassatus »

standokan píše:u těchto motoru neni problém 1000000 km :wink:
měl sem ML320 V6 160kw a prodaval sem ho s najetejma 200tis majlema a neměl problemy ani automat ani motor

Uživatelský avatar
juraj_vranak
Pilot
Pilot
Příspěvky: 715
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Re: motor 2.8 V6

Příspěvek od juraj_vranak »

tak tak, ten mitus ohledne kilometrov, neviem aky blbec to vymyslel a kto sa tym riadi.. vzdy je to individual... videl som benziny s 600tis km a bol to motor 1,6 v octavke, a uplne v poho .. a to ze diesel vydrzi viac ? podla mna je jedno aky je ten motor, prvorada je udrzba toho motoru..

Uživatelský avatar
rockyteam
Řidič
Řidič
Příspěvky: 100
Registrován: 05.12.2009 13:57
Bydliště: Ostrava

Re: motor 2.8 V6

Příspěvek od rockyteam »

juraj_vranak píše:tak tak, ten mitus ohledne kilometrov, neviem aky blbec to vymyslel a kto sa tym riadi.. vzdy je to individual... videl som benziny s 600tis km a bol to motor 1,6 v octavke, a uplne v poho .. a to ze diesel vydrzi viac ? podla mna je jedno aky je ten motor, prvorada je udrzba toho motoru..
No byl jsem na dovolené v Řecku a jel jsem taxíkem, který měl najeto kolem 750 000km.
Chce to asi pravidelně měnit olej a rozvody. Nic mě jinak nenapadá. Možná to nechat pořádně zahřát a pak jezdit. Někdo tomu dává kouř hned po nastartování.
Passat Variant 1.9 66kw r.2000 (AHH)

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“