Návod pro ty kdo nejsou spokojeni s brzdami na B5ce
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- SupermanXXX
- Profík
- Příspěvky: 1160
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: střední čechy
Návod pro ty kdo nejsou spokojeni s brzdami na B5ce
Ahoj, dlouho jsem řešil proč moje B5 nebrzdí a pak sem se svezl v ostatních B5 kách a ejhle ty nebrzdili taky Všichni radili větší kotouče atd. ale já věděl že když šlápnu na brzdu oběma nohama tak auto zabrzdí tak že se čumák zakousne do asfaltu takže chybka asi nebude v průměru kotoučů. Pak mi někdo moudrý z fora poradil že jsou dva druhy posilovačů dvoj a jednokomorový viz brázek 1. Tak jsem se pustil s kamarádem do výměny. Protože se naskytlo pár drobných zádrhelů, tak jsme to dělali celý den
Postup:
1) vypustit kapalinu
2) povolit v motorovém prostoru dva šrouby na posilovači, vyjmout všechny hadičky, povolit propojovací hřídel na brzdovém pedálu.¨
3) vyjmout posilovač ven
4)Na novém posilovači zkrátit cca o 12mm hřídelku která je propojená s pedálem brzd a prodloužit závit na této hřídelce! jinak pedál bude moc vysoko a nepujde to doštelovat!
5) protože dvojkomorový posilovač je delší než jednokomorový nemůžete použít původní šrouby! já nové a delší neměl tak jsem musel dojet koupit ocelovou kulatinu sse závitem a navařením matky šroby vyrobit
6) pak jen namontujete nový posilovač a dole na pedále naštelujete výšku brzdového pedálu.
7) jestliže použijete novou hranatou vyrovnávací nádržku pro brzdovou kapalinu, zjistíte že nepasuje konektor pro kontrolu výšky kapaliny. stačí ale ten původní rozebrat a nasunout vnitřek přímo na magnetické čidlo na nádržce
vše připojit, dolít kapalinu a odvzdušnit a hhurá už to brzdí jako sviňa
kdyby se vám návod líbil dejte ho da FAQ
Postup:
1) vypustit kapalinu
2) povolit v motorovém prostoru dva šrouby na posilovači, vyjmout všechny hadičky, povolit propojovací hřídel na brzdovém pedálu.¨
3) vyjmout posilovač ven
4)Na novém posilovači zkrátit cca o 12mm hřídelku která je propojená s pedálem brzd a prodloužit závit na této hřídelce! jinak pedál bude moc vysoko a nepujde to doštelovat!
5) protože dvojkomorový posilovač je delší než jednokomorový nemůžete použít původní šrouby! já nové a delší neměl tak jsem musel dojet koupit ocelovou kulatinu sse závitem a navařením matky šroby vyrobit
6) pak jen namontujete nový posilovač a dole na pedále naštelujete výšku brzdového pedálu.
7) jestliže použijete novou hranatou vyrovnávací nádržku pro brzdovou kapalinu, zjistíte že nepasuje konektor pro kontrolu výšky kapaliny. stačí ale ten původní rozebrat a nasunout vnitřek přímo na magnetické čidlo na nádržce
vše připojit, dolít kapalinu a odvzdušnit a hhurá už to brzdí jako sviňa
kdyby se vám návod líbil dejte ho da FAQ
-
- Řidič
- Příspěvky: 51
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Dungarvan
Re: Návod pro ty kdo nejsou spokojeni s brzdami na B5ce
dobra prace z ceho mas tu dvoukomoru?
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10100
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Návod pro ty kdo nejsou spokojeni s brzdami na B5ce
Už nad tím též dlouho přemýšlím. Myslím, že bych to mohl sfouknout obdobně, protože mám úplně stejný ťamanský sandále jako ty.
Ten posilovač je ze supa? Nepůjde to použít i k montáži ESP? Má to čidlo tlaku?
Ten posilovač je ze supa? Nepůjde to použít i k montáži ESP? Má to čidlo tlaku?
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
- SupermanXXX
- Profík
- Příspěvky: 1160
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: střední čechy
Re: Návod pro ty kdo nejsou spokojeni s brzdami na B5ce
je to myslim z B5.5 1.8T čidlo to žádný nemá, ještě jsem zapomněl napsat že když si budete taky vyrábět ty šrouby tak se k nim musí ještě z nějaký trubičky nebo vysoustružením udělat podložky protože ten origo šroub má imbus hlavu. to ale uvidíte až budete mít posilovač v ruce. prostě je lepší k tomu sehnat i origo šrouby
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10100
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Návod pro ty kdo nejsou spokojeni s brzdami na B5ce
Už to vím. Mám objednáno z B5.5 96kw.
Na mně jsou ty brzdy taky dost "tvrdý". Měl jsem obavy, že se tam bude muset měnit víc, než jen tohle. Jdu do toho. S vrtanejma talířema, to už doufám bude to pravé ořechové.
Na mně jsou ty brzdy taky dost "tvrdý". Měl jsem obavy, že se tam bude muset měnit víc, než jen tohle. Jdu do toho. S vrtanejma talířema, to už doufám bude to pravé ořechové.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
- proche77
- VWagenista
- Příspěvky: 1402
- Registrován: 16.12.2008 18:13
- Bydliště: pozořice JICH MoraVWy
Re: Návod pro ty kdo nejsou spokojeni s brzdami na B5ce
na tohle sem čekal taky dlouho,moc dik jinak by to mělo pasnout z 96kw passat,superb,a samo i z benzina od 2001-
- SupermanXXX
- Profík
- Příspěvky: 1160
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: střední čechy
Re: Návod pro ty kdo nejsou spokojeni s brzdami na B5ce
ještě k tomu dát vrtaný 312mm kotouče to by bylo žužo takhle zabrzdim arkrát ze 160 km/h a jsou kotouče rozpálený do fialova, ještě že to jsou Zimmermany jiný si myslim by byly dávno zkroucený
-
- Pilot
- Příspěvky: 868
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: tam za humny
Re: Návod pro ty kdo nejsou spokojeni s brzdami na B5ce
dvoukomory meli passaty s ESP
- Sundee
- Závodník
- Příspěvky: 524
- Registrován: 03.03.2008 20:31
- Bydliště: Slovensko, Zilina, Ruzomberok
- Kontaktovat uživatele:
Re: Návod pro ty kdo nejsou spokojeni s brzdami na B5ce
Super.. asi pojdem do toho tiez
Jezdit nejrychleji neznamená nejstylověji - LOW CRUISIN'
- cendler
- VWagenista
- Příspěvky: 1400
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ve svém
- Kontaktovat uživatele:
Re: Návod pro ty kdo nejsou spokojeni s brzdami na B5ce
Mě se teda zdá, že mi to brzdí dobře, hmm nevím, ale zase mám jiné brzdy než používáte vy
http://www.pjshop.cz" onclick="window.open(this.href);return false; - Prodej autohifi a tuningu všech možných i nemožných věcí
Akce na podvozky Koni -20%, novinky u Koni podvozek STR.T. - opravdu pěkný cen, na stránkách srovnávací tabulka
Akce na podvozky Koni -20%, novinky u Koni podvozek STR.T. - opravdu pěkný cen, na stránkách srovnávací tabulka
- ameron
- VWagenista
- Příspěvky: 1402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Návod pro ty kdo nejsou spokojeni s brzdami na B5ce
Hmm, chlapi a v com to akoze zle brzdi? Ja mam pocit, ze mi to brzdi normalne...? Nemal som sa pytat, ked si teraz vsimnem, ze to moze brzdit lepsie budem to tiez chciet menit
- Currahee
- VWexpert
- Příspěvky: 3692
- Registrován: 25.09.2007 10:11
- Bydliště: StoVWěžatá Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Návod pro ty kdo nejsou spokojeni s brzdami na B5ce
Teda todleto jsem zatím neštudýroval, ale podle toho, co tu čtu, bych to tam asi už měl mít. Nebo ne? Musim na to mrknout
Passat kombi B7 2.0TDI CFGB 157kW by Motorpower DSG 4motion r.2013
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10100
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Návod pro ty kdo nejsou spokojeni s brzdami na B5ce
Myslím, že dvoukomora se dávala někdy od 2000. A není třeba vyvýjet takovou sílu na pedál jako na jednokomoru. Mě to hlavně sere, když přesednu z manželčiny P206, tak skoro vždy skončím téměř na bráně, protože to je jako šlapat na pytel brambor.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
- Currahee
- VWexpert
- Příspěvky: 3692
- Registrován: 25.09.2007 10:11
- Bydliště: StoVWěžatá Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Návod pro ty kdo nejsou spokojeni s brzdami na B5ce
No tak to znám, protože máma má taky P206 a jak je to malý a lehký, tak jsou brzdy jedovatější, než mám v pašanovi
Passat kombi B7 2.0TDI CFGB 157kW by Motorpower DSG 4motion r.2013
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!
- tycon87
- VWagenista
- Příspěvky: 1337
- Registrován: 05.04.2008 18:25
- Bydliště: Světlá nad Sázavou, okr.Havlíčkův Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Návod pro ty kdo nejsou spokojeni s brzdami na B5ce
Hoši mám dojem, že mám taky dvoukomoru. Mám TDI PD 85kw konec roku 99, model 2000. Mám tam taky dva talíře.
Veškeré použité náhradní díly na vozy VW,Škoda,Seat, Audi!
Můj bývalý vůz: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=126&t=123228" onclick="window.open(this.href);return false;
Bylo moje:http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=126&t=207158
Můj bývalý vůz: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=126&t=123228" onclick="window.open(this.href);return false;
Bylo moje:http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=126&t=207158