KOUPĚ SHARANA: nafta nebo LPG, zkušenosti, spotřeba
-
- Řidič
- Příspěvky: 97
- Registrován: 30.12.2009 12:33
SAG II - 2,8 V6 204PS
zdravím, chci koupit některý z trojice SAG II s motorem 2,8 V6, tady na fóru jsem nenašel nic konkrétního o spolehlivosti tohoto motoru nebo o jeho choulostivých a bolavých místech. Jestli tu někdo s tímto motorem je, rozdělte se o zkušenosti. Díky
- luk.ino
- Jezdec
- Příspěvky: 261
- Registrován: 21.06.2009 21:10
- Bydliště: Malá Skála
Re: SAG II - 2,8 V6 204PS
nic proti , ale proc chces tenhle motor?
- abeljozef
- Moderátor
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trnava
Re: SAG II - 2,8 V6 204PS
Ahoj, skus si prebehnut tuto temu pripadne si pozri toto:Tom74 píše:zdravím, chci koupit některý z trojice SAG II s motorem 2,8 V6, tady na fóru jsem nenašel nic konkrétního o spolehlivosti tohoto motoru nebo o jeho choulostivých a bolavých místech. Jestli tu někdo s tímto motorem je, rozdělte se o zkušenosti. Díky
KOUPĚ: poraďte při výběru auta, Sharan, Alhambra či Galaxy?: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?t=27118" onclick="window.open(this.href);return false;
KOUPĚ SHARANA: 2.8 V6, 4x4, ano či ne? pro a proti: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=50&t=52734" onclick="window.open(this.href);return false;
KOUPĚ SHARANA: info, jak vybírat, na co dát pozor: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?t=6205" onclick="window.open(this.href);return false;
KOUPĚ SHARANA: info, jak vybírat při koupi, poraďte: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?t=24620" onclick="window.open(this.href);return false;
KOUPĚ SHARANA: jaký vybrat motor? 66, 81, 85 KW: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?t=11574" onclick="window.open(this.href);return false;
KOUPĚ SHARANA: jak vybírat, čím se řídit?: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?t=21894" onclick="window.open(this.href);return false;
KOUPĚ SHARANA: jak vybírat, na co dat pozor pri Sharanovi: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?t=17180" onclick="window.open(this.href);return false;
KOUPĚ SHARANA, KILOMETRY: skutečný stav kilometrů, přetáčení: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?t=26370" onclick="window.open(this.href);return false;
KOUPĚ SHARANA: klimatronik nebo manuál?: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?t=26447" onclick="window.open(this.href);return false;
KOUPĚ SHARANA: nafta nebo LPG, zkušenosti, spotřeba: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=5 ... 31&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Řidič
- Příspěvky: 97
- Registrován: 30.12.2009 12:33
Re: SAG II - 2,8 V6 204PS
2,8 chci kvůli výkonu, výbavě a i kvůli nízké pořizovací ceně vs. málo najetých km než u TDIluk.ino píše:nic proti , ale proc chces tenhle motor?
při dodatečné montáži LPG nainvestuju pořád míň než TDI a náklady na KM jsou míň než TDI, a je rozdíl 204 PS a 116 PS
..... a když jsem se po týdnu mrazů kolem -15C ptal na zimní naftu, tak na mě čučeli jak na blba....
- stw
- Řidič
- Příspěvky: 102
- Registrován: 23.04.2009 13:10
- Bydliště: SR
Re: KOUPĚ AUTA: VELKÝ RÁDCE jak nakupovat ojeté vozy SAG
Správne, keby som mal možnost vyberat podľa motora tak určo tak jak ideš na to ty. Správna cesta.Good luck.
Stevwe TDI PD
- luk.ino
- Jezdec
- Příspěvky: 261
- Registrován: 21.06.2009 21:10
- Bydliště: Malá Skála
Re: SAG II - 2,8 V6 204PS
a jake budou naklady na jeden Km, kdyz to bude v plynu?Tom74 píše:2,8 chci kvůli výkonu, výbavě a i kvůli nízké pořizovací ceně vs. málo najetých km než u TDIluk.ino píše:nic proti , ale proc chces tenhle motor?
při dodatečné montáži LPG nainvestuju pořád míň než TDI a náklady na KM jsou míň než TDI, a je rozdíl 204 PS a 116 PS
..... a když jsem se po týdnu mrazů kolem -15C ptal na zimní naftu, tak na mě čučeli jak na blba....
- stw
- Řidič
- Příspěvky: 102
- Registrován: 23.04.2009 13:10
- Bydliště: SR
Re: KOUPĚ AUTA: VELKÝ RÁDCE jak nakupovat ojeté vozy SAG
Asi 50%-60% z ceny kilometru na benzín... Moje skúsenosti s lpg sú len tie naj,len je treba aby ten systém bol 100% zoštelovaný...
Stevwe TDI PD
- vilik
- VWsenior
- Příspěvky: 2021
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Rakovnicko
Re: KOUPĚ AUTA: VELKÝ RÁDCE jak nakupovat ojeté vozy SAG
Nevím, nechci ti brát iluze, ale to číslo mě připadá dost nadsazené (stw). Ber v úvahu, že LPG má nižší účinnost a pokud vím (když tak mě někdo opravte), tak na výkonu to dělá -15 až 20 %. A vazba mezi výkonem a spotřebou nebube lineární, zvláště u benzínu. Myslím tím využívání výkonu. Pokud ho necháš v benzínu, budeš moci využívat celý výkon a nebudeš mít nutkání dávat cihlu na pedál. Kdežto u sníženého výkonu (LPG) tam cihlu budeš mít častěji. Zvláště u skoro dvoutunového hovada. Osobně považuji za slušný úlet pořizovat si auto mimo jiné kvůli výkonu a pak ho degradovat LPGčkem. Ale je to můj názor, nic ti nevnucuji. Osobně bych to neudělal.
VW Sharan II 1.9 TDI PD 85 kW Family červený
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý
- stw
- Řidič
- Příspěvky: 102
- Registrován: 23.04.2009 13:10
- Bydliště: SR
Re: KOUPĚ AUTA: VELKÝ RÁDCE jak nakupovat ojeté vozy SAG
Druhé auto(Forman) mám v LPG už niekoľko rokov, a je to zhruba tak ako som napísal... Je možnosť že s SAG to bude trochu iné, ale veľké rozdiely by som tam nevidel. Zo skúsenosti viem že spotreba je asi o 1-1,5L/100Km vyššia ale cena LPG je o viac ako 50% nižšia! S jazdnými vlastnosťami LPG som spokojný a rozdiel od benzínu nepoznám. S čím som nadmieru spokojný sú výfukové plyny/splodiny čo sa nedá s bezínom zrovnávať. (nič horšie jak ked ide pred tebou stara škodovka...)Ešte pripomeniem že to je karburátor... Keby som si znovu vyberal auto po motorickej stránke idem do výkonnejšieho benzínu s prerábkou na LPG a výkonovo budem na tom lepšie ako diesel s rovnakou spotrebou...
Stevwe TDI PD
- abeljozef
- Moderátor
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trnava
Re: KOUPĚ AUTA: VELKÝ RÁDCE jak nakupovat ojeté vozy SAG
Mne na LPG vadi len jedna vec, bud mala nadrz namiesto rezervy a s tym spojene caste tankovanie (co by ma zabijalo) ale nikde nezavadia a neznizuje priestor a uzitkove vlastnosti (pri SAG by bola priamo pod podlahou takze este aj riesit problem s krytim) alebo vacsia v zadu v kufri ale uzitkove vlastnosti idu do haja. Preto by som osobne do SAG a LPG tiez nechcel.
Co sa tyka jazdnych vlastnosti tak s tym nie je ziadny problem. Len zastavba je zlozitejsia ako pri karburatorovom aute kde ide o velmi jednoduchy system.
Co sa tyka jazdnych vlastnosti tak s tym nie je ziadny problem. Len zastavba je zlozitejsia ako pri karburatorovom aute kde ide o velmi jednoduchy system.
- stw
- Řidič
- Příspěvky: 102
- Registrován: 23.04.2009 13:10
- Bydliště: SR
Re: KOUPĚ AUTA: VELKÝ RÁDCE jak nakupovat ojeté vozy SAG
No ja mam nádrž na LPG miesto rezervy a vojde mi tam necelych 40L čo som nikdy aj pri benzine nečerpal viac.A sieť čerpacích staníc na LPG je myslím dostačujúca.Do SAG by sa mohla dať nádrž aj vačšia miesto rezervy...
Stevwe TDI PD
- abeljozef
- Moderátor
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trnava
Re: KOUPĚ AUTA: VELKÝ RÁDCE jak nakupovat ojeté vozy SAG
Vies ale ja som lemra leniva a spravit takmer 1000 km na nadrz bez tankovania sa mi strasne paci
- vilik
- VWsenior
- Příspěvky: 2021
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Rakovnicko
Re: KOUPĚ AUTA: VELKÝ RÁDCE jak nakupovat ojeté vozy SAG
Místo rezervy jo. Rezerva je v drátěném košíku pod podlahou (venku). Kam ale potom s rezervou? Nevím, jestli by se tu našel odvážlivec, co by místo rezervy vozil nějaký sprej (umožňuje vyhláška). Po zkušenostech několika klubáků je zkrátka rezerva jistota. A jsme u toho, co popisoval Jozef. Velkou devizou tohodle auta je kompaktnost a variabilita prostoru. Zkrátka vyndáš sedačky a máš náklaďák s rovnou podlahou. Co dál? Riskovat jet bez rezervy, aby tě nepřekážela? Na pá kilometrů klidně, ale nějakou dlouhou štreku ani náhodou. Nevím. Tohle by mohla být podobná debata jako věčný souboj mezi ropáky a benziňáky, co je lepší. Jsou určitě nějaká pozitiva a také negativa. Ale když si já osobně obě veličiny položím na misky vah, tak negativa převládají. Ale jsme lidi, co mají různé zájmy, názory a priority. Někdo třeba nemůže pochopit, jak můžeme jezdit na naftu .
VW Sharan II 1.9 TDI PD 85 kW Family červený
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý
- stw
- Řidič
- Příspěvky: 102
- Registrován: 23.04.2009 13:10
- Bydliště: SR
Re: KOUPĚ AUTA: VELKÝ RÁDCE jak nakupovat ojeté vozy SAG
LPG,benzin,nafta furt to je SAG
je jedno co kupi, neprehlupi.
je jedno co kupi, neprehlupi.
Stevwe TDI PD
- jenda
- Profík
- Příspěvky: 943
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: u Č. Budějovic
Re: KOUPĚ AUTA: VELKÝ RÁDCE jak nakupovat ojeté vozy SAG
Tak já se hlásím, v loňském roce jsem bez rezervy najezdil cca 20 000 km, máš ale pravdu v tom že na delší vzdálenosti (když si vzpomenu) si beru rezervu do kufru. Jinak samozřejmě mám dohodu se svým dvorním automechanikem že v případě defektu rezervu přiveze.vilik píše:Místo rezervy jo. Rezerva je v drátěném košíku pod podlahou (venku). Kam ale potom s rezervou? Nevím, jestli by se tu našel odvážlivec, co by místo rezervy vozil nějaký sprej (umožňuje vyhláška). ... ...Po zkušenostech několika klubáků je zkrátka rezerva jistota. .
Tu rezervu nevozím v Lupu , protože to rezervu už z výroby nemá a v prostoru rezervy má uloženou baterku.
Jinak situaci celkem chápu, já osobně bych dneska také kupoval Sharana s V6. akorát bych do něho ten plyn nedával, ale nepovažuji to za špatné řešení, vzhledem k rezervě výkonu, nějaký úbytek výkonu vlivem plynu není významný .