Závada motoru - prosím o radu.
Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6
- AliBubu
- Řidič
- Příspěvky: 136
- Registrován: 23.08.2008 18:21
- Bydliště: Kladno
Závada motoru - prosím o radu.
Zdravim všechny ve spolek.
Dost často se mě stane, že moje auto (passat 3bg) spadne do nouzového režimu.
Dost často znamená i 5krát denně. ale pouze při cestách po dálnici, většinou při rozjíždění se.
Mohl by mě někdo poradit co opravit nebo vyměnit. V sevisu už něco měnily ale nevim přesně co. Nějaké ventily či co....
Dík za pomoc
Dost často se mě stane, že moje auto (passat 3bg) spadne do nouzového režimu.
Dost často znamená i 5krát denně. ale pouze při cestách po dálnici, většinou při rozjíždění se.
Mohl by mě někdo poradit co opravit nebo vyměnit. V sevisu už něco měnily ale nevim přesně co. Nějaké ventily či co....
Dík za pomoc
- Přílohy
-
- Log-ALIBUBU-217770km.txt
- (3.93 KiB) Staženo 157 x
- sabikeuk
- Řidič
- Příspěvky: 112
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Závada motoru - prosím o radu.
Tak podla hodnot z Vagu to vyzera ze mas ovela vyssi tlak 2590.8 mbar ako pozadovany 2386.8 mbar a preto to pada do nudzoveho stavu.AliBubu píše:Zdravim všechny ve spolek.
Dost často se mě stane, že moje auto (passat 3bg) spadne do nouzového režimu.
Dost často znamená i 5krát denně. ale pouze při cestách po dálnici, většinou při rozjíždění se.
Mohl by mě někdo poradit co opravit nebo vyměnit. V sevisu už něco měnily ale nevim přesně co. Nějaké ventily či co....
Dík za pomoc
Podla chyby to je sposobene prerusenymi/odpojenymi tlakovymi hadicami (skontroluj vsetky hadice!!!) , alebo ventilom N75.
Sprav nove logy cez VAG COM, skupinu 003(vaha vdzuchu), 115 (tlak turba) a 118 (n75) a nahod hodnoty.
- AliBubu
- Řidič
- Příspěvky: 136
- Registrován: 23.08.2008 18:21
- Bydliště: Kladno
Re: Závada motoru - prosím o radu.
Já ten soft mám teprva od včera a neumím s tím. Skupinu 003 jsem našel a ty další dvě ( 115 a 118) ukázali jen prázdná okénka. Tak jsem nalogoval nějaké tlaky ( 010 a 011).
Vše bylo na stojícím autě na volnoběh.
Zítra jede na delší cestu a budu dělat LOG za jízdy, snad se něco projeví.
A mluvil jsem se srvismannem a ten říkal že měnil EKOventil a ventil tlaku (podtlaku) turba.
Jeden je za vrtulí od chladiče, druhej nad motorem na stěně motoru.
Vše bylo na stojícím autě na volnoběh.
Zítra jede na delší cestu a budu dělat LOG za jízdy, snad se něco projeví.
A mluvil jsem se srvismannem a ten říkal že měnil EKOventil a ventil tlaku (podtlaku) turba.
Jeden je za vrtulí od chladiče, druhej nad motorem na stěně motoru.
- Přílohy
-
- Log-Log.txt
- (2.15 KiB) Staženo 71 x
- sabikeuk
- Řidič
- Příspěvky: 112
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Závada motoru - prosím o radu.
Som si myslel ze mas benzin (neviem preco ), tie skupiny 010 a 011 su spravne, len to musis merat za jazdi na 3. stupni od 2.000 do 4.500 ot/min.AliBubu píše:Já ten soft mám teprva od včera a neumím s tím. Skupinu 003 jsem našel a ty další dvě ( 115 a 118) ukázali jen prázdná okénka. Tak jsem nalogoval nějaké tlaky ( 010 a 011).
Vše bylo na stojícím autě na volnoběh.
Zítra jede na delší cestu a budu dělat LOG za jízdy, snad se něco projeví.
A mluvil jsem se srvismannem a ten říkal že měnil EKOventil a ventil tlaku (podtlaku) turba.
Jeden je za vrtulí od chladiče, druhej nad motorem na stěně motoru.
Daj skontrolovat vsetky hadice, hlavne podtlakove......
PS: Ak hovoris anglicky tak si pozri tento link - navod ako vyriesit tvoj problem: http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=179589" onclick="window.open(this.href);return false;
- Smajda
- Závodník
- Příspěvky: 684
- Registrován: 13.06.2009 21:58
- Bydliště: Protivanov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Závada motoru - prosím o radu.
přesně tak, dej tam kanály 3,10,11 a jeď, na 3stupeň tak v 1500otáčkách +- zapni logování a dej plyn napodlahu a nech to do 4000otáček +- a pak ten log dej sem
|Diagnostika vozů do rv. 2004 | Drobné elektromontáže a montážní práce |
- AliBubu
- Řidič
- Příspěvky: 136
- Registrován: 23.08.2008 18:21
- Bydliště: Kladno
Re: Závada motoru - prosím o radu.
Zdravim
dnes jsem trochu jezdil a logoval. Soubory jsou v příloze.
Vaše požadavky 1500 až 4000ot na 3 zkusim zejtra.
Apropo co je ta druhá závada motoru? 19527 - odkalovaci filtr: prazdny
Někde tady na foru jsem četl, že bych měl "někam něco dolít".
Ale kam a co ? ? ? ? ?
dnes jsem trochu jezdil a logoval. Soubory jsou v příloze.
Vaše požadavky 1500 až 4000ot na 3 zkusim zejtra.
Apropo co je ta druhá závada motoru? 19527 - odkalovaci filtr: prazdny
Někde tady na foru jsem četl, že bych měl "někam něco dolít".
Ale kam a co ? ? ? ? ?
- Přílohy
-
- plzen2.txt
- (1.37 KiB) Staženo 91 x
-
- LOG-plzen-003-010-011.rar
- (5.7 KiB) Staženo 68 x
-
- Profík
- Příspěvky: 988
- Registrován: 11.10.2008 21:52
- Bydliště: Žilina
Re: Závada motoru - prosím o radu.
19527 - Nadrz pre aditivum regeneracie casticoveho FAP/DPF filtra prazdna.
Pri Passate 3BG 2,0 TDI ma nadrzka objem 4,5l. Napln obycajne vydrzi cca 100 tis.km.
Pri Passate 3BG 2,0 TDI ma nadrzka objem 4,5l. Napln obycajne vydrzi cca 100 tis.km.
- sabikeuk
- Řidič
- Příspěvky: 112
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Závada motoru - prosím o radu.
[quote="AliBubu"]Zdravim
dnes jsem trochu jezdil a logoval. Soubory jsou v příloze.
Vaše požadavky 1500 až 4000ot na 3 zkusim zejtra.
Podla tychto hodnot vyzera ze n75 vobec nefunguje ako ma, ty tam mas hodnoty 5% a mas mat 45-90%, tlaci to strasne vela 2600mbar oproti pozadovanemu tlaku 2300mbar preto to pada do nudzaku, ten N75 to nereguluje. Skus ho vymenit alebo zozen od niekoho na skusku.
Skupina C: '011
Otáèky Tlak Tlak Pracovní cyklus
ÈAS
27.81 2016 2152.2 2080.8 58.8
28.33 2121 2386.8 2335.8 49.7
28.84 2310 2397 2601 17.8
29.36 2583 2397 2570.4 32
29.87 2520 2397 2325.6 36.3
30.39 2625 2397 2376.6 31.2
30.9 2793 2397 2580.6 20.5
31.42 2919 2386.8 2601 15.4
31.94 3024 2386.8 2601 11.4
32.45 3150 2386.8 2601 7.9
32.97 3276 2386.8 2601 5.5
33.48 3381 2376.6 2601 4.7
34 3486 2376.6 2601 4.7
34.52 3570 2376.6 2601 4.7
35.03 3675 2366.4 2601 5.1
35.55 3780 2356.2 2601 5.1
36.06 3885 2356.2 2601 4.7
36.57 3990 2346 2601 5.1
37.05 4074 2315.4 2560.2 5.1
37.56 4158 2274.6 2529.6 4.7
38.08 4263 2233.8 2499 5.5
38.59 4326 2162.4 2488.8 4.7
39.11 4389 2101.2 2468.4 4.7
dnes jsem trochu jezdil a logoval. Soubory jsou v příloze.
Vaše požadavky 1500 až 4000ot na 3 zkusim zejtra.
Podla tychto hodnot vyzera ze n75 vobec nefunguje ako ma, ty tam mas hodnoty 5% a mas mat 45-90%, tlaci to strasne vela 2600mbar oproti pozadovanemu tlaku 2300mbar preto to pada do nudzaku, ten N75 to nereguluje. Skus ho vymenit alebo zozen od niekoho na skusku.
Skupina C: '011
Otáèky Tlak Tlak Pracovní cyklus
ÈAS
27.81 2016 2152.2 2080.8 58.8
28.33 2121 2386.8 2335.8 49.7
28.84 2310 2397 2601 17.8
29.36 2583 2397 2570.4 32
29.87 2520 2397 2325.6 36.3
30.39 2625 2397 2376.6 31.2
30.9 2793 2397 2580.6 20.5
31.42 2919 2386.8 2601 15.4
31.94 3024 2386.8 2601 11.4
32.45 3150 2386.8 2601 7.9
32.97 3276 2386.8 2601 5.5
33.48 3381 2376.6 2601 4.7
34 3486 2376.6 2601 4.7
34.52 3570 2376.6 2601 4.7
35.03 3675 2366.4 2601 5.1
35.55 3780 2356.2 2601 5.1
36.06 3885 2356.2 2601 4.7
36.57 3990 2346 2601 5.1
37.05 4074 2315.4 2560.2 5.1
37.56 4158 2274.6 2529.6 4.7
38.08 4263 2233.8 2499 5.5
38.59 4326 2162.4 2488.8 4.7
39.11 4389 2101.2 2468.4 4.7
- AliBubu
- Řidič
- Příspěvky: 136
- Registrován: 23.08.2008 18:21
- Bydliště: Kladno
Re: Závada motoru - prosím o radu.
Zdravimsabikeuk píše:AliBubu píše:Zdravim
dnes jsem trochu jezdil a logoval. Soubory jsou v příloze.
Vaše požadavky 1500 až 4000ot na 3 zkusim zejtra.
Podla tychto hodnot vyzera ze n75 vobec nefunguje ako ma, ty tam mas hodnoty 5% a mas mat 45-90%, tlaci to strasne vela 2600mbar oproti pozadovanemu tlaku 2300mbar preto to pada do nudzaku, ten N75 to nereguluje. Skus ho vymenit alebo zozen od niekoho na skusku.
Skupina C: '011
Otáèky Tlak Tlak Pracovní cyklus
ÈAS
27.81 2016 2152.2 2080.8 58.8
28.33 2121 2386.8 2335.8 49.7
28.84 2310 2397 2601 17.8
29.36 2583 2397 2570.4 32
29.87 2520 2397 2325.6 36.3
30.39 2625 2397 2376.6 31.2
30.9 2793 2397 2580.6 20.5
31.42 2919 2386.8 2601 15.4
31.94 3024 2386.8 2601 11.4
32.45 3150 2386.8 2601 7.9
32.97 3276 2386.8 2601 5.5
33.48 3381 2376.6 2601 4.7
34 3486 2376.6 2601 4.7
34.52 3570 2376.6 2601 4.7
35.03 3675 2366.4 2601 5.1
35.55 3780 2356.2 2601 5.1
36.06 3885 2356.2 2601 4.7
36.57 3990 2346 2601 5.1
37.05 4074 2315.4 2560.2 5.1
37.56 4158 2274.6 2529.6 4.7
38.08 4263 2233.8 2499 5.5
38.59 4326 2162.4 2488.8 4.7
39.11 4389 2101.2 2468.4 4.7
konečně jsem se k tomu dostal a udělal LOG na 3. rychlostní stupeň otáčky 1500 až 4000.
Snad z toho něco vyčtete.
Ještě upřesnění, předcházející logování s označením Plzeň je LOG provedený při nájezdu na dálnici a sprojevenou chybou, kdy motor spadl do nouzáku. Byl to klasický rozjezd 1-2-3-4 a pak nouzák.
Dík za pomoc Ali
- Přílohy
-
- Logs.zip
- (3.16 KiB) Staženo 64 x
- sabikeuk
- Řidič
- Příspěvky: 112
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Závada motoru - prosím o radu.
Vymen ten N75 ventil, podla logov vebec nefunguje ako by malAliBubu píše:Zdravimsabikeuk píše:
konečně jsem se k tomu dostal a udělal LOG na 3. rychlostní stupeň otáčky 1500 až 4000.
Snad z toho něco vyčtete.
Ještě upřesnění, předcházející logování s označením Plzeň je LOG provedený při nájezdu na dálnici a sprojevenou chybou, kdy motor spadl do nouzáku. Byl to klasický rozjezd 1-2-3-4 a pak nouzák.
Dík za pomoc Ali
- AliBubu
- Řidič
- Příspěvky: 136
- Registrován: 23.08.2008 18:21
- Bydliště: Kladno
Re: Závada motoru - prosím o radu.
Mechanik mě tvrdí že jsme ho v červenci 2009 měnily.sabikeuk píše:Vymen ten N75 ventil, podla logov vebec nefunguje ako by malAliBubu píše: Zdravim
konečně jsem se k tomu dostal a udělal LOG na 3. rychlostní stupeň otáčky 1500 až 4000.
Snad z toho něco vyčtete.
Ještě upřesnění, předcházející logování s označením Plzeň je LOG provedený při nájezdu na dálnici a sprojevenou chybou, kdy motor spadl do nouzáku. Byl to klasický rozjezd 1-2-3-4 a pak nouzák.
Dík za pomoc Ali
Jde nějak odzkoušet? Mam VAG 908 a HEX-CAN kabel.
Eventuelně nemohl bys mě poradit kde ho najdu a jak vypadá. Motor je BGW.
Zkusil bych zkontrolovat kábliky jak tady taky někdo doporučuje.
- Smajda
- Závodník
- Příspěvky: 684
- Registrován: 13.06.2009 21:58
- Bydliště: Protivanov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Závada motoru - prosím o radu.
když koukneš do motorovýho prostoru tak někde před tebou pod stěračema taková krabička s 2ma nebo 3ma vývodama...nebo když pudeš od té pixle u turba po té malé hadičce tak se k němu dostaneš
edit: jinak ještě jednou se ptám, jelikož se mi to nechce pročítat celý. Všechny hadice zkontrolovals pořádně? aby tam nebyla nikde díra. Jinak ještě zkus vzít tu hadičku od té pixle k té N75, zkus nasát a zacpat jazykem jestli drží podtlak. a ještě by to chtělo zkusit regulaci, jestli se vtáhne celá. Nějak moc se mě totiž nezdá
edit: jinak ještě jednou se ptám, jelikož se mi to nechce pročítat celý. Všechny hadice zkontrolovals pořádně? aby tam nebyla nikde díra. Jinak ještě zkus vzít tu hadičku od té pixle k té N75, zkus nasát a zacpat jazykem jestli drží podtlak. a ještě by to chtělo zkusit regulaci, jestli se vtáhne celá. Nějak moc se mě totiž nezdá
|Diagnostika vozů do rv. 2004 | Drobné elektromontáže a montážní práce |
- sabikeuk
- Řidič
- Příspěvky: 112
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Závada motoru - prosím o radu.
Mechanik mě tvrdí že jsme ho v červenci 2009 měnily.
Jde nějak odzkoušet? Mam VAG 908 a HEX-CAN kabel.
Eventuelně nemohl bys mě poradit kde ho najdu a jak vypadá. Motor je BGW.
Zkusil bych zkontrolovat kábliky jak tady taky někdo doporučuje.[/quote]
Aj novy moze byt uz zly, sprav vystupny test - output test cez VAG.
Nastartuj auto, nechaj ho bezat 10 sekund, vypni motor, zapni zapalovanie (nestartuj motor!), teraz cez vag com sprav vystupny test - je to cislo 03 - jeden z tych testov je test N75, mal by si pocut klickanie toho ventilu po dobu cca 1 minuty - a tym padom ho aj najdes pod kapotou .
Pozri foto:
Ako vravel Smajda skontroloval si vsetky hadice? tlakove/podtlakove? hadicka c n75 co ide do plechovky na turbe?
Jde nějak odzkoušet? Mam VAG 908 a HEX-CAN kabel.
Eventuelně nemohl bys mě poradit kde ho najdu a jak vypadá. Motor je BGW.
Zkusil bych zkontrolovat kábliky jak tady taky někdo doporučuje.[/quote]
Aj novy moze byt uz zly, sprav vystupny test - output test cez VAG.
Nastartuj auto, nechaj ho bezat 10 sekund, vypni motor, zapni zapalovanie (nestartuj motor!), teraz cez vag com sprav vystupny test - je to cislo 03 - jeden z tych testov je test N75, mal by si pocut klickanie toho ventilu po dobu cca 1 minuty - a tym padom ho aj najdes pod kapotou .
Pozri foto:
Ako vravel Smajda skontroloval si vsetky hadice? tlakove/podtlakove? hadicka c n75 co ide do plechovky na turbe?
- sabikeuk
- Řidič
- Příspěvky: 112
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Závada motoru - prosím o radu.
Takze ste raz...oni vymenili N75 a nic sa nezmenilo?AliBubu píše:Zdravim všechny ve spolek.
Dost často se mě stane, že moje auto (passat 3bg) spadne do nouzového režimu.
Dost často znamená i 5krát denně. ale pouze při cestách po dálnici, většinou při rozjíždění se.
Mohl by mě někdo poradit co opravit nebo vyměnit. V sevisu už něco měnily ale nevim přesně co. Nějaké ventily či co....
Dík za pomoc
- AliBubu
- Řidič
- Příspěvky: 136
- Registrován: 23.08.2008 18:21
- Bydliště: Kladno
Re: Závada motoru - prosím o radu.
Hadice kontroloval mechanik. Až se oteplí tak to prohlédnu ještě jednou.sabikeuk píše:Aj novy moze byt uz zly, sprav vystupny test - output test cez VAG.
Nastartuj auto, nechaj ho bezat 10 sekund, vypni motor, zapni zapalovanie (nestartuj motor!), teraz cez vag com sprav vystupny test - je to cislo 03 - jeden z tych testov je test N75, mal by si pocut klickanie toho ventilu po dobu cca 1 minuty - a tym padom ho aj najdes pod kapotou .
Ako vravel Smajda skontroloval si vsetky hadice? tlakove/podtlakove? hadicka c n75 co ide do plechovky na turbe?
Z baňky na turbu mě vede asi 20cm dlouhá hadička a ta končí na ventilu kterej je na bloku motoru (za elektrickou vrtulí od chladiče). Podle obrázku co jsem našel na netu je to N75.
Vedou k tomu tři hadičky a kabel. Test provedu zítra.