kompresor V6
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- boost
- Člen klubu
- Příspěvky: 387
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BECHYNĚ
- Kontaktovat uživatele:
kompresor V6
Ahoj, chtěl sem se zeptat na názor lidí kteří vlastní motor V6 30V 2.8. Existuje kompresor kterej se montuje místo proměnlivého sání nahoru na motor a pohání ho 6-ti drážkovej řemen. A s tímhle kompresorem, jinejma vstřikama a upravenou řj je odměřenejch 295 koní a 380n.m. pořizovací cena je cca. 70000kč. Uvažoval by ste někdo o takový úpravě? Předem děkuji za odpovědi.
Stavební firma, stavebniny http://www.snn.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- chucky
- Řidič
- Příspěvky: 89
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: kompresor V6
Osobně asi ne, to auto na to nemá celkově (passat, superb) podvozek (k cemu ti je auto rychlé v přímce když v zatáčce jedeš do příkopy), brzdy, spojka, zivotnost mechanickych casti po tak zasadni uprave... atd atd..... neni to jen o tom kitu. musel by jsi to cele prekopat od zakladu. a stejne by to i potom zralo penize jak..... o prodejnosti nemluvě.
lepší je asi koupit jiné auto.
lepší je asi koupit jiné auto.
STEINBERGER CHIPTUNING - http://www.steinberger.cz - měření výkonu na brzdě, diagnostika, profesionální chiptuning a softwarové optimalizace.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 17
- Registrován: 11.12.2009 08:15
Re: kompresor V6
přemýšlím o tom, i když vím, že to je v podstatě blbost. Mám takový plán, do dvou let si koupím auto nové, něco na denní ježdění, rád bych premiovou značku, ale uvidíme. No a pašíka V6 si nechám jako druhý auto, dám mu lepší brzdy, podvozek, přečalouním interiér apod, a dost možná ještě tenhle kit co stojí ted asi 3k dolarů. Každopádně na denní ježdění bych si to nikdy nekoupil... těch cca 200 koní co má ted, stačí.
- boost
- Člen klubu
- Příspěvky: 387
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BECHYNĚ
- Kontaktovat uživatele:
Re: kompresor V6
životnost je jasná, ta se takovou úpravou zkracuje, i když si myslim že u motoru ne tak moc a záleží už jenom na zacházení a údržbě. Spojka je jasná, ta to asi nesnese man. a aut. nevim jestli vydrží (ale myslim že jo). Jinak brzdy má třeba W8 větší než V6? A W8 má skoro 300 koní. A sportovních podvozků jezdí u nás tolik že bych řekl že majitel V6 s kompresorem si už na něj našetří. jinak bych z těhle A6, passatu a superbu takový outsidery na 300koní nedělal.
Stavební firma, stavebniny http://www.snn.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- fery.bee
- Jezdec
- Příspěvky: 401
- Registrován: 07.09.2008 13:42
- Bydliště: Zlínsko
Re: kompresor V6
A nebude lepší koupit rovnou Audi S6? Výkon má 340 koní a všechno už má na ten výkon stavěné, brzdy, spojka. podvozek atd...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 17
- Registrován: 11.12.2009 08:15
Re: kompresor V6
S6 ano, ale tu novou s V10 ta má 434 koní.
zde jedna ideální:) http://www.tipcar.cz/audi/audi-s6-5.2-f ... 60161.html" onclick="window.open(this.href);return false;
zde jedna ideální:) http://www.tipcar.cz/audi/audi-s6-5.2-f ... 60161.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- fery.bee
- Jezdec
- Příspěvky: 401
- Registrován: 07.09.2008 13:42
- Bydliště: Zlínsko
Re: kompresor V6
Jj ale to už jsme cenově trochu jinde.