Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
peppa
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1671
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mělník

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Příspěvek od peppa »

vtuni píše:no spíš bych to formuloval jinak..že s motorem s el . klapkou to víc lidí umí....

přesně tak:) ale s mech klap. už to umí i volesko nám dostal z AGU 266ps a 320nm :mrgreen:

Uživatelský avatar
VWMysak
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8701
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberecký Kraj

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Příspěvek od VWMysak »

Slyšel jsem o tom a jak málo stačí, že. 8)
VW PERFORMANCE

MM DETAIL - Údržba automobilů REFERENCE

deckard
Pilot
Pilot
Příspěvky: 735
Registrován: 02.11.2007 13:02

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Příspěvek od deckard »

...asi se opakuju,psal jsem to už někde jinde a někdy jindy,ale když jsem přemýšlel o novém autě před,dnes už třemi lety,tak mi kamarád Soty řekl,že pokud budu kupovat novýho Golfa,tak jedině 1.8T a jedině s mechanickým plynem,protože se dá výborně ladit,ale už si nevzpomenu na to,z jakých dalších důvodů a proč,ten rozdíl mezi el.plynem a mech. :wink: :lol:

Uživatelský avatar
bifur
Profík
Profík
Příspěvky: 1127
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Příspěvek od bifur »

Starsie elektricke plyny mali dlhsiu odmlku po slapnuti ako mechanika..

LukasFCS
Řidič
Řidič
Příspěvky: 183
Registrován: 19.05.2008 19:12
Bydliště:

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Příspěvek od LukasFCS »

deckard píše:...asi se opakuju,psal jsem to už někde jinde a někdy jindy,ale když jsem přemýšlel o novém autě před,dnes už třemi lety,tak mi kamarád Soty řekl,že pokud budu kupovat novýho Golfa,tak jedině 1.8T a jedině s mechanickým plynem,protože se dá výborně ladit,ale už si nevzpomenu na to,z jakých dalších důvodů a proč,ten rozdíl mezi el.plynem a mech. :wink: :lol:
Zrovna totální nesmysl....

Třeba v USA ti řekne každej,kdo dělá softwary na 1,8T apod,že el.klapka jde 100x lépe a dokonaleji doladit,než lanková klapka...a vyloženě nesnáší lanka...

Mimochodem,možná tydle teorie ti Soty říkal,ale viděl jsi jeho auto někdy v akci?
To auto nebylo absolutně sladěný,prskalo to,pokaždé to jelo úplně jinak apod...a to měl lankovej plyn... :wink:

Uživatelský avatar
peppa
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1671
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mělník

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Příspěvek od peppa »

LukasFCS píše:
deckard píše:...asi se opakuju,psal jsem to už někde jinde a někdy jindy,ale když jsem přemýšlel o novém autě před,dnes už třemi lety,tak mi kamarád Soty řekl,že pokud budu kupovat novýho Golfa,tak jedině 1.8T a jedině s mechanickým plynem,protože se dá výborně ladit,ale už si nevzpomenu na to,z jakých dalších důvodů a proč,ten rozdíl mezi el.plynem a mech. :wink: :lol:
Zrovna totální nesmysl....

Třeba v USA ti řekne každej,kdo dělá softwary na 1,8T apod,že el.klapka jde 100x lépe a dokonaleji doladit,než lanková klapka...a vyloženě nesnáší lanka...

Mimochodem,možná tydle teorie ti Soty říkal,ale viděl jsi jeho auto někdy v akci?
To auto nebylo absolutně sladěný,prskalo to,pokaždé to jelo úplně jinak apod...a to měl lankovej plyn... :wink:

nejsem zastance sotyho, sice to auto asi moc nejelo, ikdyž já jsem zněj jako 18tiletej byl hodně vyplácane ale jezdilo v době kdy to tady u nás nikdo neuměl a jestli to uměl někdo z německa tak se dali spočítat na jedny ruce,

Uživatelský avatar
Mustafa
Řidič
Řidič
Příspěvky: 143
Registrován: 05.01.2010 11:57
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Příspěvek od Mustafa »

Tak sem to tu pročetl a docela zajímavý :) Nejde říct, kterej motor je nejlepší na úpravy, protože každej si pod těma úpravama představí něco jinýho. Pokud jde jen o chip, tak je tu jednoduchá logika:

Motory s turbem K03 (AWD, AGU, APH, ATW, ?AUM?....) po chipu cca 180koní
Motory s turbem K03s (AUQ, AWP, AWW, AWV, AWM....) po chipu 210koní (videl sem s chipem od Sportmotoru)
Motory s turbem K04 (BAM, AMK) po chipu 250koní

pokud se udělá výfuk, poladí sání, dá lepší IC.... tak se daj nahnat ještě nějaký myši navíc.

Pokud je tou úpravou myšleno jít hodně přes 300koní, pak je dobrý mít pro sladění el. klapku, lanko se dá taky naladit, ale tam je spíš problém ve starý RJ (ME3.8.2/ME5.9, 2000+ Motronic ME7.1). No a na tenhle výkon je skoro jedno jakej je kod motoru, protože by se ten motor stejně celej překopal. Výhodu by mělo AUG, AEB kvůli hlavě, která má větší sací kanálky a bude mít při extrémnim přeplňování lepší průchodnost vzduchu.

Co se týče úpravy, tak na odkazu, kterej mam v podpisu je menší návod, jak zvýšit výkon + tam sou lidi, včetně mýho bráchy a do jara i mě :-D, který maj v 1,8T přes 300koní a jeden i přes 400 ;)

btw: bratrovo AUQ
Obrázek
Naposledy upravil(a) Mustafa dne 30.01.2010 18:19, celkem upraveno 1 x.
AUTOWERKS
Výhradní distributor: APR, Volkswagen Racing, Solo Werks, CTS Turbo...
Přímý distributor: Forge Motorsport, BCS Automotive, Wavetrac, SuperPro, LOBA Motorsport, 3SDM, TAROX, Wagner Tuning, THS Performance, GFB...

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Příspěvek od R@ZOR »

peppa píše:
vtuni píše:no spíš bych to formuloval jinak..že s motorem s el . klapkou to víc lidí umí....

přesně tak:) ale s mech klap. už to umí i volesko nám dostal z AGU 266ps a 320nm :mrgreen:
Co tam bylo za upravy? Jaky turbo, vstriky atd? To by se mi taky libylo :roll:
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Uživatelský avatar
Mustafa
Řidič
Řidič
Příspěvky: 143
Registrován: 05.01.2010 11:57
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Příspěvek od Mustafa »

peppa píše:
vtuni píše:no spíš bych to formuloval jinak..že s motorem s el . klapkou to víc lidí umí....

přesně tak:) ale s mech klap. už to umí i volesko nám dostal z AGU 266ps a 320nm :mrgreen:
to byl ten seat s KKK K24turbem? Jak ste vyřešili nastaveni externího westegatu? Nebo ste měli interní?
AUTOWERKS
Výhradní distributor: APR, Volkswagen Racing, Solo Werks, CTS Turbo...
Přímý distributor: Forge Motorsport, BCS Automotive, Wavetrac, SuperPro, LOBA Motorsport, 3SDM, TAROX, Wagner Tuning, THS Performance, GFB...

Uživatelský avatar
peppa
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1671
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mělník

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Příspěvek od peppa »

Mustafa píše:
peppa píše:
přesně tak:) ale s mech klap. už to umí i volesko nám dostal z AGU 266ps a 320nm :mrgreen:
to byl ten seat s KKK K24turbem? Jak ste vyřešili nastaveni externího westegatu? Nebo ste měli interní?
jojo to je ta cordoba, jak myslíš nastavení? zatím je to nastaveno na 1bar musí se podložit pružina tom wastegatu, je tam externí,

Uživatelský avatar
peppa
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1671
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mělník

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Příspěvek od peppa »

:mrgreen:
Přílohy
14092009095.jpg
14092009096.jpg
14092009097.jpg
14092009098.jpg

Uživatelský avatar
peppa
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1671
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mělník

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Příspěvek od peppa »

ještě graf :mrgreen:
Přílohy
Seat_Cordoba_14i_swap18T.pdf
(39.35 KiB) Staženo 130 x

Uživatelský avatar
Mustafa
Řidič
Řidič
Příspěvky: 143
Registrován: 05.01.2010 11:57
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Příspěvek od Mustafa »

nejsou ty kotouče nasazený obráceně? By to drážkování mělo bejt obráceně, ne? ;)
AUTOWERKS
Výhradní distributor: APR, Volkswagen Racing, Solo Werks, CTS Turbo...
Přímý distributor: Forge Motorsport, BCS Automotive, Wavetrac, SuperPro, LOBA Motorsport, 3SDM, TAROX, Wagner Tuning, THS Performance, GFB...

Uživatelský avatar
Mustafa
Řidič
Řidič
Příspěvky: 143
Registrován: 05.01.2010 11:57
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Příspěvek od Mustafa »

peppa píše: jojo to je ta cordoba, jak myslíš nastavení? zatím je to nastaveno na 1bar musí se podložit pružina tom wastegatu, je tam externí,
zajímala mě právě ta pružina v tom westegatu. Taky budu montovat externí WG, tak shánim info ohledně jeho naladění. Nechce se mi podkládat pružinu, už bych radši rovnou pružinu, která by byla na odpovídající tlak.
AUTOWERKS
Výhradní distributor: APR, Volkswagen Racing, Solo Werks, CTS Turbo...
Přímý distributor: Forge Motorsport, BCS Automotive, Wavetrac, SuperPro, LOBA Motorsport, 3SDM, TAROX, Wagner Tuning, THS Performance, GFB...

Uživatelský avatar
DworiBak
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5645
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severní čechy-VW City

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Příspěvek od DworiBak »

no pěkně je to tam namčklý,ještě to nějak doladit aby to vypadalo,hlavně aby ten motor s toho nevyskočil ven tyhle kastle byly hrozně papíroví :mrgreen: ,a bez brzdičů to asi taky dobře brzdí :mrgreen:

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“