MOTOR, PALIVOVÉ ČERPADLO: únik paliva, vše kolem p. čerpadla
- Petr74
- Jezdec
- Příspěvky: 396
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha 15
MOTOR, PALIVOVÉ ČERPADLO: únik paliva, vše kolem p. čerpadla
Ahoj všem. Potřebuju radu. Pod autem se dělá louže nafty; v servisu řekli, že to je netěsné čerpadlo na motoru a stříká z toho nafta. Dali mi kontakt na firmu, která taková čerpadla opravuje. První volný termín na opravu (teprve se podívají co s tím je) je 9.12.2008
Nafta prý zatím teče po motoru a odkapává. Kromě toho, že spotřeba je jak u bombardéru mě zajímá:
- nemůže ta nafta poškodit nějaké trubky a hadičky?
- nemůže to začít HOŘET
Díky za info.
Nafta prý zatím teče po motoru a odkapává. Kromě toho, že spotřeba je jak u bombardéru mě zajímá:
- nemůže ta nafta poškodit nějaké trubky a hadičky?
- nemůže to začít HOŘET
Díky za info.
Naposledy upravil(a) Petr74 dne 29.11.2008 19:34, celkem upraveno 1 x.
- widle
- VWmaniak
- Příspěvky: 6549
- Registrován: 25.09.2007 18:49
- Bydliště: Pržno okr. Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Re: naftové čerpadlo - únik nafty
mrkni do sekce bazar, tam jsou na prodej díly z sharana
žiju stále kupředu, protože tak je to správné.... http://www.Bodroteam.cz
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 28.11.2008 19:59
Re: naftové čerpadlo - únik nafty
Ahoj jestli to chceš opravit dřív a pokud to půjde i na počkání tak mi napiš.
- Petr74
- Jezdec
- Příspěvky: 396
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha 15
Re: MOTOR, PALIVOVÉ ČERPADLO: únik paliva, vše kolem p. čerpadla
Díky za všechny nabídky pomoci! Vážně.
Nakonec jsem zůstal u varianty opravy v servisu dle doporučení servisáků (ověřených) a kamaráda:
Firma K&S Diesel čerpadla, V lipkách 568, 154 00 Praha-Slivenec
Telefon: +420 251 818 555
Fax: +420 251 818 555
Auto je konečně pojízdné, zdá se, že nic neteče. Prý přetěsňovali celé čerpadlo. Platil jsem 2900,- (ta sada na přetěsnění je prý sama za 1300,-). Pak mi ukazovali stroj na kterém to seřizují, docela byli vybavení.
Hurá, zase jsem mobilní
Nakonec jsem zůstal u varianty opravy v servisu dle doporučení servisáků (ověřených) a kamaráda:
Firma K&S Diesel čerpadla, V lipkách 568, 154 00 Praha-Slivenec
Telefon: +420 251 818 555
Fax: +420 251 818 555
Auto je konečně pojízdné, zdá se, že nic neteče. Prý přetěsňovali celé čerpadlo. Platil jsem 2900,- (ta sada na přetěsnění je prý sama za 1300,-). Pak mi ukazovali stroj na kterém to seřizují, docela byli vybavení.
Hurá, zase jsem mobilní
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 27.04.2009 17:41
naftove čerpadlo
Zdravim,chtel bych se zeptat.Potrebuji vymenit cepradlo na svem sharane.Mam sharana 1,9Tdi,81 kw motor afn.Sehnal jsem cerpadlo z passata B5.Vypada stejne,cisla jsou taky shodna,jen posledni pismeno se lisi.Na mem je B a na tom z passata je A.Myslite ze to bude vadit? a bude to tam pasovat na sharana .diky za radu .Vašek
-
- Pilot
- Příspěvky: 868
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: tam za humny
Re: naftove čerpadlo
je to uplne jedno ve vsech rotackach o vykonech 81kw a 66kw jsou cerpadla schodna.......samo ze i v GIV, OCTA, SEAT, AUDI atdvašek71 píše:Zdravim,chtel bych se zeptat.Potrebuji vymenit cepradlo na svem sharane.Mam sharana 1,9Tdi,81 kw motor afn.Sehnal jsem cerpadlo z passata B5.Vypada stejne,cisla jsou taky shodna,jen posledni pismeno se lisi.Na mem je B a na tom z passata je A.Myslite ze to bude vadit? a bude to tam pasovat na sharana .diky za radu .Vašek
- bodyvlk
- Závodník
- Příspěvky: 514
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: východní čechy
Re: naftove čerpadlo
Tak to bych netvrdil tak jistě. Třeba u Octy se jinak nastavuje předvstřik. Mám za sebou shánění čerpadla na Shardu a v tomto vím o čem mluvím. Pak může být i jiná zásuvka, ale ta se dá přepinovat.
-
- Pilot
- Příspěvky: 868
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: tam za humny
Re: naftove čerpadlo
[quote = "bodyvlk"] Tak to bych netvrdil tak jistě. Třeba u Octy se nastavuje jinak předvstřik. Mám za sebou shánění čerpadla na Shardu av tomto vím o čem mluvím. Pak můľe být i jiná zásuvka, ale ta se dá přepinovat. [/ Quote]
predvstrik sice je jinak ale cerpadla jsou stejna, to mi ver, lisi se pouze v kole, na passatovi je s primo kolem na rozvody a na golfu je nejdriv priruba na kterou se sroubuje kolo na rozvod, ale cerpadlo jako takove je stejne cuuuus
predvstrik sice je jinak ale cerpadla jsou stejna, to mi ver, lisi se pouze v kole, na passatovi je s primo kolem na rozvody a na golfu je nejdriv priruba na kterou se sroubuje kolo na rozvod, ale cerpadlo jako takove je stejne cuuuus
- patper
- VWmaniak
- Příspěvky: 5486
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha-Rakovnicko-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: naftove čerpadlo
Kamile nauc se pouzivat ''citaci''
Zakazkove Truhlarstvi
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=46&t=24670
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=46&t=24670
-
- VWexpert
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: naftove čerpadlo
Sám Passat TDi s motorem AFN má dva způsoby nastavení předvstřiku. Jeden způsob je stejný jako SAG, tedy povolit čerpadlo na bloku a pootočit s ním. Druhý způsob je stejný jako Octavia, tedy povolit tři šrouby na kole a pootočit pouze hřídelem čerpadla. To je pro doplnění.....KamilGTTDI píše:je to uplne jedno ve vsech rotackach o vykonech 81kw a 66kw jsou cerpadla schodna.......samo ze i v GIV, OCTA, SEAT, AUDI atd
U Sharanu má každý motor TDi jiné čerpadlo - tedy jiné pro výkon 66kW a jiné pro 81kW. Rozhodně to není tak, jak píšeš, že jsou stejná, protože naprosto jasně stejná nejsou. Čerpadlo pro motory 1Z a AHU mají číslo 028130115M, zatímco pro motor AFN a AVG je to čerpadlo 028130115B. Liší se velikostí dávkovacího pístku vysokotlaké části čerpadla.
U Passatu B5 jsou pro motory 1,9 TDi dodávána tři čerpadla, každé s jiným katalogovým číslem. Pro motory AHU 66kW je to čerpadlo 028130115M, pro motor AFN a AVG je to čerpadlo 028130115A a pro motor AHH je to čerpadlo 038130107J. Rozhodně se nedá říct, že jsou to stejná čerpadla - na pohled snad, ale liší se dosti podstatně a velmi podobně jako u Sharanu, například průměrem dávkovacího vysokotlakého pístku a velikostí vysokotlaké rozváděcí hlavy na výstupu. Proto za to, že by Passaťácké čerpadlo šlo použít do Sharanu, bych ruku do ohně určitě nedal.
-
- Pilot
- Příspěvky: 868
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: tam za humny
Re: naftove čerpadlo
to je divny motorizace 81kw a 66kw 10mm pistek
66kw automat 11pistek
tak ted nevim, mas v tom, zmatek ty, nesrovnavej motor typu 1Z coz je G3 a treba ALH to je G4 uplne jina elektrika, o cerpadlech si myslim vim dosti, koukni do etky
66kw automat 11pistek
tak ted nevim, mas v tom, zmatek ty, nesrovnavej motor typu 1Z coz je G3 a treba ALH to je G4 uplne jina elektrika, o cerpadlech si myslim vim dosti, koukni do etky
- mimayin
- Řidič
- Příspěvky: 149
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, PALIVOVÉ ČERPADLO: únik paliva, vše kolem p. čerpadla
Mám občas trochu jemné poklesy výkonu při jízdě po dálnici do kopce (plně naložený včetně střešního nosiče). Protože je jinak dle Vagu OK, včetně odsávání výparů, je prý pravděpodobné že po 210000 km to bude pomalinku se loučící benzínové čerpadlo. Prý jde provést zkouška kolik dává benzinu. Je prý pod zadním 7 sedadlem pod krytem. Ale jak ho sundat. Mán tam takový ten mikroplyš a drží to celkem pevně. To se musí sundat ty úchyty sedadel atd? Díky za radu. mimayin
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 319
- Registrován: 29.09.2007 12:33
- Bydliště: jablonec nad nisou
Re: MOTOR, PALIVOVÉ ČERPADLO: únik paliva, vše kolem p. čerpadla
Tak vám jedu z francie a auto sharan tdi 81kw rok 98 přestal jed takže jsem jel v nouzovým režimu nejdřív co mě napadlo bylo turbo které šlo vždy jen na 1-2sekundy a pak jakobyse seklo jelikož mně to uš jednou postihlo tak jsem se modlil abych ujel těch 1100km domu s plně naloženým vlekem tobyl zážitek každý kopeček na 3st tak 50kmh no super kamionisti málem vylétli s kuže tak jsem štastně po 20hodinách dojel dal na vag a ejhle byloto davkovacím pístkem co je zboku na čerpadle stačil vyndat pomačkat a už to jede jak má doufám že muj zážitek někomu pomuže
Sharan tdi afn 81kw
-
- Řidič
- Příspěvky: 130
- Registrován: 28.08.2010 06:17
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: MOTOR, PALIVOVÉ ČERPADLO: únik paliva, vše kolem p. čerpadla
ahoj. Tak mi začalo téct čerpadlo. Nejdřív pod víčkem, tak jsem dal nový těsnění, pak zase pod celou hlavou no tak jsem vyměnil i to. To šlo na autě. No a teď asi po měsíci to čzačalo téct zase ale někde ze spodu čerpadla. Takže jsem koupil celou sadu těsnění a O Kroužků. Strojí kolem 150 Kč. Čerpadlo jsem vykuchal a vyměnil zase obě těsnění pod víčkem a hlavou a ještě O kroužek na zadní straně čerpadla - toho masivu co z něj jdou trubky do vstřiků a ještě na ventilu co dávkuje pro předvstřik nebo ten pístek co je z boku. No složil jsem to nasadil do auta. Zalil a po chvilce trápení starteru to čaplo. No kontroluji to a závada je pořád Takže ještě zkusím dát nové těsnění pod víčka toho pístku co je napříč čerpadlem ve spodní části čerpadla. Jsou to takový těsnící plechy. No problém, že musím jezdit a origoš plechy nemám tak zkusím něco zbastit ze čtvrtky, ale je to k na.rání takhle se s tím bastit a ono si to pak teče pořád stejně jako před tím, než jsem to vyndal ven.
-
- Řidič
- Příspěvky: 130
- Registrován: 28.08.2010 06:17
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: MOTOR, PALIVOVÉ ČERPADLO: únik paliva, vše kolem p. čerp
koukám že jsem už nedopsal pokračování tak to jdu napravit teď. Nakonec to teklo přes těsnění o kroužek toho středovýho šroubu co je mezi vývodama do vstřiků. je to takovej tříhranej šroub ve kterým je našroubovanej ještě menší šroubek. těsnění bylo pěkně spuchřený a bylo viditelně popraskaný. Jojo měl jsem to udělat když to bylo venku. Na autě to šlo taky vyměnit ale šlo to hůř a musel jsem si ten zadek čerpadla uplně odstrojit abych na ten třístranej šroub mohů sika kleštěma pač nemám origo nástavec. Teď už šlape jak má. a hlavně ta sada těsnění za pakatel. Za litr jsem to schopnej přetěsnit + finance na nákup sady těsnění pokud by někdo potřeboval.