Snímač otáček motoru Golf 4 1.4 16V

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
bifur
Profík
Profík
Příspěvky: 1127
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava

Re: Snímač otáček motoru Golf 4 1.4 16V

Příspěvek od bifur »

Klapku tam mam 030 133 064 F. Klapka mala problem ze nevedela urobit zakladne nastavenie, lebo bola vystrbena a nechytala spodny doraz. To som uz vyriesil, len neviem ci nahodou nie je nacaty aj krokovy motorcek alebo ina cast elektroniky. Nerad by som zase vyhodil prachy za druhu ak mi to nic nevyriesi. Mal som novu, ale repliku, ta blbla. Po reklamacii som dostal este horsi kus. Potom som opravil tu povodnu. Z ktorej strany je pristupny ten snimac na kluke? Je niekde pobliz MAP senzoru, alebo niekde napravo? Na jar ked bude teplejsie aj tak planujem zhodit dole sanie aj zvody, snad tam bude potom lepsi pristup. Chcem este precistit vsetko co sa da a pokukat tesnenia a krehke suciastky na poskodenie. Slak ma trafi ak cele sklbanie bude nejakou dierkou na sani alebo zvodoch..

pinda
Řidič
Řidič
Příspěvky: 125
Registrován: 26.07.2008 22:34
Bydliště: Sokolov

Re: Snímač otáček motoru Golf 4 1.4 16V

Příspěvek od pinda »

Ten hallovo snímač je ze zadu na straně u setrváku, bere signál totiž z něho, jen přidám zkušenost se škubáním při akceleraci, mě to čas od času škube mezi 3200 - 3500ot jen při akceleraci, vyměnil jsem následující věci:řj, obě lambda sondy, pal.filtr, pal čerpadlo, relé čerpadla, zapalovací modul, snímač klepání mototru,EGR ventil, oba hallovo snímače, všechny vstřiky, kabely, svíčky, škrtící klapku + plyn. pedál, snímač rychlosti, všechny pojistky, Maf, čidlo teploty, termostat, hydroštely, rozvody, regulátor tlaku paliva, baterii, prostě vše, teď pozor přijde kontrolní otázka" myslíte že závada byla odstraněna?"Ne dělá to pořád a to jsem dával jen origo fungl nové díly, teda jen řj jsem měl půjčenou od známého.Zkoušel jsem vše, protože jsem se nesmířil s tím co mi řekli v servisech, že prý to dělá elektronika a je to prý normální, vždy tedy stačí jen přidat, nebo ubrat plyn a jede to dál, není to nějak výrazné škubnutí, ale jde to cítit, nejvíc to dělá na 2 a 3 rychlostní stupeň a jen v tomto rozmezí otáček a ještě jsem vysledoval že když přidávám plynule tak to nedělá, ale když třeba jedu na 2 kolem 2000ot a prudce akceleruji tak sem tam to jde zkrátka cítit ve výše uvedeném rozmezí.Jedná se o motor 1,6 16 v AUS, oelj ani voda mi absolutně nemizí, a tlaky na motoru jsou ok.Nevím co s tím, už si nějak začínám zvykat že ta elektronika to může opravdu zapříčinit, je to divné, ale už není co zkusit.Snad se to někomu povede vyřešit.Jinak já mám jinou klapku, škoda mohl jsem ti jí půjčit.

Uživatelský avatar
bifur
Profík
Profík
Příspěvky: 1127
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava

Re: Snímač otáček motoru Golf 4 1.4 16V

Příspěvek od bifur »

Mne to okrem mierneho sklbania pri akceleracii este sklbne pri ubrati plynu. Ked pustam plyn pomaly, tak je to citit iba velmi slabo. Ked pustim plyn rychlo az hore, tak to sklbne silno. Haluz je ze to nesklbe vzdy. Kym je motor studeny a tym padom "pod siticom", tak nesklbe vobec. Ked je teply, tak niekedy nesklbe a otacky po ubrati klesaju velmi pomaly (takto si to predstavujem) a niekedy to sklbne a otacky idu dole rychlo a motor brzdi. To sklbnutie po ubrati je proste silne trhnutie autom dva tri krat a potom sa to ustali a motor brzdi.. Jasne ze najhorsie to je na dvojke a trojke, ale to je z fizikalneho hladiska uplne normalne. Mam pocit ze ked auto ide ustalene, tak sklbne skoro vzdy a ked akcelerujem, alebo par krat mierne uberiem a pridam, tak potom nesklbne. Uz fakt neviem co s tym. Vcera som odpojil EGR a sklbalo to tiez.

pinda
Řidič
Řidič
Příspěvky: 125
Registrován: 26.07.2008 22:34
Bydliště: Sokolov

Re: Snímač otáček motoru Golf 4 1.4 16V

Příspěvek od pinda »

No, když ti to škube hlavně při ustálené rychlosti , tak to asi bude na 90% hallovo snímač na klice, já když jedu ustáleně tak je vše parádní, já mám to škubání jen mezi 3200 - 3500ot, jinak v jiném rozsahu jede auto krásně.

Uživatelský avatar
bifur
Profík
Profík
Příspěvky: 1127
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava

Re: Snímač otáček motoru Golf 4 1.4 16V

Příspěvek od bifur »

No, ono to nesklbe pri ustalenej rychlosti. Sklbe to ked idem ustalenou rychlostou a pustim plyn.. Inak pri ustalenej rychlosti ide pekne hladko a bez akehokolvek zavahania. Problem je bud pod zatazou, tiez tusim okolo 3000 - 4000 ot. alebo pri pusteni plynu.

pinda
Řidič
Řidič
Příspěvky: 125
Registrován: 26.07.2008 22:34
Bydliště: Sokolov

Re: Snímač otáček motoru Golf 4 1.4 16V

Příspěvek od pinda »

Tak to vypadá že máme stejný problém, dnes mi jeden známý mechanik říkal že něco podobného řešil na oktvce a po výměně úplně všeho, dokonce i motoru to byla spínací skřínka, tak musím porposit nějakého kámoše zda nekoukne do Etky jak to vypadá a zjistit cenu, už mi nic jiného nezbývá, tak to zkusím.

Uživatelský avatar
bifur
Profík
Profík
Příspěvky: 1127
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava

Re: Snímač otáček motoru Golf 4 1.4 16V

Příspěvek od bifur »

Co som pozeral tak asi netreba celu spinacku ale iba spustaci spinac zapalovania. Cislo by malo byt toto: 4B0 905 849 a cena cca 27 €. Na obrazku je to cislo 5.
spinac.jpg

Tak na nete som nasiel cenu okolo 10 €.

pinda
Řidič
Řidič
Příspěvky: 125
Registrován: 26.07.2008 22:34
Bydliště: Sokolov

Re: Snímač otáček motoru Golf 4 1.4 16V

Příspěvek od pinda »

Díky moc, v pondělí to objednám, pak dám vědět, nevím zda to bude ono, ale ta cena není nějak závratná, tak to zkusím, co ty myslíš?Mužou to zapříčinit nějaké vybrace při těchto otáčkách a ten spínač přeruší obvod, čistě teoreticky možná jo, ale moc tomu nevěřím, už mě napdly i kabelové svazky, ale do toho fakt nejdu.

Uživatelský avatar
bifur
Profík
Profík
Příspěvky: 1127
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava

Re: Snímač otáček motoru Golf 4 1.4 16V

Příspěvek od bifur »

Mne sa to prechodne zlepsilo ked som vsetky koncovky na cidlach (teda okrem cidla otacok na kluke a cidla klepania) prestriekal kontaktom, ale na druhy den mi odisla lambda a potom to sklbalo dalej..

pinda
Řidič
Řidič
Příspěvky: 125
Registrován: 26.07.2008 22:34
Bydliště: Sokolov

Re: Snímač otáček motoru Golf 4 1.4 16V

Příspěvek od pinda »

Tak spouštěcí spínač zapalování vyměněnej, zatím ujeto cca 20km a bez problémů, uvidím až najedu víc.

Uživatelský avatar
bifur
Profík
Profík
Příspěvky: 1127
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava

Re: Snímač otáček motoru Golf 4 1.4 16V

Příspěvek od bifur »

Menil si si to sam, alebo v servise? Kolko ta to vyslo?

pinda
Řidič
Řidič
Příspěvky: 125
Registrován: 26.07.2008 22:34
Bydliště: Sokolov

Re: Snímač otáček motoru Golf 4 1.4 16V

Příspěvek od pinda »

Měnil jsem si to sám, cena spínače - originál VW 1400Kč, práce cca 1 hod, protože musel dolů volant s airbagem (musel jsem sechnat 12ti hraný torxový klíč č.12 na šroub co drží volant).

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: Snímač otáček motoru Golf 4 1.4 16V

Příspěvek od tomakecTD »

Pánové, mohl by mi někdo říct, na co v autě je snímač klepání? To jako zjišťuje, jestli s sebou motor háže, nebo co? :D Je to čidlo důležité pro chod motoru a může něco ovlivnit?
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
bifur
Profík
Profík
Příspěvky: 1127
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava

Re: Snímač otáček motoru Golf 4 1.4 16V

Příspěvek od bifur »

Snimac klepania detekuje detonacne spalovanie a podla toho rj nastavuje predstih zapalovania..

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: Snímač otáček motoru Golf 4 1.4 16V

Příspěvek od tomakecTD »

Takže to důležitý je......Mno, to jsem netušil. Četl jsem pár vět nademnou, kdy někomu auto taky cuká a vyměnil toho víc než já a nepodařilo se :roll: kéž by se nám někomu podařilo to vyřešit :D
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“