FAQ: Návody, postupy, časté dotazy
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
- Paskal
- VWmaniak
- Příspěvky: 7640
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: FAQ: Návody, postupy, časté dotazy
Montážní přehled: hnací hřídel se stejnoběžnými klouby VL100
1 - vnější stejnoběžný kloub
měňte pouze kompletní
demontáž → obr.
montáž: plastovým kladivem se narazí na hřídel až na doraz
kontrola → Kapitola
2 - šroub
M 16 × 1,5 × 80
šestihranný šroub: 200 Nm + pootočte o 180°
dvanáctihranný šroub: 70 Nm + pootočte o 90°
po každé demontáži vyměňte
Při povolování a dotahování nesmí vozidlo stát na kolech.
3 - hnací hřídel vpravo
4 - svorková spona
po každé demontáži vyměňte
napnutí → obr.
5 - manžeta kloubu
kontrolujte, zda nemá trhliny a odřená místa
materiál: Hytrel (polyelastomer)
6 - svorková spona
po každé demontáži vyměňte
napnutí → obr.
7 - talířová pružina
montážní poloha → obr.
8 - opěrný kroužek
montážní poloha → obr.
9 - pojistný kroužek
po každé demontáži vyměňte
nasazujte do drážky v hřídeli
10 - manžeta stejnoběžného kloubu
materiál: Hytrel (polyelastomer)
bez větracího otvoru
kontrolujte, zda nemá trhliny a odřená místa
ze stejnoběžného kloubu srážejte trnem
před montáží na stejnoběžný kloub potřete těsnicí plochu prostředkem -D 454 300 A2-
11 - svorková spona
po každé demontáži vyměňte
napnutí → obr.
12 - hnací hřídel vlevo
13 - podložka
po každé demontáži vyměňte
14 - šroub s vnitřním drážkováním
nejprve přitáhněte křížem momentem 10 Nm, poté dotáhněte křížem příslušným momentem
šroub M8: 40 Nm
šroub M10: 70 Nm
šrouby po demontáži vždy vyměňte
15 - pojistný kroužek
vyjímejte a nasazujte nářadím -VW 161- a
16 - těsnění
lepicí plocha na stejnoběžném kloubu musí být bez tuku a oleje!
17 - vnitřní stejnoběžný kloub
měňte pouze kompletní
stažení → obr.
nalisování → obr.
kontrola → Kapitola
18 - talířová pružina
montážní poloha → obr.
1 - vnější stejnoběžný kloub
měňte pouze kompletní
demontáž → obr.
montáž: plastovým kladivem se narazí na hřídel až na doraz
kontrola → Kapitola
2 - šroub
M 16 × 1,5 × 80
šestihranný šroub: 200 Nm + pootočte o 180°
dvanáctihranný šroub: 70 Nm + pootočte o 90°
po každé demontáži vyměňte
Při povolování a dotahování nesmí vozidlo stát na kolech.
3 - hnací hřídel vpravo
4 - svorková spona
po každé demontáži vyměňte
napnutí → obr.
5 - manžeta kloubu
kontrolujte, zda nemá trhliny a odřená místa
materiál: Hytrel (polyelastomer)
6 - svorková spona
po každé demontáži vyměňte
napnutí → obr.
7 - talířová pružina
montážní poloha → obr.
8 - opěrný kroužek
montážní poloha → obr.
9 - pojistný kroužek
po každé demontáži vyměňte
nasazujte do drážky v hřídeli
10 - manžeta stejnoběžného kloubu
materiál: Hytrel (polyelastomer)
bez větracího otvoru
kontrolujte, zda nemá trhliny a odřená místa
ze stejnoběžného kloubu srážejte trnem
před montáží na stejnoběžný kloub potřete těsnicí plochu prostředkem -D 454 300 A2-
11 - svorková spona
po každé demontáži vyměňte
napnutí → obr.
12 - hnací hřídel vlevo
13 - podložka
po každé demontáži vyměňte
14 - šroub s vnitřním drážkováním
nejprve přitáhněte křížem momentem 10 Nm, poté dotáhněte křížem příslušným momentem
šroub M8: 40 Nm
šroub M10: 70 Nm
šrouby po demontáži vždy vyměňte
15 - pojistný kroužek
vyjímejte a nasazujte nářadím -VW 161- a
16 - těsnění
lepicí plocha na stejnoběžném kloubu musí být bez tuku a oleje!
17 - vnitřní stejnoběžný kloub
měňte pouze kompletní
stažení → obr.
nalisování → obr.
kontrola → Kapitola
18 - talířová pružina
montážní poloha → obr.
- Paskal
- VWmaniak
- Příspěvky: 7640
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: FAQ: Návody, postupy, časté dotazy
Rozložení a složení hnacího hřídele se stejnoběžnými klouby VL100
Potřebné speciální nářadí, zkušební a měřicí přístroje a pomocné prostředky
přítlačná deska -VW 401-
přítlačná deska -VW 402-
tlačný čep -VW 408 A-
tlačný čep -VW 411-
trubkový přípravek -VW 416 B-
přítlačný kotouč -VW 447 H-
kleště na pojistné kroužky -VW 161 A-
momentový klíč -V.A.G 1331-
momentový klíč -V.A.G 1332-
napínací kleště -V.A.G 1682-
montážní přípravek -T10065-
Rozložení
Vyražení vnějšího stejnoběžného kloubu
– Upněte hnací hřídel do svěráku s čelistními ochrannými vložkami.
– Odhrňte manžetu.
– Vyrazte stejnoběžný kloub z hnacího hřídele trnem -A-.
Trn je třeba nasadit přesně na hvězdici stejnoběžného kloubu.
Naražení kloubu
– Narazte plastovým kladivem na hřídel, až pojistný kroužek zaskočí.
– Demontujte pojistný kroužek.
– Odmontujte obě svorkové spony a posuňte manžetu k vnějšímu kloubu.
Stažení vnitřního stejnoběžného kloubu
Složení
– Nasuňte malou svorkovou sponu manžety kloubu na hřídel.
– Nasuňte manžetu kloubu na hřídel.
Montážní poloha talířové pružiny na vnitřním kloubu
1 - talířová pružina
Montážní poloha talířové pružiny a opěrného kroužku na vnějším kloubu
1 - talířová pružina
2 - opěrný kroužek
– Nalisujte kloub až na doraz.
– Nasaďte pojistný kroužek.
Nalisování vnitřního stejnoběžného kloubu
PoznámkaÚkos na vnitřním průměru kroužku s kuličkami (drážkování) musí směřovat k dosedacímu nákružku hnacího hřídele.
Napnutí svorkové spony na vnějším kloubu
– Napínací kleště -V.A.G 1682- nasaďte tak, jak je znázorněno na obrázku. Přitom je třeba dbát na to, aby ostří kleští dosedala v rozích -šipky B- hadicové spony.
– Napněte svorkovou sponu otáčením vřetena momentovým klíčem (nevzpřičte přitom kleště).
Poznámkat Kvůli tvrdosti materiálu (oproti pryži) manžety kloubu je třeba použít svorkovou sponu z ušlechtilé oceli, kterou lze napnout pouze napínacími kleštěmi -V.A.G 1682-.
Dotahovací moment: 25 Nm
Používejte momentový klíč -C- s rozsahem 5...50 Nm (např. momentový klíč -V.A.G 1331-).
Dbejte na to, aby se vřeteno -A- kleští lehce otáčelo. Příp. ho namažte mazacím tukem MoS2.
Jde-li vřeteno ztěžka, např. v důsledku znečištění závitu, nelze dosáhnout potřebné upínací síly svorkové spony (při předepsaném dotahovacím momentu).
Napnutí svorkové spony malého průměru
Potřebné speciální nářadí, zkušební a měřicí přístroje a pomocné prostředky
přítlačná deska -VW 401-
přítlačná deska -VW 402-
tlačný čep -VW 408 A-
tlačný čep -VW 411-
trubkový přípravek -VW 416 B-
přítlačný kotouč -VW 447 H-
kleště na pojistné kroužky -VW 161 A-
momentový klíč -V.A.G 1331-
momentový klíč -V.A.G 1332-
napínací kleště -V.A.G 1682-
montážní přípravek -T10065-
Rozložení
Vyražení vnějšího stejnoběžného kloubu
– Upněte hnací hřídel do svěráku s čelistními ochrannými vložkami.
– Odhrňte manžetu.
– Vyrazte stejnoběžný kloub z hnacího hřídele trnem -A-.
Trn je třeba nasadit přesně na hvězdici stejnoběžného kloubu.
Naražení kloubu
– Narazte plastovým kladivem na hřídel, až pojistný kroužek zaskočí.
– Demontujte pojistný kroužek.
– Odmontujte obě svorkové spony a posuňte manžetu k vnějšímu kloubu.
Stažení vnitřního stejnoběžného kloubu
Složení
– Nasuňte malou svorkovou sponu manžety kloubu na hřídel.
– Nasuňte manžetu kloubu na hřídel.
Montážní poloha talířové pružiny na vnitřním kloubu
1 - talířová pružina
Montážní poloha talířové pružiny a opěrného kroužku na vnějším kloubu
1 - talířová pružina
2 - opěrný kroužek
– Nalisujte kloub až na doraz.
– Nasaďte pojistný kroužek.
Nalisování vnitřního stejnoběžného kloubu
PoznámkaÚkos na vnitřním průměru kroužku s kuličkami (drážkování) musí směřovat k dosedacímu nákružku hnacího hřídele.
Napnutí svorkové spony na vnějším kloubu
– Napínací kleště -V.A.G 1682- nasaďte tak, jak je znázorněno na obrázku. Přitom je třeba dbát na to, aby ostří kleští dosedala v rozích -šipky B- hadicové spony.
– Napněte svorkovou sponu otáčením vřetena momentovým klíčem (nevzpřičte přitom kleště).
Poznámkat Kvůli tvrdosti materiálu (oproti pryži) manžety kloubu je třeba použít svorkovou sponu z ušlechtilé oceli, kterou lze napnout pouze napínacími kleštěmi -V.A.G 1682-.
Dotahovací moment: 25 Nm
Používejte momentový klíč -C- s rozsahem 5...50 Nm (např. momentový klíč -V.A.G 1331-).
Dbejte na to, aby se vřeteno -A- kleští lehce otáčelo. Příp. ho namažte mazacím tukem MoS2.
Jde-li vřeteno ztěžka, např. v důsledku znečištění závitu, nelze dosáhnout potřebné upínací síly svorkové spony (při předepsaném dotahovacím momentu).
Napnutí svorkové spony malého průměru
- Paskal
- VWmaniak
- Příspěvky: 7640
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: FAQ: Návody, postupy, časté dotazy
Demontáž a montáž přístrojové desky:
Demontáž:
Demontujte obložení prostoru pro nohy → Kapitola
Demontujte popelník vpředu, resp. přihrádku vpředu → Kapitola
Demontujte panel Infotainmentu → Kapitola
Demontujte kryt „Climatronic/Climatic“, → Kapitola.
Vozidla bez „Climatroniku/Climatiku“
Demontujte regulaci topného vzduchu a čerstvého vzduchu → Topení, klimatizace; opr. sk.80.
Klimatizace s ruční regulací „Climatic“
Demontujte regulaci topení a klimatizace Climatic → Topení, klimatizace; opr. sk.87.
Klimatizace s automatickou regulací „Climatronic“
Demontujte ovládací a zobrazovací jednotku klimatizace, Climatronic -E87- s řídicí jednotkou Climatronic -J255- → Topení, klimatizace; opr. sk.87.
Demontujte snímač 2 slunečního svitu -G134- → opr. sk.87
Vozidla se středovou konzolou, základní
Demontujte středovou konzolu, základní → Kapitola.
Vozidla se středovou konzolou, komfort
Demontujte zadní kryt → Kapitola
Demontujte středovou konzolu komfort → Kapitola
Všechna vozidla
Demontujte jednotku airbagu na straně řidiče → Kapitola.
Demontujte volant → Podvozek, nápravy, řízení; opr. sk.48.
Demontujte obložení sloupku řízení → Kapitola
Demontujte boční kryty přístrojové desky → Kapitola.
Demontujte horní obložení sloupků A → Kapitola.
Demontujte střední obložení sloupků A → Kapitola.
Demontujte odkládací přihrádku v přístrojové desce → Kapitola.
Demontujte kryt v prostoru nohou na straně řidiče → Kapitola
Demontujte kryt v prostřední části přístrojové desky → Kapitola
Demontujte kryt přístrojové desky na straně spolujezdce → Kapitola.
Demontujte kryt sdružených přístrojů → Kapitola.
Passat CC s rozhlasovým přijímačem nebo rádio-navigačním systémem
Demontujte rozhlasový přijímač, resp. autorádio s navigačním systémem → Komunikace; opr. sk.91.
Limousine, resp. Variant s rozhlasovým přijímačem nebo autorádiem s navigačním systémem
Demontujte rozhlasový přijímač, resp. rádio-navigační systém → Komunikace; opr. sk.91
Vozidla bez rozhlasového přijímače nebo rádio-navigačního systému
Demontujte přihrádku uprostřed → Kapitola.
Vozidla s odkládacími přihrádkami vedle spínače varovných světel
Demontujte jednotku odkládacích přihrádek uprostřed → Kapitola
Vozidla bez odkládacích přihrádek vedle spínače varovných světel
Demontujte nosník slepého krytu → Kapitola
Všechna vozidla
Demontujte spínače na sloupku řízení → Elektrické zařízení; opr. sk.94.
Demontujte kryt na straně řidiče → Kapitola
Demontujte sdružené přístroje → Elektrické zařízení; opr. sk.90.
Vozidla s držákem mobilního telefonu na přístrojové desce
Odpojte svazky vodičů k držáku mobilního telefonu → Komunikace; opr. sk.91.
Všechna vozidla
Rozpojte svazek vodičů na modulu airbagu spolujezdce.
Odpojte od pravého a levého výstupního kanálu, je-li instalován, svazek vodičů snímače teploty.
Vyšroubujte šroub -1- za sdruženými přístroji (3,5 Nm).
Na levé straně přístrojové desky odšroubujte matici -1- (3,5 Nm).
Vyšroubujte šrouby -2- a -3- (3,5 Nm).
Na pravé straně přístrojové desky odšroubujte matici -1- (3,5 Nm).
Vyšroubujte šrouby -2- a -3- (3,5 Nm).
Ve střední oblasti přístrojové desky vyšroubujte dva šrouby -1- (3,5 Nm).
Vyšroubujte šrouby -2- a -3- (3,5 Nm).
Vytáhněte přístrojovou desku -1- ze svorek -2- a -3- v přechodové oblasti k čelnímu sklu.
Poznámka: Pro lepší přehled jsou svorky -2- a -3- zobrazeny v demontovaném stavu.
Při montáži přístrojové desky dbejte na to, aby byla přesně umístěna ve svorkách
Montáž:
Montáž se provádí analogicky v opačném pořadí.
Demontáž:
Demontujte obložení prostoru pro nohy → Kapitola
Demontujte popelník vpředu, resp. přihrádku vpředu → Kapitola
Demontujte panel Infotainmentu → Kapitola
Demontujte kryt „Climatronic/Climatic“, → Kapitola.
Vozidla bez „Climatroniku/Climatiku“
Demontujte regulaci topného vzduchu a čerstvého vzduchu → Topení, klimatizace; opr. sk.80.
Klimatizace s ruční regulací „Climatic“
Demontujte regulaci topení a klimatizace Climatic → Topení, klimatizace; opr. sk.87.
Klimatizace s automatickou regulací „Climatronic“
Demontujte ovládací a zobrazovací jednotku klimatizace, Climatronic -E87- s řídicí jednotkou Climatronic -J255- → Topení, klimatizace; opr. sk.87.
Demontujte snímač 2 slunečního svitu -G134- → opr. sk.87
Vozidla se středovou konzolou, základní
Demontujte středovou konzolu, základní → Kapitola.
Vozidla se středovou konzolou, komfort
Demontujte zadní kryt → Kapitola
Demontujte středovou konzolu komfort → Kapitola
Všechna vozidla
Demontujte jednotku airbagu na straně řidiče → Kapitola.
Demontujte volant → Podvozek, nápravy, řízení; opr. sk.48.
Demontujte obložení sloupku řízení → Kapitola
Demontujte boční kryty přístrojové desky → Kapitola.
Demontujte horní obložení sloupků A → Kapitola.
Demontujte střední obložení sloupků A → Kapitola.
Demontujte odkládací přihrádku v přístrojové desce → Kapitola.
Demontujte kryt v prostoru nohou na straně řidiče → Kapitola
Demontujte kryt v prostřední části přístrojové desky → Kapitola
Demontujte kryt přístrojové desky na straně spolujezdce → Kapitola.
Demontujte kryt sdružených přístrojů → Kapitola.
Passat CC s rozhlasovým přijímačem nebo rádio-navigačním systémem
Demontujte rozhlasový přijímač, resp. autorádio s navigačním systémem → Komunikace; opr. sk.91.
Limousine, resp. Variant s rozhlasovým přijímačem nebo autorádiem s navigačním systémem
Demontujte rozhlasový přijímač, resp. rádio-navigační systém → Komunikace; opr. sk.91
Vozidla bez rozhlasového přijímače nebo rádio-navigačního systému
Demontujte přihrádku uprostřed → Kapitola.
Vozidla s odkládacími přihrádkami vedle spínače varovných světel
Demontujte jednotku odkládacích přihrádek uprostřed → Kapitola
Vozidla bez odkládacích přihrádek vedle spínače varovných světel
Demontujte nosník slepého krytu → Kapitola
Všechna vozidla
Demontujte spínače na sloupku řízení → Elektrické zařízení; opr. sk.94.
Demontujte kryt na straně řidiče → Kapitola
Demontujte sdružené přístroje → Elektrické zařízení; opr. sk.90.
Vozidla s držákem mobilního telefonu na přístrojové desce
Odpojte svazky vodičů k držáku mobilního telefonu → Komunikace; opr. sk.91.
Všechna vozidla
Rozpojte svazek vodičů na modulu airbagu spolujezdce.
Odpojte od pravého a levého výstupního kanálu, je-li instalován, svazek vodičů snímače teploty.
Vyšroubujte šroub -1- za sdruženými přístroji (3,5 Nm).
Na levé straně přístrojové desky odšroubujte matici -1- (3,5 Nm).
Vyšroubujte šrouby -2- a -3- (3,5 Nm).
Na pravé straně přístrojové desky odšroubujte matici -1- (3,5 Nm).
Vyšroubujte šrouby -2- a -3- (3,5 Nm).
Ve střední oblasti přístrojové desky vyšroubujte dva šrouby -1- (3,5 Nm).
Vyšroubujte šrouby -2- a -3- (3,5 Nm).
Vytáhněte přístrojovou desku -1- ze svorek -2- a -3- v přechodové oblasti k čelnímu sklu.
Poznámka: Pro lepší přehled jsou svorky -2- a -3- zobrazeny v demontovaném stavu.
Při montáži přístrojové desky dbejte na to, aby byla přesně umístěna ve svorkách
Montáž:
Montáž se provádí analogicky v opačném pořadí.
- ejne
- VWjunior
- Příspěvky: 1520
- Registrován: 14.09.2008 17:43
- Bydliště: SVK ( SLC, SL )
- Kontaktovat uživatele:
Re: FAQ: Návody, postupy, časté dotazy
toto ti isto ukaze ako to vyberies, a zaroven to moze byt ako navod ako vymenit radio.
VW Passat 2.0 103kw Sportline = Moje presuvadlo
Najväčšou hrozbou v cestnej premávke sú autá, ktoré sú rýchlejšie než schopnosť ich vodičov myslieť
Najväčšou hrozbou v cestnej premávke sú autá, ktoré sú rýchlejšie než schopnosť ich vodičov myslieť
-
- VWagenista
- Příspěvky: 1244
- Registrován: 14.01.2010 23:40
- Bydliště: Praha
Re: FAQ: Návody, postupy, časté dotazy
Návod ovládání rádia s CD RCD 510 - dtto co u škodovky Bolero
http://ws.skoda-auto.com/download/4all/ ... rRadio.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
http://ws.skoda-auto.com/download/4all/ ... rRadio.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Neberte život tak vážně, stejně z něj nevyváznete živí...
- lukasko144
- VWexpert
- Příspěvky: 2526
- Registrován: 25.06.2009 21:40
- Bydliště: Malacky, SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: FAQ: Návody, postupy, časté dotazy
Pridavam slubeny link na stiahnutie navodu pre navigacne RNS510 - cast 3.4 Navigacny system.
http://rapidshare.com/files/349672546/3 ... _.rar.html
http://rapidshare.com/files/349672546/3 ... _.rar.html
- purky
- Řidič
- Příspěvky: 164
- Registrován: 10.10.2009 17:47
- Bydliště: Jirkov
Re: FAQ: Návody, postupy, časté dotazy
Existuje nějaký návod na dodělání nožního osvětlení (přední, zadní). Díky za info!
- TNT
- VWexpert
- Příspěvky: 4309
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kdesi na jihu :)
- Kontaktovat uživatele:
Re: FAQ: Návody, postupy, časté dotazy
Predek http://www.passat3c.info/cms_neu/index.php?page=152" onclick="window.open(this.href);return false;
Zadek http://www.passat3c.info/cms_neu/index.php?page=153" onclick="window.open(this.href);return false;
Zadek http://www.passat3c.info/cms_neu/index.php?page=153" onclick="window.open(this.href);return false;
- mrmaryII
- VWagenista
- Příspěvky: 1262
- Registrován: 24.03.2009 13:07
- Bydliště: Kosice, SVK
Re: FAQ: Návody, postupy, časté dotazy
Nastavenie svetiel
- Přílohy
-
- Nastavenie svetiel Xenon.pdf
- (123.49 KiB) Staženo 1917 x
When you play with fire, there is a 50/50 chance something will go wrong, and nine times out of ten it does.
- ejne
- VWjunior
- Příspěvky: 1520
- Registrován: 14.09.2008 17:43
- Bydliště: SVK ( SLC, SL )
- Kontaktovat uživatele:
Re: FAQ: Návody, postupy, časté dotazy
vymena palivoveh oje jednoducha . zhodis kryt motora len ho potiahnes ksebe je tam len nastrknuty. to je vsetko poto povolis skrutky ktore drzia palivak ( su na obrazku ) das dole ten vrch a nakoniec len vyberies palivak a poskladas to naspat. neije to nic zlozite
- Přílohy
-
- palivovy.png (5.66 KiB) Zobrazeno 26831 x
VW Passat 2.0 103kw Sportline = Moje presuvadlo
Najväčšou hrozbou v cestnej premávke sú autá, ktoré sú rýchlejšie než schopnosť ich vodičov myslieť
Najväčšou hrozbou v cestnej premávke sú autá, ktoré sú rýchlejšie než schopnosť ich vodičov myslieť
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 21.10.2009 08:59
Re: FAQ: Návody, postupy, časté dotazy
ahoj vsichni, kde by se daly sehnat montazni kleste 3392, pripadne daji se nahradit? bojim se ze pri sundavani potahu zadnich dveri neco znicim
diky moc
diky moc
- TNT
- VWexpert
- Příspěvky: 4309
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kdesi na jihu :)
- Kontaktovat uživatele:
- lukasko144
- VWexpert
- Příspěvky: 2526
- Registrován: 25.06.2009 21:40
- Bydliště: Malacky, SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: FAQ: Návody, postupy, časté dotazy
Toto tu dal este tusim Mara_VR6 za doby jeho predsedovania ..
- ejne
- VWjunior
- Příspěvky: 1520
- Registrován: 14.09.2008 17:43
- Bydliště: SVK ( SLC, SL )
- Kontaktovat uživatele:
Re: FAQ: Návody, postupy, časté dotazy
Vela ludi pyta zapojenie poistiek pre nase 3C cka.
Tu je komplet zoznam a popis vsetkych poistiek dufam ze pomoze
PS: mate ho vo vasom rodnom jazyku. takze preklad Vam uz netreba
Tu je komplet zoznam a popis vsetkych poistiek dufam ze pomoze
PS: mate ho vo vasom rodnom jazyku. takze preklad Vam uz netreba
- Přílohy
-
- poistky.pdf
- (710.06 KiB) Staženo 10143 x
VW Passat 2.0 103kw Sportline = Moje presuvadlo
Najväčšou hrozbou v cestnej premávke sú autá, ktoré sú rýchlejšie než schopnosť ich vodičov myslieť
Najväčšou hrozbou v cestnej premávke sú autá, ktoré sú rýchlejšie než schopnosť ich vodičov myslieť
-
- VWagenista
- Příspěvky: 1287
- Registrován: 07.05.2010 18:17
- Bydliště: ruzomberok,SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: FAQ: Návody, postupy, časté dotazy
myslim ze 4 litre tak isto ako do BKPJelko4 píše:kolko litrov oleja ide do motora BMP a aku ma splnat specifikaciu? dakujem
http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=102&t=17250" onclick="window.open(this.href);return false;