MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
- kazbic
- VWsenior
- Příspěvky: 2243
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: CHOMUTOV
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
abeljozef
Díky Pepo,kouknu na to.
Díky Pepo,kouknu na to.
"Kazbič"
"DOKUD JEŠTĚ ŽIJEM,JE VŠECHNO V.W. "
Spolek Automobilových Gurmánů
"DOKUD JEŠTĚ ŽIJEM,JE VŠECHNO V.W. "
Spolek Automobilových Gurmánů
-
- Závodník
- Příspěvky: 630
- Registrován: 07.11.2007 10:27
- Bydliště: ŠUMAVWA
Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
jo souhlasil bych s jozefem
- kazbic
- VWsenior
- Příspěvky: 2243
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: CHOMUTOV
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
Tak nevím nevím klucí,koukal jsem na ty kabely a ty jsou v poho.Nikde se neflákají v blízkosti trubek.vedou přes konektor na levou staranu,jako nad odpory k ventilátorům.Dál jsem se nedostal.Celá dráha kabelů je zaizolovaná a dobře chráněná.Zkusím ještě rozebrat a vyčistit konektory.Nechám natočenej motor a budu se v tom rochnit.
"Kazbič"
"DOKUD JEŠTĚ ŽIJEM,JE VŠECHNO V.W. "
Spolek Automobilových Gurmánů
"DOKUD JEŠTĚ ŽIJEM,JE VŠECHNO V.W. "
Spolek Automobilových Gurmánů
- Mikycarp
- Jezdec
- Příspěvky: 370
- Registrován: 21.11.2009 18:18
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
byla to jen jedna z možností, pátrej dál
SAG - ideální auto na ryby
- ruza
- Jezdec
- Příspěvky: 272
- Registrován: 20.05.2008 20:56
- Bydliště: ČR
Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
Ahoj, poslední měsíc sleduju podobný problém jako jsou zde již popsány.
Stalo se mi to už asi 5x a vysledoval jsem jisté podobné rysy v jednotlivých případech.
Po krátkém stání 10-20 minut normálně nastartuju a vyjedu, po pár metrech (100, včera dokonce po 10m) to bez varování chcípne a zastaví. Když startuju, normálně problikne žhavení, startér točí jak divej, ale nechytne. Vždy až po nějaké chvíli (v minutách). Když chytne tak pod plynem a předtím než definitivně naskočí je cítit, že se "snaží" (blafe ale pokud netočím dál, tak nechytne).
Ve dvou případech se mi to dokonce stalo dvakrát za sebou v úzké uličce a za mnou netrpělivě čekali další auta. Blbej pocit
Motor AUY, na vagu nic kromě blinkrů - "zkrat na plus" není.
Vypadá to, že tam nejde nafta. Ale pak najednou zase vše v pohodě.
Nevím kam šáhnout, palivový filtr? naft. čerpadlo?
Díky za rady
Edit: Po výměně palivového filtru už měsíc v pohodě.
Stalo se mi to už asi 5x a vysledoval jsem jisté podobné rysy v jednotlivých případech.
Po krátkém stání 10-20 minut normálně nastartuju a vyjedu, po pár metrech (100, včera dokonce po 10m) to bez varování chcípne a zastaví. Když startuju, normálně problikne žhavení, startér točí jak divej, ale nechytne. Vždy až po nějaké chvíli (v minutách). Když chytne tak pod plynem a předtím než definitivně naskočí je cítit, že se "snaží" (blafe ale pokud netočím dál, tak nechytne).
Ve dvou případech se mi to dokonce stalo dvakrát za sebou v úzké uličce a za mnou netrpělivě čekali další auta. Blbej pocit
Motor AUY, na vagu nic kromě blinkrů - "zkrat na plus" není.
Vypadá to, že tam nejde nafta. Ale pak najednou zase vše v pohodě.
Nevím kam šáhnout, palivový filtr? naft. čerpadlo?
Díky za rady
Edit: Po výměně palivového filtru už měsíc v pohodě.
Naposledy upravil(a) ruza dne 29.03.2010 07:06, celkem upraveno 1 x.
- Auto1
- Závodník
- Příspěvky: 509
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Opava city
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
Ty snímače mohou být dva: Dle etky se nazývají: Snímač otáček a hallův snímač otáček,takže bych zkoumal oba,je možné že oba neobsahuje každý typ motoru.Marek77 píše:Jediné dvě věci, které mohou způsobit úplné zhasnutí motoru (pokud se nejedná o nějakou věc, o které VAG neví), je snímač otáček klikového hřídele a ventil N109. Jakákoli jiná závada nezpůsobí chcípnutí.
IMPORT A PRODEJ AUT: http://www.1auto.tk" onclick="window.open(this.href);return false;
- ifos.cz
- VWagenista
- Příspěvky: 1355
- Registrován: 19.04.2008 07:17
- Bydliště: Isergebirge, Sudeten
Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
Taky mam problem s chcipanim motoru (jednickovy benzinovy dvoulitr) - poprve se mi to stalo loni pri privalovych destich, kdy jsem projel hodne hlubokou vodou (spis poradnej hnedej potok z pole na kopci pres silnici) a protijedouci auto mi asi hrklo vodu na podvozek. Auto chciplo a neslo asi 1/2 hodiny nastartovat - starter normalne tocil, benzin smrdel, ale ani si to nejdriv neskytlo, pak uz obcas i zaskytalo a zase chciplo a nakonec to chytlo a ze zacatku s mirnym skubanim jsem mohl odjet. Tehdy jsem si rikal, ze to byly vyjimecne podminky a dal jsem to neresil.
Ted na jare se mi to stalo uz dvakrat (pokazde v arealu prumyslove zony), kdy jsem projel jednim (pokazde levym prednim) kolem hlubokou dirou (pokazde jinou, ale vsechny ty diry po zime a od kamionu jsou tam jak sourozenci), ktera nebyla pro melkou kaluz kolem videt a caknul jsem si nekam na podvozek vodu (dnes jsem to vylozene slysel a citil), cimz to okamzite chciplo a opet zhruba pul hodiny to neslo nahodit, pak nakonec nejdrive s cukanim a chcipanim to chytlo. Pod motorem mam kryt a kdyz na nej kouknu z motoroveho prostoru, tak se zda byt uplne suchy (motor i kryt). Kamos si mysli, ze by to mozna mohl byt konektor k lambde na ktery mi leve (nejspis) predni kolo cakne vodu? Dnes to po nastartovani kdyz to jeste skytalo chvili smrdelo po pukavcich, coz by myslim te lambde mohlo odpovidat? VAG mi nehlasi vubec nic (resp. akorad Climatronic hlasi sporadicky snimac rychlomeru, ale to hlasi cas od casu i jindy, resp. asi vzdy kdyz mam jakykoli problem se startovanim - kdyz mi umrel starter nebo baterka, hlasil to taky).
PS: Den po tom co se mi to ted stalo letos poprve jsem vyjel ze studene garaze a venku bylo krasne teplo, takze se mi cele auto hrozne orosilo a chciplo mi to taky, ale po cca pulminute uz to zase slo nahodit. Dnes kdy se mi to stalo letos podruhe jsem si jeste vsiml, ze mi to na kruhaci (tzn. prudsi zatacka doleva) chvili po tom co mi to konecne chytlo a ja jel rovnou domu, trosku zacukalo (jako kdyby se tam ta voda prelila).
PS2: johnny.fox (jednickovy Sharan, stejny benzinovy motor) hlasi, ze se mu to ve stejnem arealu stava taky, akorad, ze on to po chvilce zas nahodi.
Ted na jare se mi to stalo uz dvakrat (pokazde v arealu prumyslove zony), kdy jsem projel jednim (pokazde levym prednim) kolem hlubokou dirou (pokazde jinou, ale vsechny ty diry po zime a od kamionu jsou tam jak sourozenci), ktera nebyla pro melkou kaluz kolem videt a caknul jsem si nekam na podvozek vodu (dnes jsem to vylozene slysel a citil), cimz to okamzite chciplo a opet zhruba pul hodiny to neslo nahodit, pak nakonec nejdrive s cukanim a chcipanim to chytlo. Pod motorem mam kryt a kdyz na nej kouknu z motoroveho prostoru, tak se zda byt uplne suchy (motor i kryt). Kamos si mysli, ze by to mozna mohl byt konektor k lambde na ktery mi leve (nejspis) predni kolo cakne vodu? Dnes to po nastartovani kdyz to jeste skytalo chvili smrdelo po pukavcich, coz by myslim te lambde mohlo odpovidat? VAG mi nehlasi vubec nic (resp. akorad Climatronic hlasi sporadicky snimac rychlomeru, ale to hlasi cas od casu i jindy, resp. asi vzdy kdyz mam jakykoli problem se startovanim - kdyz mi umrel starter nebo baterka, hlasil to taky).
PS: Den po tom co se mi to ted stalo letos poprve jsem vyjel ze studene garaze a venku bylo krasne teplo, takze se mi cele auto hrozne orosilo a chciplo mi to taky, ale po cca pulminute uz to zase slo nahodit. Dnes kdy se mi to stalo letos podruhe jsem si jeste vsiml, ze mi to na kruhaci (tzn. prudsi zatacka doleva) chvili po tom co mi to konecne chytlo a ja jel rovnou domu, trosku zacukalo (jako kdyby se tam ta voda prelila).
PS2: johnny.fox (jednickovy Sharan, stejny benzinovy motor) hlasi, ze se mu to ve stejnem arealu stava taky, akorad, ze on to po chvilce zas nahodi.
Naposledy upravil(a) ifos.cz dne 03.04.2010 08:44, celkem upraveno 1 x.
Alhambra 2.0i SXE . Sport eXtra Edition
Benzínový motor ADY - 85 kW ( 115 vraníků ) December 1996
_________________
Benzínový motor ADY - 85 kW ( 115 vraníků ) December 1996
_________________
- ifos.cz
- VWagenista
- Příspěvky: 1355
- Registrován: 19.04.2008 07:17
- Bydliště: Isergebirge, Sudeten
Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
Tak si sam odpovim, kdyby to nekdy resil i nekdo jiny.
Na Skaredou stredu po ceste z prace mi to za prudkeho deste do kopce chciplo a uz jsem to nenahodil vubec. Az po 24 hodinach v garazi to chytlo, tak jsem to chtel projet a do prudsicho kopce to zase opet ihned chciplo a uz to neslo nahodit. Obcas si to sice skytlo, ale nanaskocilo.
Po vymene palce, vicka rozdelovace a svicek (vymenu potrebovaly vsechny tyhle dily tak jako tak) to porad nejelo prestoze jiskru to davalo (ale holt asi nejak blbe), tak jsme se podivali na zoubek civce a hura - delala to ona. Zajimave bylo, ze v ni opravdu byla voda a dostala se tam nejspis opravdu zedpoda od leveho predniho kola v hlubokych dirach s vodou i pres kryt pod motorem a protoze je ta civka umistena tak hluboko, tu vodu jsem tam nevidel (po vytazeni civky na ni byly videt i hnede bahnite kapky mirici smerem nahoru). Tak uz to snad da pokoj.
Na Skaredou stredu po ceste z prace mi to za prudkeho deste do kopce chciplo a uz jsem to nenahodil vubec. Az po 24 hodinach v garazi to chytlo, tak jsem to chtel projet a do prudsicho kopce to zase opet ihned chciplo a uz to neslo nahodit. Obcas si to sice skytlo, ale nanaskocilo.
Po vymene palce, vicka rozdelovace a svicek (vymenu potrebovaly vsechny tyhle dily tak jako tak) to porad nejelo prestoze jiskru to davalo (ale holt asi nejak blbe), tak jsme se podivali na zoubek civce a hura - delala to ona. Zajimave bylo, ze v ni opravdu byla voda a dostala se tam nejspis opravdu zedpoda od leveho predniho kola v hlubokych dirach s vodou i pres kryt pod motorem a protoze je ta civka umistena tak hluboko, tu vodu jsem tam nevidel (po vytazeni civky na ni byly videt i hnede bahnite kapky mirici smerem nahoru). Tak uz to snad da pokoj.
Alhambra 2.0i SXE . Sport eXtra Edition
Benzínový motor ADY - 85 kW ( 115 vraníků ) December 1996
_________________
Benzínový motor ADY - 85 kW ( 115 vraníků ) December 1996
_________________
- Štěpán X-tet
- Nový člen
- Příspěvky: 14
- Registrován: 13.10.2009 20:42
- Bydliště: Jindřichův Hradec
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
Ahoj, tak koukám, že nejsem první... Mám podobný problém: Sharan 1998, 2.0 benzín, zcela nepravidelně při jízdě někdy zacuká, jindy úplně chcípne... Je mu jedno kolik jedu, jaké jsou otáčky, prostě to udělá kdykoliv chce.. Někdy 300km nic, jindy každých pět km... ŘJ v pořádky, benzínové čerpadlo v pořádku, diagnostika čistá.. Co s tím?
PS: při poslední jízdě úplně zkapala cívka, vytekla... Mám objednanou novou...
PS: při poslední jízdě úplně zkapala cívka, vytekla... Mám objednanou novou...
- Briannn
- Řidič
- Příspěvky: 90
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
Kontrola zapalovací cívku-y, VN kabely, svíčky.
Ford Galaxy 2.0 85kW 1997 prodáno
Ford Galaxy 2.8 VR6 150kW tiptronic 2001 prodáno
Ford Fiesta 1.25 16V Zetec 55kW 1999
Ford S-max 2.0 TDci 96kW automat 2007
Ford Galaxy 2.8 VR6 150kW tiptronic 2001 prodáno
Ford Fiesta 1.25 16V Zetec 55kW 1999
Ford S-max 2.0 TDci 96kW automat 2007
- Štěpán X-tet
- Nový člen
- Příspěvky: 14
- Registrován: 13.10.2009 20:42
- Bydliště: Jindřichův Hradec
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
Hmm, cívka dnes fungl nová. Probrala se ŘJ, hlásí chybu čidla v rozdělovači, takže měním čidlo, víčko, palec, svíčky a uvidíme, co to udělá...
- Štěpán X-tet
- Nový člen
- Příspěvky: 14
- Registrován: 13.10.2009 20:42
- Bydliště: Jindřichův Hradec
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
Ahoj,
tak se nic nezměnilo... Vyměnili jsme cívku, svíčky, Hallovo čidlo, palec a víčko rozdělovače, kabely jsou v pořádku, relátka nejspíš taky, benzinové čerpadlo jsme po kontrole vyloučili a včera po ujetí asi 50km (už jsem se radoval, že to klaplo), se zase objevilo cukání, rozkmital se otáčkoměr... Tentokrát sice nechcípl motor, ale trvalo to asi půl minuty, než se zase chytil...
Poraďte, jestli vás někoho něco napadá, já jsem v koncích..
tak se nic nezměnilo... Vyměnili jsme cívku, svíčky, Hallovo čidlo, palec a víčko rozdělovače, kabely jsou v pořádku, relátka nejspíš taky, benzinové čerpadlo jsme po kontrole vyloučili a včera po ujetí asi 50km (už jsem se radoval, že to klaplo), se zase objevilo cukání, rozkmital se otáčkoměr... Tentokrát sice nechcípl motor, ale trvalo to asi půl minuty, než se zase chytil...
Poraďte, jestli vás někoho něco napadá, já jsem v koncích..
- ifos.cz
- VWagenista
- Příspěvky: 1355
- Registrován: 19.04.2008 07:17
- Bydliště: Isergebirge, Sudeten
Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
Skrtici klapka? Rozdelat a vycistit (i zevnitr), pripadne mrknout na potenciometr jestli neni vydreny (coz by ovsem bylo asi na vymenu cele skrtici klapky)
Alhambra 2.0i SXE . Sport eXtra Edition
Benzínový motor ADY - 85 kW ( 115 vraníků ) December 1996
_________________
Benzínový motor ADY - 85 kW ( 115 vraníků ) December 1996
_________________
- Briannn
- Řidič
- Příspěvky: 90
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
Hmm, chyba je někde kam nemůže diagnostika, tak mě napadá baterka a dráty. Chová se to jako by jsi rychle vypínal klíč zapalování. Chyba by mohla být někde v ukostření nebo napájení.
Ford Galaxy 2.0 85kW 1997 prodáno
Ford Galaxy 2.8 VR6 150kW tiptronic 2001 prodáno
Ford Fiesta 1.25 16V Zetec 55kW 1999
Ford S-max 2.0 TDci 96kW automat 2007
Ford Galaxy 2.8 VR6 150kW tiptronic 2001 prodáno
Ford Fiesta 1.25 16V Zetec 55kW 1999
Ford S-max 2.0 TDci 96kW automat 2007
- Štěpán X-tet
- Nový člen
- Příspěvky: 14
- Registrován: 13.10.2009 20:42
- Bydliště: Jindřichův Hradec
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
"Projevuje se to vždycky stejně: rozkmitá se otáčkoměr, auto škube, ztratí střídavě výkon, někdy se chytí a zase jede jakoby nic, jindy úplně chcípne... Kontrolky nic, hlášení závad nulové.. Vyměnil jsem cívku (jednu jsme úplně zrušili), Hallovo čidlo, palec a víčko rozdělovače, svíčky, kabely vypadají dobře, ŘJ jsem nechal překontrolovat zdejším vyhlášeným machrem na ŘJ, je čistá, benzínové čerpadlo běhá dobře...
Tak mám vyměněná dvě relátka, mimochodem č.80 ani v autě nemám:-), vyčištěnou škrtící klapku a potenciometr, znovu všechny kabely a kontakty, prostříkali jsme je a nakonec dšlo i na výměnu čidla teploty, protože při proměřování házelo prapodivný hodnoty a navíc v chytré knize (H. R. Etzold - Údržba a oprava automobilů SAG) píšou, že může být příčinou cukání... Tak zkusím přes víkend víc jezdit a uvidíme"
TAK TO BYLO CELÝ K NIČEMU, KROMĚ TOHO, ŽE BY NA VÝMĚNU TĚCH DÍLŮ STEJNĚ DOŠLO, DÁL CUKÁ A CUKÁ A CUKÁ... CO DÁL? PŘECE HO NESHODÍM ZE SKÁLY, MÁM HO DOCELA RÁD...
Tak mám vyměněná dvě relátka, mimochodem č.80 ani v autě nemám:-), vyčištěnou škrtící klapku a potenciometr, znovu všechny kabely a kontakty, prostříkali jsme je a nakonec dšlo i na výměnu čidla teploty, protože při proměřování házelo prapodivný hodnoty a navíc v chytré knize (H. R. Etzold - Údržba a oprava automobilů SAG) píšou, že může být příčinou cukání... Tak zkusím přes víkend víc jezdit a uvidíme"
TAK TO BYLO CELÝ K NIČEMU, KROMĚ TOHO, ŽE BY NA VÝMĚNU TĚCH DÍLŮ STEJNĚ DOŠLO, DÁL CUKÁ A CUKÁ A CUKÁ... CO DÁL? PŘECE HO NESHODÍM ZE SKÁLY, MÁM HO DOCELA RÁD...