Nastartuje a chcípne x-krát po sobě. Proč?
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 17.03.2010 10:40
- Bydliště: Brnisko
Nastartuje a chcípne x-krát po sobě. Proč?
Ahoj všichni klubáci,
můj problém - nastartuji a po 2 sekundách chcípne. Opakuje se to stále u každého pokusu. Startuje dobře, čerpadlo spíná. Byl u toho mechanik, říkal že je to vážný. Kontaktoval známeho z VW a ten prý to silně vidí na immobilizer. Přitom den předtím jsem najel 50 Km bez jakéhokoliv problému. Pokoušel jsem se akorát zapojit neorig. rádio - na displeji stále svítilo TEL CALL tak jsem ho zase odpojil a dolíval jsem vodu do ostřekovačů. Takže je potřebná diagnostika a zákonitě odtah. No a protože tomu nerozumím, tak nemám ponětí proč se to stalo z ničeho nic, a jestli je to fakticky tak vážné. Nebyl by někdo z Brna, kto tomu hoví s vlastní diagnostikou a samozřejmě zaplacením se vším všudy. Jen abych věděl, na co se mám psychicky připravit. To auto mám 6 dní a z toho 5 dní stojí, vcelku mě to už trápí. Díky za každou odezvu.
(variant 1,8T 98)
můj problém - nastartuji a po 2 sekundách chcípne. Opakuje se to stále u každého pokusu. Startuje dobře, čerpadlo spíná. Byl u toho mechanik, říkal že je to vážný. Kontaktoval známeho z VW a ten prý to silně vidí na immobilizer. Přitom den předtím jsem najel 50 Km bez jakéhokoliv problému. Pokoušel jsem se akorát zapojit neorig. rádio - na displeji stále svítilo TEL CALL tak jsem ho zase odpojil a dolíval jsem vodu do ostřekovačů. Takže je potřebná diagnostika a zákonitě odtah. No a protože tomu nerozumím, tak nemám ponětí proč se to stalo z ničeho nic, a jestli je to fakticky tak vážné. Nebyl by někdo z Brna, kto tomu hoví s vlastní diagnostikou a samozřejmě zaplacením se vším všudy. Jen abych věděl, na co se mám psychicky připravit. To auto mám 6 dní a z toho 5 dní stojí, vcelku mě to už trápí. Díky za každou odezvu.
(variant 1,8T 98)
- Melys
- Řidič
- Příspěvky: 162
- Registrován: 27.07.2008 23:40
- Bydliště: Lovecká
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nastartuje a chcípne x-krát po sobě. Proč?
cus mas orig.alarm nebo mas pridanej.Protoze neor.radia nemuseji komunikovat s alarmem.Me se stalo ze sem zapojoval radio taky neor.a larm si delal co chtel a jestli mas propojenej alarm s imobilizerem tak mas bloklej imob.Zkus odpojit baterku tak na 2 hod a uvidis treba to pomuze.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 17.03.2010 10:40
- Bydliště: Brnisko
Re: Nastartuje a chcípne x-krát po sobě. Proč?
Hoj,
Jestli mám orig.alarm nebo ne to nevím, jak to zjistím? K autu byli dodány dva klíče se štítkem a nouzovým umělohmotným klíčkem. Baterii jsem měl odpojenou na radu jedného klubáka cca 10 min. a stav se nezmněnil. Je divné, že před startováním všechny kontrolky zhasnou včetně kontrolky immobilizéru. Snad dnes mechanik najde čas a odtáhne to do servisu, uvidíme po diagnostice. Ještě by mě zajímalo co je to za díl který jsem označil na přiloženém obrázku žltou šipkou. Protože jsem plnil nádržku ostřikovačů a trochu kapaliny mi ukáplo na káble vedoucí od téhle součástky dál do kabiny. Jestli to taky nemá spojitost, že by se voda dostala pod izolaci a nadělala tam binec, hm? A děkuji za odezvu.
Jestli mám orig.alarm nebo ne to nevím, jak to zjistím? K autu byli dodány dva klíče se štítkem a nouzovým umělohmotným klíčkem. Baterii jsem měl odpojenou na radu jedného klubáka cca 10 min. a stav se nezmněnil. Je divné, že před startováním všechny kontrolky zhasnou včetně kontrolky immobilizéru. Snad dnes mechanik najde čas a odtáhne to do servisu, uvidíme po diagnostice. Ještě by mě zajímalo co je to za díl který jsem označil na přiloženém obrázku žltou šipkou. Protože jsem plnil nádržku ostřikovačů a trochu kapaliny mi ukáplo na káble vedoucí od téhle součástky dál do kabiny. Jestli to taky nemá spojitost, že by se voda dostala pod izolaci a nadělala tam binec, hm? A děkuji za odezvu.
- Melys
- Řidič
- Příspěvky: 162
- Registrován: 27.07.2008 23:40
- Bydliště: Lovecká
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nastartuje a chcípne x-krát po sobě. Proč?
Cus to nevim k cemu to je ale mam to tam taky tak neboj nejsi sam:-)nejakej regulator neceho.Ale vbazarech se normalne cistej motory vabkou takze kdyz se tam nekam dostane voda tak by to nemelo vadit az na alernator a baterku.
- trsoft
- Nový člen
- Příspěvky: 24
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Nastartuje a chcípne x-krát po sobě. Proč?
Pokud se nemylim, tak je to ABS
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 17.03.2010 10:40
- Bydliště: Brnisko
Re: Nastartuje a chcípne x-krát po sobě. Proč?
Ne, nemýliš se. Je to ABS, mechoš mi řekl, že to s mojím problémem nesouvisí. Jinak problém se už vyřešil, bylo to 2 týdny v servisu, mechanik říkal že se nemají čeho chytit, protože byl u toho člověk z VW s originální autodiagnostikou a auto bylo bez závad. Tak vyměnil palivový filtr-bezezměny. Prošel kabeláž, pročistil konektory a podařilo se párkrát udržet nastartované a pak zase ne. a když volal naposledy tak říkal, že to zase drží ale neví na jak dlouho, přivezl mi to a odvtedy 1100 Km, chytá na drc a nechcípá. Prostě nějak závadu odstranili a neví jak. Sranda.
Jinak kdyby jste mohli poradit někoho z Brna kto by zvládl zapojení autorádia byl bych vám vděčný. Čouhaj mi z přístrojovky dráty a občas bych chtěl něco pustit dcerce. Netroufám si na to, každý mne odrazuje, že můžu neoriginálním rádiem poškodit řídící jednotky a skolabuje mi cele auto. To se fakticky může stát?
Tak čafte, klubáci.
Jinak kdyby jste mohli poradit někoho z Brna kto by zvládl zapojení autorádia byl bych vám vděčný. Čouhaj mi z přístrojovky dráty a občas bych chtěl něco pustit dcerce. Netroufám si na to, každý mne odrazuje, že můžu neoriginálním rádiem poškodit řídící jednotky a skolabuje mi cele auto. To se fakticky může stát?
Tak čafte, klubáci.
- fery.bee
- Jezdec
- Příspěvky: 401
- Registrován: 07.09.2008 13:42
- Bydliště: Zlínsko
Re: Nastartuje a chcípne x-krát po sobě. Proč?
A proč tam nedáš nějaké origo rádio VW? Ty do palubní desky zapadají nejlépe, ostatní rádia tam jsou jako pěst na oko.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 17.03.2010 10:40
- Bydliště: Brnisko
Re: Nastartuje a chcípne x-krát po sobě. Proč?
No, s tím origo rádiem máš z estetického hlediska určitě pravdu, jenže mám z předešlýho vozu autorádio s podporou MP3,
s nějakým výstupem ze zadní části, kde se údajně dá připojit MP3 přehrávač. To rádio šlapalo ve starém autě v pohodě. Takže je to otázka jenom dalších investic, k nějakému orig. rádiu - beta, gamma? - bych asi musel přikupovat další zařízení aby to přehrálo MP3. Uznej, že v rádiu moc pohádek nenaladíš - jak jsem říkal hlavně pro dceru. Jestli ale nebude zbytí, tak se po něčem mrknu. Pravda je, že v tom otvoru to rádio krapet plandá, ale na druhou stranu svíti moc hezky do modra-ladí s budíkama a klimatronikem . Ohledně origo rádií je tady spousta informací, to bych nějak zvládnul, no s tím stávajícím si nevím rady. A fakticky nechci něco oddělat
s nějakým výstupem ze zadní části, kde se údajně dá připojit MP3 přehrávač. To rádio šlapalo ve starém autě v pohodě. Takže je to otázka jenom dalších investic, k nějakému orig. rádiu - beta, gamma? - bych asi musel přikupovat další zařízení aby to přehrálo MP3. Uznej, že v rádiu moc pohádek nenaladíš - jak jsem říkal hlavně pro dceru. Jestli ale nebude zbytí, tak se po něčem mrknu. Pravda je, že v tom otvoru to rádio krapet plandá, ale na druhou stranu svíti moc hezky do modra-ladí s budíkama a klimatronikem . Ohledně origo rádií je tady spousta informací, to bych nějak zvládnul, no s tím stávajícím si nevím rady. A fakticky nechci něco oddělat
- Melys
- Řidič
- Příspěvky: 162
- Registrován: 27.07.2008 23:40
- Bydliště: Lovecká
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nastartuje a chcípne x-krát po sobě. Proč?
Tam nemas co oddelat max.pojistku nezapojuj oranzovej a modrej ty stejne nepotrebujes jenom dej dohromady zluty a cerveny aby ti to drzelo pamet a minus zvlast a 8 kablu a to sou repro nic vic nic min nebojse toho.