http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 234/000564" onclick="window.open(this.href);return false;zbuj píše:Cauec lidi mam maly problem ktery mi lehce vrta hlavou --- dneska jsem jel na trip a auto mi "zase" skocilo do nouzaku - stalo se mi to uz po 3. poprve cc pred rokem a neco, po druhe tak pred pul rokem a ted zase takze si to dava na cas co pul roku me to postrasi Divne je to ze se to zavada je vzdy ta sama i pri stejnych otackach a troufnul bych si rict ze i pri stejne rychlosti (4) jestli by jste na to mohli mrknou nekdo ---- jen vim ze se na to uz pred tim Mara dival a nenasel nic podobneho, nebo nejake vetsi info o zavade...
Dikec moc
Tady to je:
Adresa 01: Motor Labely: Chyba přesměrování
Řídící jednotka SW: 03G 906 018 HW:
Díl: R4 2.0l PPD1.1 G 9722
Revize: --H01--- Seriové číslo: VWZCZ000000000
Kódování: 0000072
Dílna #: WSC 23787 401 89387
Nalezena 1 chyba:
16618 - regulace plniciho tlaku: meze regulace prekroceny
P0234 - 006 - zkrat na plus - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 5
Frekvence závad: 2
Počítadlo resetů: 135
Kilometry: 186273 km
Indikace času: 0
Datum: 2010.03.28
Čas: 16:41:19
info o závadě:
Otáčky: 2880 /min
Text: 192
Text: Nm
Text:
Napětí: 14.35 V
Text: 1974
Text: hPa
Readiness: N/A
http://strunc.dieselpower.cz/forum/view ... c6ff1eebc7" onclick="window.open(this.href);return false;