1,8T otáčky motoru
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 04.01.2010 19:28
1,8T otáčky motoru
Zdravíčko, jsem novým majitelem pašíka s motorem 1,8T. Poměrně často se tu řeší spotřeba tohoto motoru. Já měl dříve klasiku motor 16ventil bez turba a tak se ptám, možná blbě, jaké jsou "vhodné" otáčky pro tento motor? Jasně, píše se všude že táhne od cca1800 otáček, ale je to pro ten motor to správné? Třeba ten můj starší vůz neměl rád podtáčení motoru. Dík za každou rozumnou odpověď. Pavel
-
- Závodník
- Příspěvky: 522
- Registrován: 10.04.2008 19:41
- Bydliště: Skuteč
Re: 1,8T otáčky motoru
Ahoj, měl jsem taky 1,8T a jezdil jsem s ním většinou do 3000ot/min, nevidím důvod proč by mu měli vadit otáčky okolo 2000ot/min, akorát ,že ve višších otáčkách využiješ potenciál motoru naplno. Já jsem na něm najezdil cca 80000km a úplně bez problémů a to motor už měl natočeno cca130000km. Jinak dlouhodobou spotřebu jsem tam měl 7,3l/100km.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 04.01.2010 19:28
Re: 1,8T otáčky motoru
Dík za odpověď, co se týká spotřeby tak to mám kolem 8,5-9l, ale je to 70% obce (takže 60kou), co je mezi nima tak to je vždy kousek kde se nedá jet moc rychle, páč je to úzké a samé zatáčky. No a cca 15% po dálnici. Asi mám moc těžkou nohu, ale auto mám chvilku a je to na zimních kolech + to blbý počasí.
- shiTT
- Jezdec
- Příspěvky: 391
- Registrován: 23.12.2008 13:11
- Bydliště: Hradec Krá-LOVE
Re: 1,8T otáčky motoru
nevím co jsi měl za 16V ale já měl kdysi mondeo a aby to jelo v klídku tak 2500ot/min. ted mam taky 1.8T a řadím za studena do 2000ot, za tepla tak do 3000ot většinou, jak je potřeba, na předjiždění i o něco víc záleží na situaci
A se spotřebou jsem na tom po městě : v klidu 7,5-8,5 ; v neklidu 10-11
mimo město : v klidu 7-8,5 ; v neklidu 8,5-9,5
A se spotřebou jsem na tom po městě : v klidu 7,5-8,5 ; v neklidu 10-11
mimo město : v klidu 7-8,5 ; v neklidu 8,5-9,5
VW Passat 66->96->110->142->85->184kW
VW Touran 74->100kW
VW Touran 74->100kW
- Raimmi
- Člen klubu
- Příspěvky: 410
- Registrován: 09.08.2009 12:04
- Bydliště: Olomoucký kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,8T otáčky motoru
tomu motoru neuškodí 2,5-3tis. největší tah začíná okolo 4tis. ale to už je pak i jiná spotřeba ale neškodí ho sem tam protáhnout od 4tis. výš
Vw Sharan II 1.9Tdi 85kw
Audi A6 Avant Quatro 2.8 V6 142kw
Audi A6 Avant Quatro 2.8 V6 142kw
- mike125
- Řidič
- Příspěvky: 162
- Registrován: 29.03.2010 20:57
- Bydliště: Zlínský Kraj
Re: 1,8T otáčky motoru
joonooo,co se týká turba, tak je potřeba ho sem tam protáhnout ja ho mám přez zimu v garáži a nedávno sem ho rozehral na těch 90°c a sem tam sem to protůroval do 6000 i trošku víš,normalně jsem jezdil při 3tisícoch co se týče turba tak je pravda že zabíra od 1800..ale to je jizda jak vas to zapalí do sedaček, to miluju=)
-
- Řidič
- Příspěvky: 67
- Registrován: 05.02.2009 23:58
Re: 1,8T otáčky motoru
Tedy nevím jak vy pánové ale na 17 kolesách jsou pro mého pašíka ideální otáčky mezi 2300 a 4500. At si říká kdo chce co chce, trápit motor pod 2000 otáček mi přijde jako neúcta tohoto Turbomotoru. Nejvyšší točivý moment je kolem 1800 otáček ale než se turbína roztočí do "svých" otáček hlavně do kopce, trochu jí to trvá. Takže za mě rozhodně nepodtáčet. Viva 1.8T
VW Passat 1.8T, 110Kw, Highline
-
- Řidič
- Příspěvky: 67
- Registrován: 05.02.2009 23:58
Re: 1,8T otáčky motoru
Nehledě na to, mrkněte se někdy schválně, od kolika otáček máte červeno . Když se chci povozit, tak mi vadne až někdy kolem 5500 ot. a to je pro mě čas přeřadit. Nejsem jedním z těch, co by trápil motor do červeých otáček ale tenhle motor je jako stvořený pro rychlejší jízdu
VW Passat 1.8T, 110Kw, Highline
- Raimmi
- Člen klubu
- Příspěvky: 410
- Registrován: 09.08.2009 12:04
- Bydliště: Olomoucký kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,8T otáčky motoru
já mám chip a táhne mě to až do 7tis. omezovač zabírá až při 7,5ot. ale to jsem jen zkoušel jinak jezdím strop do 6tis. na 2jku 110km/h na 3. 170km/h, maximálka 250km/h
Vw Sharan II 1.9Tdi 85kw
Audi A6 Avant Quatro 2.8 V6 142kw
Audi A6 Avant Quatro 2.8 V6 142kw
-
- Nový člen
- Příspěvky: 32
- Registrován: 06.10.2009 13:50
Re: 1,8T otáčky motoru
Luko.V píše:Tedy nevím jak vy pánové ale na 17 kolesách jsou pro mého pašíka ideální otáčky mezi 2300 a 4500. At si říká kdo chce co chce, trápit motor pod 2000 otáček mi přijde jako neúcta tohoto Turbomotoru. Nejvyšší točivý moment je kolem 1800 otáček ale než se turbína roztočí do "svých" otáček hlavně do kopce, trochu jí to trvá. Takže za mě rozhodně nepodtáčet. Viva 1.8T
ale kdyz jedes mesto tak jedes na dvojku aby si mel tolik otacek?
ja teda ve meste jezdim na ctyrku cca 2000 otacek.jinak na spotrebu drzim motor cca na 2000 otacek.dvojku je potreba rozjet na 3000 aby skocila trojka na 2000 a pak uz vyssi stupne normalne pri 2500 radit.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 32
- Registrován: 06.10.2009 13:50
Re: 1,8T otáčky motoru
Luko.V píše:Tedy nevím jak vy pánové ale na 17 kolesách jsou pro mého pašíka ideální otáčky mezi 2300 a 4500. At si říká kdo chce co chce, trápit motor pod 2000 otáček mi přijde jako neúcta tohoto Turbomotoru. Nejvyšší točivý moment je kolem 1800 otáček ale než se turbína roztočí do "svých" otáček hlavně do kopce, trochu jí to trvá. Takže za mě rozhodně nepodtáčet. Viva 1.8T
jj s tim mas pravdu.ten motor je dole celkem mrtvy.na pohodovou jizdu meste v klidu ale kdyz se chces poradne povozit tak zacina tlacit od 3000 dobre.hodne dela ta vaha auta nez se rozhybe.co sem mel hondu 1.6vti tak to bylo slusne povozeni to zase tlacilo az do omezovace cca 8300 otacek.ten motor zacal tahnout od 5700 teprve .pokud znate nekdo technoligii VTEC tak vite o cem mluvim
- Raimmi
- Člen klubu
- Příspěvky: 410
- Registrován: 09.08.2009 12:04
- Bydliště: Olomoucký kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,8T otáčky motoru
jj znám V-TEC dobrá to věc 1,6 a výkon jak 1,8T
Vw Sharan II 1.9Tdi 85kw
Audi A6 Avant Quatro 2.8 V6 142kw
Audi A6 Avant Quatro 2.8 V6 142kw
-
- Řidič
- Příspěvky: 81
- Registrován: 28.05.2009 00:34
- Bydliště: Ostrava - Mariánské Hory
Re: 1,8T otáčky motoru
A ta ''novější'' cca do 94 tj 5G měla dokonce 118kW a 960kg. To bylo teprve svezení
Zajímavé slevy na produkty O2 : http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=46&t=172173" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nový člen
- Příspěvky: 32
- Registrován: 06.10.2009 13:50
Re: 1,8T otáčky motoru
Danny89 píše:A ta ''novější'' cca do 94 tj 5G měla dokonce 118kW a 960kg. To bylo teprve svezení
jj to jo.ja sem mel 6 generaci je o neco tezsi a ten stejny motor 1.6 VTi 118kw.svezeni super mel sem to auto rad hlavne spolehlivost a ten pozitek z jizdy.ted sedlam prassata.auto o necem jinem,ale sem spokojeny s B5tkou 1.8T.
-
- Řidič
- Příspěvky: 81
- Registrován: 28.05.2009 00:34
- Bydliště: Ostrava - Mariánské Hory
Re: 1,8T otáčky motoru
no já měl právě tu starší 5G. 1992 a to bylo. ale v podstatě při prodeji mi málem zaplatila celého passata. Jsem nečekal že o ně je takový zájem. ale tan zvuk a jak to sedělo. Někdy když s tím svým dřu málem zpětným zrcátkem o asfalt jak je to nakloněné tak si vzpomenu na auta ze staré školy (civic, 323F, celica atd
Zajímavé slevy na produkty O2 : http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=46&t=172173" onclick="window.open(this.href);return false;