Návod pro ty kdo nejsou spokojeni s brzdami na B5ce
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10100
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Návod pro ty kdo nejsou spokojeni s brzdami na B5ce
To chápu, já ale měl na mysli demontáž přímo toho kuláku z pedálu. Dost to tam drží a přístup jak k penězům. V Else jsem koukal, že je na to takovej spešl stahovák. Ale asi vemu nějaký větší sikovky, pár sprostejch slov do huby a to by bylo, aby nebylo.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
- SupermanXXX
- Profík
- Příspěvky: 1160
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: střední čechy
Re: Návod pro ty kdo nejsou spokojeni s brzdami na B5ce
no já ho z toho pedálu nevyndaval, bylo jednodušší zkrátit tu tyčku
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10100
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Návod pro ty kdo nejsou spokojeni s brzdami na B5ce
Ahá Takže když nešla hora k Mohamedovi, musel Mohamed na autobus a pelašit za horou, co?
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10100
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Návod pro ty kdo nejsou spokojeni s brzdami na B5ce
Takže dnes proběhlo brutální zklamání
Vše jsem měl připraveno a tak jsem si řekl, že dnes by to šlo. Starý posilovač ven, výroba prodloužených šroubů a zkrácení závitu na posilovači. Nový posilovač nandán a od teď se to začlo sr*t. Nejprve jsem zjistil, že podtlaková hadička k průchodc e nepasuje, tak jsem jí musel nahřát a krapet pozohýbat. Nicmoc, ale sedlo to. Dále po dotažení posilovače ke kastli jsem zjistil, že se mi válec opírá o mezipřepážku, ale jen tak tak. No nic, nechám to být a jdu štelovat pedál. A další shit. Nešlo to doštelovat ani po dalším zkrácení závitu. Musel bych ho seříznout na délku, kdyby z něj zbyly tak 2-3 závity a jelikož jde přece jenom o brzdy, tak jsem se na to vykáknul.
Nyní auto nepojízdné, páč jsem už nestačil sehnat brzdovku. Doufám, že mi začne unikat podtlak a zavzdušním komplet spojku a brzdy. Kšeft za všechny prachy.
Takže mám doma pro případné zájemce na prodej komplet dvoukomorový posilovač z brzdovým válcem i nádobkou.
Vše jsem měl připraveno a tak jsem si řekl, že dnes by to šlo. Starý posilovač ven, výroba prodloužených šroubů a zkrácení závitu na posilovači. Nový posilovač nandán a od teď se to začlo sr*t. Nejprve jsem zjistil, že podtlaková hadička k průchodc e nepasuje, tak jsem jí musel nahřát a krapet pozohýbat. Nicmoc, ale sedlo to. Dále po dotažení posilovače ke kastli jsem zjistil, že se mi válec opírá o mezipřepážku, ale jen tak tak. No nic, nechám to být a jdu štelovat pedál. A další shit. Nešlo to doštelovat ani po dalším zkrácení závitu. Musel bych ho seříznout na délku, kdyby z něj zbyly tak 2-3 závity a jelikož jde přece jenom o brzdy, tak jsem se na to vykáknul.
Nyní auto nepojízdné, páč jsem už nestačil sehnat brzdovku. Doufám, že mi začne unikat podtlak a zavzdušním komplet spojku a brzdy. Kšeft za všechny prachy.
Takže mám doma pro případné zájemce na prodej komplet dvoukomorový posilovač z brzdovým válcem i nádobkou.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
- ameron
- VWagenista
- Příspěvky: 1402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Návod pro ty kdo nejsou spokojeni s brzdami na B5ce
spojku odvzdusnit je najmenej, ale ABS neviem
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10100
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Návod pro ty kdo nejsou spokojeni s brzdami na B5ce
No spojka nakonec nebyl problém. Hadička k ní je celkem tlustá, tak jsem jí stříkačkou naplnil kapalinou a pak nasadil na nádobku, ale krapet vzduchu mi přece jenom nakonec utekl do trubek k ABS. Tak jsem povolil přívodní hadice k ABS a odvzdušnil i bez aktivace pumpy. Vzduch se nedostal dovnitř. Docela mně to mrzí.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
- SupermanXXX
- Profík
- Příspěvky: 1160
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: střední čechy
Re: Návod pro ty kdo nejsou spokojeni s brzdami na B5ce
Majku co to slyšim máš stejnej posilovač jako já nebo máš jinej? já tam tehle problém neměl
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10100
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Návod pro ty kdo nejsou spokojeni s brzdami na B5ce
Nevím, musel bys písnout jeho kod.
Dle zpráv na netu by měl pasovat i přímo do mé B5. Nechápu. Jediné, co mě napadá je, že všude je součástí i onen kulový čep (jde blbě vytáhnout z pedálu) a ten bude u tohoto posilovače kratší než jednokomory. Neprodává se jako díl, takže bude jeho součástí. Pokud nebudu mít oba, těžko ověřím.
Mám přesně toto:
Dle zpráv na netu by měl pasovat i přímo do mé B5. Nechápu. Jediné, co mě napadá je, že všude je součástí i onen kulový čep (jde blbě vytáhnout z pedálu) a ten bude u tohoto posilovače kratší než jednokomory. Neprodává se jako díl, takže bude jeho součástí. Pokud nebudu mít oba, těžko ověřím.
Mám přesně toto:
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
- SupermanXXX
- Profík
- Příspěvky: 1160
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: střední čechy
Re: Návod pro ty kdo nejsou spokojeni s brzdami na B5ce
tak na obrázku vypadá jinak než ten můj a rozdíl právě v tom kulovym čepu je, kdybys chtěl tak bych se kouknul jestli ho ještě mám a poslal bych ti ho. já mám ten posilovač ještě novější než ty. ten závit na tyčce seřízni a prodluž ho závitníkem!
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10100
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Návod pro ty kdo nejsou spokojeni s brzdami na B5ce
Ten už jsem zkrátil, ale dál závit vyříznout nejde. Na konci závitu je už píst. Chybí mi tak ještě cca 0,5-0,8cm, abych mohl srovnat výšku pedálu. Kdybych měl dva ty čepy, tak bych zkusil jeden zkrátit, závit má taky dost dlouhý. Když bys někdy musel na poštu, byl bych ti zavázán, pokud bys mi ho poslal. Samo, že bych náklady zaplatil.
Jsou dva typy těch posilovačů včetně válce i nádobky, ale kastle(přepážka u motoru) a pedály jsou u B5 a B5,5 snad stejný, ne? Nota bene když jsem na netu našel, že je to komplet pro B5.
Jsou dva typy těch posilovačů včetně válce i nádobky, ale kastle(přepážka u motoru) a pedály jsou u B5 a B5,5 snad stejný, ne? Nota bene když jsem na netu našel, že je to komplet pro B5.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
- SupermanXXX
- Profík
- Příspěvky: 1160
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: střední čechy
Re: Návod pro ty kdo nejsou spokojeni s brzdami na B5ce
zejtra se po něm podívám, jinak ten závit opravdu vyřezat k pístu co to jde, jestli to máš tak nechápu proč to nejde když já měl posilovač z b5.5ky a ty máš na b5
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10100
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Návod pro ty kdo nejsou spokojeni s brzdami na B5ce
Asi takhle: podle Etky jsem ten posilovač vůbec nenašel, ale je to originál. I číslo je origo, ale zkrátka nenalezeno. Podle v googlu jsem v češtině taky nenašel žádný info. Pouze v anglině a tam je psáno, že je to určený pro B5, B5,5, A4 a A6.
Tak už to vidím. Rozdíl je v konzole pedálového ústrojí. I když ta moje se montovala do 2002. Takže mám asi posilovač z auta novějšího než r.v. 2002 Pokud najdeš ten kulák, tak to ještě zkusím jednou předělat.
Apropo, tys koupil ten posilovač i s tím kulákem? Dle fotek mi přišlo, že ne.
Tak už to vidím. Rozdíl je v konzole pedálového ústrojí. I když ta moje se montovala do 2002. Takže mám asi posilovač z auta novějšího než r.v. 2002 Pokud najdeš ten kulák, tak to ještě zkusím jednou předělat.
Apropo, tys koupil ten posilovač i s tím kulákem? Dle fotek mi přišlo, že ne.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
- Majkee 85
- Řidič
- Příspěvky: 52
- Registrován: 27.09.2007 17:00
- Bydliště: Praha
Re: Návod pro ty kdo nejsou spokojeni s brzdami na B5ce
cendler píše:Mě se teda zdá, že mi to brzdí dobře, hmm nevím, ale zase mám jiné brzdy než používáte vy
Protože jestli máš AJM stejně tak jako já, tak máš taky dvoukomoru jako já, jak jsem zjistil teď o výkendu po shlednutí tohoto článku...
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10100
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Návod pro ty kdo nejsou spokojeni s brzdami na B5ce
Jenže Cendler má asi opravdu "krapet" jiný brzdy.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
- SupermanXXX
- Profík
- Příspěvky: 1160
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: střední čechy
Re: Návod pro ty kdo nejsou spokojeni s brzdami na B5ce
to Maik: jj já to koupil i s kulákem, nadával jsem že sem k tomu nedostal ty dlouhý šrouby ale ty si koupil oravgu nějako light verzi btw dneska jsem ho v garáži dokonce našel a vyfotil tak se čučni jestli ti k něčemu bude a jestli jo písni mi do sz adresou kam ho chceš doručit