Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- Buřton
- Řidič
- Příspěvky: 123
- Registrován: 16.09.2009 10:07
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU
Aha, už tomu asi rozumím Hoši, nemáte někdo nějakej odkaz na ten MBC? nebo aspoň by mi mohl říct přibližnou cenu? Nějak se mi to nedaří najít
- Benik1
- Řidič
- Příspěvky: 165
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU
tady máš odkazy:
http://www.car-performance.cz/eshop/mot ... alni-mbc-/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.frautomotive.cz/frautomotive ... laku-turba" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.car-performance.cz/eshop/mot ... alni-mbc-/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.frautomotive.cz/frautomotive ... laku-turba" onclick="window.open(this.href);return false;
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU
trošku přidám oleje do ohně...když se to tu řeší....
ví někdo kdo sem dováží značkový EBC ??? HKS, Greddy, Apexi..nebo tak něco... nemám zájem uvalit 5a víc tis za NOname...
i na hpp mají v nabídce jen noname...
ví někdo kdo sem dováží značkový EBC ??? HKS, Greddy, Apexi..nebo tak něco... nemám zájem uvalit 5a víc tis za NOname...
i na hpp mají v nabídce jen noname...
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- bear
- VWexpert
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Curitiba, Brazil
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU
myslím že nikdo
http://www.hksusa.com/products/?id=3208&rsku=6293" onclick="window.open(this.href);return false; jak zadarmo
http://www.hksusa.com/products/?id=3208&rsku=6293" onclick="window.open(this.href);return false; jak zadarmo
- Buřton
- Řidič
- Příspěvky: 123
- Registrován: 16.09.2009 10:07
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU
Díky, ono něco hledat, anichž pořadně nevím co to je, je obtižné;) Tohle bych si ale rád pořídilBenik1 píše:tady máš odkazy:
http://www.car-performance.cz/eshop/mot ... alni-mbc-/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.frautomotive.cz/frautomotive ... laku-turba" onclick="window.open(this.href);return false;
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU
Jde to i bez MBC. Uz bych za to nedal ani korunu
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- bear
- VWexpert
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Curitiba, Brazil
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU
jde to myslím nějak, přiškrcením hadičky co vede k N75 ventilu ?R@ZOR píše:Jde to i bez MBC. Uz bych za to nedal ani korunu
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU
jo jde to s EBCR@ZOR píše:Jde to i bez MBC.
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU
Presne tak, nebo das pruzinu na wg, aby drzel vyssi tlak. Obe metody mam vyzkouseny. Nakonec jsem zustal u seriovyho ventilu N75 a pruzinu na wg. Tlaci to kolem 0.7-0.8b, coz mi ted vyhovuje. Vic uz by nedelalo dobrotu bez chipu. Mel jsem i 1b, ale na 4, 5.stupen v tahu uz to nebylo ono.bear píše:jde to myslím nějak, přiškrcením hadičky co vede k N75 ventilu ?R@ZOR píše:Jde to i bez MBC. Uz bych za to nedal ani korunu
Jeste k tomu skrceni hadicky. To se da delat taky nekolika zpusobama. Bud se to skrti jeste pred N75 (rychlejsi nabeh turba a vyssi tlak), nebo az hadicku co vede k wg, tim se ziska jen vyssi tlak..
Ale AGU mam moc maly vstriky 280, takze se vyssim tlakem moc neziska. Chtelo by to dat bud vstriky z O1 RS, nebo regulator tlaku paliva pripadne oboje
Toho provedeni si nevsimejte. Je to delany narychlo, ale funguje perfektne, tak jsem to zatim nepredelaval.. Pruzina musi bejt dost silna, ten tlak ma opravdu silu
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- Buřton
- Řidič
- Příspěvky: 123
- Registrován: 16.09.2009 10:07
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU
Díky R@ZOR!! Přesně tohle jsem doufal, že někdo napíše. Jednoduchý levný způsob, jak si přikořenit jízdu V nejbližší době to vyzkouším..R@ZOR píše:Jde to i bez MBC. Uz bych za to nedal ani korunu
Ještě se zeptám, kudma tam vedeš ten vzduch z turba? Máš jinčí intercoler či co? Máš tam totiž krásně místo, já už se tam tak snadno nedostanu
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU
Jj, mam to trosku prekopanyBuřton píše:Díky R@ZOR!! Přesně tohle jsem doufal, že někdo napíše. Jednoduchý levný způsob, jak si přikořenit jízdu V nejbližší době to vyzkouším..R@ZOR píše:Jde to i bez MBC. Uz bych za to nedal ani korunu
Ještě se zeptám, kudma tam vedeš ten vzduch z turba? Máš jinčí intercoler či co? Máš tam totiž krásně místo, já už se tam tak snadno nedostanu
Tady najdes vic.. http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=7 ... 89&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- Benik1
- Řidič
- Příspěvky: 165
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU
A z čeho jsi tam použil tu pružinu??R@ZOR píše:Presne tak, nebo das pruzinu na wg, aby drzel vyssi tlak. Obe metody mam vyzkouseny. Nakonec jsem zustal u seriovyho ventilu N75 a pruzinu na wg. Tlaci to kolem 0.7-0.8b, coz mi ted vyhovuje. Vic uz by nedelalo dobrotu bez chipu. Mel jsem i 1b, ale na 4, 5.stupen v tahu uz to nebylo ono.bear píše: jde to myslím nějak, přiškrcením hadičky co vede k N75 ventilu ?
Jeste k tomu skrceni hadicky. To se da delat taky nekolika zpusobama. Bud se to skrti jeste pred N75 (rychlejsi nabeh turba a vyssi tlak), nebo az hadicku co vede k wg, tim se ziska jen vyssi tlak..
Ale AGU mam moc maly vstriky 280, takze se vyssim tlakem moc neziska. Chtelo by to dat bud vstriky z O1 RS, nebo regulator tlaku paliva pripadne oboje
Toho provedeni si nevsimejte. Je to delany narychlo, ale funguje perfektne, tak jsem to zatim nepredelaval.. Pruzina musi bejt dost silna, ten tlak ma opravdu silu
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU
Nevim z ceho presne je, nasel jsem ji v dilne. Zkousel jsem tam asi 4, tahle byla nejtvrdsi, tak tam zustala.Benik1 píše:A z čeho jsi tam použil tu pružinu??R@ZOR píše: Presne tak, nebo das pruzinu na wg, aby drzel vyssi tlak. Obe metody mam vyzkouseny. Nakonec jsem zustal u seriovyho ventilu N75 a pruzinu na wg. Tlaci to kolem 0.7-0.8b, coz mi ted vyhovuje. Vic uz by nedelalo dobrotu bez chipu. Mel jsem i 1b, ale na 4, 5.stupen v tahu uz to nebylo ono.
Jeste k tomu skrceni hadicky. To se da delat taky nekolika zpusobama. Bud se to skrti jeste pred N75 (rychlejsi nabeh turba a vyssi tlak), nebo az hadicku co vede k wg, tim se ziska jen vyssi tlak..
Ale AGU mam moc maly vstriky 280, takze se vyssim tlakem moc neziska. Chtelo by to dat bud vstriky z O1 RS, nebo regulator tlaku paliva pripadne oboje
Toho provedeni si nevsimejte. Je to delany narychlo, ale funguje perfektne, tak jsem to zatim nepredelaval.. Pruzina musi bejt dost silna, ten tlak ma opravdu silu
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- Majllo
- Závodník
- Příspěvky: 604
- Registrován: 06.03.2008 09:15
- Bydliště: SR
Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU
mozes mi hodit foto ktoru hadicu treba priskrtit na tom N75 ventile? chcem to len skusit
- bear
- VWexpert
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Curitiba, Brazil
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU
tak jsem zvědavej kdo první tady popraví turbo