Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
Buřton
Řidič
Řidič
Příspěvky: 123
Registrován: 16.09.2009 10:07
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU

Příspěvek od Buřton »

Aha, už tomu asi rozumím :lol: Hoši, nemáte někdo nějakej odkaz na ten MBC? nebo aspoň by mi mohl říct přibližnou cenu? Nějak se mi to nedaří najít :x

Uživatelský avatar
Benik1
Řidič
Řidič
Příspěvky: 165
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU

Příspěvek od Benik1 »

tady máš odkazy:
http://www.car-performance.cz/eshop/mot ... alni-mbc-/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.frautomotive.cz/frautomotive ... laku-turba" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU

Příspěvek od vtuni »

trošku přidám oleje do ohně...když se to tu řeší....

ví někdo kdo sem dováží značkový EBC ??? HKS, Greddy, Apexi..nebo tak něco... nemám zájem uvalit 5a víc tis za NOname...

i na hpp mají v nabídce jen noname... :?
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Uživatelský avatar
bear
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4915
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Curitiba, Brazil
Kontaktovat uživatele:

Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU

Příspěvek od bear »

myslím že nikdo :D :D
http://www.hksusa.com/products/?id=3208&rsku=6293" onclick="window.open(this.href);return false; jak zadarmo :mrgreen:

Uživatelský avatar
Buřton
Řidič
Řidič
Příspěvky: 123
Registrován: 16.09.2009 10:07
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU

Příspěvek od Buřton »

Benik1 píše:tady máš odkazy:
http://www.car-performance.cz/eshop/mot ... alni-mbc-/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.frautomotive.cz/frautomotive ... laku-turba" onclick="window.open(this.href);return false;
Díky, ono něco hledat, anichž pořadně nevím co to je, je obtižné;) Tohle bych si ale rád pořídil :wink:

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU

Příspěvek od R@ZOR »

Jde to i bez MBC. Uz bych za to nedal ani korunu :lol:
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Uživatelský avatar
bear
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4915
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Curitiba, Brazil
Kontaktovat uživatele:

Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU

Příspěvek od bear »

R@ZOR píše:Jde to i bez MBC. Uz bych za to nedal ani korunu :lol:
jde to myslím nějak, přiškrcením hadičky co vede k N75 ventilu ?

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU

Příspěvek od vtuni »

R@ZOR píše:Jde to i bez MBC. :lol:
jo jde to s EBC :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU

Příspěvek od R@ZOR »

bear píše:
R@ZOR píše:Jde to i bez MBC. Uz bych za to nedal ani korunu :lol:
jde to myslím nějak, přiškrcením hadičky co vede k N75 ventilu ?
Presne tak, nebo das pruzinu na wg, aby drzel vyssi tlak. Obe metody mam vyzkouseny. Nakonec jsem zustal u seriovyho ventilu N75 a pruzinu na wg. Tlaci to kolem 0.7-0.8b, coz mi ted vyhovuje. Vic uz by nedelalo dobrotu bez chipu. Mel jsem i 1b, ale na 4, 5.stupen v tahu uz to nebylo ono.

Jeste k tomu skrceni hadicky. To se da delat taky nekolika zpusobama. Bud se to skrti jeste pred N75 (rychlejsi nabeh turba a vyssi tlak), nebo az hadicku co vede k wg, tim se ziska jen vyssi tlak..
Ale AGU mam moc maly vstriky 280, takze se vyssim tlakem moc neziska. Chtelo by to dat bud vstriky z O1 RS, nebo regulator tlaku paliva pripadne oboje :)
DSCF1421.jpg
DSCF1422.jpg
Toho provedeni si nevsimejte. Je to delany narychlo, ale funguje perfektne, tak jsem to zatim nepredelaval.. Pruzina musi bejt dost silna, ten tlak ma opravdu silu 8O :D
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Uživatelský avatar
Buřton
Řidič
Řidič
Příspěvky: 123
Registrován: 16.09.2009 10:07
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU

Příspěvek od Buřton »

R@ZOR píše:Jde to i bez MBC. Uz bych za to nedal ani korunu :lol:
Díky R@ZOR!! Přesně tohle jsem doufal, že někdo napíše. Jednoduchý levný způsob, jak si přikořenit jízdu :wink: V nejbližší době to vyzkouším..

Ještě se zeptám, kudma tam vedeš ten vzduch z turba? Máš jinčí intercoler či co? Máš tam totiž krásně místo, já už se tam tak snadno nedostanu :?

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU

Příspěvek od R@ZOR »

Buřton píše:
R@ZOR píše:Jde to i bez MBC. Uz bych za to nedal ani korunu :lol:
Díky R@ZOR!! Přesně tohle jsem doufal, že někdo napíše. Jednoduchý levný způsob, jak si přikořenit jízdu :wink: V nejbližší době to vyzkouším..

Ještě se zeptám, kudma tam vedeš ten vzduch z turba? Máš jinčí intercoler či co? Máš tam totiž krásně místo, já už se tam tak snadno nedostanu :?
Jj, mam to trosku prekopany :)
S5002513.JPG
Tady najdes vic.. http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=7 ... 89&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Uživatelský avatar
Benik1
Řidič
Řidič
Příspěvky: 165
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU

Příspěvek od Benik1 »

R@ZOR píše:
bear píše: jde to myslím nějak, přiškrcením hadičky co vede k N75 ventilu ?
Presne tak, nebo das pruzinu na wg, aby drzel vyssi tlak. Obe metody mam vyzkouseny. Nakonec jsem zustal u seriovyho ventilu N75 a pruzinu na wg. Tlaci to kolem 0.7-0.8b, coz mi ted vyhovuje. Vic uz by nedelalo dobrotu bez chipu. Mel jsem i 1b, ale na 4, 5.stupen v tahu uz to nebylo ono.

Jeste k tomu skrceni hadicky. To se da delat taky nekolika zpusobama. Bud se to skrti jeste pred N75 (rychlejsi nabeh turba a vyssi tlak), nebo az hadicku co vede k wg, tim se ziska jen vyssi tlak..
Ale AGU mam moc maly vstriky 280, takze se vyssim tlakem moc neziska. Chtelo by to dat bud vstriky z O1 RS, nebo regulator tlaku paliva pripadne oboje :)
DSCF1421.jpg
DSCF1422.jpg
Toho provedeni si nevsimejte. Je to delany narychlo, ale funguje perfektne, tak jsem to zatim nepredelaval.. Pruzina musi bejt dost silna, ten tlak ma opravdu silu 8O :D
A z čeho jsi tam použil tu pružinu??

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU

Příspěvek od R@ZOR »

Benik1 píše:
R@ZOR píše: Presne tak, nebo das pruzinu na wg, aby drzel vyssi tlak. Obe metody mam vyzkouseny. Nakonec jsem zustal u seriovyho ventilu N75 a pruzinu na wg. Tlaci to kolem 0.7-0.8b, coz mi ted vyhovuje. Vic uz by nedelalo dobrotu bez chipu. Mel jsem i 1b, ale na 4, 5.stupen v tahu uz to nebylo ono.

Jeste k tomu skrceni hadicky. To se da delat taky nekolika zpusobama. Bud se to skrti jeste pred N75 (rychlejsi nabeh turba a vyssi tlak), nebo az hadicku co vede k wg, tim se ziska jen vyssi tlak..
Ale AGU mam moc maly vstriky 280, takze se vyssim tlakem moc neziska. Chtelo by to dat bud vstriky z O1 RS, nebo regulator tlaku paliva pripadne oboje :)
DSCF1421.jpg
DSCF1422.jpg
Toho provedeni si nevsimejte. Je to delany narychlo, ale funguje perfektne, tak jsem to zatim nepredelaval.. Pruzina musi bejt dost silna, ten tlak ma opravdu silu 8O :D
A z čeho jsi tam použil tu pružinu??
Nevim z ceho presne je, nasel jsem ji v dilne. Zkousel jsem tam asi 4, tahle byla nejtvrdsi, tak tam zustala. :wink:
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Uživatelský avatar
Majllo
Závodník
Závodník
Příspěvky: 604
Registrován: 06.03.2008 09:15
Bydliště: SR

Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU

Příspěvek od Majllo »

mozes mi hodit foto ktoru hadicu treba priskrtit na tom N75 ventile? chcem to len skusit

Uživatelský avatar
bear
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4915
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Curitiba, Brazil
Kontaktovat uživatele:

Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU

Příspěvek od bear »

tak jsem zvědavej kdo první tady popraví turbo :mrgreen: :mrgreen:

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“