Přístrojová deska - budíky
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 03.05.2010 17:24
Přístrojová deska - budíky
Zdravím,
před časem mi začaly po vypnutí motoru a odstavení auta poblikávat ukazatele hodin a ujetých KM(když je nastarovaný motor tak je všechno OK).Myslel jsem si že je málo nabytá baterie tak jsem jí dobyl,ale nic se nezlepšilo pak přišla na řadu výměna baterie,ale zase nic a před nedávnem se mi stalo že vypnu motor ale ukazatele se "zaseknou" a zustanou vyset.Otáčkoměr pořád ukazuje otáčky volnoběhu,palivoměr stav nádrže,teplota pořád na 90°C.Nepomuže ani opětovné zapnutí a vypnutí zapalování.Tohle se ale stává nepravidelně,ale pomalu se to začíná stávat čím dál tím častěji.
Netušíte někdo čím by to mohlo být?
Odchází přístrojovka do věčných lovišt nebo se to dá nějak spravit?
Předem díky za odpovědi.
před časem mi začaly po vypnutí motoru a odstavení auta poblikávat ukazatele hodin a ujetých KM(když je nastarovaný motor tak je všechno OK).Myslel jsem si že je málo nabytá baterie tak jsem jí dobyl,ale nic se nezlepšilo pak přišla na řadu výměna baterie,ale zase nic a před nedávnem se mi stalo že vypnu motor ale ukazatele se "zaseknou" a zustanou vyset.Otáčkoměr pořád ukazuje otáčky volnoběhu,palivoměr stav nádrže,teplota pořád na 90°C.Nepomuže ani opětovné zapnutí a vypnutí zapalování.Tohle se ale stává nepravidelně,ale pomalu se to začíná stávat čím dál tím častěji.
Netušíte někdo čím by to mohlo být?
Odchází přístrojovka do věčných lovišt nebo se to dá nějak spravit?
Předem díky za odpovědi.
- xpetryk
- Jezdec
- Příspěvky: 207
- Registrován: 29.08.2009 17:58
- Bydliště: Prostějov
Re: Přístrojová deska - budíky
tak přes vag se dá udělat test palubních přístrojů a třeba ti to něco poví ale je to zajímavá závada
- Paskal
- VWmaniak
- Příspěvky: 7640
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Přístrojová deska - budíky
Někde asi bude v budikách studeňák - rozebrat je a skouknout to - kabeláž,spoje atd.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 03.05.2010 17:24
Re: Přístrojová deska - budíky
Jak bude víkend tak to projedu Vagem a uvidíme snad tam bude něco v paměti závad.
Pokud vím tak Vagem si mužu zkontrolovat jen jestli mi fungují ručičky na budících.
Ten studený spoj mě taky napadl,ale moc tomu nevěřím když to všechno funguje hned jak se natočí motor.
Se studeným spojem by byly problémy pořád i při nastartovaném motoru.
Pokud vím tak Vagem si mužu zkontrolovat jen jestli mi fungují ručičky na budících.
Ten studený spoj mě taky napadl,ale moc tomu nevěřím když to všechno funguje hned jak se natočí motor.
Se studeným spojem by byly problémy pořád i při nastartovaném motoru.
- Lukas44
- Řidič
- Příspěvky: 168
- Registrován: 07.01.2010 18:40
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
Re: Přístrojová deska - budíky
Mám taky problém a podstatný. Sundával sem palubní desku a po namontování přstrojovky jsem zjistil že jaksi nesvítí. Ale ono v interiéru nesvítí nic .... stahování oken, climatronic, nic ... Jinak kontrolky a přístrojovka sama o sobě funguje (rychlost, stav paliva, málo vody v ostřikovačích ... atd). Ještě sem si všimnul že když pustím climatronic tak fouká normálně ale asi tak po třech sekundách zhasne displej ale když zvýším výkon foukání tak to pslouchá a dělá co má akorát je na displeji velký prd (jako kdyby byl vypnutej) ... nevíte čím to může být? Zkoušel sem to všechno znovu zapojit ale nepomohlo a předtím to všechno normálně fungovalo. Mám pašíka B5 rok 1999 1.8T (pal.pc polodot, climatronic).
Golf IV 1.9 TDi 66 kW / Passat 1.9 Tdi 96kw 4x4 .....bejvávat PASSAT B5 1.8T 110 kW
- Paskal
- VWmaniak
- Příspěvky: 7640
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Přístrojová deska - budíky
No vlhkost taky dělá svoje - a když se to zahřeje tak problem nastává.LSMaxx píše:Jak bude víkend tak to projedu Vagem a uvidíme snad tam bude něco v paměti závad.
Pokud vím tak Vagem si mužu zkontrolovat jen jestli mi fungují ručičky na budících.
Ten studený spoj mě taky napadl,ale moc tomu nevěřím když to všechno funguje hned jak se natočí motor.
Se studeným spojem by byly problémy pořád i při nastartovaném motoru.
- Paskal
- VWmaniak
- Příspěvky: 7640
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Přístrojová deska - budíky
Skuz odpojit některý konektor a proměřit ho jestli jde do něj šťáva - pokud ne-e tak si něco zapoměl zapojit.... vedle vypináče světel - by si měl mít kolečko na štelování světel a kolečko na stmivání intenzity světla - spínačů - to máš zapojené ????Lukas44 píše:Mám taky problém a podstatný. Sundával sem palubní desku a po namontování přstrojovky jsem zjistil že jaksi nesvítí. Ale ono v interiéru nesvítí nic .... stahování oken, climatronic, nic ... Jinak kontrolky a přístrojovka sama o sobě funguje (rychlost, stav paliva, málo vody v ostřikovačích ... atd). Ještě sem si všimnul že když pustím climatronic tak fouká normálně ale asi tak po třech sekundách zhasne displej ale když zvýším výkon foukání tak to pslouchá a dělá co má akorát je na displeji velký prd (jako kdyby byl vypnutej) ... nevíte čím to může být? Zkoušel sem to všechno znovu zapojit ale nepomohlo a předtím to všechno normálně fungovalo. Mám pašíka B5 rok 1999 1.8T (pal.pc polodot, climatronic).
- Lukas44
- Řidič
- Příspěvky: 168
- Registrován: 07.01.2010 18:40
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
Re: Přístrojová deska - budíky
Díííky za pomoc. Natrápil sem se tím moc a moc. Přeměřoval jsem kde co testoval relátka prolezl pojistky, kabely prostě všechno a nikde jsem problém nenašel. Až po celodením pátrání jsem to vzdal ... Až když jsem byl v posteli a dával nabít mobil mě napadlo co když je to baterkou? Tak jsem ji hned běžel přeměřit a hádejte co bylo tam skromnejch 7,3 V. V tý chvíli se o mě začal pokoušet infarkt. Hodil sem ji na nabíječku a ráno ji tam zapojil a ejhle bylo po problému. Nevim ale tak banální věc a já se tam kašlu celej den jak blbec a ono to stačilo hodit na nabíječku. Taková ostuda ....Paskal píše:Skuz odpojit některý konektor a proměřit ho jestli jde do něj šťáva - pokud ne-e tak si něco zapoměl zapojit.... vedle vypináče světel - by si měl mít kolečko na štelování světel a kolečko na stmivání intenzity světla - spínačů - to máš zapojené ????Lukas44 píše:Mám taky problém a podstatný. Sundával sem palubní desku a po namontování přstrojovky jsem zjistil že jaksi nesvítí. Ale ono v interiéru nesvítí nic .... stahování oken, climatronic, nic ... Jinak kontrolky a přístrojovka sama o sobě funguje (rychlost, stav paliva, málo vody v ostřikovačích ... atd). Ještě sem si všimnul že když pustím climatronic tak fouká normálně ale asi tak po třech sekundách zhasne displej ale když zvýším výkon foukání tak to pslouchá a dělá co má akorát je na displeji velký prd (jako kdyby byl vypnutej) ... nevíte čím to může být? Zkoušel sem to všechno znovu zapojit ale nepomohlo a předtím to všechno normálně fungovalo. Mám pašíka B5 rok 1999 1.8T (pal.pc polodot, climatronic).
Naposledy upravil(a) Lukas44 dne 27.06.2010 20:08, celkem upraveno 1 x.
Golf IV 1.9 TDi 66 kW / Passat 1.9 Tdi 96kw 4x4 .....bejvávat PASSAT B5 1.8T 110 kW
- xpetryk
- Jezdec
- Příspěvky: 207
- Registrován: 29.08.2009 17:58
- Bydliště: Prostějov
Re: Přístrojová deska - budíky
v pohodě i to se stává
- lukynvw
- Nový člen
- Příspěvky: 32
- Registrován: 20.02.2012 22:35
Re: Přístrojová deska - budíky
Mě se třeba hodně zřídka stalo párkrát že při vyplim klicku a rozsvicenym svetlem v interieru to svetlo probliklo nevim cim jak je to mozny zatim neresim tuk tuk zatim nic vetsiho....
Pašík B5.5 2001 74kw PD AVB,KAT,EGR-off,soft Technik depo Tvršice-Máca 160ps...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 03.05.2010 17:24
Re: Přístrojová deska - budíky
Takže po delší pauze a několika násobném projetí diagnostikou se pravděpodobně našla příčina všech obtíží.
Diagnostika neustále hlásila problém v zámku řidičových dveří a nebo problém v řídící jednotce motoru případně nízké napětí tu či tam(sporadická chyba která se neustále měnila,dveře ,světla,ten či tam ten motorek a pod.)
Časem se přidalo nepravidelné samovolné zamykání auta při vyplém zapalování (což naštvalo pokud jste neměl náhradní klíč a dokonce 1x i při nastarovaném motoru a to sakra mě nas...o) a neschopnost i po jízdě nastartovat.
Stačilo otevřít dveře nebo kufr a auto se samo uzamklo (nepavidelně) nebo se auto nepodařilo nastartovat ani po jízdě(jedno jak dlouhé)((motor vypnul imobilizér))nastartovalo a hned zhaslo.
Tento problém se vyskytoval u WV Passat Variant 1.9TDI PD(100k) 5 kvalt předohrab (doslova i na mích 225/45/17 stačí trošku pridat plyn a hrabe při rozjezdu hlavně při zatížení nebo jízdě z přívěsem což u 4x4 fakt nehrozí,problém vubec prohrábnout((kromě zimy)),který jem přenechal otci a zakoupil WV Passat Variant 1.9 TDI PD 130k(96KW) 4Motion(super auto vykoupené vyšší spotřebou oproti předohrabu cca o 0.5-1l/100km více ale ta jistota v jízdě je k nezaplacení,ale to sem nepatří)
Problém spočívá ve SPÍNCÍ SKRÍNCE kde je bud špatný (studený kontakt nebo je celá spínací skřín odrovnaná,opotřebovaná)
Problém nastává u výměny spínačky která je závislá na výbavě auta.(udajně,neověřeno,4 dráty a více)
Logicky byly vyločeny dveře řidiče které nemají nic společného se startováním auta a řídící jednotka motoru která zase nemá nic společného se zamykáním auta nebo s řízením budíku na palubovce.
Postupem času se přišlo na to jak "přelstít" problém v elektrice. a to tak že po vypnutí zapalování "po jízdě" stačilo jen na cca1-2 sekundy zapnout znovu zapalování až ručičky palivoměru,teploměru a otáčkoměru spadly na nulu a hned zapalování vypnout.
Pak nebyl problém s nastartováním ani se zamykáním.
Pokud nespadly ručičky na 0 tak motor stále vypínal imobilizér.Nastartoval a zhasnul a tak pořád doola.
Po výměně spíncí skřínky je všecho OK. včetně diakgnostiky.
Těch pár stovek (za spínčku) se opravdu vyplatilo než nechávat ve WV sevisu par tisíc za opravu.
Diagnostika neustále hlásila problém v zámku řidičových dveří a nebo problém v řídící jednotce motoru případně nízké napětí tu či tam(sporadická chyba která se neustále měnila,dveře ,světla,ten či tam ten motorek a pod.)
Časem se přidalo nepravidelné samovolné zamykání auta při vyplém zapalování (což naštvalo pokud jste neměl náhradní klíč a dokonce 1x i při nastarovaném motoru a to sakra mě nas...o) a neschopnost i po jízdě nastartovat.
Stačilo otevřít dveře nebo kufr a auto se samo uzamklo (nepavidelně) nebo se auto nepodařilo nastartovat ani po jízdě(jedno jak dlouhé)((motor vypnul imobilizér))nastartovalo a hned zhaslo.
Tento problém se vyskytoval u WV Passat Variant 1.9TDI PD(100k) 5 kvalt předohrab (doslova i na mích 225/45/17 stačí trošku pridat plyn a hrabe při rozjezdu hlavně při zatížení nebo jízdě z přívěsem což u 4x4 fakt nehrozí,problém vubec prohrábnout((kromě zimy)),který jem přenechal otci a zakoupil WV Passat Variant 1.9 TDI PD 130k(96KW) 4Motion(super auto vykoupené vyšší spotřebou oproti předohrabu cca o 0.5-1l/100km více ale ta jistota v jízdě je k nezaplacení,ale to sem nepatří)
Problém spočívá ve SPÍNCÍ SKRÍNCE kde je bud špatný (studený kontakt nebo je celá spínací skřín odrovnaná,opotřebovaná)
Problém nastává u výměny spínačky která je závislá na výbavě auta.(udajně,neověřeno,4 dráty a více)
Logicky byly vyločeny dveře řidiče které nemají nic společného se startováním auta a řídící jednotka motoru která zase nemá nic společného se zamykáním auta nebo s řízením budíku na palubovce.
Postupem času se přišlo na to jak "přelstít" problém v elektrice. a to tak že po vypnutí zapalování "po jízdě" stačilo jen na cca1-2 sekundy zapnout znovu zapalování až ručičky palivoměru,teploměru a otáčkoměru spadly na nulu a hned zapalování vypnout.
Pak nebyl problém s nastartováním ani se zamykáním.
Pokud nespadly ručičky na 0 tak motor stále vypínal imobilizér.Nastartoval a zhasnul a tak pořád doola.
Po výměně spíncí skřínky je všecho OK. včetně diakgnostiky.
Těch pár stovek (za spínčku) se opravdu vyplatilo než nechávat ve WV sevisu par tisíc za opravu.