V5 cukání - new problem
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- avalancheno1
- VWjunior
- Příspěvky: 1531
- Registrován: 20.11.2008 18:22
- Bydliště: Strakonice
V5 cukání - new problem
Čau kluci mam VW Bora 2.3 V5 150ps a při jízdě z kopce na kvalt bez plynu a následnym sešlápnutí plynu, nebo při podřazení a následnému přidání mi auto jakoby škubne. Zapalovací cívky to nejsou určitě! Svíčky, kabely, palivovej filtr jsou vyměněný.. Jezdím na OMV Carrera 95. Děkuji
Naposledy upravil(a) avalancheno1 dne 21.05.2010 19:50, celkem upraveno 2 x.
"Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou problémy"
- Žížal
- Pilot
- Příspěvky: 740
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
Re: V5 cukání
pokud motor tahne bez cukani a rana se ozve jen kdyz slapnes prudce na plyn, tak je to zadni silentblok motoru. Kdyz ti nekdo prida plyn, nebo zkusi hybat motorem, tak bys nemel mit zadnou citelnou vuli v silentbloku, kdyz si na nej sahnes.
Golf real car, real fast
- avalancheno1
- VWjunior
- Příspěvky: 1531
- Registrován: 20.11.2008 18:22
- Bydliště: Strakonice
Re: V5 cukání
Rána nepadne, silentbloky jsou ok. Spíš mi přijde jako když motor vynechá. Mam podezření na přicpanej vstřik, nebo tak něco.
"Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou problémy"
- avalancheno1
- VWjunior
- Příspěvky: 1531
- Registrován: 20.11.2008 18:22
- Bydliště: Strakonice
Re: V5 cukání
Dneska jsem byl na VAGu a napsalo mi to váhu vzduchu sporadicky, ale ta je cca 2měsíce stará BOSCH. Tak vážně nevim..
EDIT: Volnoběh občas zakolísá v rozmezí 1100 - 720ot/min
EDIT: Volnoběh občas zakolísá v rozmezí 1100 - 720ot/min
"Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou problémy"
- avalancheno1
- VWjunior
- Příspěvky: 1531
- Registrován: 20.11.2008 18:22
- Bydliště: Strakonice
Re: V5 cukání - prosím o pomoc
Dnes jsem nechal odzkoušet vstřiky a toto je výsledek Příčina cukání byla odhalena...
"Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou problémy"
- avalancheno1
- VWjunior
- Příspěvky: 1531
- Registrován: 20.11.2008 18:22
- Bydliště: Strakonice
Re: V5 cukání - new problem
Vstřik vyměněn. Originál je od Magnetti Marelli za 3000,- cukání se zlepšilo, ale pořád to není ono. Při montáži jsem zjistil že je prasklá zapalovací cívka a to docela dost. Tak jsem jí provizorně zalepil tmelem na motory. Cukání se o5 mírně zlepšilo, ale furt to není ono... Chci se zeptat jestli se už někomu stalo, že by mu popraskala cívka a co to popř. dělalo. A jestli má cívka na odchodu vliv na výkon motoru. Předem děkuji za odpovědi!
"Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou problémy"
- bifur
- Profík
- Příspěvky: 1127
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bratislava
Re: V5 cukání - new problem
Neviem ako na V5, ale klasicka kocka co maju 1,4 - 1,8 ked je prasknuta, tak po studenom starte sa zvykne triast auto a pri zrychlovani to zvykne sklbat. Problem byva hlavne ked je vlhko. Niekedy to prebija na kostru..
- avalancheno1
- VWjunior
- Příspěvky: 1531
- Registrován: 20.11.2008 18:22
- Bydliště: Strakonice
Re: V5 cukání - new problem
Jo probíjelo to 100proc. cívka a hlava byli solidně opálené v těch místech. Teď co jsem ty díry zatmelil, tak už to škube podstatně míň, ale furt je to znát. Hlavně když podřadim o kvalt a ve vyšších ot. následně přidam plyn tak to nepříjemně zaškubne, v nižších ot. to neni znatelný. Každopádně tu cívku musim vyměnit, tenhle lepenec tam nenecham. Ale pořád se mi zdá, že to auto nejede.. Zajímá mě, jestli takhle pojebaná cívka má vliv na výkon motoru. Jestli nemá třeba větší odpor, nebo meněší indukci a tím dává méně šťávy nebo tak něco. Dneska jsem se honil s Passatem B5.5 TDI 96kw a docela se mě držel. Což mě mimochodem pěkně nasralobifur píše:Neviem ako na V5, ale klasicka kocka co maju 1,4 - 1,8 ked je prasknuta, tak po studenom starte sa zvykne triast auto a pri zrychlovani to zvykne sklbat. Problem byva hlavne ked je vlhko. Niekedy to prebija na kostru..
"Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou problémy"
- avalancheno1
- VWjunior
- Příspěvky: 1531
- Registrován: 20.11.2008 18:22
- Bydliště: Strakonice
Re: V5 cukání - new problem
Hoši ví tu někdo, jestli má zapalovací cívka na odchodu vliv na výkon motoru??
"Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou problémy"
- Žížal
- Pilot
- Příspěvky: 740
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
Re: V5 cukání - new problem
Jasne ze ma vliv. Vetsinou se projevi tim ze jeden valec obcas vynecha a to se pozna na vykonu - dalo by se to i matematicky vyjadrit, ale myslim ze to je zbytecny detail
Pokud mas popraskany obal staci civku vyndat, poradne ocistit a nanest vrstvu epoxidu - zabrani to probijeni a civka funguje dal dobre. Vzhledem k cene civek u 10V je to dobre reseni...
Pokud mas popraskany obal staci civku vyndat, poradne ocistit a nanest vrstvu epoxidu - zabrani to probijeni a civka funguje dal dobre. Vzhledem k cene civek u 10V je to dobre reseni...
Golf real car, real fast
- avalancheno1
- VWjunior
- Příspěvky: 1531
- Registrován: 20.11.2008 18:22
- Bydliště: Strakonice
Re: V5 cukání - new problem
Jo děkuju, cívku jsem utěsnil. Cukání se minimalizovalo, ale nezmizelo. Problém je v tom, že mi válec za jízdy nevynechá. Spíš mi přijde, že ta cívka dává malej proud a to omezuje výkon motoru a způsobuje zaškubnutí při sešlápnutí plynu ve vyšších ot. je to možný?
"Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou problémy"
- matheus
- Člen klubu
- Příspěvky: 334
- Registrován: 11.04.2009 18:31
Re: V5 cukání - new problem
hele mám podobný problém, dělá mi to hlavně u dvojky a pětky, otáčky kolem 2500, měnil jsem prasklej rozdělovač, ten probíjel o kostru, to dělalo hrozný věci, ale ne to že to cukne jak když dojde benzín,,,,vyměnil jsem tedy i zapalovací kabely, svíčky, ale pořád to samý, cuká to a sem tam se stane že to jede (nejede) jen na tři válce, zastavim, vyhážu kabely, nahážu kabely a pak to zas nějakou dobu nedělá, do toho mi svítí kontrolka motoru a vag hlásí, chybný výstup zapalování, zkusím nechat zkopntrolovat taky ty vstřiky, ale co mi říkali znamý, tak po tom co jsem všechno tohle povyměňoval, a stále to dělá, tak ať zkusim nechat flashnout řídící jednotku, že by to mohlo být tím, tak nevim, řešim to už měsíc a už jsem s nervama pod bodem mrazu.
vw caddy IV cng/dodge challenger V6
- avalancheno1
- VWjunior
- Příspěvky: 1531
- Registrován: 20.11.2008 18:22
- Bydliště: Strakonice
Re: V5 cukání - new problem
Tak to máš ještě dobrý, když Ti VAG napíše výstup zapalování tak máš s největší pravděpodobností zapalovací modul na odchodu. Mě VAG nepíše nic.. Zkusim vyměnit ty cívky a pak se ozvu jestli to bylo ono
"Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou problémy"
- matheus
- Člen klubu
- Příspěvky: 334
- Registrován: 11.04.2009 18:31
Re: V5 cukání - new problem
avalancheno1 píše:Tak to máš ještě dobrý, když Ti VAG napíše výstup zapalování tak máš s největší pravděpodobností zapalovací modul na odchodu. Mě VAG nepíše nic.. Zkusim vyměnit ty cívky a pak se ozvu jestli to bylo ono
jenže zapalovací modul jsem měnil jako první mám ho tam čtrnáct dní, dělá to furt
vw caddy IV cng/dodge challenger V6
- matheus
- Člen klubu
- Příspěvky: 334
- Registrován: 11.04.2009 18:31
Re: V5 cukání - new problem
jo ještě jsem chtěl dodat jednu velkou chybu co jsem udělal, chtěl jsem mít čistej motor, tak jsem ho vzal vapkou, dal jsem na radu jednoho člověka, že to prej můžu, ale nevim jestli to tomu udělalo moc dobře, je to asi měsíc a na to konto se začaly dít tyhle problémy, dostala se mi voda do kabelů a začlo to probíjet, tak jsem všechno povyměňoval jak jsem psal výše ale problém se nevyřešil no.
kdyžtak kde jsou ty cívky, že by mohl být ještě problém i u mně tam?
kdyžtak kde jsou ty cívky, že by mohl být ještě problém i u mně tam?
vw caddy IV cng/dodge challenger V6