přestavba na ethanol
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Jezdec
- Příspěvky: 392
- Registrován: 11.11.2008 17:13
- Bydliště: Brno
přestavba na ethanol
Zdravím,
měl bych takový dotaz jestli z vám má někdo zkušenost s přestavbou auta na E85. Díval jsem se na net a přestavba vyjde na nějakých 8-10t a cena E85 je 22,90kč takže navratnost by byla celkem i brzy.
měl bych takový dotaz jestli z vám má někdo zkušenost s přestavbou auta na E85. Díval jsem se na net a přestavba vyjde na nějakých 8-10t a cena E85 je 22,90kč takže navratnost by byla celkem i brzy.
Seat Exeo ST 2.0TDI
- raduzzz
- Profík
- Příspěvky: 1003
- Registrován: 13.12.2008 09:26
- Bydliště: u Hostýnských vrchů
- bifur
- Profík
- Příspěvky: 1127
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bratislava
Re: přestavba na ethanol
No ja uz len cakam kedy tu budu temy "prestavba na drevo alebo na uhlie"
Sorry za OT..
Sorry za OT..
- charduz
- Nový člen
- Příspěvky: 40
- Registrován: 05.04.2009 08:54
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: přestavba na ethanol
ja mam v5 na lpg sekvenčni střik a naprostá spokojenost najetých 12tisic a ušetřených pěněz za benzin ani nemluvě
- chev
- Člen klubu
- Příspěvky: 654
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Třemošnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: přestavba na ethanol
Radek19_ae píše:zkušenost nemám ale není to škoda do pětihrnku?
E85ka je lepší jak benzín, tak na co škoda?
Golf IV 1,8 20V Highline
-
- Jezdec
- Příspěvky: 392
- Registrován: 11.11.2008 17:13
- Bydliště: Brno
Re: přestavba na ethanol
přesně tak, E85 má kolem 105 oktanu, a když se auto upravý tak spotřeba zůstane stejná a v mnoha případech se navýšil i vykon motoru.
Teď momentalně mám v nadrži 20l carrery100 a 11l E85 a motor se zatím chová normalně, tak zkusím té e85 tam potom natankovat víc a uvídím. Někteří lidi říkají že některé motory na to jezdí bez uprav normalně, že jim zustane spotřba stejna a vykon taky jenže nemám odvahu tam nalít jen ethanol.
Teď momentalně mám v nadrži 20l carrery100 a 11l E85 a motor se zatím chová normalně, tak zkusím té e85 tam potom natankovat víc a uvídím. Někteří lidi říkají že některé motory na to jezdí bez uprav normalně, že jim zustane spotřba stejna a vykon taky jenže nemám odvahu tam nalít jen ethanol.
Seat Exeo ST 2.0TDI
- Goauld
- VWexpert
- Příspěvky: 4727
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prostějov
Re: přestavba na ethanol
Našel sem tuhle stránku http://www.4cc.eu/E85_faq.htm" onclick="window.open(this.href);return false; a kdybych neměl diesel, tak bych o tom silně uvažoval. Jenom sem ještě nikde benzínku s ethanolem neviděl
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 09.10.2010 12:43
Re: přestavba na ethanol
Ahoj chcete jezdit levně a mít o 10-15 procent větší výkon?předělejte si auto na E85 .Podívejte se na http://www.astes.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; a přečtě te si potřebné informace.Jsou zde i všechny čerpací stanice v Česku.Jsme jediná firma v Česku ,která již předělala 185 aut a všechny fungují oproti konkurenci.Pozor na Americké sady nefungují !!!!!!!!nestartují a svítí kontrolka motoru.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 392
- Registrován: 11.11.2008 17:13
- Bydliště: Brno
Re: přestavba na ethanol
tak jsem zkusil před měsícem cca 5litrů Carerry95 a 15litru E85, auto jelo normalně v ten den ale když jsem ráno chtěl nastartovat tak jsem si myslel že do práce pojedu autobusem, bylo asi 10 stupnů. Nakonec když jsem nastatrtoval tak auto nad 2000ot/min nereagovalo na plyn jen když bylo vyřazeno a škubalo to jak sviňa a spotřeba místo 8,5l kolem 11l, když se auto po třech kilometrech zahřálo jelo zas normálně kromě spotřeby ta normální nebyla
Seat Exeo ST 2.0TDI
-
- Řidič
- Příspěvky: 183
- Registrován: 19.05.2008 19:12
- Bydliště: SČ
Re: přestavba na ethanol
Motor V5 110kW.
Na zkoušku jsem tankoval E85 50:50 s 98OCT benzínem.
Poznatky asi takovéto...smrad až neuvěřitelnej z výfuku,přirovnal bych to citronové směsi do ostřikovačů,do 4000ot se motor snadněji vytáčel,ale nad 4000ot mi to připadalo horší,jak na klasický benzín.A co se týče studených startů,tak s těmi jsem problém neměl,otočil jsem klíčkem a bez problému ihned motor chytl.A co se týče spotřeby,tak nedokážu odhadnout,tak nějak jsem to nepočítal,ale nebyl to nějakej závratnej rozdíl,třeba o 5l na 100km apod..
Toť má zkušenost s E85,ale nyní už jezdím zase na 98OCT raději )) ta vůně klasického benzínu je stejně lepší
Na zkoušku jsem tankoval E85 50:50 s 98OCT benzínem.
Poznatky asi takovéto...smrad až neuvěřitelnej z výfuku,přirovnal bych to citronové směsi do ostřikovačů,do 4000ot se motor snadněji vytáčel,ale nad 4000ot mi to připadalo horší,jak na klasický benzín.A co se týče studených startů,tak s těmi jsem problém neměl,otočil jsem klíčkem a bez problému ihned motor chytl.A co se týče spotřeby,tak nedokážu odhadnout,tak nějak jsem to nepočítal,ale nebyl to nějakej závratnej rozdíl,třeba o 5l na 100km apod..
Toť má zkušenost s E85,ale nyní už jezdím zase na 98OCT raději )) ta vůně klasického benzínu je stejně lepší