těstnost sací soustavy u golfa 1.8t

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
Benik1
Řidič
Řidič
Příspěvky: 165
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

těstnost sací soustavy u golfa 1.8t

Příspěvek od Benik1 »

Čauky chtěl bych poradit jak mám otestovat těstnost sací soustavy u golfa 1.8t? Už jsme to jednou zkoušel odpojil jsme hadičku na na klapce a přidělal na ní vzduch a nakonci misto airboxu jsem to utěsnil a nafoukl to a ono mi to utíkalo olejovou měrkou tak nevím co jsem uděll špatně. Poradíte mi tu prosím.

Uživatelský avatar
bartic
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 254
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: těstnost sací soustavy u golfa 1.8t

Příspěvek od bartic »

Benik1 píše:Čauky chtěl bych poradit jak mám otestovat těstnost sací soustavy u golfa 1.8t? Už jsme to jednou zkoušel odpojil jsme hadičku na na klapce a přidělal na ní vzduch a nakonci misto airboxu jsem to utěsnil a nafoukl to a ono mi to utíkalo olejovou měrkou tak nevím co jsem uděll špatně. Poradíte mi tu prosím.
Chci se zeptat, máš nějaký problémy s tím motorem? (pokles tahu v otáčkách, cukání atd. )

Uživatelský avatar
Benik1
Řidič
Řidič
Příspěvky: 165
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: těstnost sací soustavy u golfa 1.8t

Příspěvek od Benik1 »

řeším to že mi turbo má foukat 1,1Baru a veskutečnosti tlačí 0,7bar ve 3500ot/min a hned klesá a pří 5000ot/min mi fouká jen 0,4baru tak chci zjistit jestli mi neuniká někde tlak.

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: těstnost sací soustavy u golfa 1.8t

Příspěvek od R@ZOR »

Benik1 píše:řeším to že mi turbo má foukat 1,1Baru a veskutečnosti tlačí 0,7bar ve 3500ot/min a hned klesá a pří 5000ot/min mi fouká jen 0,4baru tak chci zjistit jestli mi neuniká někde tlak.
Tobe to nekdy tlacilo tech 1.1b? Nebo uz to je takhle od zacatku? Ty hodnoty vypadaj spis na serii, nez na chip. Jinak pokles je prirozenej i na "100%" tesny soustave.
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Uživatelský avatar
Benik1
Řidič
Řidič
Příspěvky: 165
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: těstnost sací soustavy u golfa 1.8t

Příspěvek od Benik1 »

to netlačilo ale prý by to mělo tlačit kolem toho 1baru mě je jen divný když jsme to měřili na brzdě tak při maximalním výkonu to fouká jen 0.7baru od těcch 3500ot.se rychle snižuje tlak nebo jen největší tlak má byt při max kroutíciho momentu to je pravě u mě těch 3500ot a pak se snižovat.

Uživatelský avatar
bear
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4915
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Curitiba, Brazil
Kontaktovat uživatele:

Re: těstnost sací soustavy u golfa 1.8t

Příspěvek od bear »

110kw má foukat 0,7bar

Uživatelský avatar
bartic
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 254
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: těstnost sací soustavy u golfa 1.8t

Příspěvek od bartic »

bear píše:110kw má foukat 0,7bar
předseda má pravdu :D

Uživatelský avatar
Benik1
Řidič
Řidič
Příspěvky: 165
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: těstnost sací soustavy u golfa 1.8t

Příspěvek od Benik1 »

to má pravdu. ale co mě zaráží odpojili jsme hadici od turba a Turbo tlačilo jen 0,7baru přitom by to mělo jít na maximum nebylo ničím přece regulované. a pak jsme zkusili odpojit jen konektor z N75 a turbotlačilo jen 0,1baru přitom jak jsme se informoval by mělo tlačit 0.3baru.

Uživatelský avatar
avalancheno1
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1531
Registrován: 20.11.2008 18:22
Bydliště: Strakonice

Re: těstnost sací soustavy u golfa 1.8t

Příspěvek od avalancheno1 »

Tobě se zdá, že auto nejede? Nebo co tu pořád řešíš? Turbo neni jedinej faktor ovlivňující výkon a chod motoru. Turbo u 1.8 20V 150ps má tlačit 0,7baru. Nevidim jedinej důvod proč odpojovat N75 ventil a měřit tlak turba.. Auto co vlastníš není fungl nový a nějaký ty desetinky mu musíš holt odpustit.. Pokud chceš foukat jako N-kové Subaru, tak si kup jiný auto.
"Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou problémy"

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: těstnost sací soustavy u golfa 1.8t

Příspěvek od R@ZOR »

Benik1 píše:to má pravdu. ale co mě zaráží odpojili jsme hadici od turba a Turbo tlačilo jen 0,7baru přitom by to mělo jít na maximum nebylo ničím přece regulované. a pak jsme zkusili odpojit jen konektor z N75 a turbotlačilo jen 0,1baru přitom jak jsme se informoval by mělo tlačit 0.3baru.
Kdyz jsi odpojil tu hadicku od turba (westegatu), tak jsi ji predpokladam zaslepil, pac jinak by ti unikal tlak. S tim odpojenim konektoru z N75ky zkusenosti nemam.

Ja to nedavno taky tlakoval a musel jsem toho hafo odpojit a zaslepit. V podstate jsem natlakoval jen trubky a hadice od turba pred skrtici klapku.

Pac kdyz jsem tlakoval i tu hadici od airboxu a turbo, tak mi to pres turbo uchazelo do motoru (bublal olej ve vane). Nevim jestli je to zrovna spravne??? Nevite nekdo, asi by to tak bejt nemelo? Nejspis to slo pres netesnost na hridelce a pak hadicema do olejovy vany. Mam strach, aby to tam neslo i za jizdy. Mohlo by to spatne mazat.
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Uživatelský avatar
Benik1
Řidič
Řidič
Příspěvky: 165
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: těstnost sací soustavy u golfa 1.8t

Příspěvek od Benik1 »

jo jo měl jsem ji zadělanou, ale pomalinku už odstranuji závady, měl jsem prasklou hadici u spony u klapky pak jsme měl špatný blow off ventil a nedávno jsme zkoušeli jednocesné ventili a narazil jsem na jednocesťák u odvětrávaní klikovky který propuští tlak.

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: těstnost sací soustavy u golfa 1.8t

Příspěvek od R@ZOR »

Benik1 píše:jo jo měl jsem ji zadělanou, ale pomalinku už odstranuji závady, měl jsem prasklou hadici u spony u klapky pak jsme měl špatný blow off ventil a nedávno jsme zkoušeli jednocesné ventili a narazil jsem na jednocesťák u odvětrávaní klikovky který propuští tlak.
Na ten mam taky podezreni, ale to by se asi stracel olej, ne?
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Uživatelský avatar
Benik1
Řidič
Řidič
Příspěvky: 165
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: těstnost sací soustavy u golfa 1.8t

Příspěvek od Benik1 »

ale já jsem zo zkoušel netlakovat směrem od motoru a normálně neudržel tlak

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: těstnost sací soustavy u golfa 1.8t

Příspěvek od R@ZOR »

Benik1 píše:ale já jsem zo zkoušel netlakovat směrem od motoru a normálně neudržel tlak
Na kolik jsi to tlakoval? Poustelo ti taky turbo vzduch do oleje?
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Uživatelský avatar
Benik1
Řidič
Řidič
Příspěvky: 165
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: těstnost sací soustavy u golfa 1.8t

Příspěvek od Benik1 »

na 0,8baru a hnedka se to vypustilo směrem do oleje. ostatní drželi v poho tlak.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“